Jump to content

Photo

Ket-avontuurtjes en anecdotesdeel ze hier!

• Please log in to reply
41 replies to this topic

#21 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 January 2009 - 04:00 PM

Ik ben geen ket fan, heb er wel enkele proetische schrijfsel aan vervuild:
De meeste onder invloed van dat zielloze spul. Ik bedacht een keer, ket is anti-mdma. Ben je een ket fan dan zul je vast bijtend reageren!

[Admin: insert lang stuk poetische-bla van McH hier]

Goed gedicht! De sfeer ben ik het roerend mee eens, deels om dezelfde reden als lerez. Mijn samenvattende anekdote is dan ook de volgende:

Hoewel ik ook wel leuke plezierige avondturen heb beleeft op dit spul, blijft er een beetje wrange nasmaak aan kleven. Hoezeer het lollig kan zijn, kan ik me niet onttrekken aan de invloed die het heeft op veel mensen. Ik heb te veel figuren te erg naar de klote zien ronddwalen op allemaal feestjes, lijp van de ket (en veel andere dingen meestal), en heb bij echt regelmatige ket gebruikers vaak gemerkt dat ze toch een soort van uithollen. Dit is zeker niet bij iedereen het geval, maar veel onderschatten denk ik de psychedelische invloed die het heeft, en die is vaak op de lange termijn aardig corrumperend, vooral bij mensen die het effect onderschatten en er altijd helemaal lijp op gaan.

Voor de ket liefhebbers heb ik een vraag: hoe kijken jullie tegen die negatieve kijk aan? Overdreven? Gebeurt mij niet? Of is er deels ook wel het gevoel dat er iets 'mis' is met dat spul, maar dat dat verder prima in de hand te houden is? Ik heb namelijk het idee dat bij sommige mensen die dit spul echt hardcore gebruiken, al die dissociatie hun persoonlijkheid 'smelt' en er niet echt iets voor in de plaatst stelt, en op de lange termijn degeneratie teweeg brengt, een soort leegte achterlaat. Maar misschien projecteer ik dit te veel op enkele gevallen. En dit is natuurlijk voor bijna alle drugs in bepaalde gevallen wel te stellen. Maar dat neemt niet weg dat ik het idee heb dat ze frequenter zijn bij ket. Ondanks de negatieve kijk van vele, zijn er andere met een grote liefde voor het spul, maar van hen zijn er ook veel gevallen (lily).
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#22 nememphis

nememphis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 275 posts

Posted 05 January 2009 - 05:40 PM

Wie weleens gefietst heeft met ket op weet hoe fijn dat is :hartje:

haha dat is echt geniaal ja!
ben een keer na een nacht vol keta, 's nachts terug gefiets. nog volop spacend.
vroeg me om de 5 minuten af waar ik nou heen moest en hoe ik daar ook alweer kwam, totaal gedesoriënteerd elke keer.
op het laatste stukje moest ik nog door een donker paadje. dacht ik nog bij mezelf op te moeten letten omdat er links een sloot was,
beland ik rechts in een of andere gigantische struik, duurde een kwartier voor ik me daar uit geworsteld had :bloos:

#23 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 January 2009 - 01:42 AM

Ik heb altijd moeite om de grootte van een object vast te stellen.

Een keertje was ik bij iemand in een kraakpand (een kantoorgebouw) en ik ging naar de wc alleen toen ik terugkwam wist ik echt niet meer welke deur het was (ik was er nog nooit geweest). Ik vroeg aan iemand welke kamer het was, die wees de kamer aan, ik opende de deur en keek in de kamer maar herkende niks. Ik dacht dat hij me zat te fokken, dus ik sloot de deur weer, ik heb toen nog een tijdje over de gang gedwaald.
Psychedelics en ket is wel leip, heb een keer iemand een half raam zien volbouwen met random objecten omdat er een stickertje van een paddenstoelhuisje op het raam zat en hij zag zichzelf in dat huisje zitten en naar hem zitten kijken.

Keertje was ik ook bij een vriend van vrienden wezen crashen op een zondagavond. Wat ik niet wist is dat die gast schizofreen was, toen mijn vrienden weg waren begon hij opeens met een verhaal over 50 spoken die aanwezig waren in de kamer en een plaaggeest.
Ik probeerde te slapen op een bank in het midden van de kamer want ik was wel redelijk moe. Die gast had enorme hoeveelheden pep gebruikt en begon toen ik wou slapen met het constant rondjes lopen om die bank. Ik dacht echt bij mezelf... "neeh dat heb ik weer een of andere schizofrene serial killer in the middle of nowhere en ik met een epische amount ketamine in me lichaam". Toen ik weer wakker werd en constateerde niet in mootjes was gechopt liep die gast nog steeds rond.

Edited by mind, 06 January 2009 - 01:50 AM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#24 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 21 January 2009 - 02:49 AM

Voor de ket liefhebbers heb ik een vraag: hoe kijken jullie tegen die negatieve kijk aan? Overdreven? Gebeurt mij niet? Of is er deels ook wel het gevoel dat er iets 'mis' is met dat spul, maar dat dat verder prima in de hand te houden is? Ik heb namelijk het idee dat bij sommige mensen die dit spul echt hardcore gebruiken, al die dissociatie hun persoonlijkheid 'smelt' en er niet echt iets voor in de plaatst stelt, en op de lange termijn degeneratie teweeg brengt, een soort leegte achterlaat. Maar misschien projecteer ik dit te veel op enkele gevallen. En dit is natuurlijk voor bijna alle drugs in bepaalde gevallen wel te stellen. Maar dat neemt niet weg dat ik het idee heb dat ze frequenter zijn bij ket. Ondanks de negatieve kijk van vele, zijn er andere met een grote liefde voor het spul, maar van hen zijn er ook veel gevallen (lily).

Nou moet ik toch weer even ingrijpen.....
Jaaaaaah ik mod mijn eigen draadje met ijzeren gordijn!

Lieve Dreadmanneke, ik snap dat het door vele gewaardeerd word om in ieder draadje over een drugssoort ook even de nadelen te bespreken en te bediscusseren, maar met die opzet ben ik dit draadje eens een keer niet begonnen.
Hier zijn al bladzijden en bladzijden vol met soortgelijke discussies.
Mag een draadje over drugs (en dus geen lounge draadje) ook eens gewoon leuk en grappig zijn?
Ik ben dit draadje begonnen met de insteek "lets all point and laugh at the crazy ketamin users" zodoende ook de titel "Avontuurtjes en anecdotes" en niet "de zoveelste draad over de (al dan niet negatieve) invloed op je leven en de gevaren van verslaving"

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#25 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 21 January 2009 - 03:38 AM

Dat gezegd; nu het volgende...

Stel je eens voor: Je hebt net een lekker lijntje weggewerkt met de intentie even fijn weg te spacen op de heerlijke beats van wat acid-tekno plaatjes. Je staat voor de boxen wat te zombiën, sluit je ogen en voelt je langzaam wegglijden. Je vergeet even de wereld, de mensen, het feestje, alles in je hoofd en alles om je heen.... behalve de muziek. Je zweeft weg naar een lege ruimte waar alles sereen en rustig is. Banen en lijnen van flikkerende kleur vormen zich een steeds dichter wordend geheel; de muziek begint vorm te krijgen, iets tastbaars te worden. De vorm pulseert en vibreert op de vele lagen die deze muzieksoort rijk is. Het prachtige geheel danst langzaam om je heen en vervult je met alles.
Je bent alleen met de muziek, en niets anders maakt meer uit.

Dan word je op je schouder getikt en forceer je jezelf je ogen open te doen, weg van die plaats, weg van dat moment. Het duurt eventjes voor je helemaal terug bent en dan zie je het plots: DHP's grootste hippie staat enthousiast naast je te hippiën. Je besluit hem vriendelijk en met gemodereerde enthousiasme begroeten, dus spring je in zijn armen en schreeuwt in z'n oor: "HEEEEEEEY! JIJ! TOF! IK HEB EEN BEETJE VEEL KET OP!" ...
Het schreeuwen kwam niet door de ket, maar door het feit dat je 2 meter van een muurtje boxen vandaan staat. Het in zijn armen springen echter wel.
Je besluit even naar een wat minder oorverdovende plek te gaan om te kletsen, waar je natuurlijk nóg iemand tegen komt die je al LANG niet meer gezien hebt. Dan komt er een moment die al zonder ket (in mijn ogen) moeilijk is.... ga je tegen de ander alleen hoi zeggen en je omdraaien naar je huidige gesprekspartner, of vraag je even uit beleefdheid hoe het gaat. Waar die ander natuurlijk weer op antwoord en jou dwingt je geplande gesprekspartner links te laten liggen..... te veel mensen, te veel input, te weinig hersencellen actief. ..... fail ....

Ik heb dat nou altijd! sta ik net even lekker weg te spacen komt er iemand naast me staan die ik al een tijdje niet gezien heb. Misschien moet ik voortaan maar een bordje bij me dragen met de text: "Ik heb net een lijn Ketamine genomen en sta hier even gruwelijk te spacen. Ik vind het echt tof dat ik jou weer tegenkom, en wil zometeen ook zeker weten hoe het met je gaat. Alleen nu kan ik dat even niet. Niets persoonlijks."
Die ik dan gewoon omhoog kan houden als ik weer de woorden "heeeeey, leuk dat ik jou weer zie! hoe is het nou!" naar me toegeworpen krijg.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#26 arnoud

arnoud

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 21 January 2009 - 05:49 AM

Misschien moet ik voortaan maar een bordje bij me dragen

Alleen het idee al is fantasisch genoeg om het uit te voeren natuurlijk. Ik vraag me wel af hoe nodig je het hebt, die andere truc werkt ook bijzonder goed. Zie ik je op een feestje, knipper ik met mijn ogen, ben je weg. Als dat nou een keer gebeurt ok... maar na een keer of 10 begint het magische proporties aan te nemen. Of ben ik nu mijn eigen Ket-avontuurtje aan het vertellen? Anyways. Wat toen niet lukte, nu alsnog: "Hoooooi!"

#27 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 22 January 2009 - 05:48 PM

Ik heb helaas geen mooie anekdote noch verhaaltje, ik wil wel even me complimenten geven, dit is en blijft een gaaf topic, laat maar komen die verhalen en anekdotes!

#28 Kees Klapkaak

Kees Klapkaak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 02 February 2009 - 11:24 PM

Vorige week vrijdag avond,

Ik had samen met een vriend een mooie zuivere gram s-ketamine aangeschaft voor de avond en wat n2o cartridges. Zijn we bij een vriend van me thuis, komt ineens een andere maat van me binnen en zegt: "Is dat ketamine, oh dat is 1 van men favorieten, mag ik een lijntje?"

Goed, dus ik leg een mini-lijntje voor hem neer en hij snuift hem op. Na een kwartier vraag ie om nog 1 dus ik oke en leg hem nu 2 dikke lijnen op de glas plaat en geef hem er een ballonnetje n2o bij...

Toen was hij helemaal van de kaart aangezien dit z'n 2e keer ketamine pas was. Speciaal voor hem heb ik toen samen met men andere maat 'bohemien rapsody' gezongen van Queen. Hij snapte er echt helemaal niets van, maar vond het wel vermakelijk.

Haha, dat soort dingen moet je ook echt bij zijn.

Verder Ketamine + Lachgas :P
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.

{create your own realities}

Peace, Love, Unity, Respect

#29 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 26 February 2009 - 02:48 PM

Het is geen trip report waardig maar ik heb toch wel zin er over te schrijven, mijn eerste ervaring met ketamine. Nou heb ik nog nooit eerder hier voor gesnoven en nog nooit eerder drugs in kristalvorm gehad, dus wat ik met het zakje met de grote witte brokken moest was heel even een beetje van 'help hoe gaan we dit doen.'. Stap één was alles in het zakje fijn pletten met een aansteker zodat we een soort poeder hadden met nog steeds een hoop kleine kristalletjes er in. Nu goten we wat wij wel een 1/8ste vonden er uit maar ik denk achteraf dat het wel minder was. Dat snoven we in twee lijntjes op van een spiegeltje. Snuiven viel mee, ketamine brandt gelukkig niet en het prikte alleen heel even kort als de kristalletjes tegen je neus aan kwamen, daarna was het gevoel meteen weg. Dat was een enorme meevaller.

Nu voor de ervaring: Het aller eerste wat me opviel was het idee dat ik schuin zat, maar ik zat recht. Het leek net alsof ik naar rechts leunde maar ik wist aan mijn hoofd dat dat toch echt niet het geval was. Toen ik dit zei merkte mijn snuif-genoot precies het zelfde effect op. Dit beviel ons wel maar erg sterk was het niet dus ik legde een nieuwe, even grote hoop ketamine neer. Dit ging ook onze neus in alsof we stofzuigers waren en nu merkte ik op dat men armen toch wel erg vaag voelde. Ergens na deze lijn merkte ik een enorme geluids vervorming die me deed denken aan lachgas. Geluid zat echt gefragmenteerd en zoemend in elkaar en als ik naar links keek bestond de wereld rechts niet meer of zo, best vreemd. Hier ondernam ik een loop poging die eindigde in dit na enkele stappen: 'HAHAHA lopen!' Op de grond liggen was ook leuk. Mijn plavond zat net zo scheef als wij en de hele kamer ook zaten. We besloten de laatste lijnen ook maar te nemen en hier werd het toch wel heel vaag. Alles bewoog zoals de zoem-toon die ik hoorde en ik besloot maar even half onder uit te gaan liggen op mijn bed tegen een kussen aan. Op mijn beeldscherm kon ik tekst nog nauwelijks lezen, en mijn klok, was toevallig 22.22 stond ging steeds van 22.22 naar 22.22.22.22 naar 22.22.22 en weer naar een hele wazige 22.22. Daar na keek ik naar mijn kamer. De lichtere helft, met een kast er in zag er uit alsof ie gelanceerd werd de ruimte in, één punt trok ook steeds scheef omhoog en nam de rest mee. De andere muur en de andere kast leken juist keihard te vallen en ik zweefde er ergens tussen in. Een echte K-hole was het nog niet, maar het was op zich best intens voor een eerste ervaring. Hier na snoven we ook niet meer bij (we hadden allebei een lijntje of 5-6 gehad, hele kleine schattige lijntjes). Ik heb mijn kast een hele tijd van dimensie zien veranderen, dan werd ie weer langer, kleiner, dikker, dunner. Af en toe als ik men ogen dicht had kreeg ik rare associaties. Af en toe dacht ik 'ik kan pogen te lopen' maar dan was men armen bewegen eigenlijk al moeite genoeg. Toen het na een half uurtje over de piek van het effect heen was gingen we tv kijken en gamen waar ik nog af en toe moeite had met wat ik was, welke kant bij mij hoorde en zo.. mijn tijds en ruimte in zicht was nog niet helemaal terug. Uiteindelijk om een uur of 3 's nachts pas zonder problemen gaan slapen en heerlijk wakker geworden in de zon.

Eerste keer ketamine was erg leuk, mede door de zoemtoon deed het me erg denken aan lachgas, maar lichamelijk merkte ik vooral dat het erg verdovend was, wat lopen en al die dingen zeer vermakelijk maakte. Visueel had het ook wel enige invloed, dingen waren on vast, zaten totaal scheef in en op elkaar en af en toe bewogen ze ook in zo'n vloeiende lijn, alsof ze keihard vielen of omhoog schoten maar toch een beetje op dezelfde plek bleven en daarmee de ruimte waar we waren steeds schever maakte. Mijn middelpunt van mijn lichaam was niet op zijn normale plek waardoor ik mezelf er af en toe maar vreemd bij vond liggen of het gevoel had dat ik meer.. vlak naast me zelf lag. Dat het dissasocitatief was was duidelijk te merken. Enige waar mee ik het dus kan vergelijken is lachgas en het is wel erg leuk spul. Vooral de piek was hard en vreemd en de hele tijd er om heen was super vaag relaxen.

Ik ga dit zeker vaker doen, niet te vaak, maar wel vaker. Wil het ook nog wel eens op een feestje doen ergens, dat lijkt me ook grappig, en in combinatie met een tripmiddel ga ik ook nog een keer proberen, verder moet ik zorgen dat ik de volgende keer wél lachgas in huis heb, want dat moet ik er ook nog bij doen. Tijd om verder te experimenteren met een leuke nieuwe stof op mijn done-lijstje :duimpje:
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#30 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 26 February 2009 - 03:06 PM

Ik vereenzelvig vaak met een object, bv een deken, een matras, ... Als ik met andere mensen ben, verplaats ik me vaak in die mensen, word ik die mensen. Vaak 'los ik op', dat ik denk dat ik sterf en een deel wordt van het universum, ... Dikwijls ook dat ik me op een plaats bevind en mijn ogen sluit en ik denk dat ik in mijn bed thuis lig. Soms ga ik uit mijn lichaam en dan ga ik naast mezelf liggen of ronddwalen. Anders heb ik dan weer taferelen waarbij ik denk dat ik me in een ander land bevind of visioenen krijg. Ket is heel raar spul.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#31 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 19 June 2009 - 03:01 AM

Leuk moment let LSD en ketamine tegelijk op een feestje, stond midden op de dansvloer en besloot dat een paar sleutelpuntjes dáár wel een goed idee was, was het ook want het werd er heel onwerkelijk van. De wereld leek wel ineens op een doek geschilderd waar geen diepte of perspectief meer in te herkennen viel, alles verschoof steeds enorm van plek maar het leukste was wel dat als ik dicht bij mijn vriend kwam zijn hoofd overliep in mijn hoofd en we samen één hoofd hadden. Dit is een aantal keer gebeurd en ik voelde me steeds erg aan hem vast gesmolten en steeds als dat gebeurde had ik ook het gevoel dat ik ons was en niet ik, dus kwam ik met een zin die ging als zoiets van: 'ik ben samen ons', maar dan grammaticaal verwarder.
Zelfde nacht een lijntje later keek ik naar mijn benen terwijl ik liep, en er waren 6 paar benen en het duurde even voordat ik realiseerde dat die onder mij ook echt bij mij hoorde.
Aliens take me home.

#32 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 20 June 2009 - 09:35 PM

(..) LSD en ketamine (...) heel onwerkelijk van (..)

lijkt me de juiste beschrijving ja :)
put flowers in the mud baby

#33 etang

etang

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 16 October 2009 - 06:25 PM

Hoe makkelijk is ket nou te verkrijgen ? of zoek ik gewoon niet hard genoeg in het Noorden des Landes

Op internet kan je het aanschaffen ( als het al echt is ) uit de vaagste landen van india tot irak.

Ketamine lijkt me sowieso de moeite een keer waard te proberen zoals ik al die verhalen hier lees

#34 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 16 October 2009 - 06:39 PM

LSD met wat ket is zeer zeker een fijne combinatie :P

Hier eens een soort van slow-motion / tijdsstopmoment gehad waarop ik rond me keek op een psy feesje en alles en iederen zwart wit werd, en erg traag / niet bewoog. Heftig.

Ook +++ voor het versterken van de 'algemene visualisatie' bij allerhande psychedelica uiteraard clappus

Wat een wereld...

#35 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 30 October 2009 - 05:11 PM

Hoe makkelijk is ket nou te verkrijgen ? of zoek ik gewoon niet hard genoeg in het Noorden des Landes

Op internet kan je het aanschaffen ( als het al echt is ) uit de vaagste landen van india tot irak.

Ketamine lijkt me sowieso de moeite een keer waard te proberen zoals ik al die verhalen hier lees

hier vrij makkelijk te verkrijgen in het oosten, geen gezeik, duurt is een keertje een week totdat het er is. gewoon aan je "illegale drugs boer" vragen of hij wat voor je kan regelen, als je al een vaste boer daarvoor hebt, anders gewoon de eerst volgende keer dat je iets haalt bij iemand waarbij je weet dat het goede kwaliteit is vragen of hij ook ket kan regelen. zou zelf niet snel op internet bestellen, blijf ik toch altijd vage zaken vinden. zelf heb ik ook al een bestelling geplaatst, ff een datum plannen dat ik het ga doen, wordt de eerste keer (span-neeeeend...!!!). suc6 met de zoektocht
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#36 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 30 October 2009 - 06:03 PM

Dude, lees de regels, niet gaan vragen waar je je drugs kunt krijgen!
Regels

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 31 October 2010 - 12:32 AM

Heeel lang geleden (begin van DHP) bezocht ik een keer een illegaal goa/psy-trance feest (de meeste hier weten wel dat ik onsterfelijke hekel aan die scene heb).
Was met Dreamer samen, en er stond een computer met internet, hadden we de browser op de xtc faq van dhpforum gezet, later spraken we iemand die dacht dat het een informatiepaal was haha. Maar dat terzijde, we namen ketamine en gingen een kopje thee kopen. ik had de thee in me handen en opeens zat ik op een kleedje, met allerlei vage voorwerpen. Dus ik alles bekijken en pakken en volgens mij gooide ik nog een lichtgevende bal ofzo naar dreamer en ik zeg tegen dat vrouwtje vlakbij me.. "ongelooflijk wat mensen allemaal meenemen naar een feest he".. zegt die vrouw zo.. je zit in mijn winkel.
Dat kleedje met al die trippy spulletjes erop was blijkbaar haar "winkel" en daar zat ik dus al een paar minuten me te verbazen en een beetje alles te betasten.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#38 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 31 October 2010 - 01:12 AM

^ gelukkig zat je haar niet te betasten :laugh: maar damn, lache feestje was dat toch wel.

Tevens mijn eerste keer ketamine iirc.

#39 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 31 October 2010 - 07:37 PM

LSD met wat ket is zeer zeker een fijne combinatie :P

Hier eens een soort van slow-motion / tijdsstopmoment gehad waarop ik rond me keek op een psy feesje en alles en iederen zwart wit werd, en erg traag / niet bewoog. Heftig.

Ik heb ongeveer precies dat meegemaakt op LSD, ketamine en 2 lachgas patronen, toen stond voor mijn gevoel de tijd zeker een volle minuut hélemaal stil, maar ik kon zelf nog wel bewegen. Alles was ook heel grijs, ook m'n visuals stonden stil, iedereen stond stil maar ik kon gewoon heen en weer kijken en bewegen door die stilheid. Vréémd moment, wel heel cool.

Sowieso vind ik LSD en ketamine (zeker in de 2e helft van de LSD trip) ook wel een heerlijke combinatie, op Boom festival véél van genoten en sindsdien is die combinatie wel echt een blijvertje.

edit: Springen me met deze combinatie nog wel wat andere vreemde momenten te binnen, hoofdzakelijk nog van de zelfde avond waar ook de tijd stil stond. Dat was dus op LSD en ketamine, en geen kleine hoeveelheid. De grappigste momenten waren eigenlijk vooral het gevolg van een volledig groepje trippende mensen die ook ketamine op hadden op een chaotische locatie en de gevolgen daarvan, die onder andere een moment omvatte dat nét toen ik met het idee ergens nog lekker een tijdje te zitten een paar extra dikke lijnen ketamine had genomen ik ineens werd opgeport om 'de mensen die water gingen halen' te gaan zoeken, die overigens ook beide ketamine op hadden. Nou ja ik met moeite overeind gekomen en samen met iemand die alleen LSD op had om te gaan zoeken. Lopen ging nog nét maar de teleurstelling was aanwezig toen we ze niet aantroffen op de route naar het water. Mijn vriend belde ze toen maar even, en toen bleek het dat ze geen flauw idee hadden dat ze beloofd hadden water te gaan halen en zelf ook geen idee hadden waar ze eigenlijk waren, dus in de praktijk waren wij mensen aan het zoeken die zichzelf ook al niet konden vinden. Uiteindelijk is het na echt 20 minuten alle kanten op lopen (ze beweerden steeds ergens te zijn en waren dan in de wijde omgeving niet te bekennen) toch nog gelukt, en zodra we elkaar terug gevonden hadden allemaal dus ook weer spontaan vergeten dat er nog mensen op water wachten en maar van het terrein weggegaan om verderop in rust wat n2o te nemen en toen kwam dus het moment dat de tijd stil stond.

Wat ik trouwens ook een leuke eigen anekdote vind (dan wel weer van een andere avond), maar 't kan zijn dat zoiets alleen grappig is als je er bij was, was met twee vrienden op een heleboel ketamine en lachgas laat in de ochtend, en we hadden net lachgas genomen en waren echt uitgesproken verdoofd en toen was een van die vrienden zo het lachgas heen en weer aan het ademen in de ballon en toen knapte de ballon in zijn gezicht waarop wij helemaal omgingen van het lachen en die gast alleen maar z'n wenkbrauw op trok van 'wat? huh? nouu' maar gewoon te verdoofd was om te reageren op een ballon die net in z'n gezicht ontploft was. Grappig moment was dat.

Een van de meest absurde momenten heb ik al in een trip report gezet, maar de samenvatting was dat ik in een LSD comedown zat en net een lekkere dosis ketamine had genomen wat als resultaat had dat ik uiteindelijk niet eens meer recht op kon zitten (laat staan staan, dat heb ik toen niet eens meer geprobeerd), maar het kwam er op neer dat ik toen mijn ogen dicht deed en daar een muurtje zag, een lange muur die de diepte in ging, en daar op stond een figuur en ik kon er maar niet achter komen of die ondersteboven er aan hing of er echt op stond, en toen vroeg ik me af 'huh, ben ik dat?' en op dat moment zei iemands iets tegen me en was ik weer uit het moment, daarna ook niet meer m'n ogen dicht gedaan helaas. Geen enorm avontuur, wel een hele fascinerende ervaring.

Nog een andere keer iets gehad dat daar op leek alleen dan zonder LSD, kwam er op neer dat ik zeer abrupt ging proberen te slapen terwijl ik eigenlijk nog net voor de laatste keer had bij gepakt, maar dat ik toen met ogen dicht ineens begon te drijven, naar voren toe, en steeds sneller tot ik ineens in een paarse tunnel was waarvan de randen steeds veranderde, voelde me nog fysiek over de kop gaan (cool!) en zag allemaal hele onwerkelijk beelden in die tunnel die steeds uit ander materiaal gemaakt was wat helemaal nergens op sloeg, uiteindelijk kwamen er allemaal rubberen spikes in die tunnel en begon ik steeds langzamer te drijven en nog iets later lag ik geheel stil en zat ik ook helemaal verstrikt in die spikes met mijn ogen dicht. Alles daar aan was zeer comfortabel en daarna werden de CEV's steeds zwarter en minder vreemd, best leuk, denk dat ik nog wel een keertje in het pikdonker in bed ga liggen op ketamine, best interessant.

De meest recente anekdote is trouwens van ergens op zaterdag nacht, het was 6 am ergens en ik was net op een feestje aangekomen en had in de chill out wat ketamine genomen voor zo wel de sfeer als tegen pijnlijke al ver-danste benen. Net toen dat insloeg besloot ik het terrein eens te gaan verkennen (hele logische volgorde ja) waarna bij het rondkijken mijn aandacht viel op iets dat ik eerder voor muur had aangezien, dus ik zo heel voorzichtig en haast aftastend daar op af lopen, staan er ineens gasten, dus een muur kan het al niet meer zijn, en ineens aan de andere kant van 'die muur' tref ik zo waar een dark psy dansvloer, erg aangenaam verrast was ik toen. Daarna nog wat heerlijke ook wat dieper het gevoel ingaande momenten gehad zowel op die dansvloer als ergens op een bank heerlijk achterover gechilled waarbij ik ook een soort visuals kreeg van de ketamine (en redelijk merkbare geluids-vervorming), ik weet alleen niet goed hoe ik dat moment nou zou moeten omschrijven, maar het had iets van rond-drijven als een fractie bewustzijn in een soort mechanische machinale wereld waar allerlei verbindingen in de vinden waren, niet iets wat ik dacht, meer iets wat ik zag, hoorde en voelde, het was in ieder geval wel compleet heerlijk.

Ik zou volle maan op Boom hier ook op willen schrijven maar dat is zo'n lang verhaal dat ik die wel neer gooi als trip-report, dat was echt het grootste avontuur en volgens mij een van mijn eigen favoriete ketamine ervaringen, wat een heerlijkheid (setting zal wel meegeholpen hebben), maar het report daarvan is al in de maak dus die komt wel in 'trip-reports'.

Overigens wekt het feit dat ik nu alle anekdotes die te binnen schieten op schrijf misschien het idee dat ik dit erg vaak doe maar deze zijn over een grote tijds-span opgespaard en ik hou de frequentie van gebruik laag (1-2x per maand, mijn eigen idee van laag genoeg met deze stof) met het oog op 'geen grote tolerantie ontwikkelen en geen nadelige effecten ondervinden' wat tot nu toe altijd zeer prima lukt.
Aliens take me home.

#40 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 08 June 2011 - 12:01 PM

Afgelopen weekend organiseerde ik een feestje in 't kraakpand waar ik woon. Had wat mensen uitgenodigd, incl. m'n ex vriendin en haar nieuwe vriend. Een verdwaalde amerikaan die ze in calcutta had opgescharreld. Had hem al eens eerder ontmoet en vond hem wel sympatiek, en ik dacht, what the hell, m'n ex is toch veel te oud voor me, laat ik die dude ook maar uitnodigen. Had gehoord dat 'ie in india keta had ontdekt, dat ie er fan van was en dat hij er naar opzoek was. Dus ik dacht; ach, weet je wat, ik zet m'n ego en jaloezie aan de kant en maak hem blij met een zipbag 0,5 gr keta, heeft ie er thuis ook nog wat plezier van.

Later op de avond: stuk of 6 vrienden/huisgenoten van me zitten op de grond wat te ouwehoeren/spacen op acid, methylone, mdma...muziekje erbij, hele gave lampen en videoprojecties. Die amerikaan zit wat voor zich uit te staren. Maar plots, vanuit het niets, springt 'ie op van de bank en begint de meest fucking FREAKY extreme bewegingen te maken. Het leek op iemand die een battle doet op zwaar experimentele freejazz, ofzoiets. Iedereen die het ziet is ineens stil en compleet verbaasd. Hij doet dit zo'n 30 tellen en gaat weer op de bank zitten, alsof er niets gebeurd is. Ik dacht...eeeuuhhh...what the....en gaf hem maar een applausje.

Volgende ochtend sprak ik hem. Hij kon het zich nog kon herinneren en zei dat hij er in z'n keta space er van bewust was dat hij het aan het doen was. Hij wilde een of andere 'hyperspace joker' uithangen, ofzoiets. Ik vroeg hem hoeveel van de ket hij genomen had. Zegt 'ie heel droog: the whole bag...

what the fuck.. :-/

Life is too interesting to be bored.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users