Jump to content

Photo

DPThet officiƫle DPT topic!

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 12 October 2009 - 07:04 PM

Weten jullie wat over de stabiliteit van DPT?

Ik heb het al een jaar cool en droog bewaard maar niet in de koelkast maar in de gewone kast. In een cap van 250mg, wil deze in een keer nemen maar weet nog niet of dit misschien te veel word..

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 12 October 2009 - 07:16 PM

Ik heb zelf voornamelijk het vermoeden dat licht en vocht de grootste killers zijn van tryptamines en niet zo zeer warmte.

Zolang je ze droog (en neem aan donker) bewaard heb zal er niet veel aan de hand zijn.

Bedenk wel dat ziplocks niet geheel lucht dicht zijn, maar aangezien het ook nog is in een cap zit, kan je denk ik gewoon die cap nemen, zonder dat je (veel) verlies in potentie hoeft te verwachten..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 13 June 2012 - 01:47 PM

Immad, nog iets meer over je ervaring met DPT hier? Dosering, setting, toedieningswijze... ik ben benieuwd. Heb nog een klein beetje liggen, altijd goed om te weten voor een rainy day. :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 June 2012 - 06:56 PM

55 mg, thuis, nasaal.

Er was een soort van fysieke carier wave die zich uitte in een fysieke en mentale tremor, waarop ik vauit heel aparte hoeken van scene naar scene in mijn gedachten vloog. Op een gegeven moment voelde het als een heet bad voor de ziel.

Het snuiven vond ik wel extra naar dit keer, maar m'n neus lijkt de laatste tijd wat gevoeliger te zijn. Waar dat aan ligt, weet ik niet. Niet aan snuiven iig.

#25 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 June 2012 - 06:59 PM

Is dpt erger als luudes snuiven? Want dat is toch wel het meest pijnlijkste dat ik ooit gesnoven heb, is alsof je hersenen in brand staan.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#26 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 June 2012 - 07:15 PM

DPT doet niet zozeer pijn, maar het is meestal behoorlijk fluffy poeder (daardoor groot volume) en heeft een extreem nare drip.

In vergelijking met andere middelen: 4-FMP doet heel even heel erg (scherp) pijn maar is dan snel weer over; 2C-B begint na 5-10 minuten pijn te doen en blijft een tijdje na hangen (zeurende pijn).

De drip van DPT is naar mijn mening wel echt een van de naarste die je kunt hebben, maar het volume is dan ook gewoon best veel (als je zuiver/fluffy poeder hebt dan) en er is geen vloeistof die de nare smaak weg kan spoelen.

#27 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 June 2012 - 10:29 PM

Normaal gesproken doet DPT snuiven geen pijn, maar dit keer wel, aangezien m'n neus dus wat gevoelig lijkt te zijn. Ik heb DPT ook weleens gecombineerd met ~30 gram caapi, wat de trip leek te "grounden", maar niet per se te versterken. 20 mg DPT oraal + 20 mg DPT oraal een uur later op ook iets van 30 gram caapi kwam niet verder dan wat subtiele patroontjes zonder noemenswaardige effecten verder, dus dat lijkt niet bijzonder goed te werken. Heeft er iemand ervaring met DPT pluggen

Edit: heeft iemand hier weleens geprobeerd om DPT zout (geen idee welke) om te zetten in de freebase? Een tijdje terug heb ik geprobeerd ghettostyle die omzetting te doen, maar DPT oplossen in water, natronloog toevoegen totdat er iets los lijkt te komen uit het water (een soort transparante vetlaag) en dan het water laten verdampen resulteerde in bruin spul (DPT zout was wit), wat niet goed verdampte. Zou het veel zin hebben om het met een apolair oplosmiddel nog een keer te proberen? Iemand ervaring hiermee?

Edited by Immad, 19 June 2012 - 11:20 AM.

#28 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 10 May 2018 - 01:55 PM

Hallo allemaal,

Eerder heb ik nooit DPT gebruikt.

Heb van een vriend 500mg DPT-HCL (kristal/poeder) gekregen.

Hier lees ik dat het meeste gebruikers snuiven maar kan ook via oraal genomen worden.

Op Erowid staat 

DPT Dosage - Oral

Threshold              :   75 mg
Common               : 150 - 250 mg
Strong                  : 200 - 350 mg

Is dit DPT-HCL wat ik heb klaar voor gebruik of moet dit eerst omgezet worden naar freebase?

Aangezien ik Oraal wil gebruiken moet ik dit in capsule nemen of kan het ook in water/thee/koffie of limonade oplossen en drinken. 

Thanks,

#29 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 10 May 2018 - 10:38 PM

DPT HCl is prima voor oraal en nasaal gebruik. Enkel voor vaporizen is omzetten naar de freebase nuttig. Ik ben benieuwd naar je ervaring; ooit heb ik ~40 mg DPT genomen met 30 gram Caapi, maar dat was niet meer dan threshold.

#30 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 13 May 2018 - 02:58 PM

DPT-HCL Trip Report

Geslacht : man

Gewicht  : 80kg.

Datum     :12-5-2018

Tijd          : 21:30 uur ------>Start<------

1x 500mg capsule Banisteriopsis Caapi extrakt

1x 500mg capsule Peganum Harmala extrakt 5x

1x 250mg capsule Peganum Harmala extrakt 5x

Tijd           : 22:15 uur

1x 200mg capsule DPT-HCL 

Totale duur trip: 4:30 uur 

Tijd          : 23:00 uur

Langzamer hand begon muren, plafond en grond te bewegen dit werd steeds sterker en sterker dit lijkt meer op komst van LSD achtige trips. Langzamerhand begon aura's zichtbaar wat bij LSD niet het geval was, wat bij LSD transparant was heeft dit wel Violet kleur. Lichamelijk voelde ik me niet lekker vooral in buik, dit stoorde mijn concentratie op visuals.

Ik werd benauwd zware stoned hoofd en werd steeds misselijk heel moeilijk kon ik badkamer bereiken beetje gekots, ik heb het gevoel dat dit komt door B.Caapi en Peganum Harmala extrakt. Na kotsen dat aanhoudende misselijkheid was niet over af en toe water gedronken mond werd ook regelmatig droog maar niet zo droog als bij paddo/truffel trips.

Op een bepaalde moment heb ik vanuit hogere bewustzijn healende energie stroming gekregen dat voelde goed.

Menselijke skelet met slagaders rood/blauw gezien plotseling ben ik met mn bewustzijn uit ader naar buiten het lichaam getreden skelet was dus mijn eigen lichaam, tijd werd stil alles werd stil en bewustzijn reisde buiten mn lichaam voor de tijd achter de tijd rond om de tijd enz... dat was indruk wekkend dit maakte ik eerste keer mee.

Dalende 4 raketten gezien, concentratie op 1 raket gericht wat dat is waar dat heen gaat, buitenkant raket werd onzichtbaar kon binnenkant zien, dat werd ook onzichtbaar kon steeds zo tot aller kleinste details zien van fysiek materie tot nano details en energie. Door de tijd in Middeleeuwen gereist naar mijn gevoel was het jaar 1776 Schiedam zag daar boeren werden weggejaagd wat voor informatie ik daaruit moet halen weet ik niet. 

Disko lampen, Neon verlichting + ik kon met mijn gedachten alle vormen maken dat was ook perfect.

En nog veel meer wat ik vergeten heb.

Dit trip middel is geen Trans middel.

Dit trip middel lijkt opkomst beetje van lichte LSD trip maar met een ander karakter.

Dit trip middel lijkt beetje op lichte paddo/truffel trips maar is anders.

Dit trip middel lijkt helemaal niet op ayahuasca trans.

Bij dit trip miste ik buitenaardse en spirituele wezens.

Door de maoi was het aardend.

Volgende keer met 8 gr peganum harmala + 250mg dpt zou ideaal zijn om nog dieper te kunnen dalen.

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 14 May 2018 - 03:25 PM

Wat bedoel je met "Trans middel"?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 14 May 2018 - 08:32 PM

Ik onderscheid drugs in twee namelijk als trip en trans middel.
Trip middel is bedoeld voor recreatief gebruik, zoals o.a.
ALD-52-LSD
1P-LSD
AL-LAD-LSD
DPT----> 15gr truffel is 2x sterker qua cev/oev dan DPT.

Trans middel is bedoeld voor Spiritueel ontwakenen en verruimen van bewustzijn innerlijke reis, onderzoek in diepere onbewuste lagen van bewustzijn en samen smelten met de geest.

Bij gebruik van Trans middel wordt je constant in de gaten gehouden door lichtwezens/buitenaardse wezens en je wordt aangestuurd.

Maar het kan net zo goed zijn met gebruik van andere trip middelen op hoge dosering hetzelfde effect bereikt wordt dit weet ik nog niet.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users