2c-b
Posted 21 February 2004 - 12:58 PM
keer gedaan (24mg en 11mg)
Posted 21 February 2004 - 01:02 PM

van mij weet je het al he (nee, geen ervaring mee voor de andere), maar denk dat carcrasher
dit topic wel even zal gaan spammen :-P
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 21 February 2004 - 07:39 PM
mg. Erg leuk spul en ben van plan het vaker te gebruiken, binnenkort op teqnology als het
goed is.
mzzl
Posted 22 February 2004 - 12:10 AM
10 tot 40 mg. Mijn lievelingsmiddel. Helaas ben ik het na het verbod niet meer tegengekomen.
Nu behelp ik me met 2C-I en dat gaat aardig

Posted 22 February 2004 - 02:57 AM

proberen, alleen maar goede dingen over gelezen. Van alle 2Cxx stoffen spreken; 2C-B, 2C-I,
2C-T-7 en 2C-E mij het meest aan, jammer dat die Opiumwet weer wordt aangepast
binnenkort.. Ik had al zo veel moeite om al die goodies te vinden..

Posted 22 February 2004 - 10:57 AM
goed zoeken, dan kom je vanzelf de juiste mensen tegenOeeh, aaaah, 2C-B..
![]()
Zou ik altijd nog eens willen proberen, alleen maar goede dingen over gelezen. Van alle 2Cxx
stoffen spreken; 2C-B, 2C-I, 2C-T-7 en 2C-E mij het meest aan, jammer dat die Opiumwet weer
wordt aangepast binnenkort.. Ik had al zo veel moeite om al die goodies te vinden..
mzzl
Posted 22 February 2004 - 09:01 PM
onder de gelukkige scharen die dit middel op een kleine 10 minuten fiets afstand in berijk heeft

Ik vindt het alleen absoluut geen partydrug.
De combi 2C-B + MDA is een aanrader...
Posted 23 February 2004 - 01:16 PM
zoals techno en deephouse/progressive etc maar niet voor feesten met hardstyle muziek etc
alhoewel ik op mysteryland heel lekker heb getript op 2c-b
mzzl
Posted 26 February 2004 - 12:31 AM
ervaring hehe,

buiten wiet is dat toch een van m'n lievelingen die me nog menig zullen doen spacen.
Posted 26 February 2004 - 12:34 AM
idd, heb er zelf ook geen problemen mee op een party, maar vind wel dat je ze best metIk vind het wel geschikt
op feesten met meer trippy muziek zoals techno en deephouse/progressive etc maar niet voor
feesten met hardstyle muziek etc alhoewel ik op mysteryland heel lekker heb getript op 2c-b
mzzl
meerdere mensen kunt nuttigen, erg bevorderend voor de lachspieren.
Posted 26 February 2004 - 11:57 PM
Zeker, mijn eerste keer was op de studentenkamer van een vriend van me, techno muziekidd, heb er zelf ook geen problemen mee op een party, maar vind wel dat je ze best metIk vind het wel
geschikt op feesten met meer trippy muziek zoals techno en deephouse/progressive etc maar
niet voor feesten met hardstyle muziek etc alhoewel ik op mysteryland heel lekker heb getript
op 2c-b
mzzl
meerdere mensen kunt nuttigen, erg bevorderend voor de lachspieren.
erbij aangezet en het was super en we hebben ons echt een paar keer helemaal kapot
gelachen
echt super
mzzl
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users