Jump to content

Photo

DOMhet officiele DOM-topic!

• Please log in to reply
76 replies to this topic

#21 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 06 September 2007 - 03:41 AM

DOM is echt supercool spul. De bijnaam STP is perfect gekozen. het lijkt wel een psychedelisch opiaat. heb afgelopen vrijdag op burning man ongeveer 10mg op, geen flauw idee hoeveel precies, was opgelost in water om mee te kunnen smokkelen. Moest t afmeten met een dripperbottle die vol 5 mg zou zijn. heb 4 dosissen op van ongeveer 2,5 mg. Werd bij elke dosis beetje misselijk met mn maag die moeilijk liep te doen. Het duurde ongeveer 2 uur voordat elke dosis ging werken. Maar wat een lekker spul. En burning man is de perfecte omgeving. Ik was niet super gestimuleerd, geen kaakspanning maar gewoon hheerlijk ontspannen, voelde me echt serene, tranquil en at peace. Leuke visuals maar niet heel sterk aanwezig, misschien omdat ik het zo geleidelijk opgebouwd heb. Heb mezelf knock out geholpen met 2 bromazepam dus kan weinig zeggen over de werkingsduur. Dag erna verder niet brak ofzo, heb die dag erna 3 drops liquid acid op en kwam toen na een paar uurtjes nog ongeveer 5mg dom tegen in mn tas en die er toen maar bij genomen, ging erg goed samen, maar had daarvoor ookal 2mg desoxypiperadol op, schrijf als ik weer in nederland ben wel een uitgebreid tripreport over mn avonturen op DOM en consorten op burning man. hoop je hiermee alvast een beetje geholpen te hebben. Oja, die dag erna, op acid hehehe, nog aan shulgin gevraagd wat zijn ervaringen zijn met redosen van dom en volgens hem bereik je hetzelfde plateau maar duurt het simpelweg langer (eigenlijk wat je zou verwachten dat er gebeurt).
Dit is dope!

#22 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 06 September 2007 - 07:03 AM

Klinkt goed! Niet iets wat iedereen goed zou bekomen, dat wel. Erg benieuwd naar het report en de meetings die daar geweest zijn.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#23 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 07 September 2007 - 03:08 AM

welke meetings? de drie dhp-ers kampeerden samen dus was 1 grote meeting, hehehe.
Euhm ik denk idd dat niet iedereen 10mg zomaar kan nemen, maar ik weeg ong 120kg en heb het heel geleidelijk genomen, dat werkt ook wel mee. Report komt eraan over paar dagen.
Dit is dope!

#24 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 September 2007 - 01:50 PM

werd je niet helemaal gestoord van die hitte daar?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#25 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 24 December 2007 - 05:36 PM

Svenson, komt dat Dom in de woestijn- report er nog aan? Lijkt me wel interessant!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 January 2008 - 04:12 PM

Wow, DOM is echt geniaal! Dit had ik serieus niet verwacht. Zo relaxed trippy en rustig, maar toch niet moe tergelijke tijd. Zo als Svenson al zei ik snap nu precies waarom gekozen is voor de naam STP!
Visueel was het helemaal voor mij niet heel interesant, maar de gedachts die gingen stromen, de body-rushjes, echt heel fijn.

Alleen die twee uur come-up is gevoelsmatig nog veel langer. Je hebt echt na een uur, anderhalf uur al zin om te redosen, terwijl het nog steeds heel rustig opbouwd. Want de eerste effecten voelde ik al na ongeveer 30 min. Gelukkig niet gedaan en bij 5 mg gebleven. Was voor mij althans, zeker voor oud en nieuw, spot on..

(En een beetje luude tijdens de come-down en helemaal geen last gehad van na stimulatie :laugh:)

Conclusie: dit is een blijvertje!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 01 January 2008 - 09:40 PM

Het dichtste dat ik ooit nam dat in de buurt kwam van een psychedelisch opiaat was glaucine. Spijtig dat dat zo zwak was. Maar het geeft me zeker interesse om DOM eens te proberen :laugh:

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 02 January 2008 - 02:39 AM

^ waar haal jij vandaan dat DOM een "psychedelisch opiaat" is?

#29 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 02 January 2008 - 11:39 AM

Ik vind het wel redelijk DOM hoor. :laugh:

[e] het enige dat ik over glaucine kon vinden was 't volgende: http://www.bluelight...amp;postcount=1
Waarom heb je dat ooit geprobeerd? En wat ik erover las is niet echt een 'psychedelisch opiaat', maar das ver off topic.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#30 Chronic

Chronic

Threshold Activity

• Donateurs '18
  • Pip
  • 50 posts

Posted 03 January 2008 - 02:52 PM

dom met stip binne op #1 :laugh:

wat een bot spul! ik had met oud en nieuw 5 mg genomen. na anderhalf uur voelde ik r duidelijk wat van en dacht te chill is dit al wist ik nog nie helemaal wat ik er mee aan moest dus dacht laat ik een redose nemen, das gelukkig uit me hoofd gepraat want na 2 uur na iname was t r helemaal en ik ben r de hele nacht zoet mee geweest. denk trouwens wel dat ik t nog s op een hogere dosis ga neme voor de ultieme visuals. de bodyload was heel chill al wel was t een beetje opgepept af en toe rillinge van energie.
toen we aan t gas begonne zag ik de eerste visuals die ware echt supermooi en die zijn me blijve verbaze door de hele trip, ook zonder gas was t heel bot maar met was t wel ultiem. ook nog heel klein beetje keta bij gedaan aan t einde das ook een uber combi had later ook wat ludes op die de bodyload perfectioneerde voledig gechilld.
al met al vond ik t een hele chille trip. we zijn zelf t huis nie eens uitgeweest t was te chill/mooi binnen. we hebbe wel zon beetje de 12 uur uit gezete daarna in een te bizare droomwereld terecht geraakt zonder probleme

#31 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 03 January 2008 - 11:35 PM

het lijkt wel een psychedelisch opiaat.

^^

En ik probeerde glaucine omdat ik het interessant vond. :)

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 January 2008 - 11:48 PM

Okay, maar je weet dat het een psychedelische amfetamine is??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 04 January 2008 - 04:46 AM

Ja, ik heb nooit beweerd dat DOM een of ander opiaat is. Enkel, er werd mee vergelijkt en daarmee mijn reactie.

#34 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 01 May 2008 - 09:48 PM

Ik heb gister 5mg DOM genomen, 2 afschuwelijk bittere zegeltjes van 2,5 mg.
Aangezien ik veel gelezen had dat de comming up wel een paar uur kan duren heb ik een klein beetje fluor genomen om de lichamelijke ongemakkelijkheden tijdens de coming up een beetje te minimaliseren.
Ik vind trippen vaak erg relaxt, maar heb bij de meeste psychedelica/tryptamines/fenetylamines een ontzettend zware en ongemakkelijke bodyload, welke tijdens de coming up het heftigste aanwezig is. De fluor kon er gelukkig voor zorgen dat ik niet rillend met spierpijn in een hoekje kapot lag te gaan (zoals meestal :))
Ik heb de zegeltjes rond 16:00 veroberd en om 18:00 deed het goedje fijn zijn werk.
Ik zat chill bij wat vrienden in Den Haag op de bank, en merkte dat alles iets gekleurder en zachter werd. Mijn gedachtengangen werden iets waziger en dromeriger en ikzelf werd ook flink wat rustiger en stiller.
Wat ik echt merkte aan dit goedje is dat ik niet zo heel verward werd, zoals ik bij de meeste psychedelica wel word en dat ik de effecten makkelijk "op de achtergrond" kon houden als ik dat wilde. Als ik op het trippy effecten inging begonnen dingen te ademen en werd ik steeds waziger, de lichamelijke effecten werden dan ook steeds zwaarder, maar als ik me even ergens anders op ging focussen ging dit alles weer naar de achtergrond. Gesprekken voeren ging iets minder gemakkelijk voor mij, maar ik word sws meestal nogal apathisch van psychedelica, dus dit was niets nieuws.
Ik heb een bijzonder fijne avond gehad, geen nare mindfucks of rare gedachtenloopjes, gewoon beetje dromerige en juist iets langzamere gedachtengangen. Af en toe een momentje alleen heerlijk liggen trippen, maar het grootste deel van de avond gezellig met vrienden gehangen in een zacht wazig DOMdekentje.
Tegen een uur of 5 snachts begon ik weer een beetje bij te komen, en dat mocht ondertussen ook wel van mij, want ondanks dat het een heel relaxte ervaring was had ik momenten dat de bodyload nog even vrij zwaar was.
Het grappige was dat mijn omgeving ook begon te merken dat het aan het uitwerken was omdat ik weer een stukje hyperder en prateriger werd. (om 5:30 snachts :P)

Ik zag altijd een beetje tegen de wat langere werktijden van dit soort middelen op, omdat ik na een paddotripje van 4-5 uurtjes helemaal gesloopt ben, maar omdat je de effecten van dit middel niet altijd heel erg aanwezig zijn valt de lange werktijd niet eens zo heel erg op. De tijd vloog vrij snel voorbij.

Ik ben erg te spreken over DOM en de mensen die mij hebben meegemaakt gister zijn ook flink nieuwsgierig geworden, aangezien ze mij er wel erg relaxt erbij vonden hangen. Ik kan niet anders dan beamen dat idd STP een prima koosnaampje is voor dit middel :respect:

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 May 2008 - 10:00 PM

Klinkt als of je een mooie kennismaking hebt gehad met DOM. :respect:

Maar wat versta je onder klein beetje flava en had je toen de psychedelische effecten minder werden nog wel duidelijk een stimulant gevoel, of werden ze tegelijk minder??

(En zo bitter zijn ze btw ook weer niet :))

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 01 May 2008 - 11:39 PM

Klinkt als of je een mooie kennismaking hebt gehad met DOM. :respect:

Maar wat versta je onder klein beetje flava

Ongeveer zon 25-30 mg, om het zware van de coming up af te halen.

en had je toen de psychedelische effecten minder werden nog wel duidelijk een stimulant gevoel, of werden ze tegelijk minder??

Ik had wel nog enigsinds stimulatie, in de uitwerking van dat ik niet goed in slaap kon komen. Ik heb verder de gehele trip niet echt veel stimulatie gevoeld, ik was eigenlijk een stuk rustiger en lomer dan dat ik normaal ben. Ik denk dat ikzelf persoonlijk alleen de stimulatie van amfetamine er in zou kunnen ontdekken als ik het vergelijk met andere soorten psychedelica -> Het feit dat ik na 10-12 uur trippen aardig gedraint maar niet he-le-maal kapot was.

(En zo bitter zijn ze btw ook weer niet :))

pfff.... noem me verwend, maar ik had ze een tijdje onder mijn tong liggen, en de gedachte die bij me opkwam was: 'eetlepel oorsmeer'
:P

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#37 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 02 May 2008 - 10:31 AM

Fijn rapportje dat de effecten goed weergeeft, dreadska. Maakt me eigenlijk alleen nog maar nieuwsgieriger naar DOM ... :respect:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#38 Dumpy

Dumpy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 230 posts

Posted 24 June 2008 - 04:47 PM

Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst DOM getest. We hadden buisjes van 10ml met daarin 10mg DOM. De bedoeling was dat we begonnen met 5mg maar doordat ik uitschoot nam ik per ongeluk 8/9ml waarnaar ik besloot dat die laatst 1/2 ml ook niet veel meer uitmaakte. Ik ben blij dat ik uitgeschoten ben want het was een supertrip en voelde helemaal niet als teveel.

Ik vind dit echt een superdrug! En kan zeker concureren met LSD voor mijn gevoel.
De visuals waren erg intressant, de kleuren die terugkwamen waren vooral paars/roze en blauw. Met daartussen af en toe andere felle kleuren. De visuals met ogen open deden me een beetje denken aan 2c-b/2c-e of lsd op het moment dat ik lachgas neem. Maar toch net wat anders. :o

Als ik mijn ogen dicht deed werd het een stuk intressanter, elke keer als ik m'n ogen dicht deed zag ik een aantal lichtbollen ontstaan. Die daarna naar me toe kwamen in de vorm van 3d fractals. Ze deden me een beetje denken aan DNA strings. Ze zweefde langs me heen en leefde echt voor m'n gevoel. Waar lsd nogal platte visuals heeft, maakt dom alles een stuk gecompliceerder omdat het 3d is en je er echt doorheen reist.

Het gevoel van DOM was erg gek, ik voelde me volkomen rustig en vredig maar had toch erg veel energie. Door het vredige gevoel leek het helemaal niet alsof je hard tripte, in je hoofd leek het heel helder terwijl er wel overal visuals waren.

De duur van de trip was ongeveer 12-20 uur, maar toen ik vanochtend opstond zag ik af en toe nog steeds lichte visuals. Het blijft dus redelijk lang hangen.. clappus

Ik ga zeker vaker experimenteren met deze drug, ben er tot nu toe erg enthousiast over!

Hebben er meer van jullie ervaring met DOM? Hoe was die en in welke hoeveelheid?

#39 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 June 2008 - 05:06 PM

Deze zomervakantie hoop ik er ervaring mee te krijgen; moet alleen nog een geschikte weegschaal zien te vinden.

Hoe gevoelig ben je voor andere psychedelica?

#40 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 24 June 2008 - 05:06 PM

Ik wil dit absoluut eens doen, zeker na jouw trip gezien te hebben :o

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users