Jump to content

Photo

DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?

• Please log in to reply
225 replies to this topic

#101 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 29 April 2009 - 08:21 AM

Gisteren weer eens de machine erbij gepakt en het is toch echt ideaal. Het is een robuust ding, handig voor als je in je eentje vergeet dat je handen hebt en het werkt als een trein.

Wacht tot de trein gestopt is, stapt in, laat je kaartje zien aan de conducteur, en reizen maar? :woej:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#102 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 29 April 2009 - 12:54 PM

Haihai,

Uit ervaring kan ik zeggen dat het soort pijp dat Immad postte echt perfect werkt. Ik zou iedereen willen aanraden zoiets te kopen, hoe groter het voorwerp waarmee je rookt, hoe meer DMT je verliest. DMT heeft namelijk in mijn beleving de neiging héél snel neer te slaan, tis natuurlijk eeuwig zonde om je bong van binnen met DMT te coaten, als je daar ook je longen voor kan gebruiken :woej: Je kan ze in smartshops kopen voor 4 - 5 e, weet niet of ik hier namen/adressen van dat soort zaken mag posten? Gewoon effe zoeken, zou ik zeggen.

Roken gaat heel simpel. Je laadt de DMT met een naald door het kleine gaatje bovenin. Ik hou me nooit zo met de dosis bezig, gewoon volstouwen die pijp en hijsen tot je niet meer hoeft. Je kan met een gewone huis-tuin-en-keukenaansteker de DMT al verdampen, je ziet dan dat er een dun wit sliertje rook uit het gaatje komt. Als dit gebeurt begin ik met hijsen, dat gaat prima.

Na een paar avondjes flink doorhijsen krijg je dan zoiets. Ik maak ze eigenlijk nooit schoon, al verhit ik ze soms wel een minuutje of tien om alle zwarte meuk die eventueel nog zou kunnen verdampen er lekker uit te stoken.

Posted Image

Je hebt zeker nooit een breakthrough gehad? Je weet toch dat het het beste is alle dmt in 1 of 2 teugen te roken, erna heb je namelijk al tollerantie,

Correct me if i'm wrong.

#103 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 April 2009 - 01:05 PM

Met zo'n pijpje kun je prima doorbreken. Misschien is het even oefenen, maar na 100+ blast offs lukt het mij altijd wel.

De kunst is om niet één teug te nemen, maar eerst wat rook op te bouwen en dan heel langzaam je longen volhijsen terwijl je meer verdampt. Op die manier heb ik nooit meer dan 1x m'n longen vullen nodig. Het werkt het makkelijkste als je gewoon veel in het pijpje stopt en dan verdampt totdat je genoeg hebt. Soms hijs ik niet eens 1x m'n longen vol ivm te succesvolle verdamping. Zo'n pijpje werkt zeer zeker :woej:

#104 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9432 posts

Posted 29 April 2009 - 02:47 PM

@ J0rrit: Ik heb met DMT eigenlijk nog nooit tolerantie ondervonden. Meestal damp ik het dan ook in zo'n 3-5 teugen in ongeveer een minuut tijd.

#105 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 29 April 2009 - 03:09 PM

Persoonlijk doe ik ook niet aan tolerantie, wat DMT betreft. Zelfs als ik nog niet helemaal terug ben - net genoeg om meer te kunnen roken - heeft een volgende dosis al weer effect.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#106 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 01 May 2009 - 07:43 PM

Ik niet. Heb snel flinke tolerantie. Eén keer heen en terug en voor die dag heb ik het gehad.

Ik heb trouwens in een 10 ml maatkolf een gaatje geneukt (En gezien het pyrex is was dat geen pretje. :) )
en rook het daaruit.
Posted Image

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#107 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 23 September 2009 - 02:24 PM

Heel vreemd. Als je een half uur later nog eens DMT rookt, heb je dan helemaal geen effect meer? Of bijna niks?

En ter toevoeging aan dit topic, even de visuele representatie van het machine-bouw-proces.

Posted Image

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#108 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 23 September 2009 - 07:18 PM

Ligt dat aan mij of is de smaak anders vanaf een dot staalwol?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#109 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 23 September 2009 - 09:49 PM

Ga em deze week écht bouwen. Heb een wijnflesje gekocht, omdat die goedkoper was dan zo'n mini Grand Marnier flesje. :duimpje: In het kader van jebentwerkloosofjebentetniet. Zou die net zo goed werken? Zou niet weten waarom niet eigenlijk...

Kunnen mensen die 'm zelf gebouwd hebben een fotootje posten? Ben wel benieuwd naar jullie kreejaatsies eigenlijk.

Thank you, the mdgt.

#110 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 23 September 2009 - 10:08 PM

Thanks voor die bouwtekening van 'the machine'. :duimpje:

#111 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 24 September 2009 - 04:06 PM

Ik moet dat ding ook maar gewoon eens gaan maken.....
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#112 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 24 September 2009 - 08:58 PM

^volgens mij is dat typerend met the machine, dat velen hem de hemel in prijzen, maar 'em nog steeds zlef moeten maken. dat geldt voor mij iig (heb em ook nog nooit gebruikt, maar de belofte van het ding, i.e. het comfy roken van DMT, is ronduit geweldig).

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#113 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 25 September 2009 - 03:01 PM

Zo, dat was makkelijk te maken zeg... ook het laden ervan is erg leuk werk. Als je voorzichtig de nek met de staalwol erin verwarmt, en daarna een beetje DMT erop gooit zie je het meteen smelten en verdwijnen. Vanavond maar even testdriven. ;)

Thank you, the mdgt.

#114 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 25 September 2009 - 03:42 PM

Goede reis!

Enige opmerking die ik er nog over heb is dat de laag staalwol echt niet dikker moet zijn dan 1-1.5 cm, omdat het anders moeilijk wordt om de hitte van de vlam erdoorheen te hijsen.
The mind is a jungle.

#115 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 25 September 2009 - 03:46 PM

^Verwarm jij 'm van onder dan? Ik dacht dat je de vlam beter op het glas kon houden, omdat de DMT op het glaswol dan langzaam kan verdampen. Heb 'm trouwens ook van de onderkant (door de flessenhals) geladen, dus vermoed dat als ik daar de vlam op houd de DMT alsnog verbrandt... correct me if I'm wrong.

Thank you, the mdgt.

#116 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 25 September 2009 - 03:52 PM

Kunnen mensen die 'm zelf gebouwd hebben een fotootje posten? Ben wel benieuwd naar jullie kreejaatsies eigenlijk.

Zo, dat was makkelijk te maken zeg... ook het laden ervan is erg leuk werk. Als je voorzichtig de nek met de staalwol erin verwarmt, en daarna een beetje DMT erop gooit zie je het meteen smelten en verdwijnen. Vanavond maar even testdriven. clappus

Nu moet jij natuurlijk ook met plaatjes over de boeg komen he.....ik ben ook namelijk ook wel benieuwd naar jou kreejaatie. ;)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#117 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 25 September 2009 - 04:19 PM

ik laad hem door het gat in de onderkant van het flesje. Dan smelt ik de dmt over de staalwol door de vlam tegen het glas te houden. Vervolgens houdt ik de vlam onder de open flessehals en zuig hem langs de staalwol. Lees dat stukje in Entheogen Review wat je eerder hebt gepost, daar staat het ook zo. Ben bang dat als je van buiten het glas verwarmt de boel niet warm genoeg wordt...
The mind is a jungle.

#118 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 25 September 2009 - 04:30 PM

Hmmm... zie dat ik in mijn entoesjasme een centimeter of 5 aan staal in de nek heb gepropt. Misschien effe de helft eraf knippen dus... kan me inderdaad voorstellen dat als je 'm via de bovenkant laadt, het ingewikkeld wordt om al dat staal zo warm te krijgen dat de DMT verdampt.

Thank you, the mdgt.

#119 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 25 September 2009 - 05:05 PM

Okeej, helft van de staalwol er toch maar uitgehaald en effe twee piksjes geuploadiseerd.

Tsjekkidout.
Posted Image

Het gat in de bodem is hol, kreeg er met een priem en een hamer een heel mooi rond gaatje in. Niet zo duidelijke foto, maar 't schermpje van m'n camera is kapot en ik zie dus niet wat ik doe. (:

Posted Image

Thank you, the mdgt.

#120 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 25 September 2009 - 05:17 PM

Is die fles niet veelste groot? Of lijkt dat zo op de foto??

In The Entheogen Review gebruiken ze een sample/shooter flesje..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users