Jump to content

Photo

Kwaliteit streetspeedSteeds slechter?

• Please log in to reply
52 replies to this topic

#41 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 15 December 2008 - 05:39 PM

Hoe lang is pep in jullie ervaring houdbaar?

Zou het kunnen dat slechte pep gewoon te oud is?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#42 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 17 December 2008 - 03:42 PM

Mijn ervaring pep van 60% een half jaar. Wel iets minder sterk maar doet nog steeds zijn werking. Ik heb nog 10 gram achter de hand gehouden om deze slechte dagen door te komen en die is van mei.
I'm everything Mr. T is not

#43 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 18 December 2008 - 02:50 PM

die is van mei.

van mei of van mij :laugh:

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#44 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 December 2008 - 04:00 PM

Hoe lang is pep in jullie ervaring houdbaar?

Zou het kunnen dat slechte pep gewoon te oud is?

gebruik even zoek functie, was al een hele discussie over.
pure amfetamine sulfaat is iig een hele lange tijd houdbaar (als in langer dan jouw).
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#45 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 December 2008 - 04:24 PM

Ja, snap ik. Was niet zozeer mijn vraag, meer een mogelijk antwoord op dit topic.
Ik geloof gewoon niet dat er speed verkocht wordt zonder speed erin.

Dus:

Waarom is mijn speed kut? Is de kwaliteit van straat speed slecht?

Misschien verkoopt je dealer oude speed.
Of is je speed te oud.

Dat nu iemand met verstand van zaken beweert dat goeie speed lang houdbaar is kan dus betekenen:

Dat slechte speed minder lang houdbaar is.
Dat er meer slechte speed op de markt komt.
Iemand gewoon rotzooi verkoopt.
Pep inderdaad schaars wordt.

Lijkt dan op het laatste.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#46 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 December 2008 - 05:14 PM

slechte pep is idd niet lang houdbaar.

en dan heb ik het niet over goede pep die enorm is versneden of het moet al met een hygroscopische stof zijn versneden en dan zorgt water dus voor de achteruitgang.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#47 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 19 December 2008 - 09:29 PM

die is van mei.

van mei of van mij :D

Allebeij :wacko:

#48 zmatt

zmatt

x^2 + y^2 = 1 + d x^2 y^2

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 20 December 2008 - 09:55 AM

kwaliteit schijnt daarna wel goed te zijn (test resultaat is onderweg...)

En de uitkomst is: 66%, en omdat 'ie ook nog beetje nat was en zo is het mogelijk eigenlijk nog hoger. Gezien het theoretische max bij 74% ligt is het dus best prima speed, eindelijk! :D

oh ja en waar ruikt die naar?

Eh, hetzelfde als alle andere speed die ik ooit geroken heb geloof ik. Ik heb wel meerdere keren gehoord/gelezen dat het de grondstof fenylaceton (P2P / BMK) zou zijn waar het nat van is en wat zo sterk ruikt. Misschien wordt dit in exces genomen in de reactie? I dunno, het is wellicht de beste keuze (het alternatief is exces ammonia geloof ik? :wacko:), maar lijkt me best wel zonde als ze zó veel grondstof in feite weggooien ipv reageren... :D

#49 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 20 December 2008 - 11:54 AM

kwaliteit schijnt daarna wel goed te zijn (test resultaat is onderweg...)

En de uitkomst is: 66%, en omdat 'ie ook nog beetje nat was en zo is het mogelijk eigenlijk nog hoger. Gezien het theoretische max bij 74% ligt is het dus best prima speed, eindelijk! :D

Eh, hetzelfde als alle andere speed die ik ooit geroken heb geloof ik. Ik heb wel meerdere keren gehoord/gelezen dat het de grondstof fenylaceton (P2P / BMK) zou zijn waar het nat van is en wat zo sterk ruikt. Misschien wordt dit in exces genomen in de reactie? I dunno, het is wellicht de beste keuze (het alternatief is exces ammonia geloof ik? :wacko:), maar lijkt me best wel zonde als ze zó veel grondstof in feite weggooien ipv reageren... :D

74% de theorethische max? Daar wil ik wel eens wat meer over horen :-)
Onder 'perfecte' omstandigheden kan je toch vrijwel een volledige omzetting bekomen, niet dan?

#50 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 20 December 2008 - 02:40 PM

De geur van pep komt wel voor een deel door een klein beetje bmk dat er nog in zit denk ik en door allerlei bijproducten maar de vochtigheid lijkt me niet omdat ik denk dat bmk een olie is die heel moeilijk zou verdampen?
En het spul zal toch wel schoongemaakt moeten worden na de synthese om uberhaubt een sulfaat te kunnen vormen en er wit uit te zien?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#51 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 20 December 2008 - 04:02 PM

In mijn eindeloze zoektocht naar goede speed, had ik weer eens een nieuwe bron aangeboord, en een sampletje weg gebracht. Mijn beste resultaat de laatste maanden was 12%, ik had goede hoop dat ik daar weer eens boven zou zitten. Helaas.....7% amfetamine, en 86% cafeïne....Mijn persoonlijke cafeïnerecord.

Vandaag weer een oude bron opgezocht. Die is altijd verschrikkelijk betrouwbaar geweest, maar kon de laatste tijd ook niets goeds meer leveren. Nu had hij weer wat, geen Dex, geen 74%, maar naar schatting 50+%. Nou, vooruit, het is ook de enige dealer die ik ken die echte "niet goed; geld terug" garantie geeft. Dus woensdag weer op naar de testservice, vol goede moed!! Laten we hopen dat de kwaliteit weer aan het verbeteren is, het zou stilaan tijd worden!

#52 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 20 December 2008 - 05:15 PM

In mijn eindeloze zoektocht naar goede speed, had ik weer eens een nieuwe bron aangeboord, en een sampletje weg gebracht. Mijn beste resultaat de laatste maanden was 12%, ik had goede hoop dat ik daar weer eens boven zou zitten. Helaas.....7% amfetamine, en 86% cafeïne....Mijn persoonlijke cafeïnerecord.

Vandaag weer een oude bron opgezocht. Die is altijd verschrikkelijk betrouwbaar geweest, maar kon de laatste tijd ook niets goeds meer leveren. Nu had hij weer wat, geen Dex, geen 74%, maar naar schatting 50+%. Nou, vooruit, het is ook de enige dealer die ik ken die echte "niet goed; geld terug" garantie geeft. Dus woensdag weer op naar de testservice, vol goede moed!! Laten we hopen dat de kwaliteit weer aan het verbeteren is, het zou stilaan tijd worden!

Toi toi :wacko: dan maar

#53 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 December 2008 - 02:58 PM

even een schopje gegeven naar "kwaliteit streetdrugs"
Testresultaten van recent aangekochte producten zijn welkom!

zie ook: Drugsmarkt in Nederland, tekort?

Edited by mind, 27 December 2008 - 03:02 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users