Jump to content

Photo

Angst voor DMT

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Guest_Deliriant_*

Guest_Deliriant_*
  • Guests

Posted 05 February 2009 - 07:39 PM

Oke de eerste vraag latend voor wat ie is maar de tweede, wat is het voordeel als je bent? kan toch geen kwaad? Zo niet in welk topic wil je dat dan bespreken?

#22 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 05 February 2009 - 07:58 PM

Oke de eerste vraag latend voor wat ie is maar de tweede, wat is het voordeel als je bent? kan toch geen kwaad? Zo niet in welk topic wil je dat dan bespreken?

Je kunt er alleen maar beter van worden als je een gedeelte van je ego oplost en emotionele bagage weggooit die je niet meer nodig hebt.
Van het Pad.

#23 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 06 February 2009 - 01:39 PM

tsja je kan het noemen wat je wil maar uiteindelijk heeft t toch vooral te maken met beseffen dat dood niet zo veel anders dan leven is en dat elke ervaring mooi meegenomen is en dat als je sterft, tsja dikke pech ofzo? ik ken heel veel angsten maar die zijn ook geregeld weg en dat gebeurd vooral als ik de dood recht in zn bakkus aankijk in het verkeer of op mn werk ofzo of bij een uit de hand gelopen dxm experiment (dan bedoel ik niet qua dosis of stom handelen maar elk dxm expirement komt op mij over als uit de hand gelopen :respect:)

maarja heb zelf maar 1 keer dmt gedaan en had ook niet echt een breakthrough maar ik snap van andere middelen goed wat je bedoeld. t heeft ook te maken met geen idee hebben van wat je zou kunnen verwachten ofzo en als je al gaat denken dat je aliens en vortices gaat zien dan heb je je schild alleen maar versterkt met anticipatie en ik vermoed dat het best is om gewoon alles maar dan ook alles los te laten en nieteens het middel als drug te zien maar gewoon als iets dat je toevallig tot je neemt dat waarschijnlijk helemaal niets doet omdat alles nu eenmaal gewoon IS en dat er geen verschillende vormen van interpretatie mogelijk zijn.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#24 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 20 March 2009 - 07:14 PM

Je kunt er alleen maar beter van worden als je een gedeelte van je ego oplost en emotionele bagage weggooit die je niet meer nodig hebt.

Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Het ego bestaat ook om een reden, het is niet een of andere vuile kosmische grap ofzo die er alleen maar is ten nadele van jou. We zullen niet de eerste zijn die kompleet doordraaien doordat we onvoorzichtig aan ons ego gaan zitten knoeien. Ik wil je natuurlijk geen angst aanpraten, maar het is boven alles zaak om goed naar jezelf te luisteren. Soms is het beter om gewoon even niets te doen, om ergens anders je les uit te trekken, dan alsmaar je ego uit elkaar trekken met psychedelica. Het is niet alleen een zaak van afbraak, maar ook van opbouw, en dingen te tijd te geven te groeien. Het is weldegelijk mogelijk om jezelf helemaal te verknippen door onzorgvuldige omgang met middelen die je bewustzijn beïnvloeden. Forceer niets, luister aandachtig, doe waar je zin in hebt.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users