Drugsmarkt in Nederlandtekort?
Posted 24 December 2008 - 12:00 AM
Zie ook bijvoorbeeld deze berichten op dhp: Kwaliteit streetspeed, Steeds slechter? en 2cb verkocht als mdma
Wat er in het begin gezegd werd is dat het mede kwam door de olympische spelen, alleen die zijn nu al een tijd voorbij en nog steeds is er een soort van "schaarste" op de markt, althans in mijn beleving.
Beleven jullie dit ook zo? Zijn de prijzen bij jullie omhoog of is er überhaupt niet meer aan bepaalde spullen te komen? Hoe zou dit komen?
Als iemand trouwens informatie heeft over de gemiddelde sterkte van street stuff zou ik het graag gepost zien worden.
Wat niet de bedoeling is om op (verkapte) manieren om sources te vragen of om op te scheppen over hoe makkelijk en goedkoop je het kan krijgen, het is hier geen PF.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 24 December 2008 - 12:02 AM
Posted 24 December 2008 - 12:11 AM
Zou iets te maken hebben met strenge controles destijds ivm Olympische spelen met de gevolgen nu. Of het zo is weet ik niet, maar toch een merkbaar probleem om gemakkelijk aan MDMA te geraken.
Edit: Openingspost psies maar half gelezen, beetje herhaling ivm Olympische dus. Mja, als ze streng controleerden voor, tijdens en na, kan het zijn dat het een trager effect heeft tot hier?
Dat tekort is er al een lange tijd als ik me niet vergis (maanden).
Ik hoop alvast nog aan een portie MDMA te geraken om het nieuwjaar met een vette grijns in te zetten

Wat een wereld...
Posted 24 December 2008 - 01:46 AM

Posted 24 December 2008 - 02:03 AM
Edit: Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van opiaten? Loopt die ook terug, of betreft het vooral spul uit china?
Posted 24 December 2008 - 04:13 AM
Verder met Ket niet echt problemen en ook de GHB vloeit rijkelijk de laatste tijd, maar de andere straat dingen zoals MDMA, speed of coke houdt ik me niet zo bezig, dus geen idee van die markt.
Maar mijn truck is ook meestal als je iets waardevols hebt gevonden en dan gelijk een subbly aankoop te doen om voor at least een jaar daar geen zorg meer over te hoeven maken.
En voorlopig gaat de collectie harder toenemen dan afnemen, dus mocht alles in elkaar storten ben ik wel safe voor een mooi periode
Zoals ze dat bij de AH zou mooi kunnen verwoorden: 'HAMSTEREN!!'
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 24 December 2008 - 10:32 AM
^ Dat hamsteren is misschien wel de juiste manier =) als je dan eenmaal wat vindt, heb je tijden lang genoeg ook

Aan mijn appel
Bungelt een boom
Okboter
Posted 24 December 2008 - 10:47 AM
Posted 24 December 2008 - 02:15 PM
LSD in overvloed. MDMA overal een schaarste in Europa (pillen wel minder ... vermoed door wsch grote massaproducties van voor de schaarste waarvan er nog genoeg ligt), maar het is weer aan het opkomen na paar maand van afwezigheid met duurdere prijzen. Amphetamine zou ook een groot tekort te zijn. Ket is echt lastig aan het worden.
Rc's lijken meer common te worden, alsook LSD-vervangers op papier en fluo begint een flinke opmars te maken.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 24 December 2008 - 03:10 PM

Posted 24 December 2008 - 03:11 PM
Ik heb juist het idee dat lsd een van de meest schaarse middelen is op het moment.
Posted 24 December 2008 - 03:45 PM
Posted 24 December 2008 - 04:10 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 25 December 2008 - 01:58 AM
Posted 25 December 2008 - 03:27 AM
daarvoor vond ik het ook flink schaars en hoe het nu zit weet ik niet echt.
mischien een lading die door klink's strenge douanecontrole heen is gekomen?
Posted 25 December 2008 - 11:08 PM
Handel in 'vervuilde' xtc-pillen neemt toe
TILBURG - "In de regio Tilburg wordt veel gehandeld in vervuilde xtc-pillen", merkte officier van justitie Laheij onlangs op tijdens een zitting in Breda.
Daarin stonden twee mannen uit Venlo terecht nadat zij in Tilburg waren aangehouden met 4763 xtc-pillen in hun auto. De uitspraak van de officier bleek dan achteraf enkel gebaseerd te zijn op wat surfen langs websites. Volgens Ton Nabben, criminoloog bij het Bonger Instituut van de Universiteit van Amsterdam, klopt het wel. "Het probleem is alleen niet regionaal, maar landelijk", zegt hij. "Er is duidelijk iets met de markt aan de hand. Uit de gesprekken die wij met gebruikers voeren blijkt dat de kwaliteit van xtc-pillen afneemt en dat de prijzen stijgen."
Het euforische gevoel van xtc wordt veroorzaakt door de stof mdma. Als een pil 'vervuild' wordt genoemd, dan betekent dat vaak dat hij in plaats van mdma bijvoorbeeld de stof mcpp bevat. Die stof heeft in sommige gevallen hetzelfde effect als mdma, maar in veel gevallen maakt hij de gebruiker juist ziek.
"Blijkbaar heerst er een tekort aan mdma", zegt Nabben. "Wij denken dat het te maken heeft met problemen in de toevoer van grondstoffen uit China."
Volgens Nabben was een soortgelijke ontwikkeling op de markt te zien in de jaren '90. Toen werd de landelijke Unit Synthetische Drugs van het Kernteam Zuid-Nederland opgericht om de productie van en handel in synthetische drugs als xtc aan te pakken.
"Daardoor zakte de markt even helemaal in. Maar na verloop van tijd herstelde hij zich ook weer. Ze vinden altijd weer een andere manier om te handelen. Nederland is een van de 36 landen waar xtc wordt gemaakt. En we zijn een open economie, dus er kan veel worden doorgesluisd. Maar het meeste gebeurt achter de schermen. Wat er achter de toegenomen vervuiling zit, weten we waarschijnlijk pas over een tijdje."
Dat de handel en productie van xtc weerbarstig is, ervaart ook Manon Erkens, rechercheur bij de unit zware criminaliteit van de politie Midden- en West-Brabant. "We zitten in een soort spagaat wat betreft de opsporing en vervolging. Aan de ene kant wordt gedoogd en zien we het bezit van één pilletje door de vingers, aan de andere kant moeten we juist streng optreden. Wij houden de zuiverheid van de pillen niet in de gaten. Dat doet de verslavingszorg als Novadic-Kentron dankzij hun testservice. Wij zijn vooral bezig met het opsporen van de echte 'zware jongens'. En die hebben we het afgelopen jaar niet in Tilburg op kunnen sporen."
Wel werd op 15 november aan de Rugdijk in Tilburg-Noord nog 7000 liter chemicaliën aangetroffen, bestemd voor onder meer de productie van xtc. Bezoekers van het forum op partyflock.nl wijten daar de terugval op de markt aan en zeggen dat sindsdien weinig 'goed spul' meer te krijgen is.
Waarop een bezoeker uit Berkel-Enschot reageert: "Inderdaad het is flink raak hier."
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 26 December 2008 - 10:36 AM
Op dat feestje werd mij wel nog gevraagd of ik een constante bron mdma wist, omdat het in a'dam nogal schaars was volgens hem. In Alkmaar nog niet ondervonden dat het niet te krijgen is verder.
Pep is er ook gewoon, maar ik haal het nooit dus geen idee qua kwaliteit. En ket heb ik ook al heeel lang niet gehaald, dus weet niet of het makkelijk te krijgen is.
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 26 December 2008 - 12:09 PM
Maar om één of andere reden, hebben al die mensen niets meer, en wat ze hebben, blijkt bijna altijd rommel te zijn. Natuurlijk zijn mijn bevindingen niet representatief voor de hele Nederlandse markt, maar ik vindt het toch wel frappant. Er is iets aan de hand met de beschikbaarheid van kwalitatief goede uppers, ik denk dat de meeste mensen het daar inmiddels wel over eens zijn. Of het nu de grondstoffen zijn, enkele grote jongens die gepakt zijn, of groene mannetjes; I don't know. Maar ik weet ook zeker dat het tij wel weer zal keren. Kwestie van geduld...
Posted 26 December 2008 - 03:16 PM
Is XTC, speed en coke nog volop te verkrijgen.
LSD niet echt trouwens.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users