Jump to content

Photo

Tianeptine injection filmpjeniet kijken met zwakke maag

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 June 2009 - 02:42 PM

http://en.wikipedia....wiki/Tianeptine

;) waarschuwing, zeer schokkende content :P
(even url weggehaald, als je hem toch echt wilt zien google dan even)
Heb zelf maar een paar seconden van dit filmpje gekeken toen had ik er al weer genoeg van, het is wel een bijzonder filmpje.

Injecten van deze stof blijkt niet helemaal goed te werken, zwaar misvormde lui waarbij het vlees weggevroten is. Ik weet niet wat het precies is, zijn die lui nou infected met Necrotiserende fasciitis?

Edited by mind, 07 June 2009 - 11:53 AM.
url weg

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 06 June 2009 - 04:08 PM

@filmpje: Geil! ;)

#3 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 06 June 2009 - 08:16 PM

Whoa man, die shit is bikkel. lange tijd geleden dat iemand me doorlinkte naar dit soort filmpjes... you gotta love it (or you don't)
vraagje: waarom verdoven die russische doktoren die chick met de blote ellepijp niet, alvorens haar been inwendig te ontsmetten? btje raar dat.

dan stel ik de vraag maar alvast, voordat iemand anders hem stelt: waarom zulke smerige filmpjes op dhp? (Ik vind het zelf geen probleem, hoor, maar ben erg benieuwd nar de motivatie ;) )

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#4 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 06 June 2009 - 10:50 PM

Omdat het de gevolgen laat zien van het injecteren van het psychoactieve stofje tianeptine.

grappig molecuul trouwens, met die lange 'trapstructuur'.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 June 2009 - 03:59 PM

^ mmh, dat weet ik dus nog niet.. Lijkt me eerder dus zo'n vleesetende bacterie infectie (? veroorzaakt door vuile naalden ?). JP had ook zo'n vleesetende bacterie.

Iorek:
vraag 1: geen idee, ik heb het filmpje eigenlijk niet gezien, maar ik dacht misschien vinden mensen het wel interresant en dat beantwoord ook wel vraag 2; had het dus gepost voor diegene die het interesting vonden, en misschien wisten andere mensen wat meer (achtergrond-)informatie hierover.

Heb url naar het filmpje verwijderd, misschien kan iemand nog wat meer vertellen hierover?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 11 June 2009 - 12:31 AM

zow... dat was best een beetje vies... ze had zich best even mogen scheren...

Maar los van het vreselijk ongepaste commentaar, zag ze er erg aangevreten uit die vrouw... die andere waren een beetje raar... maar die vrouw djeezus, dat is niet gekomen door wat ze suggereerde bij de tekst inleiding van het filmpje doordat het stofje "bleef hangen" daar is wel iets vreemds aan de hand en ik ben best benieuwd of iemand daar iets meer over weet...

Toch weer even kortzichtig: Gadverdamme, deze komt hoog in de internetfilmpjes van wansmaak zeg. Desalniettemin zal ik er niet minder op slapen... maar dat neemt niet weg dat het niet gekeken moet worden door mensen met een zwakke maag.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users