Jump to content

Photo

Drugsmarkt in Nederlandtekort?

• Please log in to reply
79 replies to this topic

#61 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 21 March 2009 - 08:11 PM

Grote MDMA labs produceren weinig vanuit safrole en vaak vanuit keton (3,4-methylenedioxyphenylpropanone). Dit spul komt veelal in vaten vanuit china. Wellicht is er iets mis in de aanvoer vanuit daar?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#62 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 21 March 2009 - 09:38 PM

Dat wordt regelmatig beweerd.. Strengere controles vanuit China, blabla..

Overigens bevat momenteel de helft (!) van alle pillen die bij testcentra worden ingeleverd geen MDMA. De pillendraaiers hebben in mCPP een mooi alternatief gevonden, blah.

#63 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 21 March 2009 - 09:43 PM

Tot een maand geleden geleden was mdma nog goed te krijgen, maar ook hier (alkmaar) staat het praktisch droog (voor goed spul) op het moment.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#64 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 26 March 2009 - 06:17 PM

Overigens bevat momenteel de helft (!) van alle pillen die bij testcentra worden ingeleverd geen MDMA. De pillendraaiers hebben in mCPP een mooi alternatief gevonden, blah.

Ik hoor ook van veel mensen dat ze al een keer slechte pillen zijn tegen gekomen. Heb er zelf gelukkig nog geen last van gehad, heb de laatste 3-4 maanden klavers, ap's en paardjes gehad en zat allemaal mdma in. Wel gemerkt dat de ze duurder worden en ook op feesten wordt er vaker dan normaal om gevraagd!
put flowers in the mud baby

#65 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 26 March 2009 - 11:01 PM

waar gaat dat toch heen met die drugs van tegenwoordig... het wordt schaars, de kwaliteit gaat achteruit, EN DE REGERING DOET ER HELEMAAL NIKS AAN! stelletje apen. :)
als drugs niet illegaal waren, had ik een hartig woordje te wisselen met de Voedsel en Waren Autoriteit.

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#66 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 28 March 2009 - 05:46 PM

heb de laatste 3-4 maanden klavers, ap's en paardjes gehad en zat allemaal mdma in.

Had je ze laten testen, of is dit proefondervindelijk?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#67 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 31 March 2009 - 10:39 AM

Had je ze laten testen, of is dit proefondervindelijk?

die klavers had ik getest met de marquis + proefondervindelijk, die andere laten testen (werden opgestuurd naar het lab) en uiteraard ook genuttigd.
put flowers in the mud baby

#68 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 31 March 2009 - 11:26 AM

ken wel de biologische markt....maar de drugs markt :P :P .....waar is die?...en is die ook op zaterdag :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#69 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 06 May 2009 - 11:39 AM

Ondertussen weer een hele tijd verder en het is kennelijk nog steeds armoede troef in België, of toch via de connecties die ik heb.

* MDMA ondertussen al zo'n dik half jaar niet meer beschikbaar in België. Pillen zouden er zijn, maar allicht veel bindmiddel, mcpp, ... alvast zonder mdma dus?

* Ketamine zou ook niet meer zo goed beschikbaar zijn en idem ditto voor LSD?

* Speed blijkt terug goed te gaan.

Vooral dat MDMA tekort begint te wringen, enorm veel zin om nog eens lekker te genieten met dit goedje :schijnheilig: Van de andere zaken heb ik nog wel een beetje.
MDMA is ondertussen van met NY geleden, het enige positieve daaraan is dat de MDMA wel lekker zal inkicken wanneer ik er terug te pakken krijg.

Wat is jullie ervaring met de beschikbaarheid van deze (en andere) zaken?

En iemand ook wat ideeen hoe dit komt?
Wat ik te horen kreeg over MDMA: een belangrijke grondstof staat zowat overal op de zwarte lijst. Vroeger kwam dit voornamelijk uit China. Daar zou nu een des omgekochte politieker opgehangen zijn. Die kerel liet dat dus tegen bribes toe voor export. Dat gebeurt nu niet meer of amper, gevolg tekort.

Dusja, hoe zit dat bij jullie?

Wat een wereld...

#70 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 06 May 2009 - 12:15 PM

Zit zelf helemaal niet in de MDMA wereld, maar kreeg afgelopen feestje wel een hoop gezeik van allerlei kanten te horen, over slechte beschikbaarheid en dat als het beschikbaar is, het grotendeels rotzooi is waar mensen ziek van worden (zal wel MCPP zijn)...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#71 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 May 2009 - 12:57 PM

Heb trouwens het idee dat LSD weer een stabiele toevoer lijkt te hebben.

#72 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 06 May 2009 - 01:57 PM

^Dan hoop ik dat ik lucy binnenkort weer eens tegen lijf loop. Twee acidervaringen zijn er echt te weinig. :schijnheilig:

#73 Bart

Bart

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 07 May 2009 - 08:45 PM

Ik merk dat er de laatste tijd in België steeds meer ketamine beschikbaar is, maar MDMA is nog steeds nergens te krijgen. Speed is te vinden maar de kwaliteit laat te wensen over en LSD is vooralsnog vlot verkrijgbaar.

#74 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 07 May 2009 - 09:29 PM

ketamine lukt nog altijd heel goed vanuit india, of met een omwegje door engeland. Daar zal dus niet zo snel een tekort voor ontstaan. MDMA blijft echter maar duren idd, al heb ik wel opgevangen dat er tegenwoordig grondstoffen uit rusland komen, en het dus zo stilletjes aan terug zou moeten beginnen verschijnen. Hier en daar is er ook wel eens te vinden, maar altijd te duur en niet lang/veel.

Ik heb eventjes geleden nog eens 100mg gedaan, en al had het zijn effect wel, ik was toch behoorlijk teleurgesteld gezien het al bijna 6~7 maanden geleden was. Maar ik was toch wel in een zeer vrolijke bui die avond moet ik zeggen :P

Nu ga ik meestal wel voor ~150mg, dat zal er natuurlijk ook wel veel mee te maken hebben :-)

#75 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 15 May 2009 - 10:55 AM

hoor her en der dat er wel weer wat goede MDMA tabletten te verkrijgen zijn.
Ben zelf echter helemaal niet actief in de 'MDMA scene'. Ken iemand die wat pilletjes over heeft gehouden uit betere tijden...(Blauwe mitsu, paarse Xjes, groene raketjes) Dus als ik zin heb in wat MDMA, ligt er sowieso wat goeds klaar :P
En ja, LSD is vrij stabiel in de hood :D

#76 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 15 May 2009 - 05:03 PM

Zowel lsd als mdma lijkt hier weer opgelost te zijn. Toch raar dat er altijd zo weinig te vinden is in de winter, maar het tegen de zomer altijd opeens opgelost lijkt te zijn.

#77 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 05 November 2013 - 11:17 AM

nu in 2013 is er hier in de noordkop goeie speed, goeie mdma kristal, en goeie pillen te krijgen

heb recent een 950 gram psylo's van t land gehaald dus verse mushrooms ook aanwezig voor de wintermaanden.

LSD is hier NIET te vinden

ketamine wel in overvloed... maar daar heb ik niks aan... ik WIL lsd !!!!

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#78 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 07 May 2014 - 11:13 AM

Kon ik kaar acid vinden o.O

#79 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 12 May 2014 - 09:45 PM

al n tijd terug gevonden

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#80 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 16 May 2014 - 11:29 AM

Jaloezieee:$

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Bing (1)