Jump to content

Photo

4-meo-PCPIemand ervaring mee?

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 21 January 2009 - 11:53 AM

Ik lees juist wat over 4-meo-PCP en dat lijkt me wel interessant i.t.t. gewone PCP.
Het zou de dissociatieve werking van K méér dan evenaren. Meer stuurbaar en lucide van geest. Zonder de gewelddadige uitspattingen die PCP kenmerken.
In die zin interesseert het me zeker.

Nu, het spul is zéér duur vind ik. 50eu per 1/2 gr. Slik. :D

Heeft er hier iemand ervaring mee?

Edit: naar wat ik erover lees schijnt het minder neurotoxisch dan PCP te zijn alsook een kortere werkingsduur. Twee voordelen dus.

#2 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 28 February 2009 - 12:25 AM

Was het net niet meer neurotoxisch?

#3 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 28 February 2009 - 01:44 AM

pcp maak je toch door wat emmers over te gieten en wat te roeren? ;)

Posted Image

Edited by mind, 28 February 2009 - 01:19 PM.
dea link vervangen

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 February 2009 - 01:06 PM

hehe dat flesje Gatorade ;)

Dat 4-meo-pcp is een metaboliet van PCP. Ik denk dat het vrij moeilijk is om te zeggen dat het meer/minder neurotoxisch is.
Natuurlijk kan je aanname's aan de hand van de structuur gaan maken, maar toch zou je het moeten testen op humans om er zeker van te zijn (zo'n aanname kan namelijk heeeeel erg verkeerd zitten).

http://www.bluelight...ad.php?t=391328

Edited by mind, 28 February 2009 - 01:15 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 01 March 2009 - 04:45 AM

hehe dat flesje Gatorade ;)

Die fles Gatorade deed me denken aan een Gallon of PCP :

Gallon of PCP
"Circular logic works because circular logic works."

#6 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 28 March 2009 - 06:24 AM

Ik heb het hier liggen en vraag me af of het altijd zo stinkt naar solvents. Mij werd verteld dat het normaal is maar ja. Misschien moet ik het nog verder uitwassen. Het tinnen doosje waar het in zit is in ieder geval aangetast en daarmee bedoel ik schade...Verder hoop ik gewone pcp soon te kunnen gebruiken maar ik ben clean now...atleast for now.

#7 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 07 April 2009 - 06:54 PM

Ik lees juist wat over 4-meo-PCP en dat lijkt me wel interessant i.t.t. gewone PCP.
Het zou de dissociatieve werking van K méér dan evenaren. Meer stuurbaar en lucide van geest. Zonder de gewelddadige uitspattingen die PCP kenmerken.
In die zin interesseert het me zeker.

Nu, het spul is zéér duur vind ik. 50eu per 1/2 gr. Slik. ;)

Heeft er hier iemand ervaring mee?

Edit: naar wat ik erover lees schijnt het minder neurotoxisch dan PCP te zijn alsook een kortere werkingsduur. Twee voordelen dus.

50 euro is idd te duur beter zoeken :D , maar wat ik me afvraag wat is de dosis oraal ik lees hier verschillende dingen over de een zegt 10mg de ander 100mg dat is nogal een verschil heeft iemand hier het al geprobeerd?

#8 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 17 April 2009 - 02:17 PM

Ja, net een trip report geschreven. Hmz...

#9 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 21 April 2009 - 12:39 PM

Ja, net een trip report geschreven. Hmz...

kun je niet nawegen wat je op hebt gemaakt van de hoeveelheid die je had? en zo zien wat voor porties je ongeveer genomen hebt over de sessie?

#10 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 17 August 2009 - 01:41 PM

Via een gunstige wind is dan toch nog een sample 4-MeO-PCP op mijn bureau beland, en waarvan ik gisterenavond dan de eerste trial hield.

150mg gedoseerd (met vooraf 5mg om evt. allergieën op te sporen). Initieel gegaan voor de nasale route, maar het is veel te pijnlijk. Vergelijkbaar met de brandende pijn van 2C-B, behalve dan dat je hiervan 5x zoveel nodig hebt en het dus onuitvoerbaar is.
Op Bluelight gaat iedereen voor nasaal, wat me doet vermoeden dat er toch wel verschillende batches de ronde moeten doen.

Na een uurtje de eerste tekenen: lichthoofdigheid, moeilijker kunnen concentreren.
Na twee uur een identiek verloop als de come-up bij Ketamine na 15min. Het duurt echt lang voordat het inwerkt (zelfs op een lege maag).
Geen fysiek ongemak. Lichamelijke coördinatie blijkt moeilijk (het is hoe dan ook een dissociatief), maar de algemene indruk is dat je 'helderder' van geest bent.

Drie uur na inname beginnen keuvelen en de sociale interactie was heel fijn. Veel emotioneler dan K. Muziek klinkt ongelofelijk diep. Met de ogen toe komt een reeks beelden, associaties en gedachten op.

Vier uur na inname nog steeds geen mogelijkheid tot slapen. Nu pas toont zich een oppeppend effect itt Keta, waarvan je snel in slaap kan vallen.

Het is zeker een herhaling waard, maar dan moet de dosis opgeschroefd worden om toch die P-Hole te bereiken :)
De doseringsgegevens op het net zijn heel extreem: van 25mg tot 250mg, waarschijnlijk afhankelijk van je K-tolerantie en algemene dissociatieve ervaring.

#11 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 11 September 2009 - 07:16 PM

Dag Ernst, ook hier ? ;)

Ik moet wel genoten hebben van dezelfde gunstige wind, want ook ik heb een sampeltje weten te bemachtigen !

Als ik het geprobeerd heb kom ik hier verslag uitbrengen.

#12 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 07 February 2013 - 09:33 PM

Heeft er hier nog iemand mee geëxperimenteerd ondertussen?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users