Jump to content

Photo

Drugsmarkt in Nederlandtekort?

• Please log in to reply
79 replies to this topic

#41 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 January 2009 - 04:55 PM

^ uit eigen ervaring? :)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#42 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 06 January 2009 - 10:35 PM

^ gezien er coca-bladeren in zitten en in coca-bladeren cocaine zit, wel dus.

In nederland en veel andere landen is coca-thee dan ook illegaal.

De hoeveelheid cocaine in zo'n theetje is daarentegen wel zo ontzettend klein dat je er weineg coke-effect van zult voelen.

Cocathee kun je echt wel voelen. Sowieso ben ik vrij gevoelig voor de meeste middelen, maar gooi maar eens enkele tientallen zakjes in vodka, dat merk je zeer zeker.

Niet dat ik een kop met een of twee zakjes niet voel, maar dat is vrij subtiel.

#43 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 January 2009 - 10:47 PM

^ maar dat lijkt me niet hetzelfde effect als een lijn cocaine.

#44 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 06 January 2009 - 10:56 PM

Het is geleidelijker, maar het effect komt verder redelijk overeen. Een relatief kalme, euphorische up :laugh:

Edit: En je mist natuurlijk de charme van de coke drip (en de negatieve invloed op je neus), plus de thee is lekker imo.

#45 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 16 January 2009 - 01:50 AM

Een tijdje verder, al enige beterschap in beschikbaarheid?

(Voornamelijk dan voor België en MDMA? :))

Wat een wereld...

#46 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 16 January 2009 - 04:20 AM

Amphetamines geen problemen meer hier. Van mdma heb ik een vogeltje horen fluisteren dat er terug ter beschikking is. Het zal wss enkele weken duren eer het doorgedruppeld is naar de algemene beschikbaarheid zoals het enkele maanden geleden was, maar het is niet lang wachten meer dus! ;-)

Hiervoor heb ik geen enkele basis, maar de vogeltjes hebben nogal vaak gelijk naar mijn ervaring :)

#47 Cody

Cody

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 16 January 2009 - 11:15 AM

LSD is hier (België) overvloedig verkrijgbaar, maar daar heb ik wel een hele goeie bron voor.
MDMA en speed kosten al wat meer moeite maar zijn ook best wel common, alleen laat de kwaliteit van de speed wel te wensen over..

ja,en best wel sterke blotters ook.
phenetylamines (2-c*) zijn nogal moeilijk te verkrijgen op de belgische bodem naar mijn weten.
ook praktisch geen vraag naar,voor velen blijft het hier een onbekend goedje.

#48 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 16 January 2009 - 02:46 PM

^ uit eigen ervaring? :)

Nee, maar wel van iemand die ik ken. Drinkt 'sOchtends vaak een kopje cocathee en werd bij een routinecontrole eruit gepikt. Hij werd gevraagd of hij mee wilde doen met een nieuw soort test, zonder consequenties verder. Zodoende.

Trouwens, zelf merk ik wel degelijk de effecten van cocathee! Geen idee of het vergelijkbaar is met coke, geen ervaring daarmee maar cocathee vind is een prettige upper met een heel erg fijne smaak :D
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#49 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 16 January 2009 - 04:22 PM

Er is helaas een beetje een overschot aan LSD zegels met een erg lage dosis er op in Amsterdam/Nederland, dat valt ook wel een beetje onder schaarste denk ik. Een paar maanden geleden lag het gemiddelde uq toch wel iets hoger dan nu, maar op zich is er nog genoeg in om loop, het is gewoon allemaal ietsje minder en iets minder sterk.

Van de illegale markt van andere middelen merk ik echt niks, mdma schijnt, zoals ik vernam van andere mensen heel moeilijk te vinden te zijn maar 2c-b hier dan wel weer vrij makkelijk, ketamine is na een korte droogte een paar maanden geleden ineens wél weer goed te krijgen, maar dat zijn allemaal geen dingen die mij echt op dit moment interesseren, meer wat ik verneem van vrienden die ook drugs kopen op de illegale markt.

Ik merk er in ieder geval niet al te veel van, die schaarste maar de prijzen gaan wel om hoog en de kwaliteit naar beneden en ik hoop toch wel dat het rond de zomer weer terug normaal wordt.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#50 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 16 January 2009 - 04:51 PM

^ uit eigen ervaring? :P

Nee, maar wel van iemand die ik ken. Drinkt 'sOchtends vaak een kopje cocathee en werd bij een routinecontrole eruit gepikt. Hij werd gevraagd of hij mee wilde doen met een nieuw soort test, zonder consequenties verder. Zodoende.

Trouwens, zelf merk ik wel degelijk de effecten van cocathee! Geen idee of het vergelijkbaar is met coke, geen ervaring daarmee maar cocathee vind is een prettige upper met een heel erg fijne smaak :)

Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van deze zuid amerikaanse indianen drank. Erg smakelijk. Maar een upper effect merk ik niet echt, hoogstens het effect van een straf bakje engelse thee.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#51 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 January 2009 - 05:27 PM

Nou ja, dat is in principe toch ook een upper.

Ik heb zelf een fles coca-rum staan en een slokje daarvan in de morgen werk ook erg goed als een milde stimulant.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#52 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 16 January 2009 - 05:55 PM

Brrr, rum in de ochtend, das even een klap in je gezicht!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#53 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 January 2009 - 06:06 PM

Haha, ja. Maaar je bent wel wakker!! :P
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#54 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 20 March 2009 - 12:03 AM

We zijn ondertussen weer twee maand verder en ik merk dat bepaalde zaken (MDMA, LSD, 4FMP, ...) toch nog steeds moeilijk of zelf niet te regelen zijn?

Bij jullie hetzelfde?

Wat een wereld...

#55 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 20 March 2009 - 05:36 PM

Ik ben vrijwel nooit opzoek naar MDMA, maar in de kroeg afgelopen week beklaagde iemand zich over het feit dat geen van zijn dealers nog aan fatsoenlijke mdma kon komen.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#56 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 20 March 2009 - 09:04 PM

Toch nog steeds moeite, wat betreft acid. misschien is de zoekactie niet intensief genoeg, of misschien is er echt sprake van schaarste.

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#57 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 20 March 2009 - 10:17 PM

Ik merk dat er af en toe al wel terug rond gaat, maar nog altijd veel te weinig, en bijgevolg belachelijk duur. (mdma)
Geluk bij een ongeluk is wel dat áls ik er nog eens te pakken krijg, het wss minstens 4~5 maanden geleden zal zijn, en bijgevolg nog wel eens héél tof gok ik :-)

#58 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 21 March 2009 - 12:07 AM

Hier is MDMA ook al zo'n 3 maand geleden... maar ik probeer er sowieso steeds zo'n 2-3 maand tussen te steken.
Ondertussen begin het dus wel ferm te kriebelen, hopelijk snel beterschap in beschikbaarheid...

Mogelijk kan ik aan pillen geraken, maar zit daar toch wel wat met de schrik voor pillen met MCPP of andere brol ;)

Wat een wereld...

#59 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 March 2009 - 09:10 AM

Als je het niet vertrouwt moet je het niet doen of met een (betaalde) sample langs de test-service gaan.

Want als je dealer zweert dat het MDMA is, moet hij er geen problemen mee hebben als jij het laat testen, toch??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#60 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 21 March 2009 - 12:21 PM

Hier nog geen verbetering, eerder nog een verdere verslechtering vwb MDMA en pillen. MDMA kan ik momenteel helemaal niet maar vinden (heb nog een grammetje van 68% gelukkig), pillen alleen met mcpp, of zonder actieve bestanddelen.

Kocht laatst roze dolfijntjes, die volgens de verkoper (een bekende van me) getest waren op 120 mg. Goed, een bekende, normaal klopte zijn verhaal behoorlijk. Thuis gekomen toch maar even een druppeltje van de EZ test erop.....geen verkleuring :music: Toch maar naar de testservice gegaan, en daar stond ie al in het systeem; geen MDMA, geen MCPP....kleurstof en bindmiddel....

Ik lees op buitenlandse fora ook niets anders dan dat er tekorten zijn aan grondstoffen. De hobby chemisten aldaar spreken over de slechte beschikbaarheid van Safrole olie, een erg belangrijke grondstof blijkbaar. Ze zijn dan ook naarstig op zoek naar vervangers hiervoor, maar dat wil niet vlotten. Ik denk dus dat de beschikbaarheid nog wel even klote blijft :thumbsup:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users