Jump to content

Photo

amphetamine purity

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 13 May 2004 - 05:28 PM

Hello,

ik heb nu al 10 jaar ervaring met speed, het ene poeder al wat sterker als het andere.

Soms krijg ik speed die nog zeer vochtig is (vers :) ). Deze speed brandt ook in je neus, terwijl andere soorten gemakkelijker snuifbaar zijn. Hij is wel wat duurder maar zeer sterk (12 euro/g).

Onlangs las ik ergens dat een methode om de speed-purity te testen zou zijn: gooi wat poeder in een glas water, en kijk hoeveel er naar de bodem zinkt, de rotzooi die erbij gekapt is zou nl. niet water-oplosbaar zijn. (dit zou ook met cocaine zo zijn, maar dat kap ik liever niet in een glas water :dhp: )

Klopt dit?

Hoe laten jullie, nederlanders, dit testen? Kunnen jullie gewoon in een of andere shop dit laten testen? Wat kost dit en hoelang moet je wachten vooraleer het resultaat bekend is? (zijn er ook zo'n test-shops in Roosendaal of Bergen op Zoom)?

Groetjes,
mdma120

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 13 May 2004 - 10:58 PM

Bullshit.. Speed en coke worden allebei versneden met, wat allerlei verschillende middelen kunnen zijn. Sommige van die poedertjes waarmee het vernseden wordt hoeven niet wateroplosbaar te zijn, de andere kunnn het weer wel zijn. Dit is GEEN betrouwbare test. Als je spul vochtig is is het inderdaad aardig puur (trekt vocht aan; hygroscopic). Als je echt PURE speed zou hebben, zou je ten eerste een dikke pasta hebben en ten tweede zou het nog meer pijn doen dan dat het nu doet.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 14 May 2004 - 08:05 PM

heb nu ook weer pasta pep en die brand het hardst van alle pep die ik tot nu toe gesnoven heb :angry:

ik heb wat daarvan ingeleverd om te laten testen hehe ben benieuwd :ph34r:

ik laat de uitslag ervan wel ff wete volgende week
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#4 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 15 May 2004 - 05:20 PM

In mijn ervaring wil het vochtigheids-gehalte niet noodzakelijk wat zeggen over de kwaliteit van het spul...ik moet wel zeggen dat als speed nog vochtig is deze harder brand als diezelfde speed wanneer-ie droog is...

Over de oplosbaarheid...het ligt er aan wat er gebruikt is als "filler"...veel voorkomende toevoegingen zijn pseudo-efedrine HCL (lost volledig op in water), dextrose, fructose, mannitol (lossen gedeeltelijk op in wate) en caffeine (lost slecht op in water)...ik denk niet dat de oplosbaarheid dus een erg betrouwbare indicator is...maar misschien dat er iemand hier veel verstand heeft van scheikunde en een eenvoudige manier weet om dergelijke stoffen te verwijderen?

Btw...als die "in water oplosbaarheid" nou wel een betrouwbare methode zou zijn, dan lijkt het me toch niet de meest handige manier om je speed te testen...de gemiddelde hoeveelheid werkzame stof ligt in Nederland tussen de 5 en 25%...als je 3 gram speed in een glas water zou gooien, kun je echt niet zien of er nou 2 of 2.5 gram naar de bodem zakt..het enige wat je dan (in theorie dus) zeker zou weten is dat het geen pure d/l-amfetamine-sulfaat is...maar dat kan ik je zo ook wel vertellen.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#5 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 16 May 2004 - 02:48 PM

Zit er in elke speed eigenlijk dextro & levo amphetamine? Of kan speed ook bestaan uit bv. enkel levo amphetamine?

wat is het verschil tussen deze twee stoffen?

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 May 2004 - 09:52 PM

maar misschien dat er iemand hier veel verstand heeft van scheikunde en een eenvoudige manier weet om dergelijke stoffen te verwijderen?

van een ander forum heb ik de volgende info:

amphetamines worden vaak behoorlijk versneden, vaak kun je speed redelijk simpel toch een heel stuk schoner krijgen.

Bedodigdheden:
Filter
Trechter
Opvangbak

Procedure:
1. Gruizel de speed tot het een heel fijn poeder is
2. Doe de speed in een bakje en doe er aceton bij.
3. Roer het goed en schud de speed goed rond, deze zal niet oplossen in de aceton.
4. giet de inhoud door een trechter waar een filter inzit (de speed zit nu in het filter) en laat er nog wat aceton langs lopen.
5. haal de speed uit het filter en laat het goed opdrogen

Als alle aceton verdampt is kan het tweaken weer beginnen

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 17 May 2004 - 12:22 PM

Als extra tip: niet alle aceton is vrij van water en zoals iedereen vast wel weet lost (meth)ampetamine sulphate/hcl op in water dus om tijdens het wassen ervoor te zorgen dat je geen speed verliest en niet zeker weet of de aceton droog is kun je hem eventueel drogen.

Om de aceton te drogen kun je gebruik maken van MgSO4 (verkrijgbaar als Epsom zout/ bitter zout / engels zout), plaats de zout in een bak in de oven en droog deze 3 uur op 225 graden celcius.

Neem vervolgens bv 100 ml aceton en gooi daar 20 gram MgSO4 in dit zal de aceton dehydrateren, en vervolgens kun je de ontstante MgSO4-7 H2O filteren.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#8 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 17 May 2004 - 01:46 PM

Zit er in elke speed eigenlijk dextro & levo amphetamine? Of kan speed ook bestaan uit bv. enkel levo amphetamine?

wat is het verschil tussen deze twee stoffen?

Dat hangt af van de productie methode.

Laevo-(meth)amphetam kan inderdaad bestaan, bijvoorbeeld vicks inhalers bevat laevo-methamphetamine maar heeft geen stimulerende/euphorische effecten.

In amerika komt het meeste d-methamphetamine voor dit komt omdat men start vanaf vanaf laevo-ephedrine of dextro-pseudoephedrine.

In europa is het meest voorkomende nogsteeds een mengsel van dl-amphetamine de reden hiervan is dat de prodcutie hiervan normaal gesproken niet met een ephedrine derivaat of andere chirale producten wordt gedaan.

Ironish genoeg zorgt l-methamphetamine voor de inhibitie van de neurotoxische 6-hydroxy-dopamine die wordt gevormd door het gebruik van d-methampamphetamine, waarbij l-methamphetamine tevens werkt als een MAO[b]I die tenminste subjectief ervoor zorgt dat je een iets meer relaxde comedown hebt.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#9 sgurd

sgurd

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 11 July 2004 - 02:21 AM

Persoonlijk ben ik een grote fan van het wassen van amphetamines met aceton.
Zorg er wel voor dat de aceton KOUD is (zet hem bv 15 minuten in de vriezer).

Kijk ook uit met aceton en b.v. plastic want aceton zal het plastic oplossen :P

#10 nozomi

nozomi

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 11 July 2004 - 10:07 AM

Als je echt PURE speed zou hebben, zou je ten eerste een dikke pasta hebben en ten tweede zou het nog meer pijn doen dan dat het nu doet.

speed is per definitie al versneden.

wat is voor jou pure speed? amphe sulfat? die doet nauwlijks pijn, is droog en geurloos. base is dit niet, base is niet van harde konsistentie, heeft die typische "pep-geur" en brand in de neus. base puur is ook te nat om pasta te kunnen zijn, daroom word het op een draagsubstantie gegeven waarmee dan de beroemde pasta onstaat.

wat er mist in dit post? een alles imho ^^

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users