Jump to content

Photo

Ket-avontuurtjes en anecdotesdeel ze hier!

• Please log in to reply
41 replies to this topic

#41 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 28 August 2011 - 04:32 PM

** Heb me stukje even in het andere keta topic geplaatst. Denk dat het daar beter past :duimpje:

#42 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 28 August 2011 - 04:54 PM

en van die thread kom ik dan weer

zoals ik daar had vermeld een tijdje geleden nog eens MDMA met 'wat' ketamine gedaan. de dosis ketamine was door slecht denkwerk zo'n 150mg ipv mijn gewoonlijke combinatiedosis 50 mg of toch zeker niet 150 in 1 keer. MDMA was zo'n 200mg in totaal. (90 kilo wegende)

dit was fel, erg fel :)
zodra ik mijn ogen even sloot en daarna terug opende zag ik de vloer openbarsten (het was op een acid core feest) en kwamen er felle vlamachtige zaken uit. hoewel ik ook al vaker ket heb gedaan snapte ik nu pas ook compleet het 'robot' gedoe. wandelen, bewegen, ... ging zo log en loom. dat vond ik eens boeiend om mee te maken maar echt leuk ook weer niet, ik ben veel liever actief en bewegelijk op de muziek.

ook had ik een felle mindfuck. zo kwam ik iemand tegen, dacht hem te herkennen als een jeugdkameraad van makkelijk 10 jaar terug, speelt die klojo (want hij was het totaal niet, bleek ie zelf 5 jaar jonger dan mij te zijn ofzo) dat verhaal nog even mee en ik was er compleet mee weg. dat gecombineerd met de mdma vreugde had ook wel iets apart :)

Wat een wereld...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users