Jump to content

Photo

Drugsmarkt in Nederlandtekort?

• Please log in to reply
79 replies to this topic

#21 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 26 December 2008 - 04:25 PM

Volgens een bron hiero, die ik niet ben trouwens.
Is XTC, speed en coke nog volop te verkrijgen.
LSD niet echt trouwens.

Het is niet zo dat ik geen speed of XTC kan krijgen, maar speed van 10% of pillen met 50 mg MDMA reken ik niet echt mee.. ;)

#22 Bart

Bart

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 26 December 2008 - 08:37 PM

LSD is hier (België) overvloedig verkrijgbaar, maar daar heb ik wel een hele goeie bron voor.
MDMA en speed kosten al wat meer moeite maar zijn ook best wel common, alleen laat de kwaliteit van de speed wel te wensen over..

#23 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 26 December 2008 - 10:10 PM

Probeer de discussie alsjeblieft te houden of er verschil is tussen "vroegah" en nu.
Graag dingen vermijden zoals "ik kan dat zeer gemakkelijk krijgen" of "vroeger kon ik kilo's voor een kwartje kopen".
Post ipv daarvan dat je geen verschil merkt, of dat je merkt dat de kwaliteit omlaag gaat etc.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#24 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 27 December 2008 - 01:01 PM

Probeer de discussie alsjeblieft te houden of er verschil is tussen "vroegah" en nu.
Graag dingen vermijden zoals "ik kan dat zeer gemakkelijk krijgen" of "vroeger kon ik kilo's voor een kwartje kopen".
Post ipv daarvan dat je geen verschil merkt, of dat je merkt dat de kwaliteit omlaag gaat etc.

Sorry hoor, maar als mij voorgeschreven gaat worden hoe en wat ik moet posten, dan ben ik hier klaar. Dacht dat dit een Nederlands forum was, geen Chinees?

#25 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 27 December 2008 - 01:37 PM

^ hij bedoeld gewoon "dit is wat ik met mijn topic bedoel, en het soort antwoorden wat ik zoek".

Lijkt me niet een heel raar verzoek van een topic-starter. Daarmee krijg je uiteindelijk duidelijkere info.
Lijkt me ook geen 'aanval' op jou 3970. Denk dat jij juist duidelijk in je reply was en dat je dus ziet dat de enige bronnen een lage kwaliteit aanbieden.

#26 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 December 2008 - 03:01 PM

3970:
Jij bent juist een van de aanleidingen waarom ik dit topic heb gemaakt, omdat je een aantal keer resultaten heb gepost van speed die je hebt ingeleverd (waarvoor dank) en waarvan de kwaliteit bedroevend bleek te zijn.
https://www.dhpforum...?showtopic=5958

Ik heb de rode tekst niet specifiek tegenover jouw geschreven, ik wil alleen niet dat dit een soort partyflock 2 wordt waarin iedereen tegen elkaar op zit te bieden over hoeveel ze wel niet kunnen krijgen en wat voor mensen ze wel niet kennen.
Ik geloof dat op drugsforum.nl bijvoorbeeld mensen zijn opgepakt omdat ze ook heel cool foto's/verhalen hadden gepost. Op fok.nl hadden geloof ik ook een aantal mensen last ermee gekregen nadat ze gbl suppliers en syntheses hadden beschreven.
Het zou natuurlijk zonde zijn als dhp bijvoorbeeld gesloten zou worden door zoiets (of moderators/admins/eigenaar hier last van krijgen), en bovendien vind ik ook dat die "dick-sizing" niks bij draagt aan een (intelligente) discussie.
DHP is een board voor "gebruikers" met een focus op psycho-active middelen en probeert wat serieuzere discussies over dit soort zaken mogelijk te houden.

Vandaar dat het soms kan zijn dat we wat nazi over komen qua sources enzo, maar sources posten is niet de bedoeling van dit board.
;) Posted Image

Edited by mind, 27 December 2008 - 09:12 PM.
kromme zin iets leesbaarder gemaakt.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#27 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 27 December 2008 - 03:09 PM

amen!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 December 2008 - 03:14 PM

... hadden geloof ik ook een aantal mensen last ermee gekregen nadat ze gbl suppliers en syntheses hadden beschreven.

Even offtopic, maar is het beschrijven van synthese tegenwoordig ook niet meer toegestaan??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 December 2008 - 09:11 PM

Het is wel toegestaan om te zeggen van methode Y krijg je bijvoorbeeld impurity X in het eindproduct.
Maar het is niet toegestaan om hier te zeggen "gooi 25 ml erbij voor 5 minuten laten koken etc." We zijn niet het forum voor dat soort kook-lessen.
Veel syntheses van bekende middelen zijn gewoon in de (wetenschappelijke) literatuur verkrijgbaar. Linken daarheen mag wel. Extractie-methode's hier zijn natuurlijk puur theoretisch en/of fantasie.

De server van dhp staat in Nederland en Nederland is echt een nazi land waar geen echte vrijheid van meningsuiting bestaat.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/81923 <-- zie bijvoorbeeld dit en dit http://frontpage.fok.nl/nieuws/80772 waarbij dus huiszoekingen bij mensen worden gedaan die op een server in de USA wat posten en forums/site's zijn gesloten voor het weergeven van uitspraken van members (even voor de duidelijkheid, ben zelf absoluut geen aanhanger van fascisme).
Geenstijl is ook al een paar keer aangeklaagd omdat mensen daar iets in de comments hadden gezet.
DHP moet dan ook mensen tegen zichzelf in bescherming nemen (hoe triest dat ook is), ook voor het voorbestaan van de site zelf. Ik hoop dat mensen het nu ook iets beter snappen, soms is er veel kritiek op "TEAM DHP" maar die probeert ook alleen maar om discussies kwalitatief en legaal te houden.

#30 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 27 December 2008 - 09:28 PM

Ketamine en LSD zijn schaars. Speed, coke, MDMA in overvloed. Laat ik nou alleen die eerste twee chill vinden...
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#31 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 04 January 2009 - 02:30 PM

Ik ben niet echt thuis in de markt, coke mdma en speed gebruik ik eigenlijk nooit/weinig. In mijn omgeving zie ik niet dat mensen moeite hebben aan MDMA te geraken, wel merkte ik dat met oud en nieuw de speed die ik gekregen had slecht was. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik goede kwaliteit fluo gewend was van daarvoor, en dat het daarom wat onbevredigend was. Sowieso hoor ik vaak dat veel speed gewoon erg slecht is, net als de coke.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#32 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 January 2009 - 05:46 PM

Ik ben niet echt thuis in de markt, coke mdma en speed gebruik ik eigenlijk nooit/weinig. In mijn omgeving zie ik niet dat mensen moeite hebben aan MDMA te geraken, wel merkte ik dat met oud en nieuw de speed die ik gekregen had slecht was. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik goede kwaliteit fluo gewend was van daarvoor, en dat het daarom wat onbevredigend was. Sowieso hoor ik vaak dat veel speed gewoon erg slecht is, net als de coke.

De keren dat ik sos heb gebruikt de afgelopen jaren is echt op een hand te tellen, maar toen ik weleens haalde vond ik de kwaliteit altijd erg sterk verschillen. Zelfs al ging je op dezelfde avond bij dezelfde verkoper halen, dan was het effect zelfs verschillend. Misschien waren mijn sources kut, maar ik heb het idee dat cocaïne in Europa standaard zwaar versneden wordt.
Wat mensen onder goede kwaliteit verstaan verschilt ook erg, een fucked up para en drukke high is voor sommige mensen een teken van kwalitatief goede cocaïne, wat ik zelf relaxt vond is de soort stonede euforische high. Ken een gast uit Colombia en die zei ook dat dit het effect was van "pure" cocaïne zoals hij die kocht in Colombia. Kostte trouwens 10 euro per gram iirc, kon ook vele malen goedkoper maar dan had je crap.

Edited by mind, 04 January 2009 - 05:52 PM.

#33 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 04 January 2009 - 06:35 PM

ye vroegah toen ik nog aan colombiaanse ontwikkelingshulp deed en af en toe coke haalde had ik op het laatst een dealer die van die (onversneden) brokken verkocht als je ernaar vroeg. Dat spul smolt wanneer het in de zon lag en de werking was inderdaad zoals je beschreef.

zo zag dat eruit trouwens

Posted Image

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#34 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 05 January 2009 - 10:50 AM

De opa van de lokale priester heeft bovenstaande sos ook 'geanalyseerd' en was sterk onder de indruk. Volgens deze opa waren zijn sos-verslaafde vrienden niet onder de indruk van de 'pure' sos. Ze vonden er nix aan ... me dunkt dat de gemiddelde verslaafde vooral verslaafd is aan de versnijdingsmiddelen en pep die er door zit ....
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#35 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 January 2009 - 04:25 PM

Evengoed zijn er waarschijnlijk veel die gewoon wél aan de cocaïne verslaafd zijn, en dan ook zeer in hun nopjes zouden zijn met een dergelijk brok pure cocaïne.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#36 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 05 January 2009 - 06:55 PM

Als ik een bron voor zulke pure cocaine zou hebben, zou ik me misschien zo heel af en toe nog wel laten verleiden om wat aan te schaffen, maar tot die tijd houd ik het gewoon bij cocathee. Gegarandeerd geen speed en caffeine door je coke :)

#37 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 05 January 2009 - 09:19 PM

Cafeïne en amfetamine worden niet echt veel gebruikt als versnijdingsmiddel bij coke. Het is toch vooral manitol/fenacetine/lidocaine waarmee de meeste coke versneden wordt. Gemiddelde in Nederland ligt al enkele jaren stabiel rond de 50%.

#38 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 January 2009 - 12:16 PM

Als ik een bron voor zulke pure cocaine zou hebben, zou ik me misschien zo heel af en toe nog wel laten verleiden om wat aan te schaffen, maar tot die tijd houd ik het gewoon bij cocathee. Gegarandeerd geen speed en caffeine door je coke :)

je weet wel dat coca thee geen cocaine bevat neem ik aan?

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#39 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 January 2009 - 01:31 PM

^ gezien er coca-bladeren in zitten en in coca-bladeren cocaine zit, wel dus.

In nederland en veel andere landen is coca-thee dan ook illegaal.

De hoeveelheid cocaine in zo'n theetje is daarentegen wel zo ontzettend klein dat je er weineg coke-effect van zult voelen.

#40 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 06 January 2009 - 01:48 PM

...maar wel positief scoort op cocaïne bij drugstesten overigens!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users