Jump to content

Photo

American Lawsland of the free..

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 May 2004 - 10:41 PM

bron:
http://abclocal.go.c...rongnumber.html

Woman calls police for drugs
By ABCNEWS.com
May 27, 2004 (CANTON, Ohio) ? It was probably the worst wrong number ever for one Ohio woman.

Canton police say Amy Logue accidentally called authorities as she tried to buy crack.

According to officials, the 27-year-old called three times asking for drugs, and never realized she was talking to a officer.

One call went as follows:
Caller: "Do you have any?"
Police Dispatcher: "Have what?"
Caller: "Any?"
Dispatcher: "Uh, probably."
Caller: "Is it good?"
Dispatcher: "Yeah."

Police said they then set up a meeting with Logue and arrested her when she showed up. She now faces drug felony charges.

damn, in the USA wordt je echt overal voor opgepakt.. denk niet dat ze in NL die zaak rond krijgen, alhoewel met Donner weet je het nooit natuurlijk :cool:
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 27 May 2004 - 10:43 PM

Wat kunnen ze dat mens eigenlijk ten laste leggen? Ze vroeg enkel maar naar drugs. Ze hebben geen bewijzen van gebruik of bezit...

Maarja, het is Amerika... Daar kan alles. :cool:

#3 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 27 May 2004 - 11:41 PM

Als je instemt met een koop kan je worden opgepakt in Amerika.

Nooit Cops gekeken..? Met die "Bad Boys" theme song. :cool:
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#4 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 30 May 2004 - 12:28 PM

Cops is echt een slecht programma, ook zo lekker demoniserend over negers, moet je maar eens kijken naar bowling for columbine van michael moore die een interview houdt met de maker van cops

mzzl
Dit is dope!

#5 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 30 June 2004 - 05:22 PM

Tja, als ze niet opgesloten zou worden vanwege de drugs, mogen ze dr van mij alsnog opsluiten wegens stupiditeit.

#6 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 02 July 2004 - 11:53 PM

Cops is echt een slecht programma, ook zo lekker demoniserend over negers, moet je maar eens kijken naar bowling for columbine van michael moore die een interview houdt met de maker van cops

mzzl

Ik heb Bowling for Columbine 3x gezien (heb m op DVD) dus ik weet precies welk stuk je bedoeld...maar ik ben het dus absoluut niet eens met jouw conclusie. Waar het op neer komt is...:

Het feit dat het relatief vaak negers zijn die opgepakt worden is omdat het relatief vaak negers zijn die daders zijn. Cops laat dus gewoon de waarheid zien. Wat Michael Moore voorstelde was dat er ook witteboorden-criminaliteit aan bod zou komen (omdat dat relatief vaak door blanken wordt veroorzaakt). Gelukkig ziet hij zelf ook wel in dat dat nogal belachelijk is omdat het actie/sensatie gehalte bij het oplossen van dergelijke misdrijven praktisch 0 is (SBS6-materiaal zeg maar...geen "Cops" maar "Stadswachten"...I rest my case).

Een stukje wat ik vooral "misleidend" vond was de stortvloed aan stukjes uit COPS waarin steeds de woorden "black male" terugkwamen...de overtreffende trap van stemmingsmakerij natuurlijk, aangezien je exact hetzelfde kunt doen maar dan met "white male"...

Ik vind Bowling for Columbine een geweldige documentaire en de OSCAR die hij heeft gekregen is zeer zeker terecht IMO, maar ik vind wel dat Michael Moore de zaak soms vrij eenzijdig behandeld.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users