Jump to content

Photo

Bromo Dragonfly

• Please log in to reply
84 replies to this topic

#41 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 November 2007 - 10:11 AM

zijn alle nieuwe derivaten van reedse illegale drugs bij geboorte legaal of hoe zit dat?

Wij hebben (nog) geen analogen-wet, dus nee.

#42 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 26 November 2007 - 06:06 PM

Nou ik zal mijn ervaring met BDF ook even toelichten voor de liefhebber.

zaterdag heb ik 1000ug gesampled van de u.s. batch.

Mijn ervaring was dat het een potente drug is die vooral mooie en heldere CEV geeft (op mijn dosering) qua OEV was er geen echt spektakel maar wel mooie spacey kleurnuances en wat trilling en daarbij gepaard gaande ribbels. Het was dus al bij al wel de moeite waard, en ik heb er ook van genoten (kan zeker ook te maken hebben met de juiste setting)

maar... en nu komt het

Ik heb de BDF rond de klok van 9 op mijn tong gelegd, en ik kon om T+30:30 pas in slaap vallen. De stimulerende kant was dus nogal overheersend op het einde (niet pushy maar ik wist wel degelijk waarom ik niet kon slapen) Vreemd daaraan was wel dat ik in de ochtend moe was toen ik thuis kwam, maar toen absoluut niet kon slapen. Wat natuurlijk op zich geen drama is, LSD heeft dit effect ook wel op mensen.

Kleine naeffecten heb ik de hele dag door gehad maar dit was niet dusdanig aanwezig dat je erdoor afgeleid kon worden. Het stelde echt niet veel voor, maar was wel aanwezig.

Tja verder kan ik eigenlijk weinig toevoegen... Het was op zich wel prima in de dosering die ik had, maar de stimulerende kant ervan staat me echt tegen. Het is voor mij dus een reden om er niet teveel mee te experimenteren.

#43 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 26 November 2007 - 06:42 PM

^Op festivals is dat nadeel een pluspunt. Want hoewel je natuurlijk wel iets moeer wordt, wordt je niet gaar. Ik had in elk geval nog hardstikke veel plezier in de stimulatie die zo lang standhield.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#44 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 26 November 2007 - 07:03 PM

Hmm ja dan komt het wel mooi uit, anders kun je het het beste rond 9 uur s'ochtens innemen vind ik. Ik houd ook niet zo van wakker liggen dus probeer dat zoveel mogelijk te voorkomen, ik mis al genoeg slaap in mijn studentenleventje en wil dat niet nog erger maken. Verder vind ik het een fijne milde drug, je moet alleen goed plannen wanneer je het neemt.

#45 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 26 November 2007 - 11:15 PM

Ik moet zeggen dat ik hetzelfde als Khandi heb ervaren. Rond 9 uur 's ochtends (T+12) was ik wel echt gaar, er kwam weinig constructiefs meer uit en ik kon echt met geen mogelijkheid slapen. Rusten lukte op zich wel, maar ik heb niet het idee dat ik ook maar eventjes echt heb geslapen gedurende de 5 uur dat ik het geprobeerd heb. Op een gegeven moment had ik zelfs geen CEVs meer, maar kon ik nog steeds niet slapen. Erg flauw, vond ik. Zondagavond sliep ik ook pas om half 2, en als ik écht heel moe was geweest, was ik bij thuiskomst al meteen in slaap gevallen, dus ik vermoed dat er nog wel enige stimulatie was (of het lag aan de schmed schmulls van dreamer).

Qua effecten zelf kan ik me wel aansluiten bij iluminado's idee van stonedheid. Het duurde ongeveer 3 uur voordat ik echt serieuze effecten begon te merken, en zelfs toen was ik nog niet op mijn piek geloof ik. Ik vond het loom, warm, rielekst, maar met af en toe toch wel een serieuze edge. Dieper dan 2c-b in elk geval.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#46 Dumpy

Dumpy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 230 posts

Posted 16 June 2008 - 02:53 PM

Ik zat vandaag wat rond te zoeken op erowid en bluelight maar kon maar geen reports vinden van Bromodragonfly die boven de 1mg gingen. Ik heb het dan natuurlijk wel over de US batch, op erowid was 1800ug max maar heb helemaal geen reports gevonden waar ook echt zo'n hoeveelheid genomen is.

Als iemand iets weet zou ik het graag horen!

#47 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 16 June 2008 - 03:03 PM

En dat wil ik ook weten xD

Ik denk btw dat ik toch wel 2000ug ga nemen. Als het te heavy is ga ik wel in ons tentje liggen hahaha.

#48 Dumpy

Dumpy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 230 posts

Posted 16 June 2008 - 03:04 PM

Haha, gewoon doen! Kan je lekker nog paar dagen nagenieten :P

#49 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 16 June 2008 - 03:06 PM

Hehe. Zolang ik me maandagavond maar enigzins nuchter kan voordoen is t prima.

Hmm, ik twijfel toch nog steeds wel tussen 1500 en 2000 ug hoor.. Dus reports zijn wel welkom :P

edit: hmmmm toch maar 1500 ug denk ik.. TE hard gaan is ook niet de bedoeling :P

edit 2: hmmmmmm of toch maar 2000.. Dilemma hahaha.

#50 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 16 June 2008 - 04:15 PM

Yo, waarom in microgrammen? Wat is er mis met de good ol' milligrammen? Volgens mij heeft Iluminado wel iets van 1,2 mg. van de Europese batch geprobeerd en vond ie het aan de zware kant. Effe tripreportje dr bij pakken.

Ok, wacht, sorry, ik voeg dit topic wel even toe aan het originele dragonfly-topic, want wat mij betreft voegt dit niet echt veel toe... :P

Iluminado's tripreport

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#51 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 June 2008 - 04:48 PM

@ Safire: Waarom zou je gelijk zo hoog beginnen met je dosis B-DF??
Het heeft een lange werkingsduur en is relatief onbekend qua wat de effecten nou precies zijn.

Mijn advies aan jouw is dan ook ga de eerste keer niet boven de 1 mg (1000 ug), zeker als je na het weekend weer nuchter moet zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#52 Beseme

Beseme

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 16 June 2008 - 04:50 PM

Maar er staat wel bij dat het de EU batch is. Ikzelf heb de US batch die een stuk minder potent schijnt te zijn....

#53 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 16 June 2008 - 04:55 PM

Omdat het om de US batch gaat en die idd minder sterk is :P En ik dus sowieso wel hard wil trippen (maar niet TE).. Maar ik heb nog bijna een week om na te denken welke dosis ik nou neem hehe. Oh en ik neem het zaterdagmiddag al. En heb pas maandagavond verplichtingen.

#54 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 16 June 2008 - 07:39 PM

Ik denk dat je van de US batch prima 1 mg. kunt nemen, maar ik zou niet meer doen. Als 400 ug (EU) = 1000 ug (US) tenminste.

Thank you, the mdgt.

#55 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 16 June 2008 - 08:14 PM

zaterdagmiddag en hoelaat dan Safire? Het kan tot 3 uur duren voor je wat merkt, dan ben je die nacht wel bezig.
You can trust me, I'm dutch.

#56 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 16 June 2008 - 08:35 PM

zaterdagmiddag en hoelaat dan Safire? Het kan tot 3 uur duren voor je wat merkt, dan ben je die nacht wel bezig.

geen idee! maar het is ook de bedoeling dat we de hele nacht bezig zijn :)

#57 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 16 June 2008 - 10:58 PM

afhankelijk van je gewicht en evt hormonale dingen meegerekend ( laten we wel wezen, ook dat heeft invloed op des vrouwes levens) zou 1,5 mg van de US variety een goede maximale (eerste) dosis kunnen zijn, gestart bij 1 mg. en evt een halve later. Niet hoger, dat heeft geen enkele bonus. Ook niet als je het vaker gaat doen btw., meer dan 2 mg is onbekend terrein en er zijn doden gevallen bij een onbekend ( hoge) dosis. Het is geen 2c-b waarbij je een comma verkeerd plaatst en er vervolgens mee wegkomt. Vrees ik tenminste.

Viel spass im tripmurass, hopelijk lezen we er nog over!
You can trust me, I'm dutch.

#58 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 16 June 2008 - 11:43 PM

Ik had idd al besloten om 1,5 mg te nemen :) Lijkt me toch iets safer! Thanks voor t advies :P

#59 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 17 June 2008 - 05:26 AM

Je kan toch gewoon opbouwen per 500mics? Of heeft bromo-dragonfly zo'n snelle tolerantie?

#60 Safire

Safire

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 86 posts

Posted 17 June 2008 - 07:26 AM

Het duurt ongeveer 3 uur voor je iets merkt, dus de kans is groot dat je te snel bij pakt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users