Jump to content

Photo

zen (in zo'n explosion buisje)

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 24 September 2008 - 01:46 PM

Deel 3 !

of was het al weer deel 4 ?

uit de smartshop :

buisje met de naam "Zen"

zou een afrodisiac moeten zijn.

op de bijsluiters staat : coco nut oil, juice concentrate 21,50% , piper methysticum 5,6 % ,
nutmeg , coco colour , molasses 0,54% , turmera chinenis 1,2 %, sarspanilla extract 0,7 % , potassium sorbate 0,19%
tht extract

verminder of stop gebruik bij nervositeit , trillen , slapeloosheid , verlies eetlust of misselijkheid
niet meer dan 1 buisje per 24 uur.
voor 18 of ouder.

en de gebruikelijke niet met medicijnen mixen.

maar het smaakt chemisch. (tong test nog geen heel of 1/2 buisje genomen)

zou het 4-fla zijn?
met marquistest slaat tie niet uit (dus geen methylone/2cb/mdx ect)
en 4fla verkleurt ook niet maar reageert wel met de marquistest.

we zoeken weer verder.

mischien ff naar testservice brengen ?

gr.

W.
"Circular logic works because circular logic works."

#2 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 24 September 2008 - 11:04 PM

piper methysticum 5,6 %

^is toch KavaKava? Is dat niet al een tijdje verboden?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 September 2008 - 05:06 AM

Kava is zover ik weet niet verboden hier, toch?

Maar vind het sowieso een rare mix: Kava; wat een soort van downer effect heeft, Nootmuskaat; wat in hoge dosis een deleriant kan zijn. En van Sarspanilla heb ik nooit gehoord, maar ze bedoelen vast Sarsparilla, maar das ook niet veel bijzonders als je het mij vraagt..

Molasses is volgens mij een bijproduct bij de product van suiker uit rietsuiker.

En wat ze met turmera chinenis en tht extract bedoelen weet ik niet.

Maar als iemand het geprobeerd heeft, vergeet vooral niet te vertellen wat het effect zou was, maar afgaande op het lijst van ingredienten denk ik dat het een soort downer effect zal geen en geen up, dus dan zal er geen 4-flava in zitten, maar alsof zo'n etiket ooit de waarheid heeft gezegd....

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 25 September 2008 - 08:07 AM

De bijwerkingen ' nervositeit , trillen , slapeloosheid , verlies eetlust of misselijkheid' klinken als een stimulant.

maar alsof zo'n etiket ooit de waarheid heeft gezegd....

precies.

Trouwens reageren alle cathinones met marquis reagent?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 25 September 2008 - 12:55 PM

Distributie etc van piper methysticum is aan banden gelegd en mag niet verkocht worden in NL
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 25 September 2008 - 01:26 PM

idd kava mag niet idd dus lekker dom om dat erin te doen en de dosering nootmuskaat is volgens mij te laag weet niet hoeveel ml er in dat buisje zit maar die explosion buisjes waren vrij klein..volgens mij is dat THT extract gewoon een of andere nieuwe RC

#7 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 25 September 2008 - 09:57 PM

idd kava mag niet idd dus lekker dom om dat erin te doen en de dosering nootmuskaat is volgens mij te laag weet niet hoeveel ml er in dat buisje zit maar die explosion buisjes waren vrij klein..volgens mij is dat THT extract gewoon een of andere nieuwe RC

dat laatste denk ik ook...

maar ik denk niet dat tie nieuw is.

#8 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 28 September 2008 - 06:56 PM

hmmm

spulletje ff wat uitverdampt.

als ik er nu een marquistest (eztest) doe ,
dan wordt tie eerst lichtbruin en verkleurt langzaam naar zwart.

ziet er bijna uit als een MD achtige , maar deze verkleuring ken ik niet.

zou het ema-4 kunnen zijn ?

gr.w.

#9 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 01 October 2008 - 10:45 AM

hmmm

spulletje ff wat uitverdampt.

als ik er nu een marquistest (eztest) doe ,
dan wordt tie eerst lichtbruin en verkleurt langzaam naar zwart.

ziet er bijna uit als een MD achtige , maar deze verkleuring ken ik niet.

zou het ema-4 kunnen zijn ?

gr.w.

heeft iemand nog wat mephedrone om ff door de Ez-test (=marquistest) heen te halen ?

gr.
w.

#10 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 October 2008 - 12:01 PM

heb ik wel maar volgens mij geen ez test meer, zal ff checken

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#11 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 01 October 2008 - 12:29 PM

same here ;)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#12 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 October 2008 - 07:50 PM

heb maar ff wat marquis reagent gemaakt en zowel mephedrone als methylone reageren sizzling en met rook met marquis.

methylone: eerst fel ei geel met een tikje oranje daarna donker geel/groenig
mephedrone eerst geel/lichtbruinig langzaam naar donkerder geel/grijsbruin verkleurend.

mephedrone wordt uiteindelijk wat sneller grauw dan methylone lijkt het maar beide stoffen reageren en kleuren redelijk overeenkomstig

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#13 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 04 October 2008 - 09:29 PM

Thanks !!

de stof is naar de test service , over 2 weken hopelijk uitslag.
tot dan.

gr.
W.

#14 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 14 October 2008 - 05:21 PM

Thanks !!

de stof is naar de test service , over 2 weken hopelijk uitslag.
tot dan.

gr.
W.

Dims kan het niet kwantificieren !
dus weten we nog niet wat het is.

gr. W.

#15 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 14 October 2008 - 11:39 PM

4-fmp en mdpv waren ze ook al niet klaar voor- je moet wel van goede huize komen als je 4 wkn ( voor niets) op een uitslag kunt wachten. cunts
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#16 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 October 2008 - 12:57 AM

4-fmp en mdpv waren ze ook al niet klaar voor- je moet wel van goede huize komen als je 4 wkn ( voor niets) op een uitslag kunt wachten. cunts

Normaal reageer ik nooit op je posts, maar damn wat ben jij een kleinzerige Hollander zeg.
Dit is het enigste land ter wereld waar je notabene gratis en anoniem je drugs kan laten testen en jij loopt te klagen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#17 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 15 October 2008 - 11:44 AM

^je reageert vaak zat en je slaat meestal de plank mis, get a life. Werk je er dat je net als hen fouten niet kan erkennen en dus verbeteren? Dit negatieve bericht is zeker niet alles is wat ik met de testservice heb, ook positieve ervaringen en praktische ondersteuning van hier uit.

De algemene stoffen kunnen ze prima handelen, en daar hebben veel mensen profijt van. Het zou eerlijk en zorgvuldig van ze zijn om te zeggen dat ze de rest niet aankunnen ipv 4 wkn wachten en dan wat roepen. Misschien scheelt het per locatie.

Als niet gezegd kan worden welke stof het is, of er 1 of meerdere stoffen in een sample zitten, of gezegd wordt dat er geen actieve stof inzit is het geen meerwaarde. Geen test maar levensgevaarlijk.
4fmp, TMA, een piperazinemix waar ze maar 1 vd2 uithalen, bdf, mdpv, acid, zelf bij redelijk zuiver mdma-poeder hebben ze een keer niets kunnen zeggen over %.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 15 October 2008 - 11:47 AM

^je reageert vaak zat en je slaat meestal de plank mis, get a life. Werk je er dat je net als hen fouten niet kan erkennen en dus verbeteren? Dit negatieve bericht is zeker niet alles is wat ik met de testservice heb, ook positieve ervaringen en praktische ondersteuning van hier uit.

De algemene stoffen kunnen ze prima handelen, en daar hebben veel mensen profijt van. Het zou eerlijk en zorgvuldig van ze zijn om te zeggen dat ze de rest niet aankunnen ipv 4 wkn wachten en dan wat roepen. Misschien scheelt het per locatie.

Als niet gezegd kan worden welke stof het is, of er 1 of meerdere stoffen in een sample zitten, of gezegd wordt dat er geen actieve stof inzit is het geen meerwaarde. Geen test maar levensgevaarlijk.
4fmp, TMA, een piperazinemix waar ze maar 1 vd2 uithalen, bdf, mdpv, acid, zelf bij redelijk zuiver mdma-poeder hebben ze een keer niets kunnen zeggen over %.

Inderdaad, als ze gewoon zouden melden dat ze een onbekend iets hebben gevonden is het tot daar aan toe, maar doodleuk vertellen dat er niets actiefs inzit kan ontzettend link zijn.

Zijn er eigenlijk commerciele mogelijkheden om (illegale) stofjes te laten analyseren?

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 15 October 2008 - 06:37 PM

wat bedoel je met 'commerciele mogelijkheden'?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 15 October 2008 - 10:41 PM

eh de route van substancies die getest worden gaat meestal zo:
Test service -> Dims (indexing) -> Deltalab (test+uitslag) ->Dims (indexing uitslag) -> testservice

dit gaat meestal in 1 a 2 weken.

is het iets nieuws dat hebben ze geen vergelijkings materiaal en soms proberen ze het uit te vogelen , soms wachten ze ook of er meerdere samples binnenkomen en gaan dan uitzoeken wat het precies is.

dus totaal kan 4+ weken duren.

gr. W.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users