Ik vond deze serie dus echt helemaal niks . Van het eerste seizoen misschien 5 afleveringen gezien, en kreeg toen het idee dat het allemaal technisch heel mooi in elkaar stak met een spannend verhaal enzo, goed in elkaar gezet en geacteerd, maar dat het uiteindelijk helemaal nergens over bleek te gaan. Het voelde erg oppervlakkig en kon me niet raken. M'n vriendin had precies hetzelfde. Maar misschien dat we te vroeg gestopt waren en dat de diepgang nog ging komen, ik weet niet.

Breaking BadTV-serie
Posted 02 October 2013 - 01:15 PM
no particular way
but our own
Posted 02 October 2013 - 03:55 PM
Vind de serie is ook niet super intellectueel of verlichtend. Goed geacteerd, geniale karakters, geschifte plotwendingen, harde actie afgewisseld met sterke dialogen.
Beetje als meth, headrush, op je nagels bijten van de spanning, en snel de volgende aflevering opzetten.
Posted 03 October 2013 - 09:30 AM
Beetje als meth, headrush, op je nagels bijten van de spanning, en snel de volgende aflevering opzetten.

Posted 03 October 2013 - 11:38 AM
JJJ, ik had in het begin ook helemaal niets met die serie. Na verloop van tijd gaat het je wel grijpen hoor. De ontwikkeling van de hoofdpersonen is erg interessant om mee te maken. Die metafoor van Feroxium is wel scherp, al geldt die voor veel goeie, spannende series eigenlijk wel. Daar worden ze ook voor gemaakt.
Wat vonden jullie van het einde van BB? Ik vond 'm echt heel sterk.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 18 November 2013 - 11:12 AM
Dit is briljant.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 20 November 2013 - 08:31 AM
Vind de serie is ook niet super intellectueel of verlichtend. Goed geacteerd, geniale karakters, geschifte plotwendingen, harde actie afgewisseld met sterke dialogen.
Nee, het is geen verlichtende psycehdelica die er geproduceerd wordt inderdaad... Maar je laatste zin geeft eigelijk al aan waarom het zo populair is.
Ik denk dat een serie over een autist die in zijn kelder cactussen extraheert om met zijn wicca mates in het bos met volle maan te trippen en uiteindelijk verlichting bereikt en op een berg in india gaat zitten ook niet echt zou aanslaan.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 19 December 2013 - 05:02 PM
De serie vond ik heerlijk vermaak! Tof in elkaar gezet, mooi gefilmd, goed geacteerd. Zitten veel toffe scenes tussen.
Posted 01 January 2014 - 06:11 PM
"Prove me wrong..."
Posted 12 January 2014 - 05:58 PM
"Prove me wrong..."
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users