Haihai,
Uit ervaring kan ik zeggen dat het soort pijp dat Immad postte echt perfect werkt. Ik zou iedereen willen aanraden zoiets te kopen, hoe groter het voorwerp waarmee je rookt, hoe meer DMT je verliest. DMT heeft namelijk in mijn beleving de neiging héél snel neer te slaan, tis natuurlijk eeuwig zonde om je bong van binnen met DMT te coaten, als je daar ook je longen voor kan gebruiken

Je kan ze in smartshops kopen voor 4 - 5 e, weet niet of ik hier namen/adressen van dat soort zaken mag posten? Gewoon effe zoeken, zou ik zeggen.
Roken gaat heel simpel. Je laadt de DMT met een naald door het kleine gaatje bovenin. Ik hou me nooit zo met de dosis bezig, gewoon volstouwen die pijp en hijsen tot je niet meer hoeft. Je kan met een gewone huis-tuin-en-keukenaansteker de DMT al verdampen, je ziet dan dat er een dun wit sliertje rook uit het gaatje komt. Als dit gebeurt begin ik met hijsen, dat gaat prima.
Na een paar avondjes flink doorhijsen krijg je dan zoiets. Ik maak ze eigenlijk nooit schoon, al verhit ik ze soms wel een minuutje of tien om alle zwarte meuk die eventueel nog zou kunnen verdampen er lekker uit te stoken.