Jump to content

Photo

mercedes roze

• Please log in to reply
49 replies to this topic

#21 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 16 June 2004 - 04:03 PM

Als jij als meisje aan 1 zon ding niet genoeg hebt zou ik voorlopig maar eens stoppen met mdma, dan heb je zon hoge tolerantie opgebouwd dat je meer nodig hebt als ik met mn 120 kilo en doe je het echt niet goed. Je helpt jezelf zo enkel naar de klote

3.5 is inderdaad wel errug veel...dat moet toch haast wel komen van veelvuldig en/of erg regelmatig gebruiken of niet? Toen ik jaren geleden > 400 mg MDMA naar binnen werkte op een avond omdat minder gewoon te weinig effect meer had, was dat het resultaat van een jaar lang minimaal 3 dagen per week pillen slikken. Toen ik ineens een zeldzame vorm van Pfeiffer opliep ben ik maar gestopt met pillen en ik ben toch zeker een maand of 2 behoorlijk depressief geweest daarvan. Sindsdien beperk ik me tot enkele x-en per jaar (de laatste tijd 1x per maand) en dan heb ik aan 150 mg toch ruim voldoende (wel met een forse hoeveelheid speed erbij - daar heb ik weer een erg hoge tolernatie voor).

Ik heb het idee gekregen dat langdurig en veelvuldig gebruik van MDMA vrij vervelende "bijwerkingen" met zich meebrengt die -na te zijn gestopt met gebruiken- nog lang nawerken.

Ff voor de goede orde: Ik wil me hier niet overdreven verstandig voordoen of jouw gebruik afkeuren, maar dit is slechts als goedbedoeld advies bedoeld (lekker kromme zin...mja...ik ben ook niet nuchter op dit moment (Xanax is leuk :unsure: )
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#22 xx-vage-xx

xx-vage-xx

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 16 June 2004 - 05:14 PM

het klopt idd dat mijn tolerantie hoger ligt dan normaal is
omdat ik een half jaar geleden ieder weekend xtc-pillen slikten
en dat waren er dan ook wel meer dan 1
ik ben hier mee gestopt omdat idd de tolerantie voor mij VEELS te hoog lag
ik had in die tijd wel zo'n 6 a 7 pillen nodig wilde ik hard gaan.
ik gebruik nou nog zo'n 1 keer in de maand xtc en moet zeggen dat dat toch wel beter bevalt :unsure:

#23 nordth

nordth

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 285 posts

Posted 17 June 2004 - 03:51 PM

Ik slik niet echt vaak (afgelopen 6 weken niet geslikt en daarvoor 6-10 keer*) maar als ik het doe heb ik aan 1 niet genoeg.
Bij mij gaat het vaak zo:

- Neem 1 pilletje en geniet
- hmmm lichte uitwerking, doe nog maar 1
enz...

Dit vaak tot ik er 4-7 op een avond op heb. En toch heb ik geen last van tolerantie. Als ik nu een pilletje zou nemen zou ik hem gewoon zwaar goed voelen.

Hoewel ik bij deze pillen toch wel na 1.5 mezelf lekker voelde en ik geen behoefte had aan meer. Toch wel een aanrader.

*1 keer slikken staat gelijk aan 1 volle avond knetter-waus*

#24 hardhouseonly

hardhouseonly

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 21 June 2004 - 11:13 AM

Heb er zelf ook een "paar" van. 3 opgestuurd voor labtest. Results:

pil 1 - 175 mg
pil 2 - 225 mg
pil 3 - 180 mg

Dus mocht je tegen deze jongens aanlopen, strap in real good and enjoy the ride... :pope: :angry:

#25 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 21 June 2004 - 11:54 AM

pil 1 - 175 mg
pil 2 - 225 mg
pil 3 - 180 mg

Dus mocht je tegen deze jongens aanlopen, strap in real good and enjoy the ride... :P :pope:

Zo'n grote verschillen tussen de pillen? :angry:

Lijken me idd wel straffe pillen. :D (die van 225mg zou ik wel graag eens binnenspelen :pope:)

#26 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 June 2004 - 12:11 PM

Terminator,
meer is niet beter ofzo..
als de dosis van mdma omhoog gaat heb je ook meer last van vervelende bijwerkingen en een nare comedown of kater.
Terwijl je met wat minder een even goeie of zelfs nog betere high/overal ervaring kunt hebben, ook is het beter voor je brain en lichaam om minder mdma te nemen.

Zelf ligt mijn ideale dosis ongeveer op 90-120 mg..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#27 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 21 June 2004 - 12:23 PM

pil 1 - 175 mg
pil 2 - 225 mg
pil 3 - 180 mg

Dus mocht je tegen deze jongens aanlopen, strap in real good and enjoy the ride... :pope: :angry:

Waren die alledrie van dezelfde partij?

(zelf heb ik er ook nog een paar die naar anijs ruiken van een vorige partij en die volgens mij sterker zijn dan degene die ik weggebracht heb voor de test.)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#28 xx-vage-xx

xx-vage-xx

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 21 June 2004 - 04:14 PM

Terminator,
meer is niet beter ofzo..
als de dosis van mdma omhoog gaat heb je ook meer last van vervelende bijwerkingen en een nare comedown of kater.
Terwijl je met wat minder een even goeie of zelfs nog betere high/overal ervaring kunt hebben, ook is het beter voor je brain en lichaam om minder mdma te nemen.

is idd waar wat mind zegt
zo'n hoge dosis is op de avond/nacht zelf wel leuk :bounce:
maar de dag erna ben je echt zwaar verrot
als ik die roze mercedes heb genomen ben ik de dag erna NIKS waard
ik voel me eigen dan echt gaar en heb nergens zin in :zzz:
en daar heb ik bij andere pillen met een wat lagere dosis niet zo last van

#29 hardhouseonly

hardhouseonly

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 21 June 2004 - 11:09 PM

Alledrie de pillen waren van dezelfde partij.. maargoed heb wel vaker dergelijke verchillen gezien, is niet abnormaal zit meestal wel een schommeling in van +/- 25 mg, k ga dus gemiddeld uit van 200. (hou het dus lekker bij halvies)

#30 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 21 June 2004 - 11:41 PM

mijn ideale dosis ligt zo rond de 100mg, maar ik begin meestal lager.. zeker op een feest want anders space ik em als een dolle.. wil wel n beetje helder zijn :bounce:
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#31 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 22 June 2004 - 01:05 PM

Ach zo, dit is dan ook weer duidelijk. :bounce:

Dan moet het zijn dat ik eergisteren ook een pil gepakt had met een wat hogere dosis. Want gisteren voelde ik me ook niet goed. Ik had het constant warm - koud - warm - koud - ... Ook had ik wat last van koud zweet.

#32 michel

michel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 28 June 2004 - 11:14 PM

om eventjes op de mercedes pillen terug te komen, ik heb er zaterdag 1,5 genomen en moet zeggen dat ze echt super zijn, Het komt langzaam opzetten de piek blijft lang hangen en bouwt weer rustig af.
De volgende dag voelde ik me gewoon lekker en had geen dip ofso. (kan nog komen :blink: )

#33 ingredienten:

ingredienten:

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 18 August 2004 - 04:02 PM

ik heb ook een aantal van die roze mercedesjes liggen en laten testen ( 155mG ) op aanraden van een een stel vrienden ze per half ingenomen. ( in totaal 2 )
toen ik ze probeerde sloegen ze goed in alleen bleef t :P uit.
mijn benen voelde vermoeid aan en t enigste wat ik kon doen was op een bankje gaan zitten spacen...de hele avond lang.

bij andere pillen heb ik nooit last gehad hiervan.

nu las ik laatst op een jongeren-site een verhaal van een jongen die t zelfde mee gemaakt had en kreeg van iemand als antwoord dat de pillen mischien wel te zwaar voor m waren en dat DAAROM zijn benen als slappe dweilen aanvoelde.
maar dat lijkt me onwaarschijnlijk; hoe zwaarder de pil des te harder je toch gaat ....of niet???

sugesties welkom.....

ik was goed uitgerust ,dus daar lag t niet aan
feed your head

#34 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 18 August 2004 - 04:57 PM

^^ Kan aan van alles liggen. In eerste instantie is MDMA gewoon psychedelisch. Vandaar dat de effecten per keer nogal kunnen verschillen. Locatie bepaald vrij veel even als stemming op het moment en met wie je bent.
Daarnaast is het vaak wel hoe meer je gebruikt hoe spacer alles wordt en hoe minder energie je hebt. Behalve als je weer erg veel neemt, waarna je alleen de speed effecten over houdt.

#35 ingredienten:

ingredienten:

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 19 August 2004 - 09:07 PM

mjah....ik kan me ook niet voorstellen dat ik op deze pillen niet zou lopen
ga t zeker nog een keertje proberen
feed your head

#36 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 19 August 2004 - 09:22 PM

Bij een te hoge dosis mdma is het heel normaal dat je alleen nog maar kan zitten (of rollen :thumbsup: ) en dat je gewoon de hele tijd zit te spacen op je plek.
Neem ze de volgende keer gewoon per halve en niet te snel achter elkaar.

Ondanks de hoge dosis mdma vind ik deze pillen bij nader inzien niet zo lekker. Je wordt er wel knetter vaag van maar het echte love gevoel blijft uit.
Ik heb een theorie gehoord dat deze pillen veel van de mdma r-isomeer (of was het de s-isomeer..hmmm weet het niet meer precies.) bevat. De ene isomeer geeft het love gevoel en de andere niet zo.
Anyway we hebben die van ons gedumpt.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#37 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 19 August 2004 - 10:56 PM

waar??? :thumbsup: ;)

#38 ingredienten:

ingredienten:

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 20 August 2004 - 11:44 AM

is niet te hopen dat je gelijk hebt anjin als t gaat om t love gevoel dat uit blijft.
ben ff kwijt of ik toen een "live and let live" gevoel had....geloof dat ik meer teleurgesteld was op dat moment.
heb ze namelijk met een redelijk grote hoeveelheid ingeslagen. :thumbsup:

overigens candyman...jij zit ook op partyflock is `t niet?
feed your head

#39 michel

michel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 22 August 2004 - 03:29 PM

Bij een te hoge dosis mdma is het heel normaal dat je alleen nog maar kan zitten (of rollen <_< ) en dat je gewoon de hele tijd zit te spacen op je plek.
Neem ze de volgende keer gewoon per halve en niet te snel achter elkaar.

Ondanks de hoge dosis mdma vind ik deze pillen bij nader inzien niet zo lekker. Je wordt er wel knetter vaag van maar het echte love gevoel blijft uit.
Ik heb een theorie gehoord dat deze pillen veel van de mdma r-isomeer (of was het de s-isomeer..hmmm weet het niet meer precies.) bevat. De ene isomeer geeft het love gevoel en de andere niet zo.

dit heb ik idd ook gemerkt dat de live feeling niet echt aanwezig is, ik dacht dat het aan mij lag en die laatste tijd teveel geslikt heb maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Vaag wordt je er iig wel van.

#40 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 25 August 2004 - 12:49 PM

overigens candyman...jij zit ook op partyflock is `t niet?

yep

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users