DPThet officiële DPT topic!
Posted 07 July 2008 - 09:27 PM
Posted 07 July 2008 - 09:47 PM
Threshold 75 mg
Common 150 - 250 mg
Strong 200 - 350 mg
DPT Dosage - Insufflated
Threshold 5 - 20 mg
Common 25 - 100 mg
Strong 60 - 200 mg
bron: erowid
Posted 07 July 2008 - 09:48 PM
Posted 08 July 2008 - 01:20 PM
[mod] tevens effe splitje.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 09 July 2008 - 10:31 PM
Posted 09 July 2008 - 10:33 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 July 2008 - 11:17 PM
Posted 09 July 2008 - 11:19 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 July 2008 - 01:06 PM
Posted 27 December 2008 - 08:20 PM
Qua snuiven echt helemaal nergens last van gehad, was niet pijnlijk of vies, geen nare drip, niets. Enige ongemak bestond uit wat kriebelige gevoelens in mijn neus een minuut of tien na het snuiven... maar da's misschien niet zo vreemd gegeven dat je neus eigenlijk niet bedoeld is om shit mee te snuiven. Ruiken, dat is het ding!
Anyhoo, kwalitatief niet specifiek genoeg om DPT goed te kunnen karakteriseren, typisch tryptamine gevoel, lichamelijk beetje onrustig en ongemakkelijk. In het begin hadden zowel ik als mijn TRIP-partner koude rillingen... moet psychosomatisch zijn geweest. Hadden allebei het gevoel dat het wel potentieel had, maar dan moet de dosis wel omhoog.
Volgende keer beginnen met 60 of 70 mg. ineens snuiven?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 04 January 2009 - 07:35 PM
Ik las in een andere draad dat dit wel meeviel, zonder drip noch branding. Een tweede mening horen alvorens ik zoiets door mijn neus jaag, is zeker geen luxe.
[Admin: verplaatst uit "Orale DPT potentieren met MAO-remmers"]
Posted 04 January 2009 - 07:42 PM
Ik wist van te voren dat deze dosering te laag was voor een echte trip, maar ik wilde het middel rustig verkennen. Ik vond de pijn enigsinds vergelijkbaar met die van gesnoven 2c-b (5-10mg). Deze was iets zachter, maar bleef wel langer aanhouden naar mijn idee. De drip was (nog) niet echt aanwezig, maar was niet prettig te noemen. Ik had wel een lichtelijk brandend gevoel in m'n keel ervan.
Posted 04 January 2009 - 08:50 PM
Wat je zegt. Nergens last van, mijn neus raakt over het algemeen geirriteerder van ketamine snuiven. Had feitelijk nergens last van, afgezien van een klein beetje jeuk, een soort prikkeling, na een minuut of vijf, maar ook die was vrij snel over. Uberhaupt geen drip gehad. Wel had ik na die tijd een dag last van een verstopte neus, maar ach, gegeven het idee dat je neus niet echt bedoeld is om er platgestampte psychoactieve kristallen in op te nemen vind ik ook weer niet dat je recht op klagen hebt als je het toch doet...Is DPT snuiven wel doenbaar?
Ik las in een andere draad dat dit wel meeviel, zonder drip noch branding. Een tweede mening horen alvorens ik zoiets door mijn neus jaag, is zeker geen luxe.
Kortomo: DPT snuiven, niks aan de handa.
Thank you, the mdgt.
Posted 04 January 2009 - 10:04 PM
Het branden herken ik niet, het fysiek onrustig zijn wel.Ik heb zelf 1x DPT geprobeerd: 20mg met een redose van 10mg.
Ik wist van te voren dat deze dosering te laag was voor een echte trip, maar ik wilde het middel rustig verkennen. Ik vond de pijn enigsinds vergelijkbaar met die van gesnoven 2c-b (5-10mg). Deze was iets zachter, maar bleef wel langer aanhouden naar mijn idee. De drip was (nog) niet echt aanwezig, maar was niet prettig te noemen. Ik had wel een lichtelijk brandend gevoel in m'n keel ervan.
Dit komt meer bij mijn ervaringen in de buurt, alhoewel ik het moment vlak na het snuiven wel een soort van kokhalsneiging krijg van de vreemde geur. Maar zo'n reflex heb ik bij wel meer dingen (het is ook niet echt kokhalzen, maar komt in de buurt).Wat je zegt. Nergens last van, mijn neus raakt over het algemeen geirriteerder van ketamine snuiven. Had feitelijk nergens last van, afgezien van een klein beetje jeuk, een soort prikkeling, na een minuut of vijf, maar ook die was vrij snel over. Uberhaupt geen drip gehad. Wel had ik na die tijd een dag last van een verstopte neus, maar ach, gegeven het idee dat je neus niet echt bedoeld is om er platgestampte psychoactieve kristallen in op te nemen vind ik ook weer niet dat je recht op klagen hebt als je het toch doet...Is DPT snuiven wel doenbaar?
Kortomo: DPT snuiven, niks aan de handa.
Posted 05 January 2009 - 06:54 AM
Maar bij de orale dosis staat weer geen tijd aangegeven voor hoelang de piek duurt, dus misschien dat het verschil hem daarin zit..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 January 2009 - 08:56 PM
Voor een eerste keer vrij conservatief gebleven qua dosering: gesnoven dosering 50 mg.
Anderhalf uur later 30mg bijgesnoven.
Inderdaad, qua snuiven zeer goed te doen. Er bestaan veel ergere psychedelica die ik mijn neusvleugels niet zou willen aandoen, maar dit was goed doenbaar.
Het effect viel zeer goed mee (temeer als ik als die life changing experiences lees op Erowid). Ik had het opgedeeld in verschillende mini-lijntjes (aangezien ik een brandende neus verwachtte) en dus vrij veel tijd tussen elke mini-dosis gelaten. Ik denk dat dit feit de serieuze inwerking gehinderd heeft.
Volgende keer zou ik die dosis sneller achter elkaar willen innemen.
Mijn bescheiden verklaring ligt hier in de werking van de hersen-bloed-barrière die bij elke mini-dosis zoveel mogelijk eruit filtert wat niet naar je cerebrale cortex leidt.
Ik stel me zo voor dat de dosis in één keer snuiven véél minder hindernis zal ondervinden van die barrière.
Lijkt me gewoon logisch.
Posted 10 October 2009 - 11:35 AM
Het effect was verder niet erg spannend. Lichtelijk dmtig met een hint van paddenstoelen, maar op geen enkele manier kreeg het ook maar ergens de diepte die die twee wel hebben. Het bleef bij oppervlakkige visuele effecten.
Mentaal voelde ik me vrij leeg. Geen interessante gedachtegangen of inzichten of iets ook maar wat die kant opging. Oftewel een vrij lege licht visuele ervaring. Het geheel liet een nogal onbevredigend gevoel achter. Wellicht dat een iets hogere dosering meer interessante effecten opwerpt en hopelijk de lichamelijke effecten niet versterkt. In zijn geheel duurde het niet langer dan 1,5- 2 uur met een zeer lichte nasleep die iets langer duurde.
Ik heb niet de neiging om het weer te proberen vooral vanwege het afwezig zijn van interessante effecten in combinatie met irritante lichamelijke effecten. Alhoewel het misschien nog eens interessant is om iets meer te nemen, maar ik zou eerder voor een ander waarschijnlijk interessanter middel kiezen.
Posted 10 October 2009 - 04:01 PM
Posted 10 October 2009 - 04:07 PM

Thank you, the mdgt.
Posted 10 October 2009 - 04:12 PM
Curious.

Enkel spijtig dat het me telkenmale fysiek dwarsboomt. Geen kans om wat te gaan wandelen, maar vastgenageld op de sofa.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users