Jump to content

Photo

Paper anabolics

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 22 September 2008 - 10:50 AM

Ik las een interessant stukje op ergogenics over een nieuwe trend in anabolen land, de paperanabolics.

Van ergogenics:

Paper Anabolics - je ziet ze hieronder - zijn uitgevonden om de douane te omzeilen. Die wordt langzaam maar zeker alerter op anabolen en andere clandestiene medicijnen, en onderschept sinds de eeuwwisseling steeds meer zendingen.
De douane heeft geleerd alert te zijn op pillen en ampullen. Maar Paper Anabolics zijn geen pillen en ampullen. Paper Anabolics zijn gewoon papier. Ze duiken op geen enkele manier op in scans. Ze zitten in enveloppes, en komen met de post ongehinderd het land in.
Nou ja. Ongehinderd...
Niet echt.
"Now, eight months down the line with countless envelopes having been posted we can report a 99 per cent success rate through", lezen we op een bodybuildingwebsite. [bodybuildingpro.com]
Dat wil zeggen dat de douane toen de bovenstaande zin werd geschreven al 1 op de 100 pakketjes onderschepte. Dat percentage zal inmiddels wel zijn gestegen.
Paper Anabolics bestaan uit twee vellen rijstpapier. De vellen zitten op elkaar, en daar tussenin zitten de actieve stoffen.
Volgens de verkopers van de middelen zijn Paper Anabolics mild voor de maag. "Many reports suggest that users will experience less negative side effects, like stomach complaints", lezen we op een website. "We attribute this factor to our not using any binders or fillers, as you will find in tablets."

Nu interesseren paperanabolics op zich me niet veel maar de manier hoe ze worden gemaakt vind ik wel geinig. Zo kun je meer dan enkele microgrammen actieve stof gebruiken in tegenstelling tot blotters die door middel van impregnatie worden vervaardigd.
Is weer eens wat anders dan een capsule of een bommetje :)

Posted Image

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#2 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 24 September 2008 - 06:05 AM

Leuke truc, ook handig voor andere middelen..

Stukje papier in de portemonnee met chemical X er op (eventueel nog met potlood een een-of-ander
adres er op krabbelen, voor de totale misleiding)
en je loopt zo door de controle op ... (waar dan ook)
Heelaas niet dog-proof natutuurlijk

Party!! :)
They don't like my lifestyle..

#3 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 14 October 2008 - 02:40 PM

ja zag laatst ook al xanax op blotters...

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 October 2008 - 11:12 PM

interessant anjin & dogmaz.
welke anabool ging het om?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 keesthemad

keesthemad

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 67 posts

Posted 14 October 2008 - 11:16 PM

Ik denk dat ze beter een brief op die papieren kunnen drukken...

Een envelop met 2 lege papieren sturen is wel verdacht, vind je ook niet, :) hé?

Kees.

#6 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 15 October 2008 - 09:37 AM

Ze maken brieven niet open bij de douane zolang er niets verdachts op de scan te zien is.

@mind moet je ff op ergogenics kieken om welk anabool(en) het ging. Er stond ook een linkje naar de desbetreffende anabolen site dacht ik.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#7 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 October 2008 - 01:41 PM

ah die hele link niet gezien. :)

"dianabol, oxymetholone, anavar, arimidex, clomid, nolvadex, stanozolol en turinabol. "

zegt me eigenlijk helemaal niks. Tis best een ontzettend geavanceerde klasse "middelen". Andere tak van sport ;)

Edited by mind, 15 October 2008 - 01:49 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#8 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 23 January 2010 - 12:00 AM

dianabol zijn meestal tabletten :S
stanozolol maakt je lekker droog meestal ook tabletten
de rest zegt me niets :)
allemaal doping, en bodybuilders gebruiken het ook wel om lekker droog te worden en snelle herstel van spieren bla bla bla :bubbles:
en je pik word helemaal niet kleiner :P
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#9 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 23 January 2010 - 12:23 AM

Ik snap niet helemaal waarom stereoïden altijd in een adem met andere recreatieve drugs genoemd worden... ze zijn toch niet psychoactief, alleen lichamelijk? (of is dit nu een hele domme uitspraak?)

Desalniettemin is het originele topic heel interessant, vooral voor research chems lijkt het me een goede doseer/verpakkingsmethode, vooral omdat je op elke blotter de dose, stof en evt purity zou kunnen printen. Dat maakt het wel minder "stealth" voor douane, maar ik denk als ze m openmaken dat je toch al fucked bent.
Verbing weirds language.

#10 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 23 January 2010 - 01:34 PM

Ik weet niet of je steroids psychoactief kan noemen maar ze hebben vaak wel een feelgood effect, hormonen zijn vrij sterke gevoels regelaars.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#11 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 26 January 2010 - 10:16 PM

Dat klopt ik ken toevallig een close bodybuilder, en die zat dan ook aan uhmmm jah weet ik veel ampullen dus moest ze altijd injecteren voor hem :). Maar even normaal die mensen kunnen zo pissed off worden door dat spul, grapjes waarderen ze soms totaal niet.. Of ze zijn juist heel vrolijk en dan laten ze het liefst hun biceps zien.

Bijv een of ander steroid dat zn testosterone verhoogde, daar werd die gene zo geil van.
Als ik dan ff met hem buiten liep dan kon hij zijn ogen niet van de dames afhouden.
Maar goed.
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#12 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 January 2010 - 12:10 AM

Hmmz totaal niet mijn ding dan haha...

Maar als doseerverpakking voor poeder/kristalvormige drugs zijn "rijstpapier envelopjes" geniaal.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users