Jump to content

Photo

Porties/ neemtijd MDMA

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#21 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 05 October 2008 - 06:15 PM

vit C is alleen maar goed, ook ervoor en gaat de werking van mdma niet tegen.
misschien was je mdma niet zuiver genoeg en heb je daarom een mindere ervaring gehad?

en beetje naar de testservice en je weet het.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#22 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 05 October 2008 - 06:20 PM

Wel dat vroeg ik me ook af, wist niet zeker of er dus ook een kwaliteitsverschil kon zijn in zaken als MDMA.

De vitamine C optie is dan dus al uitgesloten (dacht ik ookal, maarja vond het echt raar en zelf erg dat ik opeens geen mega happy gevoel meer kreeg).

En testservice is niet meteen een optie, gezien Belgiƫ dat niet eens heeft denk ik? (En anders zag ik me er toch ook niet meteen heen gaan, jobrelated)

Wat een wereld...

#23 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 05 October 2008 - 08:07 PM

Vitamine C bij MDMA is erg goed. Het kan zelfs tolerantie voorkomen. Of je dit effect ook volledig bereikt met orale vitamine C betwijfel ik, maar veel kwaad zal het niet kunnen.

#24 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 05 October 2008 - 08:12 PM

Misschien is het middel over z'n beste tijd heen voor je? Ikzelf heb het nog maar twee keer gebruikt en het was twee keer dik in orde, maar ik lees heel vaak dat na de eerste, sublieme keren het effect ervan sterk mindert. Ik zou je aanraden er het beste van te maken maar niet je dosissen enorm op te drijven want daar bereik je waarschijnlijk toch enkel een harde comedown en suicide tuesday mee...

#25 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 05 October 2008 - 08:14 PM

Stop een jaar en neem dan een hoge dosis.
The mind is a jungle.

#26 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 06 October 2008 - 01:24 PM

Mja, ik ben zeker niet van plan met 'enorme' dosissen te gaan nemen, geen nood :duimpje:
Maar wel terug een hoge startdosis (zoals de eerste 4 keer, vorige keer was dus de 5e keer). Gezien m'n spreiding (2-3 maand tussen steeds) en geen gebruik van andere zaken (buiten occasioneel thc), kan ik me toch moeilijk inbeelden dat ik het grootse effect kwijt zou zijn. Heb hier al redelijk wat over gelezen en steeds kwam het toch voor bij mensen die het erg veel en vaak doen. Nuja, het kan natuurlijk, al hoop ik van niet.

M'n volgende keer zal sowieso een tijdje veraf zijn, een heel jaar dat lijkt me iets te lang. Het is natuurlijk allesbehalve het einde van de wereld al moet ik toegeven dat ik toch lichtjes teleurgesteld was toen het wat uitbleef. Nuja, toch nog een zeer fijne avond gehad, datwel :hartje:

Nu weet ik dat het niet meteen de bedoeling is dat we hier elkaar bepaalde drugs beginnen aan te praten/raden, maar wat zouden jullie als 'vervanger'/ 'uit te proberen' voorstellen?
Het gebruik zou zich allicht voordoen op een goa/ander alternatief eerder kleinschalig feest. Persoonlijk dacht ik aan ketamine, gezien ik toch wel een aantal mensen ken die dit gebruiken bij het feesten en het hen kennelijk wel aanstaat? Al is met K dus wel ook zekere voorzichtigheid gebonden, gezien het hele 'lichaamscontrole' verliezen bij bepaalde hoeveelheid ketamine.

Wat een wereld...

#27 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 06 October 2008 - 01:29 PM

^Ik zou ket niet zo snel als vervanger van mdma zien, teminste qua effect. Je zou metylone kunnen proberen, of 4 fluo.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#28 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 06 October 2008 - 02:06 PM

LSD lijkt me daarvoor ook interessant. Plateau is nogal intens (al is dat op een feestje helemaal anders dan thuis op de bank of rondwandelend in een bos) maar daarna is het heel gezellig en sociaal.

#29 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 October 2008 - 03:58 PM

Je moet jezelf eerst eens de vraag stellen wat je nou precies wil bereiken en daarna pas wat en of je daar iets voor moet gaan gebruiken.

Wanneer je denkt dat je door een andere drug te gaan gebruiken je mdma gevoel weer terug krijgt dan kom je vrees ik bedrogen uit.

En na 5x de magic verliezen is helemaal niet zo vreemd hoor.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#30 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 06 October 2008 - 04:27 PM

Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ben dus niet echt opzoek naar een vervangmiddel voor MDMA. Eerder op zoek naar nog andere 'feestdrugs'.
Ik ga naar redelijk wat feesten (vrij grote meestal) en daar neem ik niets van drugs (buiten dan wat alcohol soms). Het is dus zeker niet dat ik met het idee in m'n hoofd zit dat ik drugs nodig heb om goed te kunnen feesten :duimpje:

Het is eerder zo dat gezien ik maar een occasionele gebruiker ben, ik dan ook meestal gebruik op bepaalde feestjes waar ook vrienden heen gaan (die gebruiken).
Deze feestjes zijn meestal vrij klein en dus ook 'veiliger' naar mijn mening om te gebruiken (niet teveel volk, water, naar buiten kunnen en natuurlijk ook maten die er rondlopen).

Dus vroeg ik me af wat jullie bijvoorbeeld ervaren als fijne drugs op een feestje. LSD ga ik weldra doen maar dan bij iemand rustig thuis en lijkt me ook wat te extreem voor op een feestje (toch voor een drugsnewbie als mezelve). Het doel dus zou zijn om te proeven van bepaalde drugs in een feestrijke omgeving.

Wat een wereld...

#31 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 06 October 2008 - 05:31 PM

Ik heb er een slechte ervaring mee, maar dat kwam omdat ik er bij ging blowen en dat heel slecht insloeg, maar veel mensen zijn ook erg enthousiast over 2c-b! Verdiep je daar eens in..

Ik heb het volledige effect nog niet echt mogen ervaren, maar naar wat ik heb gelezen is het te vergelijken als een combi tussen de up van MDMA en het psychedelische van bv paddenstoelen.. Hij gaat nog steeds een keer in de herkansing hier..

Verder wel balen van die 'teleurstellende' ervaring op MDMA/XTC.. Ik herken het ook wel een beetje.. heb het laatste jaar denk om de twee maanden MDMA gebruikt en moet heel eerlijk toegeven dat niets op kon tegen die eerste keer.. bij mij heeft het ook heel veel te maken met de cocktail.. Zo vermoed ik dat de eerste keer mijn pillen wat speed hebben bevat.. Daarna heb ik slechts pure MDMA gebruikt en ik miste toch echt het edgy gevoel van die eerste keer..
"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world..."

#32 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 07 October 2008 - 10:24 AM

ik snap niet dat mensen hier 2-cb en lsd als feestdrug voorstellen.
dit zijn gewoon hallucinogenen en dienen met respect te worden benaderd!
ketamine zou ik me ook niet aan wagen in het openbaar als onervaren gebruiker.

en wat er vnl op feestjes wordt gebruikt.. mdma,pep,coke,ghb,cannabis,booze...check partyflock jwt! :(

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#33 Spec87

Spec87

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 461 posts

Posted 07 October 2008 - 11:19 AM

Ketamine, helemaal vergeten. Voor een gebruiker met ervaring kan dit best geschikt zijn voor op feestjes. Zolang je de dosis maar niet te hoog maakt.

Life starts at the edge of your comfort zone

#34 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 07 October 2008 - 01:19 PM

Ket + coke is wel een aparte combo. Alhoewel ik het nooit op een feestje geprobeerd heb, kan ik me voorstellen dat het daar geschikt voor is. Persoonlijk zou ik het dan in de vorm van cocathee + ket nemen, aangezien je op die manier niet zo vaak de coke hoeft te redosen, het lekker smaakt en het goedkoper is.

Op wat voor type feestjes wil je eigenlijk gebruiken?

#35 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 07 October 2008 - 01:25 PM

ik snap niet dat mensen hier 2-cb en lsd als feestdrug voorstellen.
dit zijn gewoon hallucinogenen en dienen met respect te worden benaderd!

Wie zegt dat je op een feest geen respect voor het middel kan hebben? Ik vind dat je die middelen heel goed met respect als feestdrug kan gebruiken, zeker op een psychedelisch feestje.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#36 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 07 October 2008 - 01:36 PM

Alhoewel ik er zelf geen ervaring mee heb op feestjes, ben ik het met Lerez eens en zie ik dat op zich nog best voor me.. Zeker met LSD in een lichte dosering lijkt het me eigenlijk best oke..
"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world..."

#37 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 07 October 2008 - 01:41 PM

tsja ik ken ook lui die dmt basen als partydrug

know your body know your drugs

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#38 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 07 October 2008 - 01:45 PM

^Inderdaad.

#39 Mindtravel

Mindtravel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 120 posts

Posted 09 October 2008 - 01:08 PM

Updosen is zeker mogelijk met MDMA, uit ervaring vind ik dat je tussenpozen moet nemen van minimaal 2 uur, en de updose uitvoert met het aantal MG dat je de eerste keer pakte, + 20 tot 40mg extra. Vaak maak ik het mee dat het ook voor een tweede keer inslaat. Hetzelfde heb ik met XTC pillen, eerst pak ik er 1.. laat hem lekker goed inwerken, 2 uur later pop ik er 2 bij, wat uiteindelijk (bij mij dan) resulteert in een zeer aangename roes. :)
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind [Freud]

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users