Jump to content

Photo

Iemand ervaring met MDAI?5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane

• Please log in to reply
45 replies to this topic

#21 Apaat

Apaat

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 01 March 2010 - 06:29 PM

Excuses voor deze ongegeneerde kick. Maar Crazymed, hoe was de combinatie MDAI + ritalin? Ik had zelf al eens eerder gedacht aan een combinatie van MDAI en MDPV, of iets soortgelijks.

#22 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 01 March 2010 - 08:41 PM

MDA is leip :D
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 01 March 2010 - 08:55 PM

Alleen MDAI is totaal wat anders dan MDA..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 18 August 2010 - 12:19 AM

En iemand nog recent ervaringen met dit middel op gedaan??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 18 August 2010 - 06:55 PM

helaas. Behoort ook niet tot de standaardbeschikbaremiddelenlijst ben ik bang......

klinkt wel interessant verder. Maar hoe kan je hier nou geen kater van hebben? Dat ontstaat toch ook door het serotoninetekort?
Aleyhup

#26 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 20 August 2010 - 04:51 PM

Serotoninetekort schmerotoninetekort...

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#27 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 28 October 2010 - 09:49 PM

Zelf heb ik een tijdje terug deze compound gesampled. Ziet er uit als cacao, is getest als MDAI met een rest safrol en nog iets. Op mezelf getest op 150mg. Eigenlijk nauwelijks tot geen resultaat. Beetje loom misschien maar daar was het ook wel weer mee gezegd.... Beetje een tegenvaller dus, maar ik gun deze veelbelovende stof binnenkort nog wel es een herkansing, wellicht op een wat stevigere dosis.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#28 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 02 June 2011 - 12:23 PM

*Kick*

Zijn er ondertussen alweer mensen die hier mee ervaring hebben opgedaan?
Ook misschien met MDMAI? Dat is nog een andere variant die vergelijkbare effecten zou moeten hebben.

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#29 dxmidley

dxmidley

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 12 February 2012 - 04:10 AM

wel. Ik heb die witte fluffy variant (blijkbaar gaat er een bruine korrelige variant ook rond) en die werkt lekker.

echt een ongedwongen mdma love gevoel. smile verdwijnt ni van u bakkes :) :)

en muziek klinkt echt bengelijk :)

#30 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 12 February 2012 - 01:52 PM

Hmm ik twijfel echt of ik nu een belachelijk hoge tolerantie heb of dat ik slechte MDAI heb, maar ik heb nu 2 maal MDAI geprobeerd (beide keren 200 mg, 1 maand pauze er tussen) en ik voelde er vrijwel NIETS van. Het enige wat ik voelde was dat ik wat onrustig werd. :-(

Ik hoor van veel mensen dat het echt een geweldige drug is, maar ik kan er niet over mee praten. :-(

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 12 February 2012 - 02:20 PM

Maar was een normale dosis MDAI niet rond de 250 mg, dus misschien heb je gewoon te weinig genomen. (Overigens weet ik dit niet zeker)

En dxmidley, Wat doseer jij gemiddeld van dit middel??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 12 February 2012 - 04:29 PM

Ik denk het niet, ik lees vaak dat 200 mg een prima dosis is en voor sommige mensen zelfs wat sterk.
Als mensen het combineren met een drug die op dopamine werkt (om de ervaring wat op MDMA te laten lijken) dan lees ik soms dat mensen al voldoende hebben aan 100 mg MDAI.

#33 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 12 February 2012 - 07:33 PM

Ik had het een tijdje liggen om uit te proberen, maar aangezien ik toch al geen fan ben van MDMA heb ik het weggeven. Nog altijd geen spijt van.

#34 dxmidley

dxmidley

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 12 February 2012 - 08:08 PM

dat zal rond de 150mg zijn. En dat geeft toch al een aardig effect.

#35 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 13 February 2012 - 10:30 PM

Dan weet ik het echt niet meer. :-S
Ik heb mijn MDAI van een vriend die het eerst zelf heeft geprobeerd en die was er zeer over te spreken. Dus de MDAI zou goed moeten zijn, toch? Maar het kan echt niet dat ik zo'n belachelijk hoge tolerantie heb dat ik er niks van voel, want ik heb MDMA(-achtige stoffen) minder dan 10 keer gedaan met gemiddeld 6 weken tussen gebruik (ik heb slechts 1 keer niet langer dan 2 weken gewacht).
Daar kun je toch niet zo'n tolerantie krijgen?

Zou het kunnen dat dextro-amfetamine gebruik (ivm ADHD) op een rare manier invloed kan hebben?
Of ben ik gewoon heel raar ongevoelig voor MDAI? Dat ik het gewoon veel te snel metaboliseer?

#36 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 19 July 2012 - 01:14 PM

MDAI has been advertised as a designer drug. Internet-sourced products have been shown variously to contain mephedrone, and mixed compositions of inorganic substances, while containing no MDAI. Numbers of Internet searches have been considerably higher in the UK compared with Germany and the US.[17] MDAI is only non-neurotoxic in isolation but may become neurotoxic when mixed with other drugs.[18]

http://en.wikipedia.org/wiki/MDAI

Msch verklaraing voor verschillende ervaringen?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#37 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 09 September 2012 - 04:57 PM

Iemand ondertussen nog wat ervaring opgedaan?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#38 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 09 September 2012 - 10:12 PM

Ja ik heb het 2 keer geprobeerd met een dosis van 200 mg (de eerste keer opgebouwd met 100 mg en dan een uur later nog een keer honderd) en ik vond het teleurstellend. Ik voelde er vrijwel niets van behalve dat ik er erg onrustig van werd. De tweede keer deed ik het aan het eind van een 2-C drug en dan werkt het wel stukken beter, maar dat komt gewoon omdat het verdomd veel op MDMA gaat lijken als je het combineert met een amfetamine.

#39 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 04 October 2012 - 09:04 PM

MDAI is methyleendioxyaminoindaan. Chemisch is dat een MDA molecuul waar een atoom waterstof van het eind van de keten en de 6-positie van de benzeenring zijn weggebietst, en de twee losse eindjes verbonden tot een derde ring.

Ik heb er ervaring mee, het is een soort niet opwindende feelgood ecstasy (wat te verwachten valt van een pure serotonine releaser), een chill XTC light dus, die bij sommigen beter werkt als anderen.

Als je een MDMA veelvraat bent kan het de gulzigheid opwekken zonder de lust ooit echt te bevredigen.

Een echt prettig middel als je het als z'n eigen ding beschouwt en niet als een MDMA vervanger.

#40 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 04 October 2012 - 09:44 PM

Dus meer iets voor thuis op de bank dan op de dansvloer?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users