Drugsmarkt in Nederlandtekort?
Posted 06 January 2009 - 10:35 PM
^ gezien er coca-bladeren in zitten en in coca-bladeren cocaine zit, wel dus.
In nederland en veel andere landen is coca-thee dan ook illegaal.
De hoeveelheid cocaine in zo'n theetje is daarentegen wel zo ontzettend klein dat je er weineg coke-effect van zult voelen.
Cocathee kun je echt wel voelen. Sowieso ben ik vrij gevoelig voor de meeste middelen, maar gooi maar eens enkele tientallen zakjes in vodka, dat merk je zeer zeker.
Niet dat ik een kop met een of twee zakjes niet voel, maar dat is vrij subtiel.
Posted 06 January 2009 - 10:47 PM
Posted 06 January 2009 - 10:56 PM

Edit: En je mist natuurlijk de charme van de coke drip (en de negatieve invloed op je neus), plus de thee is lekker imo.
Posted 16 January 2009 - 01:50 AM
(Voornamelijk dan voor België en MDMA?

Wat een wereld...
Posted 16 January 2009 - 04:20 AM
Hiervoor heb ik geen enkele basis, maar de vogeltjes hebben nogal vaak gelijk naar mijn ervaring

Posted 16 January 2009 - 11:15 AM
LSD is hier (België) overvloedig verkrijgbaar, maar daar heb ik wel een hele goeie bron voor.
MDMA en speed kosten al wat meer moeite maar zijn ook best wel common, alleen laat de kwaliteit van de speed wel te wensen over..
ja,en best wel sterke blotters ook.
phenetylamines (2-c*) zijn nogal moeilijk te verkrijgen op de belgische bodem naar mijn weten.
ook praktisch geen vraag naar,voor velen blijft het hier een onbekend goedje.
Posted 16 January 2009 - 02:46 PM
^ uit eigen ervaring?
Nee, maar wel van iemand die ik ken. Drinkt 'sOchtends vaak een kopje cocathee en werd bij een routinecontrole eruit gepikt. Hij werd gevraagd of hij mee wilde doen met een nieuw soort test, zonder consequenties verder. Zodoende.
Trouwens, zelf merk ik wel degelijk de effecten van cocathee! Geen idee of het vergelijkbaar is met coke, geen ervaring daarmee maar cocathee vind is een prettige upper met een heel erg fijne smaak

Helemaal waus van de saus!
Posted 16 January 2009 - 04:22 PM
Van de illegale markt van andere middelen merk ik echt niks, mdma schijnt, zoals ik vernam van andere mensen heel moeilijk te vinden te zijn maar 2c-b hier dan wel weer vrij makkelijk, ketamine is na een korte droogte een paar maanden geleden ineens wél weer goed te krijgen, maar dat zijn allemaal geen dingen die mij echt op dit moment interesseren, meer wat ik verneem van vrienden die ook drugs kopen op de illegale markt.
Ik merk er in ieder geval niet al te veel van, die schaarste maar de prijzen gaan wel om hoog en de kwaliteit naar beneden en ik hoop toch wel dat het rond de zomer weer terug normaal wordt.
Tune up, turn around, drop in.
Posted 16 January 2009 - 04:51 PM
^ uit eigen ervaring?
Nee, maar wel van iemand die ik ken. Drinkt 'sOchtends vaak een kopje cocathee en werd bij een routinecontrole eruit gepikt. Hij werd gevraagd of hij mee wilde doen met een nieuw soort test, zonder consequenties verder. Zodoende.
Trouwens, zelf merk ik wel degelijk de effecten van cocathee! Geen idee of het vergelijkbaar is met coke, geen ervaring daarmee maar cocathee vind is een prettige upper met een heel erg fijne smaak
Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van deze zuid amerikaanse indianen drank. Erg smakelijk. Maar een upper effect merk ik niet echt, hoogstens het effect van een straf bakje engelse thee.
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 16 January 2009 - 05:27 PM
Ik heb zelf een fles coca-rum staan en een slokje daarvan in de morgen werk ook erg goed als een milde stimulant.
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 16 January 2009 - 05:55 PM
Helemaal waus van de saus!
Posted 16 January 2009 - 06:06 PM

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 20 March 2009 - 12:03 AM
Bij jullie hetzelfde?
Wat een wereld...
Posted 20 March 2009 - 05:36 PM
Posted 20 March 2009 - 09:04 PM
Aan mijn appel
Bungelt een boom
Okboter
Posted 20 March 2009 - 10:17 PM
Geluk bij een ongeluk is wel dat áls ik er nog eens te pakken krijg, het wss minstens 4~5 maanden geleden zal zijn, en bijgevolg nog wel eens héél tof gok ik :-)
Posted 21 March 2009 - 12:07 AM
Ondertussen begin het dus wel ferm te kriebelen, hopelijk snel beterschap in beschikbaarheid...
Mogelijk kan ik aan pillen geraken, maar zit daar toch wel wat met de schrik voor pillen met MCPP of andere brol

Wat een wereld...
Posted 21 March 2009 - 09:10 AM
Want als je dealer zweert dat het MDMA is, moet hij er geen problemen mee hebben als jij het laat testen, toch??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 March 2009 - 12:21 PM
Kocht laatst roze dolfijntjes, die volgens de verkoper (een bekende van me) getest waren op 120 mg. Goed, een bekende, normaal klopte zijn verhaal behoorlijk. Thuis gekomen toch maar even een druppeltje van de EZ test erop.....geen verkleuring

Ik lees op buitenlandse fora ook niets anders dan dat er tekorten zijn aan grondstoffen. De hobby chemisten aldaar spreken over de slechte beschikbaarheid van Safrole olie, een erg belangrijke grondstof blijkbaar. Ze zijn dan ook naarstig op zoek naar vervangers hiervoor, maar dat wil niet vlotten. Ik denk dus dat de beschikbaarheid nog wel even klote blijft

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users