Jump to content

Photo

GHBhet officiële G topic!

GHB

• Please log in to reply
55 replies to this topic

#21 MeneerCactus

MeneerCactus

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 34 posts

Posted 17 January 2009 - 12:05 PM

zodra er sprake is van die sneue GRATIS ghb dan weet je dat de coole gasten er allang mee zijn genokt haha!

Wat een boelshit, wat een onzin, wat een leugen.
Wat doet men ghb toch aan.
Er zou een strafzaak tegen media moeten komen wegens laster van het draagbare goud.
Stomme farma zit daar natuurlijk achter.
Beter dure kut pillen dan een cheap middel wat veel beter werkt.
Leve de leugen en leven de winst.

Voor wie intresse heeft, heb nog een ouderwetse bijsluiter liggen van ghb.

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 January 2009 - 01:34 PM

Ik zou zeggen, scannen die hap en post in dit topic. :hmm:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 17 January 2009 - 02:29 PM

zodra er sprake is van die sneue GRATIS ghb dan weet je dat de coole gasten er allang mee zijn genokt haha!

Wat een boelshit, wat een onzin, wat een leugen.
Wat doet men ghb toch aan.
Er zou een strafzaak tegen media moeten komen wegens laster van het draagbare goud.
Stomme farma zit daar natuurlijk achter.
Beter dure kut pillen dan een cheap middel wat veel beter werkt.
Leve de leugen en leven de winst.

hap hap :hmm:

nuttig zelf toch al weer een jaartje of 8 (of langer) op een vrij constante basis gehaktballen en heb nog geen nare bijwerkingen of iets dergelijks gemerkt afgezien van een sporadische overdose.
ook lichamelijke afkick wanneer ik tijdens de vakantie een paar weken achtereen aan de devils piss heb gezeten zijn mij tot dusver onbekend. :-/

maar neem hier aub geen voorbeeld aan want ik ken genoeg mensen die zwaar naar de klote zijn gegaan of in andersoortige problemen zijn geraakt door het zoute behangplaksel.
de kans op overdoseren in het openbaar of genante situaties door de ontremmende werking van gea is reëel en dat kan vrij pijnlijk uitpakken. (..)
ik ken niets waar mensen raarder van gaan doen dan de combinatie snackies met teveel gekke henk en bert.
de ghbo op feesten ligt vol met die stakkers.

spechtensap is niet voor ' the masses'. maar wanneer je het weet te beteugelen en je niet laat verleiden haar bitch (of clown) te worden is er denk ik niets beter onder de huidige zon verkrijgbaar B)

ik drink verder geen alcohol btw

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#24 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 19 January 2009 - 12:08 PM

Laatste post van Anjin

Amen to that!
Ik zie hier btw al een lange tijd een toename in G gebruik. Het begon zo'n 4 jaar geleden hier. (omgeving Arnhem)
Maar ik zie ook dat de ene persoon er beter tegen kan dan de andere. De een krijgt gigantische slaapproblemen, waardoor de rest volgt..
De ander kan het voor een langere tijd 'sociaal misbruiken'..:P
Meestal geld voor G ook de regel: is het er niet, dan is er ook geen moeite om het niet te nemen. Is het altijd voor handen, en je bent er gevoelig voor...... Dan wordt het voor het gros een lastige zaak.
Achja, ik verwacht eigenlijk al een hele poos dat GBL verboden zal worden. Maar tot nog toe is hier geen sprake van.

#25 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 19 January 2009 - 12:12 PM

k ken niets waar mensen raarder van gaan doen dan de combinatie snackies met teveel gekke henk en bert.

om hier nog even op te reageren..
Hier kan ik mezelf ook volledig bij aansluiten. Ook speed en G kunnen héle rare taferelen opleveren.. Mensen flippen hem helemaal door.
Lijkt eigenlijk alsof de betreffende persoon aan het slaapwandelen is. En dan niet in de zachtzinnigste zin van het woord!!
Kan erg gevaarlijke taferelen opleveren. Heb het jammergenoeg meerdere malen van dichtbij mogen meemaken. Is geen leuk gezicht!

#26 mike

mike

Special (K) member

• Members
  • PipPipPip
  • 434 posts

Posted 01 February 2009 - 03:27 PM

Merken jullie ook dat meer en meer mensen GHB hebben ontdekt? In mijn omgeving hoor en zie ik het steeds vaker. Ik durf te zeggen GHB is populair.

Zeg, op welk onbewoond eiland woon jij? In de kringen waar ik in uit ga is GHB zeker al een jaar of 10 populair. Of eigenlijk is iedereen tegenwoordig overgestapt op GBL. Redenen dat het populair is?

1) je kunt GBL nog steeds LEGAAL kopen
2) het is vreselijk goedkoop. Een shot GBL kost inde orde van een dubbeltje.
3) in tegenstelling tot pillen die steeds slechter worden is de kwaliteit van GBL vrij constant
4) je krijgt er geen kater of come down van
5) van GBL heb je minder nodig dan GHB en dus is het makkelijker een feest binnen te smokkelen.
Drugs lead nowhere ... but it's the scenic route

#27 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 February 2009 - 04:07 PM

Merken jullie ook dat meer en meer mensen GHB hebben ontdekt? In mijn omgeving hoor en zie ik het steeds vaker. Ik durf te zeggen GHB is populair.

Zeg, op welk onbewoond eiland woon jij? In de kringen waar ik in uit ga is GHB zeker al een jaar of 10 populair. Of eigenlijk is iedereen tegenwoordig overgestapt op GBL. Redenen dat het populair is?

de kater komt later...

gbl = evil

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#28 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 01 February 2009 - 04:44 PM

Ik heb ook veel liever GHB dab GBL. GBL is viezer en voelt niet lekker aan je strot, doordat je minder nodig hebt komt de dosering ook veel meer precies en is de kans op overdosering ook nog eens groter en van GBL krijg je misschien wel niet meteen een kater, maar toch voelt het de dag er na niet helemaal jofel.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#29 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 03 February 2009 - 02:12 PM

1) je kunt GBL nog steeds LEGAAL kopen
2) het is vreselijk goedkoop. Een shot GBL kost inde orde van een dubbeltje.
3) in tegenstelling tot pillen die steeds slechter worden is de kwaliteit van GBL vrij constant
5) van GBL heb je minder nodig dan GHB en dus is het makkelijker een feest binnen te smokkelen.

Dan kun je het gebruik ook het beste beperken tot de feestjes. Wat ik waarneem in mijn omgeving, is dat mensen toch snel vaker G tot zich gaan nemen.
In dat geval is GBL echt een veel slechter geval....

het is vreselijk goedkoop. Een shot GBL kost inde orde van een dubbeltje.

Door deze zin merk ik wel op dat er in grotere hoeveelheden wordt gekocht, het gebruik zal dan waarschijnlijk ook met enige regelmaat voorkomen(?) :)
Gewoon omzetten naar GHB zal mijn advies in dit geval zijn..:laugh:

#30 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 21 April 2009 - 12:35 PM

Ik heb bijna zoveel medelijden met GBL consumenten dat ik bijna zou willen zeggen: Voor 10% opbrengst zet ik je chemisch oplosmiddel om naar GHB.

Dat scheelt dan weer heel wat op de wachtlijst orgaandonaties lange termijn. Zo betalen die 50 cent aan omvormingskosten zich toch nog terug...

Even serieus. Welke mongool drinkt er GBL?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#31 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 21 April 2009 - 01:09 PM

GGGGG-UNIT REPRESENT.

in adam onder studenten zijn er niet veel g-units... maar kan goed snappen dat het in populariteit toeneemt. het is cheap, katerloos (bij matig gebruik), makkelijk te krijgen en heeft almost de same effect als alcohol, maar dan beter!

#32 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 April 2009 - 03:16 PM

Ik heb bijna zoveel medelijden met GBL consumenten dat ik bijna zou willen zeggen: Voor 10% opbrengst zet ik je chemisch oplosmiddel om naar GHB.

Dat scheelt dan weer heel wat op de wachtlijst orgaandonaties lange termijn. Zo betalen die 50 cent aan omvormingskosten zich toch nog terug...

Even serieus. Welke mongool drinkt er GBL?

Zat lui, mensen die het niet kunnen omzetten/niet weten hoe of mensen die te lui zijn om het om te zetten.
En GHB is voor de meeste mensen in NL/BE niet legaal om te bezitten, dat kan misschien ook een reden zijn.
Ik ken trouwens lui die het preferen boven GHB*, de inslag is bijvoorbeeld beter (want die is harder).
Ik drink liever zelf ook goede kwaliteit gbl dan een of andere onbekend mengsel. Je weet niet hoe mensen ermee hebben zitten te kloten. NaOH reageert bijvoorbeeld met aluminium, als een of andere sjappie het bijvoorbeeld gaat omzetten in een pan waar bijvoorbeeld aluminum in verwerkt zit, of als deksel alu-folie gebruikt.. lijkt me niet echt een prettig product opleveren.

In de meeste ghb in het illegale circuit zit ook wel gbl.

*niet mijn mening.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#33 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 21 April 2009 - 05:25 PM

Mijn ongefundeerde gok is dat GBL net zo schadelijk is om op te drinken als aceton...

"Prove me wrong..."

#34 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 21 April 2009 - 06:03 PM

Ik vind GBL ook veel chemischer aanvoelen, het branden in je mont en keel is ook geen goed teken en ik vind GHB al snel genoeg in slaan. Bij GBL is het risico van overdoseren ook nog eens groter, dus ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat je GBL boven GHB zou prefereren, maar iedereen z'n ding. Ik zou het zelf in ieder geval afraden en gewoon aanbevelen het om te zetten.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#35 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 April 2009 - 08:29 PM

Mijn ongefundeerde gok is dat GBL net zo schadelijk is om op te drinken als aceton...

What happens if acetone is accidentally swallowed (enters the digestive system)?

Ingestion is not a typical route of occupational exposure. Several studies report no effects or minor effects (slight drowsiness) in people who ingested up to 20 grams/day for several days. Animal toxicity information also suggests that acetone is not very toxic following ingestion. If acetone is aspirated (breathed into the lungs during ingestion or vomiting) it can cause severe, life-threatening lung injury. Animal information suggests that acetone would be difficult to aspirate because it evaporates so quickly. Based on its physical properties, acetone can be aspirated into the lungs during ingestion or vomiting.

One case report describes a man who intentionally drank 200 mL (about 7 ounces) of acetone. Within one hour, he had flushed cheeks and appeared drunk. His breathing was shallow and his throat red and swollen. He soon lapsed into coma and did not regain consciousness for 12 hours. Four weeks later, he developed symptoms similar to diabetes (increased urination, thirst and blood sugar levels). The patient fully recovered within 5 months after the incident.

Hmm, acetone is geneens zo heel slecht :laugh: . Lol trouwens om die guest die 200 ml opzuipt.
source: http://www.ccohs.ca/...health_ace.html

Ik vind GBL ook veel chemischer aanvoelen, het branden in je mont en keel is ook geen goed teken en ik vind GHB al snel genoeg in slaan. Bij GBL is het risico van overdoseren ook nog eens groter, dus ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat je GBL boven GHB zou prefereren, maar iedereen z'n ding. Ik zou het zelf in ieder geval afraden en gewoon aanbevelen het om te zetten.

Brand in je mond? Als je het gewoon met wat limo mixt hoort het eigenlijk niet te branden. Maarjah zoals met alle chemicalien zijn er verschillende puurheids grades.

---
GHB is denk ik ook wel een stuk gezonder dan GBL, alleen veel illegale GHB word wel bereid met NaOH uit gootsteenontstopper als ik dat zo lees op internet. Mensen hebben er geen idee van hoe puur die stof is en wat er allemaal inzit. Een methode is om het bijvoorbeeld met kwik te maken, zie http://en.wikipedia....s_of_production. Baking soda (ook wel zuiveringszout) is ws een beter alternatief dan gootsteenontstopper.
En hoe zit het trouwens met het zout gehalte? Elke keer een paar gram zout naar binnen werken lijkt me ook niet echt goed voor je lichaam.

Edited by mind, 21 April 2009 - 08:30 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#36 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 21 April 2009 - 08:37 PM

^Inderdaad, het zout gehalte leek mij ook al niet zo best voor je gezondheid. Reden om er geen regelmaat van te maken.

#37 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 21 April 2009 - 09:46 PM

En hoe zit het trouwens met het zout gehalte? Elke keer een paar gram zout naar binnen werken lijkt me ook niet echt goed voor je lichaam

Nee teveel zout krijg je een hoge bloeddruk van zoals bekend.

Maar ik vraag me wel af hoe schadelijk zout nu eigenlijk is..

Het volgende kan ik citeren van een website:

"Voor natrium kennen we geen aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH). Men gaat er vanuit dat een inname van 500 mg natrium (1,5 gram keukenzout) per dag voldoende is om het lichaam te voorzien van zijn natriumbehoefte.

Er wordt aangeraden niet meer dan 2,4 gram natrium (6 gram keukenzout) per dag tot zich te nemen. Dit ter voorkoming van een te hoge bloeddruk.
"

Bron: http://www.calorieda...eralen/natrium/

Hoeveel natrium zit er eigenlijk in een buisje g? Kan je de hoeveelheid natrium p/ml G ongeveer berekenen door 250 / 62 (gram NaOH) te doen? Volgens die berekening zou er dan ongeveer 1,24 gram natrium in een buisje G zitten.

Dan zou je dus bij 2 buisjes G al aan je max aantal natrium zitten per dag. Dan nog de hoeveelheid die je sowieso via je voeding binnen krijgt..
Maar ik vraag me wel af, hoe schadelijk dan die natrium is die je binnenkrijgt met de G. Dit bijvoorbeeld door het te vergelijken met alcohol. Alcohol is puur gif, en toch beweren sommige mensen dat 2 glaasjes wijn goed zijn voor de bloedsomloop, en dus goed voor je gezondheid. (niet kijkend naar de negatieve effecten)
Wat zouden 2 buisjes G dan voor een schade aanrichten als de schadelijkheid zich vrijwel alleen beperkt tot de natrium?

Ik ben hier wel even hardop aan het denken he mensen, een soort van veronderstelling zeg maar.

#38 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 22 April 2009 - 08:55 AM

Kalium G is lekkerder en proeft naar drop. Je zou een mix kunnen maken van K en Na G. Dan krijg je niet snel teveel van 1 van de twee binnen.

"Prove me wrong..."

#39 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 April 2009 - 11:40 AM

Of een mix van magnesium, natrium, kalium en calcium ghb :duimpje:

#40 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 31 March 2012 - 03:23 PM

Wat zijn volgens jullie gangbare doseringen G, voor mensen zonder tolerantie? Wat zouden jullie iemand als begindosering aanraden? En wat is voor jullie een optimale dosis?

Enne, verschillen die doseringen naar gelang het doel dat je erbij hebt? Als je het met erotische doeleinden gebruikt, neem je dan minder/meer dan wanneer je het op een feestje neemt?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users