Jump to content

Photo

DPThet officiële DPT topic!

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 07 July 2008 - 09:27 PM

Wat voor dosis zouden jullie aanraden voor iemand die gesnoven DPT aan het lijstje toe wil voegen?

#2 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 07 July 2008 - 09:47 PM

DPT Dosage - Oral

Threshold 75 mg
Common 150 - 250 mg
Strong 200 - 350 mg

DPT Dosage - Insufflated

Threshold 5 - 20 mg
Common 25 - 100 mg
Strong 60 - 200 mg

bron: erowid
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 07 July 2008 - 09:48 PM

^Dat weet ik, maar 60 - 200 mg voor strong verschilt nogal wat, vandaar dat ik benieuwd was wat voor doseringen andere dhpers tot zich nemen.

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 08 July 2008 - 01:20 PM

^ Als je genoeg hebt, altijd laag beginnen en your way up worken, om het maar in goed Nederlands te zeggen. Zelf nog geen ervaring mee, dus dat is het enige goeie advies dat ik je kan bieden.

[mod] tevens effe splitje.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 09 July 2008 - 10:31 PM

ik weet van ervaring van vrienden dat normaal gesproken 40-80mg genoeg is voor een eerste keer

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 July 2008 - 10:33 PM

Maar het schijnt wel het meest gore te zijn wat je kan snuiven. Maar zelf geen ervaring mee, persoonlijk zou ik dan ook voor oraal gaan, net zo als alle andere tryptamines!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 09 July 2008 - 11:17 PM

^Met de doseringen van oraal? Misschien als ik een lifetime supply had, maar zo gezegend ben ik niet.

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 July 2008 - 11:19 PM

Bij mij gaat het nog steeds om kwaliteit niet kwantiteit, dus als ik wat meer moet nemen om een vieze neus te voorkomen doe ik dat zeker..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 eye

eye

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 10 July 2008 - 01:06 PM

Ik heb eens 75 mg gesnoven, en dat was wel een kwartiertje helse pijn, maar wel enorm de moeite. Voor een eerste keer zou ik eerder lager doseren, ik vermoed dat je van 40-50 mg al een heel interessante ervaring kan hebben. Die 75 bij mij was heel intens en overweldigend, maar ik heb er maar weinig van kunnen vasthouden.

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 27 December 2008 - 08:20 PM

Gisteravond begonnen met 40 mg. te snuiven, met na een half uur een booster van 20 mg. Booster deed wel iets, maar niet veel, en aangezien ik de vooraf klaargelegde booster wel nodig had, waren de initiele 40 mg. ook niet echt genoeg voor een serieuze trip.

Qua snuiven echt helemaal nergens last van gehad, was niet pijnlijk of vies, geen nare drip, niets. Enige ongemak bestond uit wat kriebelige gevoelens in mijn neus een minuut of tien na het snuiven... maar da's misschien niet zo vreemd gegeven dat je neus eigenlijk niet bedoeld is om shit mee te snuiven. Ruiken, dat is het ding!

Anyhoo, kwalitatief niet specifiek genoeg om DPT goed te kunnen karakteriseren, typisch tryptamine gevoel, lichamelijk beetje onrustig en ongemakkelijk. In het begin hadden zowel ik als mijn TRIP-partner koude rillingen... moet psychosomatisch zijn geweest. Hadden allebei het gevoel dat het wel potentieel had, maar dan moet de dosis wel omhoog.

Volgende keer beginnen met 60 of 70 mg. ineens snuiven?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 04 January 2009 - 07:35 PM

Is DPT snuiven wel doenbaar?
Ik las in een andere draad dat dit wel meeviel, zonder drip noch branding. Een tweede mening horen alvorens ik zoiets door mijn neus jaag, is zeker geen luxe.

[Admin: verplaatst uit "Orale DPT potentieren met MAO-remmers"]

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 04 January 2009 - 07:42 PM

Ik heb zelf 1x DPT geprobeerd: 20mg met een redose van 10mg.

Ik wist van te voren dat deze dosering te laag was voor een echte trip, maar ik wilde het middel rustig verkennen. Ik vond de pijn enigsinds vergelijkbaar met die van gesnoven 2c-b (5-10mg). Deze was iets zachter, maar bleef wel langer aanhouden naar mijn idee. De drip was (nog) niet echt aanwezig, maar was niet prettig te noemen. Ik had wel een lichtelijk brandend gevoel in m'n keel ervan.

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 04 January 2009 - 08:50 PM

Ik las in een andere draad dat dit wel meeviel, zonder drip noch branding. Een tweede mening horen alvorens ik zoiets door mijn neus jaag, is zeker geen luxe.

Wat je zegt. Nergens last van, mijn neus raakt over het algemeen geirriteerder van ketamine snuiven. Had feitelijk nergens last van, afgezien van een klein beetje jeuk, een soort prikkeling, na een minuut of vijf, maar ook die was vrij snel over. Uberhaupt geen drip gehad. Wel had ik na die tijd een dag last van een verstopte neus, maar ach, gegeven het idee dat je neus niet echt bedoeld is om er platgestampte psychoactieve kristallen in op te nemen vind ik ook weer niet dat je recht op klagen hebt als je het toch doet...

Kortomo: DPT snuiven, niks aan de handa.

Thank you, the mdgt.

#14 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 04 January 2009 - 10:04 PM

Ik heb zelf 1x DPT geprobeerd: 20mg met een redose van 10mg.

Ik wist van te voren dat deze dosering te laag was voor een echte trip, maar ik wilde het middel rustig verkennen. Ik vond de pijn enigsinds vergelijkbaar met die van gesnoven 2c-b (5-10mg). Deze was iets zachter, maar bleef wel langer aanhouden naar mijn idee. De drip was (nog) niet echt aanwezig, maar was niet prettig te noemen. Ik had wel een lichtelijk brandend gevoel in m'n keel ervan.

Het branden herken ik niet, het fysiek onrustig zijn wel.

Wat je zegt. Nergens last van, mijn neus raakt over het algemeen geirriteerder van ketamine snuiven. Had feitelijk nergens last van, afgezien van een klein beetje jeuk, een soort prikkeling, na een minuut of vijf, maar ook die was vrij snel over. Uberhaupt geen drip gehad. Wel had ik na die tijd een dag last van een verstopte neus, maar ach, gegeven het idee dat je neus niet echt bedoeld is om er platgestampte psychoactieve kristallen in op te nemen vind ik ook weer niet dat je recht op klagen hebt als je het toch doet...

Kortomo: DPT snuiven, niks aan de handa.

Dit komt meer bij mijn ervaringen in de buurt, alhoewel ik het moment vlak na het snuiven wel een soort van kokhalsneiging krijg van de vreemde geur. Maar zo'n reflex heb ik bij wel meer dingen (het is ook niet echt kokhalzen, maar komt in de buurt).

#15 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 January 2009 - 06:54 AM

Wat ik vooral raar vind is dat een gesnoven dosis een net zo lang effect heeft als een orale dosis. (Volgens Erowid)

Maar bij de orale dosis staat weer geen tijd aangegeven voor hoelang de piek duurt, dus misschien dat het verschil hem daarin zit..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#16 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 18 January 2009 - 08:56 PM

Vandaag mijn eerste probeersel met de dee pee tee, en het is me goed bevallen.
Voor een eerste keer vrij conservatief gebleven qua dosering: gesnoven dosering 50 mg.
Anderhalf uur later 30mg bijgesnoven.

Inderdaad, qua snuiven zeer goed te doen. Er bestaan veel ergere psychedelica die ik mijn neusvleugels niet zou willen aandoen, maar dit was goed doenbaar.

Het effect viel zeer goed mee (temeer als ik als die life changing experiences lees op Erowid). Ik had het opgedeeld in verschillende mini-lijntjes (aangezien ik een brandende neus verwachtte) en dus vrij veel tijd tussen elke mini-dosis gelaten. Ik denk dat dit feit de serieuze inwerking gehinderd heeft.

Volgende keer zou ik die dosis sneller achter elkaar willen innemen.
Mijn bescheiden verklaring ligt hier in de werking van de hersen-bloed-barrière die bij elke mini-dosis zoveel mogelijk eruit filtert wat niet naar je cerebrale cortex leidt.
Ik stel me zo voor dat de dosis in één keer snuiven véél minder hindernis zal ondervinden van die barrière.
Lijkt me gewoon logisch.

#17 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 10 October 2009 - 11:35 AM

Gister 60 mg dpt gesnoven. Het snuiven was goed te doen, zoals al eerder is gezegd. Af en toe wat kleine stukjes die de keel in gleden maar niks al te vervelends. Het effect kwam snel opzetten en binnen een kwartier had ik het idee dat ik al wel op t plafond zat van het effect. Lichamelijk was ik erg slap en voelde het niet erg lekker. Ik was blij dat ik op de bank kon blijven liggen en niet hoefde te communiceren als ik dat niet wilde.
Het effect was verder niet erg spannend. Lichtelijk dmtig met een hint van paddenstoelen, maar op geen enkele manier kreeg het ook maar ergens de diepte die die twee wel hebben. Het bleef bij oppervlakkige visuele effecten.
Mentaal voelde ik me vrij leeg. Geen interessante gedachtegangen of inzichten of iets ook maar wat die kant opging. Oftewel een vrij lege licht visuele ervaring. Het geheel liet een nogal onbevredigend gevoel achter. Wellicht dat een iets hogere dosering meer interessante effecten opwerpt en hopelijk de lichamelijke effecten niet versterkt. In zijn geheel duurde het niet langer dan 1,5- 2 uur met een zeer lichte nasleep die iets langer duurde.
Ik heb niet de neiging om het weer te proberen vooral vanwege het afwezig zijn van interessante effecten in combinatie met irritante lichamelijke effecten. Alhoewel het misschien nog eens interessant is om iets meer te nemen, maar ik zou eerder voor een ander waarschijnlijk interessanter middel kiezen.

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 10 October 2009 - 04:01 PM

Een maand of drie geleden heb ik zo'n 50 mg DPT gesnoven, wat erg zwaar viel. Voor het eerst had ik het heel voorzichtig gesnoven; ik had ook vrijwel geen drip. Normaal gesproken ben ik al een voorzichtige snuiver, maar nu dus extra zacht, wat de ervaring leek te intensiveren. De 50 mg leverde zelfs periodes van egoloss op, wat me verbaasde. Ik ging dan ook voor een meer casual trip. Tijdens de come-up ging ik over m'n nek, zo hard sloeg het in. Apart dat jullie bij zulke doseringen zo weinig voelen.

#19 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 10 October 2009 - 04:07 PM

Ik weet nog niet of ik een tripreport moet maken of niet, maar gisteren samen met supergroover ook zo'n ~61 mg. geprobeerd... holy fuck! Zal zo wat uitgebreider rapporteren, maar dat kwam echt serieus hard aan. :)

Thank you, the mdgt.

#20 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 10 October 2009 - 04:12 PM

Ik vind die DPT serieus onvoorspelbaar. Op ca. 60mg had ik een fijne trip als een soort uitgesponnen DMT-achtige setting en mindset, maar een andere keer deed 100mg dan weer niets voor me.
Curious. :)
Enkel spijtig dat het me telkenmale fysiek dwarsboomt. Geen kans om wat te gaan wandelen, maar vastgenageld op de sofa.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users