Jump to content

Photo

Methylonehet officiƫle Methylone topic!

• Please log in to reply
313 replies to this topic

#21 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 11 January 2005 - 11:59 PM

liever niet nog meer media aandacht...
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#22 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 12 January 2005 - 02:47 AM

zal tog niet zijn dat het ZO intressant is :blink: :w00t:
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#23 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 12 January 2005 - 09:16 AM

mensen doen nou eenmaal veel voor geld he... :blink:

#24 slamsjunk

slamsjunk

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 12 January 2005 - 11:38 AM

Ik ben gister meteen naar de smart-shop gesneld en gekeken of ze het hadden en voila... kleine buisjes met een kleine hoeveelheid groene vloeistof... De verkoper van de smartshop was ook razend enthiousiast!! Wauw, prachtig spul... zeer sterk hij schatte het effect op een vergelijkbare dosis met 200!!!! mg mdma, met een heldere geest en geen nare come-down. Vrouwen zouden zelfs maar met een half flesje moeten beginnen..

Zo, wie van jullie psychonauten gaat het proberen en schrijft er een mooi trip report over?!! Ik ben echt benieuwd naar een objectieve mening!!

Echt balen ik gebruik zelf een kleine hoeveelheid ssri (citalopram, 10 mg) en ik durf nu niet zo met die drugs te kloten... al zou ik het wel heel graag willen. Wat denken jullie van de interactie tussen zo'n middel als explosion en citalopram...Niemand kan mij er een goed antwoord op geven!! EEn van jullie misschien? Zouden jullie het doen? Maar vooral zou het gevaarlijk zijn??!!
(misschien meer heallth topic)

Laters

#25 Dennax

Dennax

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 75 posts

Posted 12 January 2005 - 01:18 PM

Ik heb er gister ook 2 gehaald, misschien van het weekend ff testen.
Ben benieuwd.

#26 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 January 2005 - 02:02 PM

Wat denken jullie van de interactie tussen zo'n middel als explosion en citalopram...Niemand kan mij er een goed antwoord op geven!!

Natuurlijk kan niemand er een goed antwoord op geven, want het is onbekend wat voor stof er precies in zit.
mischien zit er wel heel wat anders in dan de hier al genoemde stoffen (hoe meer ik erover nadenk hoe logischer het wordt eigenlijk).

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#27 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 12 January 2005 - 02:12 PM

Aargh ik ga proberen mn eigen onafhankelijke onderzoek te starten naar wat er precies inzit. Dus lever al je explosion bij mij in en ik ga mn best doen :blink:
Dit is dope!

#28 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 12 January 2005 - 06:49 PM

Vriend van me gister een mailtje gestuurd en daarnet belde die me op, was vandaag ook naar de smartshop geweest, ff praatje gemaakt met de gozer die der stond.. Explosion was al weer bijna uitverkocht in 1 van de smartshops in utrecht.. :blink:

Gevraagd wat het was, hoe het was, enz.. Verkoper had het zelf ook al geprobeerd, klinkt precies hetzelfde als de mensen van het drugsforum, net zo spectuaculair als "je eerste MDMA pil", hij was zelf begonnen met een 1/3e buisje, dat voelde hij dus al (als je nagaat hoeveel dat ong is, kom je uit rond de ~60 mg, 50 mg was beschreven als niet werkend, het gaat mij boven m'n pet hoe 10 mg zo'n wereld van verschil zou kunnen maken).. Overal kom je dus dezelfde verkoop praatjes tegen, zal waarschijnlijk wel een leuk middeltje zijn, maar ik ben er ZEER sceptisch over dat dit ALLEEN de stof EMM is, er MOET daar volgens mij wel andere troep doorheen zitten..

Vanavond wordt het uitgeprobeerd (niet door mij!) en kheb wsschijnlijk wel een klein verslagje hier staan straks.. Toch zit ik te popelen totdat iemand het wegbrengt en laat testen.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#29 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 12 January 2005 - 09:21 PM

^^bovengenoemde dude was ik dus, bij de ene smartshop waar ik naartoe was gegaan hadden ze t nog, maar niet echt meer grote hoeveelheden ofzo, en bij de andere waren ze er alweer doorheen. Beiden hadden trouwens alleen `n proefpakket ontvangen, dus ik weet niet hoeveel ze er precies hadden, maar het zullen er niet extreem veel geweest zijn.

De verkoper van de tweede smartshop had t zelf ook gedaan en vond t echt goed spul, hij had een klein half buisje op zei hij. Ik had t gelijk bij de eerste smartshop al gekocht, omdat ik het samen met wat vrienden wil gaan doen dit weekend, ik heb zelf nu ook ongeveer een half buisje genomen, en voel me aardig goed op dit moment. Wel goed, maar niet echt sterk, ik wilde het niet zo sterk hebben, maar ik denk dat ik liever wat meer had gedaan.

Normaal zou ik zeker het hele buisje opgedronken hebben, maar ik had niet echt iets te doen, en morgen moet ik ook nog redelijk vroeg op dus ik ga niet meer redosen want dan kom ik helemaal nooit meer aan slapen toe. Ik heb uitgevonden wat ik wilde weten, namelijk: Hoe het aanvoelt(aardig goed, laat er later misschien nog wel wat meer over horen, persoonlijk of via Blowmonkey) en hoeveel ik er ongeveer van nodig ga hebben, ik denk zelf een flesje om nog normaal met mensen om te kunnen gaan terwijl ik wel de drugs goed voel zitten.

De smaak heb ik trouwens niet geproefd, heb gewoon een half flesje in een shotglas gekiept, vruchtensap erbij, wat vruchtensap drinken, shotje nemen, nog wat sap drinken en klaar is kees. Het ruikt trouwens helemaal niet vies(ik hou wel van vanille) wat ik wel relaxed vind, ik hou er nooit zo van om `n drugs te nemen die echt goor ruikt (Amt, Dpt enzovoorts).

Hoop jullie hiermee genoeg geinformeerd te hebben, veel plezier en wees er voorzichtig mee, niemand wil natuurlijk dat het gelijk binnen een paar weken weer illegaal is omdat iemand zich niet in kan houden of wat dan ook.

#30 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 12 January 2005 - 10:36 PM

Ok, op verzoek van Blowmonkey nog wat extra informatie, voornamelijk over hoe het gevoel is en of ik het met iets kon vergelijken. Ik zet het maar in een nieuwe post, anders wordt die andere zo lang, en zo kun je in deze post wat makkelijker opzoeken hoe het aanvoelt. Er staan veel dingen tussen haakjes, dat doe ik vaak om iets aan te geven, of om relevante informatie erbij te geven zonder compleet het verhaal te verknallen verder.

Ik zal maar bij het begin beginnen:

Ik zat thuis op m`n bank, had ongeveer een uur/anderhalf uur vantevoren wat gegeten. Ik besef dat de diehards onder jullie vantevoren niks eten, maar ik had gewerkt en had honger, dus dat was ff geen optie voor mij. Ik hou er trouwens helemaal niet van om niks te eten voor ik drugs ga doen, ik wil gewoon een paar uurtjes van tevoren een goede maaltijd ophebben, zeker met een amfetamine, omdat ik dan meestal toch geen trek heb daarna, en vaak wel honger.

Ik had het flesje explosion gepakt alsmede(lol) een shotglas en een flesje vruchtensap(sinaasappelsap met wortel en citroen, klinkt vreemd, smaakt lekker, en verdoezelt ook nog `ns veel smaken). Ik schonk een hoeveelheid waarvan ik dacht dat het de helft van het flesje was, maar ik kon niet echt goed in het flesje kijken want het was semi-donker in m`n kamer. Dus ik deed een grotere lamp aan en keek, na het etiket erafgehaald te hebben, naar de inhoud, bleek dat ik ongeveer driekwart erin had gegooid. Met een pipet dus de rest maar teruggedaan en wat vruchtensap in m`n shotglas gedaan. Slok sap, slok explosion+sap, slok sap, en ik merkte niks van de smaak.

Ik vond dat het nu wel tijd was om een joint te roken, dus ik rookte een kwart van de hashstick die ik ook nog even moest rollen. Moest hoesten en voelde me even misselijk(had niet het idee dat het door de explosion kwam). Vervolgens ging ik op weg naar het internetcafe in het centrum van utrecht(vind t altijd wel leuk om onder de invloed tussen de mensen te zijn, laatst ook gaan poolen met paddo`s op) toen ik bedacht dat ik daar helemaal geen zin in had, dus ik belde m`n huisgenoot, die was aan t werk en ik kon `t `m dus niet vragen, dus gewoon maar achter z`n pc gaan zitten.

Toen ik weer thuis kwam was het ongeveer een half uurtje na het innemen en ik voelde al wel enige activiteit(denk niet dat t psychisch was, maar het was in ieder geval erg licht). Ik ging achter de pc zitten om met Blowmonkey te praten en pakte maar wat te drinken, want ik begon toch wel een beetje een droge mond te krijgen(duidelijk niet van de joint die ik +-20minuten daarvoor had gerookt).

Ongeveer een uur na inname wist ik zeker dat ik iets voelde, of in ieder geval iets noemenswaardigs en ging ik met Blowmonkey praten over msn. Ik hoorde 10 minuutjes later iets op de trap en ging kijken en schrok van m`n huisgenoot die de trap opkwam(normaal ben ik niet zo schrikkerig, nu dus wel). Blowmonkey ging even van msn weg, en ik ging met m`n huisgenoot(dreamer, vast ook wel een bekende hiero) een aflevering southpark kijken die hij had gedownload, en nog een stukje van een joint roken (van onze zelfgekweekte wiet) die hij nog in de asbak had liggen.

Tijdens het kijken van Southpark begon me toch wel op te vallen dat ik iets voelde, en het voelde wel goed. Niet overweldigend, maar zeker interessant. Ook begonnen m`n kaken enigszins aan te spannen, lang niet zo erg als met bijvoorbeeld mdma of speed, maar wel merkbaar. Ook was m`n mond de hele tijd aardig droog(ik raad mensen aan om redelijk wat te drinken, sap is lekker). Ik zou het ongeveer beschrijven als een soort mdma high, maar minder gespaced en minder hard opkomend(hou normaal wel van snelle opkomst, maar dit was ook gunstig). Ik ben op het moment dat ik dit schrijf nog steeds aan t spacen, het is nu ongeveer 3 uur geleden dat het echt begon en het voelt nog steeds goed, alhoewel ik wel de hele tijd wil dat ik wat meer had genomen, dit is gewoon net iets te weinig voor me, maar genoeg om `n idee te krijgen van de drug denk ik, maar dat kan ik natuurlijk moeilijk beoordelen omdat het de eerste keer is.

Verder voel ik me niet echt moe, je kan hier zeker wel van wakker blijven als je wil denk ik, en m`n lichaam voelt redelijk normaal. Er is niet echt een dikke bodyrush, maar wel een algemeen goed gevoel in je lichaam, en geen vreemde spierspanningen etc.

Ik laat jullie er absoluut meer van weten als ik het nog een keer gedaan heb, wat dus dit weekend wel zal zijn. Ik kan het tot nu toe absoluut aanraden(aannemend dat de space een stuk sterker is als je het hele buisje neemt) maar ik zou dus wel een heel buisje nemen, ik verwacht geen problemen in de richting van "bad trips" of mensen die het gevoel echt niet aankunnen. Het is een " feel good drug " en ik ga `m absoluut vaker proberen, zeker als ik er morgen niet al te veel last van heb, omdat ik na mdma meestal minstens een dag helemaal brak ben.

Het is een iets langer verhaal geworden dan ik eigenlijk voor ogen had, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden om te lezen.

#31 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 13 January 2005 - 12:00 AM

lol
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#32 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 January 2005 - 12:47 AM

ben vandaag even naar de smartshop gegaan, maar die info over het middel is eigenlijk diep triest. Op het buisje staat eigenlijk niks, en er zit een (geprint) a4-tje bij met info.
A4-tje had ik in me tas gedaan, bleek niet de bedoeling te zijn want ze hadden maar a4-tje en die info was voor de verkoper...

#33 fiep klophout

fiep klophout

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 14 January 2005 - 01:43 AM

boef!

Beetje onhandige actie van smartshop. Zo duur zijn kopietjes toch niet???

Maar was dat a4tje niet de info die ik eerder in dit topic postte?

#34 Prudentulo

Prudentulo

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 14 January 2005 - 01:44 AM

Je vindt een nieuw middel, je weet dat het verboden wordt, je wilt er zo veel mogelijk geld mee verdienen; dus je maakt er een 'geurtje' van en je laat in het midden wat er nou precies inzit om tijd te rekken? :respect:

Fokker WauseWillem;

Ik heb nieuws, die explosion is helemaal geen methylone!

Het is eigenlijk 4,5-dimethoxy-2-ethoxyamphetamine of kortweg EMM. En het is dus w?l een amphetaminesoort.

En waar ik de informatie vandaan heb? Via de persoon die het spulletje aan de smartshops verkoopt. Veel betrouwbaarder kan je het dus niet hebben

#35 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 14 January 2005 - 09:25 AM

In de smartshop wisten ze mij te vertellen dat het idd om 170 mg EMM zou gaan.
Deze informatie zou van de fabrikant afkomstig zijn.
Ik vermoed zelf dat dit ook wel klopt.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#36 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 14 January 2005 - 10:11 AM

Waar het op neerkomt is dat een chemistje dan eens aan het kloten was met zn spulletjes en iets van shulgin heeft gemaakt, het is gaan proberen en tot de ontdekking kwam dat het bij hogere doseringen heel leuk spul is en vervolgens denkt er ff snel geld mee te verdienen. Jammer is alleen dat ie het zo sneaky en shit doet omdat er op het flesje staat: keep away from children, do not use more than one bottle EN room odouriser, not for ingestion

die gast loopt gewoon flink te kutten om snel te cashen, als het daadwerkelijk emm is zou ik t jammer vinden als ie er dan op deze manier voor zorgt dat het verboden wordt, beetje als de hordes mensen die rc's wilde hebben en zich massaal op die markt hebben gestord en zo tot een verbod hebben geleidt

mzzl
Dit is dope!

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 January 2005 - 12:55 PM

boef!

Maar was dat a4tje niet de info die ik eerder in dit topic postte?

voor de goede orde, heb hem teruggeven...

en het was ongeveer dezelfde info als al eerder in dit topic gepost was..

#38 Prudentulo

Prudentulo

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 14 January 2005 - 01:00 PM

rc's?

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het sowieso verboden gaat worden omdat het een amphetamine is.. Het blijft toch de overheid die dit soort kromme taferelen in de hand werkt. Met een fractie van het geld dat verneukt wordt aan drugsbestrijding kan je toch gedegen onderzoek laten doen en zo goed mogelijk voorlichting geven.. Gevolgen op lange termijn niet bekend? Eigen verantwoordelijkheid, het is wel bekend dat de gemiddelde levensverwachting van een professionele wielrenner rond de 50 jaar ligt.. :respect:

#39 Morrighan

Morrighan

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 79 posts

Posted 14 January 2005 - 06:19 PM

Ik ben toch benieuwd.. Binnenkort even langs de smartshop.
Report volgt uiteraard. :respect:

#40 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 14 January 2005 - 07:01 PM

Hmm, ik zie t al weer. Die gekke toasted heeft onder de invloed gepost, niet stil te krijgen die knul als ie onder de uppers zit :respect:

Was de volgende dag niet echt brak ofzo, wat ik normaal dus absoluut wel ben na uppers. Maar het was nou ook niet echt relaxed te noemen die ochtend. Toegegeven, het kan ook door slaaptekort(4u slapen, 9u op om te werken) komen, of door die zes biertjes die ik in no time naar binnen had gewerkt(vind ik leuk, alcohol zuipen op een comedown). Ik was in ieder geval niet helemaal wakker de volgende ochtend, maar nadat ik een douche had genomen en wat had gegeten was ik wel helemaal klaar voor werk.

Dit weekend ga ik met een aantal vrienden deze explosion ook nog maar `s uitproberen, heb er zeker zin in. Ik heb namelijk een half flesje nog, en een aantal nieuwe, waaronder 1 voor mij. Dat wordt dus een flesje nemen en als ik er behoefte aan heb redosen met een halve. Ik zal jullie wel laten weten hoe het was, Blowmonkey zal er die avond ook wel zijn, en misschien gaan we met Mind(en wellicht Dreamer) nog wel naar een of ander feestje. Er is in ieder geval ??n ding zeker: het wordt wel weer een leuke avond

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users