Jump to content

Photo

FumarateResearch Chemical Question

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 18 November 2008 - 08:49 AM

Dag jongens en meisjes,

Ik heb een vraagje, een vriend van mij genaamd ZWEM kan 4-aco-mipt bestellen online, maar er staan 2 producten namelijk 4-aco-mipt en 4-aco-mipt Fumarate. Wat is fumarate? Beide producten zijn even duur, welke kan hij het beste bestellen?

thx :P :(

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 18 November 2008 - 09:14 AM

Dat ligt eraan wat je ermee wilt doen. Voor roken heb je de freebase nodig, voor injectie en insufflatie een zout. Freebases kun je over het algemeen ook wel snuiven, maar dat brandt een stuk harder. Voor orale inname maakt het niet zoveel uit, aangezien er in je maag toch wel een HCL van gemaakt wordt. Fumarate is de zoutvorm, die over het algemeen stabieler is, maar wel minder 4-AcO-MiPT bevat per gram dan de freebase.

Het ligt er dus een beetje aan wat je ermee wilt doen; ik zou voor de freebase gaan, omdat je dan meer 4-AcO krijgt en je het kunt roken. Je kunt er altijd zelf nog een zout of weer een freebase van maken, mocht je het willen pluggen oid.

#3 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 19 November 2008 - 07:13 PM

Je hoeft niet altijd freebase te hebben als je het wil roken, methamphetamine hcl bijvoorbeeld dampt zo weg

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 19 November 2008 - 10:58 PM

Het hoeft niet per se idd, maar freebase is wel vriendelijker voor je tanden/longen, gezien het ontbreken van vrij Cl ionen en de lagere temperatuur van de "lucht"-stroom.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 November 2008 - 02:25 PM

alleen een beetje lastig gebruiken als de FB vloeibaar is (wat voor aardig wat interessante stofjes geldt)
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 20 November 2008 - 02:35 PM

Zoals? DMT, 5-MeO-DMT, DPT en aMT zijn vast als fb, voor zover ik weet.

#7 Doerak

Doerak

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 25 January 2009 - 06:55 PM

Het hangt er inderdaad vanaf wat je ermee wil doen. Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik voor het fumaraatzout gaan. De freebase vorm is veel minder lang houdbaar (fumaraten zijn ontzettend stabiel). Bovendien is het omzetten van de freebase naar de zuurvorm voor mij persoonlijk lastiger dan andersom, omdat ik niet zo makkelijk aan fumaarzuur kan komen. Ik weet niet hoeveel je gaat bestellen, maar je zou ervoor kunnen kiezen om een deel om te zetten naar freebase en de rest te bewaren voor later gebruik.

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 February 2009 - 05:42 PM

Zoals? DMT, 5-MeO-DMT, DPT en aMT zijn vast als fb, voor zover ik weet.

uhm kijk eens even in pihkal, ontzettend veel phenethylamines.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users