ik vind zelf de smaak van dat prutje echt te ranzig voor woorden, dus als het dezelfde werking heeft zou ik het als ik jou was gewoon in caps doen

Paddo's en een MAO-IHeeft het zin?
Posted 28 December 2013 - 02:13 PM
Posted 29 December 2013 - 03:30 PM
Gisteravond à la Poelie 2,2 gram vermalen Peganum harmala in vijf capsules gedaan, en verdeeld over een half uur ingenomen. Vrij snel daarna ~2,4 gram cubensisthee opgedronken. Dat was een stuk intenser dan ik zou verwachten van die hoeveelheid paddestoelen! Kwam op deze manier ook erg sterk op - een kwartier na inname van de thee was ik al best diep into de trip. Misselijkheid was alleen totdat ik op 't plateau beland was, daarna had ik er een stuk minder last van.
De lengte viel best best mee - m'n vriendin deed tegelijkertijd alleen paddestoelen en na een uur of vier waren we al weer redelijk dichtbij baseline. Daarna voelde ik nog wel een tijd dat ik onder invloed was van de harmala, maar het psychedelische effect van de paddestoelen was toen wel verdwenen.
Merkte een enorme loomheid van de harmala - alles ging een stuk trager. Geestelijk vond ik de psilo's nog steeds overheersen eigenlijk - het was niet makkelijker om de richting van mijn gedachten te sturen ofzo. Was nog steeds vrij hak-op-de-tak.
Kwalitatief voelde het inderdaad wel als een kruising tussen ayahuasca en paddestoelen. Toen ik na een uur of anderhalf opstond om de muziek te veranderen voelde ik me alsof ik middenin een hele lange stretched-out DMT-trip zat. Interessante shit.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users