Jump to content

Photo

Kwaliteit streetspeedSteeds slechter?

• Please log in to reply
52 replies to this topic

#21 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2463 posts

Posted 24 November 2008 - 08:48 PM

Cocathee vind ik zelf een erg prettige stimulant, als je 30+ zakjes gebruikt wordt het flink sterk ook. Meestal houd ik het gewoon bij een of twee en dan is het wel prettig als vervanging voor een bak koffie.

#22 zmatt

zmatt

x^2 + y^2 = 1 + d x^2 y^2

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 24 November 2008 - 11:23 PM

^Is een hoge dosis desoxypipradrol niet iets voor je?

Mocht je twee nachten niet willen slapen...

Qua effect vind ik 't spul trouwens wel relaxed, alleen die halfwaardetijd...

Methylfenidaat (ritalin) slik ik op recept... kan 't niet echt aanraden, vind zelf alle alternatieven waar ik ervaring mee heb prettiger.

#23 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2463 posts

Posted 24 November 2008 - 11:35 PM

Na een vrij hoge dosis desoxy (zie m'n rant (zou niet het hele verhaal lezen)) was ik maar 36 uur wakker. Het bleef wel erg lang doorwerken, maar mijn dosis was dan ook wel echt hoog. Twee nachten niet slapen zit er bij mij niet in, of ik moet echt bizar veel nemen. Je krijgt er iig wel een lulkick van en de bassline wilde ook al niet uit m'n hoofd verdwijnen :duimpje:

#24 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 25 November 2008 - 04:55 PM

Na een vrij hoge dosis desoxy (zie m'n rant (zou niet het hele verhaal lezen)) was ik maar 36 uur wakker. Het bleef wel erg lang doorwerken, maar mijn dosis was dan ook wel echt hoog. Twee nachten niet slapen zit er bij mij niet in, of ik moet echt bizar veel nemen. Je krijgt er iig wel een lulkick van en de bassline wilde ook al niet uit m'n hoofd verdwijnen :duimpje:

Ik heb inmiddels desoxy besteld, evenals BZP en MDPV. Ik heb er persoonlijk niet zo'n probleem mee om langere tijd wakker te zijn, slaap van een beetje speed of cafeïne ook minimaal 24u niet, zonder hulpmiddeltjes dan. Maar die lulkick spreekt me wel erg aan...ben benieuwd!

Hemi

#25 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2463 posts

Posted 25 November 2008 - 05:13 PM

Van cafeine 24 uur niet slapen? Hoeveel heb je daarvoor wel niet nodig? :duimpje:

Ben benieuwd naar je ervaringen.

#26 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 25 November 2008 - 06:15 PM

Van cafeine 24 uur niet slapen? Hoeveel heb je daarvoor wel niet nodig? :P

Ben benieuwd naar je ervaringen.

Als ik 's avonds na 18u koffie met cafeïne drink, slaap ik niet voor 2-3u 's nachts. Als ik na 12u 's middags nog 100 mg cafeïne pak, slaap ik met een beetje pech de hele nacht niet meer. Ik heb sowieso al moeite om in slaap te komen, dit soort producten dragen daar zeker niet aan bij :duimpje:

Ik zal mijn ervaringen hier zeker plaatsen, is het verstandig om vooraf een tijdje geen speed oid te gebruiken, ivm tolerantie? Of is desoxy iets heel anders? (dacht het wel als ik het zo las...)

Hemi

#27 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2463 posts

Posted 25 November 2008 - 06:28 PM

Er treedt ongetwijfeld crosstolerantie op, aangezien het beide nogal zwaar op je dopaminereceptoren werkt. Speed is voornamelijk een releaser, terwijl desoxy een reuptake inhibitor is (a la coke, ritalin, mdpv etc).

Als je van zo weinig caffeine al zo lang wakker bent, zou ik wel conservatief dosen met desoxy, gezien de lange halfwaardetijd.

#28 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 25 November 2008 - 07:08 PM

Er treedt ongetwijfeld crosstolerantie op, aangezien het beide nogal zwaar op je dopaminereceptoren werkt. Speed is voornamelijk een releaser, terwijl desoxy een reuptake inhibitor is (a la coke, ritalin, mdpv etc).

Als je van zo weinig caffeine al zo lang wakker bent, zou ik wel conservatief dosen met desoxy, gezien de lange halfwaardetijd.

Ik heb mezelf plechtig beloofd het rustig aan te doen met de desoxy... :P Om te beginnen dan he? :duimpje:

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 25 November 2008 - 07:38 PM

:duimpje:

Ik hoor de laatste tijd met name klachten over veel te natte speed die verkocht wordt. Dat het gedroogd zo'n 30% gewicht heeft verloren.
Kwaliteit schijnt dan nog wel goed te zijn.

Achja, geen ervaring mee verder.

#30 Guest_aa6tem_*

Guest_aa6tem_*
  • Guests

Posted 25 November 2008 - 08:52 PM

ja dat had ik ook! best irritant

ik krijg donderdag eindelijk de uitslag ...als ik weer niet vergeet te bellen dan :duimpje:

#31 Guest_aa6tem_*

Guest_aa6tem_*
  • Guests

Posted 02 December 2008 - 02:10 PM

ok kon ff niets posten door mijn ban .. maar hier is dus de uitslag

heb het echt als een vieze plakkerige pasta ingeleverd ... toen ik het net had gekocht

24% amfetamine
17% caffeine
de rest bijproduct

had er meer van verwacht maar wnt is fucking goede .. de beste de ik ooit heb gehad en andere mensen (die dus ook wel regelmatig speed gebruiken, vinden em ook goed)

kan het zijn omdat ik het zo nat heb ingeleverd dat het wat slechter test?

#32 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 02 December 2008 - 02:16 PM

^ anders de gedroogde variant ook eens inleveren. Misschien dat je dan betere resultaten krijgt.

Ik denk zelf wel dat ze deze percentages inc. het oplosmiddel rekenen.

#33 Guest_aa6tem_*

Guest_aa6tem_*
  • Guests

Posted 02 December 2008 - 03:19 PM

ja .. en er blijft weinig over als ie gedroogd wordt, daar had jij het ook over laatst

#34 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 02 December 2008 - 03:44 PM

^ dan zul je gedroogd dus waarschijnlijk een stuk hogere percentages krijgen.

#35 Guest_aa6tem_*

Guest_aa6tem_*
  • Guests

Posted 02 December 2008 - 03:58 PM

ja. logisch :D

#36 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 13 December 2008 - 09:01 PM

Ik had laatst weer wat laten testen bij de Brijder en er bleek 12% amfetamine en 56% cafeïne in te zitten. Lekker hoor 20 kopjes koffie door je neus jagen :huh:
Er ligt nu weer een sample bij de Brijder. Volgende week vrijdag kan ik bellen voor de uitslag. Ik zal de uitkomst hier wel weer posten. De kwaliteit blijft momenteel nog steeds knudde overal. Een hypothese die ik hieruit kan formuleren is dat het zou kunnen dat de grondstoffen voor amfetamine duurder zijn geworden en om het hele zooitje nog wel voor dezelfde prijs te kunnen verkopen men er lage percentage amfetamine in doen.
Afgezien van misschien jonge klanten die niet veel geld te besteden hebben, ben ik wel bereid om meer te betalen voor beter spul. Jammer dat ze niet wat puurder spul maken voor de echte fijnproever he he. Betere tijden zullen er vast wel komen. We wachten het af........
I'm everything Mr. T is not

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 December 2008 - 05:15 PM

Over die pasta & cafeïne..
Of ze verkopen het nat en als je het dan opdroogt verlies je een aanzienlijk deel van je gewicht of men verkoopt het droog maar gooit er cafeïne bij. Dus je hebt de keus: versneden met oplosmiddelen of cafeïne.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#38 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 14 December 2008 - 06:32 PM

Volgens mij is het vocht in natte pep gewoon water hoor want dat weegt het meest :bubbles:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#39 zmatt

zmatt

x^2 + y^2 = 1 + d x^2 y^2

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 14 December 2008 - 10:55 PM

Nou, op basis van de geur zou ik toch gokken dat 't geen water is :bubbles:

Maar deze was ook al kleddernat... like, 50% van 't gewicht kwijt na drogen. Heb nog geen moment gehad om te proberen maar kwaliteit schijnt daarna wel goed te zijn (test resultaat is onderweg...)

#40 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 15 December 2008 - 11:48 AM

oh ja en waar ruikt die naar?
aceton, ipa en andere polaire solvents hebben een specifieke geur die vrij duidelijk te herkennen is.
straat pep ruikt niet naar solvents. Soms wel naar kattepis, naar vis, ammoniak , toiletreiniger, wasmiddel of zelfs wat fruit achtig

stop eens een vloeitje bij je natte pep en hou er daarna maar eens een vlammetje bij :bubbles:
organische solvents zorgen voor problemen bij verpakking ,zijn brandgevaarlijk en meestal toxisch en het neemt ruimte in. Wat zou het nut zijn voor een producent om product hiermee te vervuilen en het zichzelf zo onnodig moeilijk te maken.

nee ik vermoed dat echt 'natte pep' meestal het gevolg is van bewerkingen die plaatsvinden na de productie zoals het versnijden met caffeine enz. Het water zorgt voor een homogene massa tussen versnijdingsmiddel en het sulfaatzout en voegt gewicht toe. Het versnijdingsmiddel fungeert tegelijk als een soort spons en absorbeert dan de (gedeeltelijk) in het water opgeloste amp.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users