DOMhet officiele DOM-topic!
Posted 24 June 2008 - 06:42 PM
[topics merged]
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 24 June 2008 - 07:24 PM
Deze zomervakantie hoop ik er ervaring mee te krijgen; moet alleen nog een geschikte weegschaal zien te vinden.
Hoe gevoelig ben je voor andere psychedelica?
Ik heb redelijk veel getript en in redelijk hoge doses. Op de acid trip ik tegenwoordig sowieso niet lager dan 400ug.. en meestal word 't nog wat hoger. Dus ben niet zo heel gevoelig denk ik. Maar het voordeel van DOM is dat ondanks dat je heel 'hard' gaat het gevoel erbij heel vredig is. De visuals waren wel heel erg aanwezig, maar alles voelde super vredig en rustig...

Posted 24 June 2008 - 08:17 PM
Posted 24 June 2008 - 10:49 PM
Dude, op dezelfde pagina staat een topic genaamd "DOM ervaringen gezocht" ...
[topics merged]
Sorry niet gezien! nog beetje gaar van solstice, tot maandag blijven zonder tent was niet het slimste wat ik ooit gedaan heb

@ immad: had geen egoloss en had ook niet het idee dat ik er dicht tegenaan zat.
Posted 26 August 2008 - 10:59 AM

Ik baalde eigenlijk dat ik geen acid had meegenomen, achteraf maar goed ook.
Om 3 uur 2 blottertjes genomen, gewoon doorgeslikt.
Rond een uurtje of 4 begonnen de effecten langzaam maar gestaag op te komen.
Heerlijk liggen chillen in de zon bij Gogol Bordello. De WOLKEN! (scheef Shulgin ook al)
Wolken zijn vaker mooi met psychedelica op, maar dit is echt speciaal.(kijkt u zelf maar een keer

Na het einde van het optreden van Gogol Bordello maar eens een stukje wandelen en wat te eten halen.
..Het lopen door de mensen massa.. Schwoess..
in alle rust en alles en iedereen bekijkend loop/zweef ik op mijn dooie
gemak door de massa heen. De mensen op mijn pad dirigeer ik met een simpele handbeweging links of rechts lang mij heen,
tot mijn verbazing werkt dit zeer goed. (dit is tot het eind van de dag een van mijn favo bezigheden geweest

Al wandelend verbaas ik mij over de effecten. Alsof je LSD neemt voor een trippy effect
amfetamine er bij om al helemaal niet meer moe te zijn en dan nog iets van opium er bij neemt om zeer chill te worden.
(nog nooit opium gehad, maar stel het me zo voor)
Na een kleine 2 uur rond gecruised te hebben over het terrein Whoei..

Kwam er op eens onweer aan drijven, nou de wolken waren al mooi... hihi.
Gelukkig was ik toevallig bij mijn tent en kom meteen mijn poncho en trui aan doen.
Ik met poncho en big smile weer terug naar het festivalterrein. Wat zag iedereen er verrot uit, wasted van al 2 dagen feest
en ook nog eens nat en koud. Me dood gelachen vooral de wasted mensen werden in karikaturen getrokken.
Op naar Simian Mobile, maakte me allen zorgen of ik wel goed kon feesten op die DOM, aangezien ik zo chill was.
Dit bleek eenmaal in de Bravo geen enkel probleem te zijn, helemaal op in de muziek, dansen, visuals, big smile.
Waarschijnlijk door het dansen kick-te die DOM er nu pas echt hard in (20.30uur). Ergens halverwege de set leek
het wel of er een UFO was geland (dikke licht show + 'UFO' sound).
Daarna is het voor mij echt een grote apekermis geworden a-la Fear&Loathing (met die aap en draaiende bar..)
Zo! wat heb ik lopen rocken, dansen,dansen,dansen.. Aan de ene kant helemaal wasted en insane als
of je echt te veel drugs op hebt, lekker spastisch doen en draaien met je ogen enzo en het andere moment
weer helemaal bij (sort van)
Hoe later hoe gekker leek wel, ik wist op een gegeven moment echt niet meer hoe het terrein in elkaar stak,
dit heb ik echt zelden.
Zo tegen het einde van de avond met een vriendin nog zeer vaag lopen doen al dwalend over het kampeerterrein
en de grootste lol hebben. Heerlijk totaal geen boodschap hebbende wat mensen van mij vonden
(Kan nog wel eens para worden met sommige psychedelica)
Uit eindelijk iets van drie uurtjes 'geslapen'.. Die maandag nog tot eind avond duidelijk onderinvloed geweest
Shulgin schrijft: "..it was like to look across the brink to insanity.." vooral die maandag snapte
ik heel goed wat hij bedoelde. Ik was echt wel een soort van in de war.
Totaal niet beangstigend ofzo, het was voor mij zeer duidelijk dat dit morgen weer weg zou zijn.
Ja, die DOM.. Fantastisch goedje, zeer mooie visuals en een hoog 'feel good' gehalte.
Ik kijk er nu al naar uit om een keer een wat hogere dosering te nemen en zo het volle potentieel van DOM te ervaren.
(zal nog wel ff duren

(Wat langer geworden dan ik dacht, kan bijna bij trip reports...)
Love
A.
Posted 27 August 2008 - 05:28 PM
De WOLKEN! (scheef Shulgin ook al)
Wolken zijn vaker mooi met psychedelica op, maar dit is echt speciaal.(kijkt u zelf maar een keer)
Ja zelfs zonder DOM waren de luchten op LL echt chill

Bedankt voor je rapport trouwens Aya, DOM ervaringen zijn schaars op DHP.
Toen ik je tegenkwam trouwens , had je toen al gedosed?
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 28 August 2008 - 01:34 PM
O.a. door jou verslag te lezen denk ik eraan DOM binnenkort terug op het menu te plaatsen (maar dan verstandiger gedoseerd dan mijn eerste helse kennismaking).
De meeste DOM-verslagen lijken me overigens zeer positief.
De meeste problemen komen voort uit slechte doseringen; dat is dus geen fabeltje.
Posted 28 August 2008 - 02:09 PM
Had toen wel wat op, maar geen DOM

@Ernst: Die te hoge dosering kan ik me goed voorstellen, vooral door redosen.
Het duurt echt erg lang voor dat die DOM echt zijn werk doet.
Posted 29 September 2008 - 06:59 PM

Het was de bedoeling vrijdagnamiddag de DOM in te nemen, ergens tussen de 10-20 mg. Die ochtend in alle stress afgewogen en pas te laat beseft dat mijn weegschaal zijn werk onbehoorlijk deed.
Ik moet maar eens dringend investeren in een degelijke weegschaal die gevoelig genoeg is voor de kleine milligrammetjes direct vanaf 0,0.
Diegene die ik nu gebruik is van hypergoedkope Chinese makelij, en is betrouwbaar boven de 40 mg. Alles wat daar bovenop komt wordt zeer accuraat gewogen. De verhoging van 40,4 milligram naar 40,5 milligram zal dus blijken. De verhoging van 1,4 naar 1,5 mg aan de andere kant niet.
Soit, geen getalm meer. Ik bestel er z.s.m. een degelijke opdat zich een dergelijk scenario niet meer voordoet.
Ik wou echt voor de Serenity, Tranquillity and Peace gaan. Ik nam het op een verlaten trein, wetende dat de termijn van opkomst wel eens een uur kon bedragen. Tegen dan was op ik op bestemming. Na een kwartier echter werd het me fysiek zeer benauwd. Duidelijk een veel te hoge dosis. Naar wat ik kan vergelijken met de vorige dosis was dit zelfs nog hoger, ergens tussen 20-30 mg.
Die fysieke ongemakkelijkheid, onaangename bodyload lijkt me direct voort te vloeien uit een te hoge dosis. Het braken kon ik onderdrukken door steeds aan andere zaken te denken. Verrmoeiend was dat wel.
Bovendien stapten in het volgende perron tientallen studenten met bagage, koptelefoons en andere attributen op. Vaarwel Serenity, Tranquillity and Peace dus.
Toen werd het me echt wel duidelijk dat deze stof niet alleen STP bezorgt, maar in de eerste plaats STP vereist voor een aangename werking te garanderen.
Ik heb die treinrit uitgezeten, de pijnen verbeten en me mentaal alert gehouden. Bij het afstappen kon ik nog net tot een frisdrankautomaat sukkelen om de nodige suikers in te nemen.
Tot zover dan de treinrit die uitmondde in een train wreckage wat mij betreft.

Eenmaal thuis gefietst begon het betere gedeelte. De visuals waren zeer sterk en misschien zelfs de mooiste die ik ooit gezien heb. Niet zo overdonderend als een hoge 2C-B portie, maar wel mooier in al zijn subtiliteit (da's dan weer mijn subjectieve waarneming en herinnering).
Toch voelde ik me niet helder meer. De fysieke pijnen waren voorbij, maar ik voelde dat ik het noorden kwijt aan het raken was. Dan maar naar de slaapkamer gegaan en veilig de piek uitgesuft tussen de lakens. Bij tijd en wijlen zeer waanzinnige vlagen gevoeld, maar na een uurtje of twee al wat meer grip op de realiteit.
Opmerkelijk vond ik wel dat bepaalde effecten van mijn vorige helletocht (a.k.a. 'Mijn gevecht tegen de waanzin', zie trip reports) helemaal terug waren. Niet de volledige desoriëntatie zoals eertijds, wel in vlagen. Ons jongste poesje ervaarde ik als een zwarte draak die me ging aanvallen. Het verschil met mijn eerste DOM-experiment was dan dat ik nu tenminste door had dat het slechts een poesje was en geen draak.
Ook opvallend de mentale geluidjes. Ik ervaarde een overstimulatie van bepaalde hersenregio's, waarbij het knarsen van denkbeeldige radertjes zich in een bepaalde geluidsserie vertaalde. Identiek aan de eerste keer.
Vier uur na inname was ik weer onder de levenden. Dolgelukkig. De algemene werking is langer dan bij LSD, maar de piek is zeker korter. De werking was dus nog niet gedaan. In alle verwardheid gekookt en me nadien reuze-geamuseerd.
Aangezien de werking gemiddeld 14 uur kan bedragen lukte het slapen om 24u nog niet. Tot 4u 's morgens zitten woelen in bed, maar toch al bij al monter opgestaan de volgende morgen.
Jaja, ik weet het! Deze train wreckage had vermeden kunnen worden met een betere scale. Ik browe wat rond en bestel er asap eentje om me soortgelijke wantoestanten te besparen.
De stof zelf, DOM, is heel interessant. Heel aangenaam om een rustig dagje mee door te brengen. Ik kan me zo voorstellen dat een dagje suffen in de duinen hemels kan zijn onder DOM.

Posted 30 September 2008 - 08:36 AM
Volgens mij doseert een eyeballende eenoogige piraat met staar nog beter!
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 30 September 2008 - 12:19 PM
Wat ik me afvraag na het lezen van bovenstaand verslag is of er behalve met uw scale ook iets mis is met uw ogen herr junger?
Volgens mij doseert een eyeballende eenoogige piraat met staar nog beter!
QFT

Posted 30 September 2008 - 05:06 PM

Euh... Mijn ogen werken perfect hoor.
Ik weet niet hoe goed jouw telescopisch vizier uitgerust is, maar ik kan echt het verschil tussen 10-20 mg en 20-30mg van wit; poeder niet onderscheiden.
Mischien dat jij een getraind oog hebt?

Hoe dan ook plaats ik vanavond nog de bestelling voor een betrouwbaarder weegschaal. Probleem opgelost.
Posted 30 September 2008 - 06:28 PM
Trainwreckage had niet alleen met een betere scale voorkomen kunnen worden, ook met een hogere dosis gezond verstand (ik weet dat dit tegen het No Sources beleid in gaat, maar mocht je geinteresseerd zijn weet ik nog wel een dealer voor 2C-S [common sense]).
Plan je trips in het vervolg gewoon iets beter! Niet alleen je drug, maar ook je set en setting... succes!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 30 September 2008 - 07:05 PM

Inderdaad, het was niet mijn verstandigste inplanning, om het eufemistisch te stellen.
Niet alleen de fout van de Chinese crap-scale, maar ook een inschattingsfout van mezelf.
Sommige stofjes lenen zich wél tot sociaal gebruik (zelfs tot in de overvolle treincoupé), maar zo'n riskante stof als DOM duidelijk niet. Temeer omdat ook het eerste experiment niet gans vlekkeloos verlopen is. Eufemisme #2.
Eigenlijk is veel terug te voeren tot een foutieve conceptlezing van de werking: STP als conditio sine qua non voor een geopenbaarde STP, en niet zomaar uit het niets.
Voorlopig geen 2C-S nodig, gewoon betere inplanning!

Posted 21 October 2008 - 02:11 PM
Verder is een dosis tussen de 10-20 ook al niet mis, zeker niet als je 'm op laat komen in de trein. Bij de meeste trips is het begin het meest vervelend, ongemakelijk vooral. Je lichaam die zich aanpast aan de trippy staat. En om dit te ervaren in een trein lijkt me niet zo relaxed...
Verder beetje zonde van je DOM, hoop dat je derde experiment wat beter zal slagen.

Posted 21 October 2008 - 02:36 PM
Ik betwijfel het, je speelt echt met je leven als je denkt op die manier doseringen chemicaliën af te kunnen wegen.als je scale nauwkeurig is boven de 40mg waarom leg je dan niet een gewichtje erop van 40mg en leg je daar bovenop de DOM. Zou moeten werken toch?
Posted 21 October 2008 - 08:22 PM
Ik heb mijn China-made and -ordered scale nog eens op het net gezocht en blijkbaar is die toch niet van de minste. Een niet nader genoemde weegschalenverkoper (no sources, weet je wel) verkoopt ze blijkbaar ook, maar dan tegen het viervoud van de prijs: 80 euro.
Zo blijkt dat enkel een hogere klasse weegschalen veilig genoeg zal zijn.
's Is te hopen; ik twijfel er zelfs aan of ik nog wel genoeg over heb voor een derde DOM-experiment. In het slechtste geval wachten tot het weer eens beschikbaar wordt...Verder beetje zonde van je DOM, hoop dat je derde experiment wat beter zal slagen.

Posted 27 July 2010 - 04:34 PM
Het leek de magie van tryptamines te missen, misschien door de overhand van 5-HT2a agonisme tov veel 5-HT1a agonisme bij bijvoorbeeld 5-MeO-DMT en DPT? Alhoewel n,n-DMT geen 5-HT1a agonisme vertoont en ik kan niet ontkennen dat n,n-DMT zeer veel warmte biedt.
Posted 27 July 2010 - 04:43 PM
Helemaal waus van de saus!
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users