Jump to content

Photo

Proscaline, ervaringen/ effecten?4-propoxy-3,5-DMPEA

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 February 2015 - 03:27 PM

Verhoging van de bloeddruk is vaak (altijd?) een gevolg van vasoconstrictie, dus waarschijnlijk vandaar.

Maar ik wil niet veel off-topic gaan en te lang door gaan over stimulanten, maar mijn verklaring is dat stimulanten naast vasocontrictie ook het metabolisme verhogen, waardoor het lichaam meer warmte genereert en je dus ook daadwerkelijk echt warmer wordt, als in een verhoging van de lichaamstemperatuur. Natuurlijk kan dat ook een direct gevolg zijn van vasoconstrictie, dus ik vermoed dat psychedelica ook de lichaamstemperatuur iets doet toenemen, desondanks je de sensatie van kou hebt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 10 February 2015 - 03:29 PM

Ik lees dat niet in post in Poelster. Vasoconstrictie wijst op lokale verhoging van bloeddruk. Psychedelica verhogen in het algemeen ook bloeddruk sterker dan dat ze de bloeddruk laten dalen (globale verhoging).

ik vermoed dat psychedelica ook de lichaamstemperatuur iets doet toenemen, desondanks je de sensatie van kou hebt.

Same.

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 September 2017 - 03:19 PM

Deze staat nog steeds op mijn lijst om nogmaals een kans te geven, maar dan in hogere dosering als mijn laatste experiment van een tijdje terug.

De reden dat ik het tot nu toe nog niet heb gedaan is dat er meer interessante psychedelica zijn. Heeft iemand anders al een hogere dosering geprobeerd en/of duidelijk psychedelisch effecten gemerkt?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users