Posted 20 September 2008 - 12:17 PM
hallo hier, ook ik ben wel benieuwd naar de wereld van 'het trippen', ik ben er alleen ondertussen ook wel een beetje bang voor. Ik heb niet echt het allermakkelijkste leven ooit gehad, en hoewel ik er nu volledig mee at ease en zelfs blij mee ben, kan het natuurlijk altijd zo maar zijn dat je onderbewuste nog allerlei dingetjes opgesloten heeft warvan je het bestaan in de nuchtere wereld niet eens weet. Stel dat je die tegen komt tijdens een trip, ik weet neit of ik dat de eerste keer chill zou vinden, en of ik daar uberhaupt al klaar voor ben. Bovendien heb ik ADD, een concentratiestoornis waarbij het filtersysteem in je hersenen niet echt goed werkt. Dit houdt in dat ik van mezelf al 90% meer prikkels binnenkrijg, en ze anders verwerk, dan 'normale' mensen, en dus denk ik gevoeliger ben voor drugs, ervaringen en invloeden. Trippen kan ik bijvoorbeeld al op spacecake, een bad trip gehad zelfs een keer. Toch trekt het me allemaal wel meer dan een beetje. Ikzelf verkeerde altijd in de veronderstelling dat lsd heftiger was dan paddo;s, maar als ik de verhalen zo lees lijkt het juist andersom te zijn. Nu nog bepalen welke van de twee ik het eerst wil gaan proberen.
Ik heb gehoord dat je, als je de eerste keer lsd doet, het kunt combineren met mdma. Dit om er voor te zorgen dat je trip vriendelijk en positiever blijft en de kans op een bad trip minder groot wordt. Is dit een truucje dat je ook bij paddo's kunt toepassen? Als ik de verhalen zo lees klinkt lsd mij als een fijnere beginnersdrug, maar de duur staat me dan weer zo erg tegen... Wat zijn jullie tips voor mij? Buiten de 'goeie omgeving, fijn persoon bij je, vruchtensap bij de hand etc... tips dan) Alvast bedankt!
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...