Jump to content

Photo

Eerste keer MDMA Kristallen

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Bart

Bart

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 13 August 2008 - 08:49 PM

Ik zou toch aanraden niet te snel bij te nemen.

Bij mijn eerste keer mdma voelde een vriend en ik na anderhalf uur nog helemaal NIKS, terwijl een andere vriend die op dezelfde moment had ingenomen al als een blije knuffelbeer stond rond te huppelen en te vragen of we nu eindelijk naar het feest zouden vertrekken. Dus besloten we allebei nog wat bij te nemen (stom stom stom...) en te vertrekken. Toen we 10 minuten later op het feest aankwamen sloeg de MDMA kéihard in dus de redose was sowieso overbodig, en zorgde een uurtje later nog voor wat hoogst onaangename hartkloppingen bij mij (de eerste dosis was namelijk volgens erowid etc al veel te groot voor een beginner)

Met andere woorden: neem, als je geen scale hebt, zeker niet teveel en wacht rustig en geduldig af tot het begint te werken.

(Ondertussen is een scale overigens logischerwijze al lang in mijn bezit en komen dit soort onverantwoorde taferelen niet meer voor.)

#22 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 14 August 2008 - 02:47 AM

3) Door niet te veel te nemen!

Zoals poelie al terecht opmerkte is het belangrijk om niet teveel te nemen. :) :thumbsup:

Kan idd niet vaak genoeg gezegd worden.
De neurotoxische side effects en de onaangename body load worden bij hogere doseringen prominenter. (helemaal bij hogere omgeving- en/of lichaams temperaturen)

Bovendien is teveel nemen DE manier om zo snel mogelijk de ' magic' van mdma kwijt te raken wanneer je zo nog zo gelukkig bent deze nog steeds te bezitten. Die ' magic' komt over het algemeen nooit meer terug wanneer je deze eenmaal kwijt bent geraakt.Daarom is het zeker de moeite waard om dit (tijdelijke) effect van mdma zo lang mogelijk te koesteren!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#23 Bart

Bart

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 17 August 2008 - 06:40 PM

Bovendien is teveel nemen DE manier om zo snel mogelijk de ' magic' van mdma kwijt te raken wanneer je zo nog zo gelukkig bent deze nog steeds te bezitten. Die ' magic' komt over het algemeen nooit meer terug wanneer je deze eenmaal kwijt bent geraakt.Daarom is het zeker de moeite waard om dit (tijdelijke) effect van mdma zo lang mogelijk te koesteren!

Hier ben ik wel een beetje bang voor, 3 maanden na die eerste keer gebruikte ik terug MDMA in combinatie met LSD (candyflip) en mistte de "tactile enhancements" (dat alles ongelooflijk goed aanvoelt) en het verliefde gevoel.

Stiekem hoop ik dat het kwam omdat de LSD de MDMA overpowerde, want om na één keertje gebruiken de magic al te verliezen door mijn eigen retardedness zou nogal zonde zijn. :P
(die eerste keer was overigens wel gewéldig :D)

#24 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 26 August 2008 - 01:55 PM

De overgang naar nuchterheid viel me niet zwaar, het was vooral de week erna. Ik voelde me zwaar depressief, maakte veel spellingsfouten terwijl ik het echt niet doorhad (zinnen als "ik had ik had blablabla", en het gewoon niet doorhebben :glare: Ik was een tijdje compleet retarded, niet helder kunnen redeneren, snel aangebrand zijn, geluiden van bijvoorbeeld een vallende lepel deden echt pijn aan m'n oren, etc etc). Twee weken later voelde me nog een klein beetje anders, maar dat zou placebo geweest kunnen zijn.

Mijns inziens is de euphorie van (5-MeO-)DMT, LSD en paddo's dieper en mooier, wat de voordelen van MDMA voor mij snel af doet nemen. Het grootste voordeel is dat het makkelijker is om sociaal te zijn (kan trippend wat moeilijk zijn), maar verder zie ik het niet zo. De crash was het voor mij bij lange na niet waard.

Denk je dat je extreem MDMA gaarheid gevoelig bent, of dat je gewoon nogal veel genomen hebt?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users