Jump to content

Photo

amphetamine purity

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 13 May 2004 - 05:28 PM

Hello,

ik heb nu al 10 jaar ervaring met speed, het ene poeder al wat sterker als het andere.

Soms krijg ik speed die nog zeer vochtig is (vers :) ). Deze speed brandt ook in je neus, terwijl andere soorten gemakkelijker snuifbaar zijn. Hij is wel wat duurder maar zeer sterk (12 euro/g).

Onlangs las ik ergens dat een methode om de speed-purity te testen zou zijn: gooi wat poeder in een glas water, en kijk hoeveel er naar de bodem zinkt, de rotzooi die erbij gekapt is zou nl. niet water-oplosbaar zijn. (dit zou ook met cocaine zo zijn, maar dat kap ik liever niet in een glas water :dhp: )

Klopt dit?

Hoe laten jullie, nederlanders, dit testen? Kunnen jullie gewoon in een of andere shop dit laten testen? Wat kost dit en hoelang moet je wachten vooraleer het resultaat bekend is? (zijn er ook zo'n test-shops in Roosendaal of Bergen op Zoom)?

Groetjes,
mdma120

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 13 May 2004 - 10:58 PM

Bullshit.. Speed en coke worden allebei versneden met, wat allerlei verschillende middelen kunnen zijn. Sommige van die poedertjes waarmee het vernseden wordt hoeven niet wateroplosbaar te zijn, de andere kunnn het weer wel zijn. Dit is GEEN betrouwbare test. Als je spul vochtig is is het inderdaad aardig puur (trekt vocht aan; hygroscopic). Als je echt PURE speed zou hebben, zou je ten eerste een dikke pasta hebben en ten tweede zou het nog meer pijn doen dan dat het nu doet.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 14 May 2004 - 08:05 PM