Jump to content

Photo

Kwaliteit van spul?

• This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 07 July 2008 - 09:37 PM

Waarschijnlijk is het sowieso een onmogelijk te beantwoorden vraag, maar wie niet vraagt..

Uiteraard ga ik die boel laten testen, maar toch heb ik al een aantal keer op het punt gestaan om zelf een mini (10 mg 2-CB) beetje te samplen.. Onverstandig?

Wat is jullie ervaring met aangeschafte spullen? Ooit enorme problemen gehad of spullen ontvangen die niet oke waren? Is de kans enorm dat het iets anders is dan afgesproken?

Thanks

[adminedit]De post wat minder naar de source kant gemaakt[/adminedit]

Edited by Bunzerr, 16 July 2008 - 02:27 PM.

"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world..."

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 07 July 2008 - 09:46 PM

Zelf heb ik geen ervaring met bestellingen via de post. De kans dat je spullen goed zijn hangt af van de betrouwbaarheid van de verstuurder en zijn/haar sources, oftewel, daar valt weinig over te zeggen.

Edited by Bunzerr, 16 July 2008 - 02:28 PM.
edit ja

#3 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 07 July 2008 - 09:59 PM

Er zijn denk ik maar weinig stoffen die in hoeveelheden van 10 mg schadelijk kunnen zijn, en de kans dat de verkoper zoiets opstuurt ipv datgene wat je besteld hebt is denk ik nóg kleiner.
Mijn ervaring is dat mensen die in de psychedelicawereld zitten over het algemeen behoorlijke mensen zijn, maar zoals Immad hierboven al zegt, kunnen wij weinig vertellen over jouw specifieke bron...

#4 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 07 July 2008 - 10:34 PM

Thanks guys.. Ik denk dat ik morgen de gok waag en 10 mg sample.. Ben benieuwd..

Heb de hoeveelheden en drugssoort sowieso maar verwijderd..

Edited by Bunzerr, 16 July 2008 - 02:28 PM.

"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world..."

#5 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 08 July 2008 - 03:04 AM

togwelbenieuwwwd :P

Anyway, afgaande op 'sommige' sickos komt het niet verder dan de deurmat [ of de spiegel in de hal, als het neusbaar is] dus je bent NU al verstandig bezig! Testen is altijd beter als je de gelegenheid hebt. En dat mag gelukkig nog wel, pfoei...
In de meeste landen is het geen optie dus kan het voor jezelf, de verkoper en al zijn klanten alleen maar goed uitpakken.

Als er iets onzuivers inzit kan je de verkoper informeren zodat hij/zij/iets andere bestellingen kan schrappen., hij weet soms ook niet wat er op de boot uit Panama meekomt. Net zomin als dat ik bij de slager 2 ons cornet beef vraag en een zakje chemicalien krijg. :D
You can trust me, I'm dutch.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users