Jump to content

Photo

2C-Phet officiële 2c-p topic

2C-P

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 23 November 2013 - 03:03 PM

8mg nasaal is ook echt een hoge dosering! Had je al eerdere ervaringen met dit middel? Zoja was dit nasaal of oraal, ben namelijk benieuwd hoe die twee van elkaar verschillen.

:!: En daarnaast wil ik ook nadrukkelijk het nasaal gebruik van alle fenethylamines afraden, maar voor 2C-P in het bijzonder. Dit is een van de meest potente fenethylamine op de markt en een kleine weegfout/niet goed geijkte balans/etc. kan grote gevolgen hebben!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 23 November 2013 - 03:14 PM

Hmja het was een beetje in het heetst van de strijd, op speed, met veel mensen op m'n kamer, snel even op internet checken wat de dossering is, geen capsules meer kunnen vinden en dan denken van ohja snuiven dan maar, 8 mg...euhm dat is zoiets als 16 mg oraal en ik had wel zin in een stevige trip dus dacht dat het wel oké zou zijn. En dat was het ook, meer dan oké :duimpje:

Had geen eerdere ervaringen met dit middel, maar wel met een aantal andere 2c's

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#23 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 23 November 2013 - 11:42 PM

15 - 20 mg is een zeer sterke dosis

Ik zou wel zeggen gevaarlijke dosis. Heb zelf 2mg & 8mg gedaan, maar een vriend die 18mg deed kreeg wat ademhalingsproblemen en zweette excessief. Ging uiteindelijk wel goed, maar was wel "op het randje" van een ritje naar het ziekenhuis.
Zal ook wel sterk persoonsafhankelijk zijn, maar zou voor de eerste keer echt aanraden onder de 10mg te blijven, en dan voor elke volgende trip in stapjes van enkele milligrammen omhoog.

Verbing weirds language.

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 November 2013 - 01:03 PM

@Videlic: Om te beginnen denk ik sowieso niet dat het mogelijk is om een standaard verhoudingen te hebben tussen een orale dosis en nasale dosis, dit verschilt te veel per drug en per persoon, maar voor fenethylamines zou ik toch echt eerder 1:3, of misschien zelfs 1:4 aanhouding ipv 1:2.

@Ferox: 2C-P lijkt inderdaad een drug waar de juiste dosis heel erg kan verschillen per persoon (of meer dan normaal van S&S afhankelijk is?). En het lijstje op de vorige pagina is hoe ik de doseringen voor 2C-P zie. Maar inderdaad als iemand 2C-P voor het eerst wilt proberen is een dosis onder de 10mg aan te raden. Voor de een zal dit zwak uitvallen, voor de ander een prima trip, maar je overdoseert in dat geval waarschijnlijk niet.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 24 November 2013 - 02:13 PM

^Wat Poelster en Feroxium zeggen... dit was achteraf gezien best een risicovolle actie, Videlic. ;)

En voor phens snuiven (wat ik zelf overigens nooit doe) zou ik ook altijd minimaal een derde van de orale dosering nemen. Nou goed, 't is goed afgelopen, maar wees asjeblieft voorzichtig.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#26 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 November 2013 - 02:53 PM

^Zeker icm de pressor activiteit van speed.

#27 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 24 November 2013 - 09:32 PM

Haha voilá, een slap on the wrist van het gehele mod-team. Zeg maar even sorry, dan word je weer met rust gelaten. ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 November 2013 - 10:30 PM

Inderdaad, de boodschap lijkt me nu wel duidelijk. ;)

@Vitalic: Was jij de enige die 2C-P had genomen of waren er ook andere? Zoja, hadden hun net zulke heftige effecten als jij?

En je zei dat de trip 16 uur duurde, was dat enkel het visuele aspect of ook incl. de na-stimulatie?

En overigens, als ik geen capsules meer heb doe ik meestal het poeder in een vloeitje, werkt ook prima. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 25 November 2013 - 02:04 PM

Oké guys thanks ik zal voortaan zorgvuldiger omgaan met dosseren van fenethylamines (volgens mij zei ik dat al eerder) :bloos: Verder had nog iemand ervan gesnoven maar die heb ik zo'n 5 mg gegeven en toen ik tegen hem liep te ratelen over slow motion effecten en schimmen herkende hij dat niet en voor hem was het zeker minder intens. Ik nam het rond 2 uur 's nachts en om 3 uur 's middags had ik nog zeker visuele effecten zoals licht meer intens waarnemen en licht zien in soort van kristalvorm. Uiteindelijk nog twee uur in bed gelegen en toen ik er rond 5 uur 's middags uit kwam zat ik nog een beetje in de naspace maar alleen gevoelsmatig en niet visueel. Verder trouwens helemaal geen last gehad van ademhalingsproblemen of excessief zweten.

Euhm wat is pressor activiteit?

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#30 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 25 November 2013 - 03:51 PM

^Het veroorzaken van vasoconstrictie/het verhogen van de bloeddruk.

#31 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 February 2015 - 04:53 PM

deze staat voor over 2 weken op mijn agenda. 

De bedoeling is dan om samen met mn chick naar de veluwe te gaan, daar gaan we een dagje rondlopen en dan 's avonds in arnhem of zo uit eten te gaan en daarna weer naar het hoge noorden. Ik denk er aan om het al rond een uurtje of 11 a 12 in te nemen, zodat ik er mooi op tijd bij ben :)

Nou vroeg ik me af hoe dit spul is met een stevige wandeling. Ik lees hier en daar dat je er loom van kunt worden. Hebben mensen hier ervaring mee?

Verder vraag ik me ook af of het mogelijk is om een goede maaltijd in het restaurant naar binnen te werken...? op acid en 2c-b gaat dit me prima af :)

Ik denk er aan om rond de 10 mg te nemen. mijn vriendin is nuchter. is het dan gewoon mogelijk om gewoon gesprekken met haar te voeren zonder dat ik spaced out ben?

let me know. 

groeten!

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#32 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 February 2015 - 04:55 PM

en weet iemand ook wat de houdbaarheid is van dit spul? heb het al een tijdje in een ziplock liggen, op kamertemperatuur....

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 08 February 2015 - 11:47 PM

Fenethylamines zijn zeer stabiel, dus je hoeft je geen zorgen te maken over de houdbaarheid.

10mg klinkt als een goed, maar toch voorzichtige dosis. Al zou ik het wel wat eerder nemen, want het heeft een lang come-up en een lange werkingsduur.

Of een lange wandeling geschikt is, dat is natuurlijk persoonsafhankelijk, maar met deze dosis zou ik daar niet te veel voor vrezen. Zorg gewoon dat je ook een kleedje bij je hebt ofzo, om een pauze in te kunnen lassen mocht het toch net te veel worden. En bedenk ook dat het over twee weken nog super koud zal zijn, dus extra warme kleding zou ook geen overbodige luxe zijn, zeker als je blijkt wat meer stil te zitten dan in de planning stond.

Ik kan me geen problemen met eetlust herinneren, alleen met slapen later op de avond. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 09 February 2015 - 11:21 PM

Houd er wel rekening mee dat de come up echt een uur of twee of zelfs langer kan duren. Verder een tof plan! :)

#35 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 13 February 2015 - 02:25 PM

tnx voor de replies :)

zoals het er nu naar uit ziet zal het een graadje of 9 zijn in arnhem :) maar is idd geen warm zomers weer :P 

als ik niet kan slapen zal dat geen probleem zijn, we gaan de stad daar nog even in, dus dat komt juist goed uit :D

en de come up is idd een goeie, ik ben niet van plan om te redosen, ik kijk deze dose even aan, als het te zwak uitpakt probeer ik volgende keer wat meer... :)

is het aan te raden om het op een nuchtere maag te nemen, of maakt het niet zoveel uit? behalve dat de comeup wat meer vertraagd wordt dan waarschijnlijk....

#36 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 14 February 2015 - 11:22 AM

Ik zou me niet volstampen van tevoren, maar dat zal 's ochtends sowieso niet zo'n probleem zijn. Persoonlijk vind ik licht gegeten hebben altijd wel prettig, anders kun je slap worden tijden de piek.

#37 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 23 February 2015 - 02:49 PM

tnx :)

heb het ingenomen en het was een leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Hier heb ik een tripreport geplaatst :)

#38 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 19 July 2016 - 01:02 PM

Morgen of overmorgen ga ik waarschijnlijk ~14 mg 2C-P nemen. Het idee is om relax en toch stevig trippend te ontspannen en stevige introspectie te faciliteren.

Heeft iemand nog suggesties voor activiteiten voor tijdens de come-up/-down?

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 July 2016 - 09:46 AM

Een lekker stuk wandelen lijkt me een prima manier om de come-up te overbruggen. :)

Weet niet welke setting je in gedachten hebt en of dat dus mogelijk is.

Voor de come-down zou ik adviseren om iemand te vinden om lekker mee te babbelen. (En voor mij deed een pijpje DMT in de come-down het ook erg goed)

En een report over dit middel is natuurlijk ook meer dan welkom, als je de tijd en energie hebt om er eentje te schrijven. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 22 July 2016 - 07:46 AM

Ik ben eergisteren de dag begonnen met mountainbiken, uiteindelijk om 12.15 13 - 14 mg 2C-P genomen en verder binnen gebleven. Ik vond het wat ruig op het lichaam, maar ik was serieus onder de indruk van de trip. Hele visualisaties van interdimensionale muziekvoorstellingen, terwijl het verder stil was. Het heeft me ook geholpen om orde op zaken te stellen voor dingen waar ik mee zat. Op T +7.00 begon het iets af te nemen, maar rond middennacht was ik nog steeds niet compleet nuchter. Om half twee een halve milligram etizolam genomen en na niet al te lange tijd in slaap gevallen.

Qua visuals had ik echt extreme tracers, misschien wel de ergste die ik ook gehad heb. Met de ogen dicht kon ik ook helemaal opgaan in de fractal van het alles. Ook bleven dingen morphen, waar bij andere psychedelica na een tijdje gestaard te hebben naar bijv. een foto het vaak stabiliseert. M'n mond leek wel gevoeliger te zijn geworden, bijv. incabessen deden fysiek pijn in m'n mond (zuur?). Hoe dan ook, al met al een aanrader, maar ik ben erg blij dat ik in een veilige omgeving binnen was, want zoals een wijs man ooit zei: "I was trippin' ballz, yo!".

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users