Jump to content

Photo

DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?

• Please log in to reply
225 replies to this topic

#81 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 11 September 2008 - 09:16 PM

Staalwol die ik vond (Belgische winkel) was gewoon pure staalwol die je gebruikt om in de keuken pannen schoon te schuren. Let wel, het is dus niet van die heel fijne staalwol waarmee je bijvoorbeeld een glazen oppervlak schoon kunt wrijven, maar groffe staalwol die bestaat uit "staalstrips" van enkele millimeter breedte. Test vóór je de staalwol gebruikt eerst eens of hij niet ontvlamt of vieze rook afgeeft als je er een vlam tegenhoudt ;)

tripsitter is inderdaad gemakkelijk uit praktisch oogpunt en kan een welkom zicht zijn na een trip, maar vind ik voor de rest niet echt nodig. Bij DMT ben je ofwel helemaal weg en kan een tripsitter daar toch niets aan veranderen, ofwel ben je alweer bijna nuchter.

As verkrijg je niet bij dmt hoor, het verdampt gewoon. Als je as krijgt doe je iets verkeerd :-)

#82 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 11 September 2008 - 10:23 PM

Een tripsitter is bij DMT - mijns inziens - inderdaad niet nodig. Persoonlijk vind ik het prettiger om het alleen te roken, omdat dat het loslaten toch iets makkelijker maakt voor mij. Bovendien heb ik al zo vaak DMT gerookt dat ik het sowieso wel vertrouw, alhoewel ik m'n eerste keer DMT ook alleen beleefde. Niet dat ik geen last meer heb van tripzenuwen, die horen nog steeds bij het ritueel ;)

Zelf rook ik het in zo'n pijpje:
Posted Image

Werkt goed, alleen het schoonmaken is een bitch.

#83 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 12 September 2008 - 06:03 AM

Staalwol die ik vond (Belgische winkel) was gewoon pure staalwol die je gebruikt om in de keuken pannen schoon te schuren. Let wel, het is dus niet van die heel fijne staalwol waarmee je bijvoorbeeld een glazen oppervlak schoon kunt wrijven, maar groffe staalwol die bestaat uit "staalstrips" van enkele millimeter breedte. Test vóór je de staalwol gebruikt eerst eens of hij niet ontvlamt of vieze rook afgeeft als je er een vlam tegenhoudt ;)

tripsitter is inderdaad gemakkelijk uit praktisch oogpunt en kan een welkom zicht zijn na een trip, maar vind ik voor de rest niet echt nodig. Bij DMT ben je ofwel helemaal weg en kan een tripsitter daar toch niets aan veranderen, ofwel ben je alweer bijna nuchter.

As verkrijg je niet bij dmt hoor, het verdampt gewoon. Als je as krijgt doe je iets verkeerd :-)

Ik bedoel de as die je gebruikt om je DMT op te leggen, die leg ik eerst op een stalen filter, zodat ik die niet opzuig als ik rook. De pijp heeft best een groot gat in de kop, hoewel het een pijp is die meerder van mijn vrienden gebruiken, maar je zou de as mee naar buiten zuigen als je geen filter gebruikt.

En bedankt voor je tip over de staalwol. Ik zal hier in de buurt eens kijken naar die staalwol! En het is de bedoeling dat de staalwol de DMT opneemt?

Liefs Libelle!
Van het Pad.

#84 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 12 September 2008 - 06:50 AM

Idd, bij gebruik van die staalwol heb je dan ook geen as meer nodig. De DMT smelt zich vast aan de staalwol en verdampt als er hete lucht van een vlam over passeert. Helemaal geen risico om stukjes dmt ofzo binnen te krijgen.

#85 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 September 2008 - 05:45 PM

Ik ben nu best een tijdje aan het inlezen over DMT. Ook al een paar keer gerookt(glazen wietpijpje, as-DMT-as)maar zonder breaktrough. Wel hele vette visuals, die ongeveer 15-20 minuten duurden.

Mijn vraag is, waar haal je dat staalwol en hoe groot moet dat ongeveer zijn? Ik zag in de supermarkt van die brillo sponsjes maar zit daar niet van die roze zeep op? En hoe zit dat met het stalen filtertje onderin de pijp die ik nu heb, om de as op te vangen, zodat je longen niet vol zitten met as?

Heeft er iemand hier ervaring met thee? Ik kreeg de tip om ipv as gedroogde thee(wel gebruikt en de kleur eruit gewassen)te gebruiken.

En hoe roken jullie, met of zonder sitters? Ik vind alleen eng, misschien toch terughoudend voor een breaktrough, en het is fijn om iemand bij je te hebben die je pijp aan kan pakken of gewoon aanwezig zijn.

Thanks en liefs Libelle

Ik heb de staalwol van de albert heyn gebruikt. Dit zijn een soort opgekrulde strengen RVS die met elkaar zijn verwoven tot een soort van sponsachtig iets.. Dit werkt goed in een fles en komt geen schadelijke damp van af zover ik kon merken.

Je kan trouwens ook de DMT in een beetje alcohol oplossen en laten opnemen door wat kruiden. De alcohol laat je verdampen en de DMT blijft achter in de kruiden. (net zoals bij changa waar b. caapi wordt gebruikt als kruid en acacia hars als dmt bron)
Je kunt het nu gewoon roken in een normaal pijpje of zelfs in een joint. Werkt erg effectief!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#86 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 03 December 2008 - 10:31 PM

Ik heb een glazen pijpje in de vorm zoals snaap die op pagina 2 heeft laten zien:

Posted Image

Ik was van plan om een gat in een fles te maken en het pijpje er doorheen te steken. Nu hoorde ik dat dat niet slim is omdat er dan een beetje DMT verloren zou gaan omdat het tegen de wand van de fles beslaat. Klopt dit?

En is het zo dat je met zo'n pijpje niet percee gebruik hoeft te maken van as, kruiden of staalwol, maar het gewoon naakt op de bodem kan leggen zo lang je de aansteker op voldoende afstand houd?

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#87 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 03 December 2008 - 11:43 PM

^Naar zo'n pijpje ben ik al een hele tijd op zoek :thumbsup:

Wist niet dat ze enigzins verkrijgbaar waren. Werkt zoiets beter dan een standaard methpijpje?

#88 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 04 December 2008 - 12:18 AM

Ik had ooit ook zo'n pijpje met zo'n klein puntje in de bodem.

Werkte best goed (alleen voor 5meodmt geprobeerd toen, dus geen idee hoe het met grotere hoeveelheden als DMT gaat), alleen was hij echt extreem breekbaar. Is kapot gegaan toen ik 'm wilde schoonmaken.

#89 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 22 December 2008 - 12:49 PM

Handig documentje dat ik laatst in de wc van de hema vond tijdens het sch*ten :P

DMT: How & Why to Get Off

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#90 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 22 December 2008 - 02:05 PM

al dat gedoe om nix, koop gewoon een bong
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#91 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 22 December 2008 - 02:12 PM

^ zonde van de dmt. Denk dat bij een bong een groot gedeelte van de dmt in het apparaat blijft hangen doordat de temp. snel daalt.

#92 Aloysius

Aloysius

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 19 January 2009 - 06:34 PM

Haihai,

Uit ervaring kan ik zeggen dat het soort pijp dat Immad postte echt perfect werkt. Ik zou iedereen willen aanraden zoiets te kopen, hoe groter het voorwerp waarmee je rookt, hoe meer DMT je verliest. DMT heeft namelijk in mijn beleving de neiging héél snel neer te slaan, tis natuurlijk eeuwig zonde om je bong van binnen met DMT te coaten, als je daar ook je longen voor kan gebruiken :duimpje: Je kan ze in smartshops kopen voor 4 - 5 e, weet niet of ik hier namen/adressen van dat soort zaken mag posten? Gewoon effe zoeken, zou ik zeggen.

Roken gaat heel simpel. Je laadt de DMT met een naald door het kleine gaatje bovenin. Ik hou me nooit zo met de dosis bezig, gewoon volstouwen die pijp en hijsen tot je niet meer hoeft. Je kan met een gewone huis-tuin-en-keukenaansteker de DMT al verdampen, je ziet dan dat er een dun wit sliertje rook uit het gaatje komt. Als dit gebeurt begin ik met hijsen, dat gaat prima.

Na een paar avondjes flink doorhijsen krijg je dan zoiets. Ik maak ze eigenlijk nooit schoon, al verhit ik ze soms wel een minuutje of tien om alle zwarte meuk die eventueel nog zou kunnen verdampen er lekker uit te stoken.

Posted Image

#93 MeneerCactus

MeneerCactus

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 34 posts

Posted 21 January 2009 - 03:46 PM

Leuk topic en weer wat nieuwe dingen gezien. Het topic is echt een ik heb een pijpje nodig topic geworden en wil daarom nog even stilstaan bij een methode die slechts eenmaal is aangehaald en verder geen aandacht kreeg.

Ik heb de beste, heftigste ervaringen met de chasing the dragon methode aka chinezen.

Ik neem aan dat iedereen die techniek wel kan en kent, en de eerste keer zal je niet zo efficient roken als de tweede keer. Na drie keer mis je werkelijk waar geen pluimpje damp meer.

Neem een stukje alu folie (bv 20 bij 5cm) en haal langs beide kanten even de aansteker. Je zult zien dat er nog wat onzichtbare deeltje vlam vatten.
Leg wat dmt op het folie en haal snel de vlam onder de folie langs zodat het even smelt en een vaste en vastgeplakte druppel wordt.
Houd de folie op bv 45 graden, hou je inhaleerbuisje net achter het druppeltje en verwarm de druppel.
Doe dit rustig en beheerst, de kunst is om ervoor te zorgen dat de druppel vloeibaar wordt, langzaam naar beneden glijdt en een dampspoor achter laat.
Volg rustig inhalerend de druppel met het inhaleer pijpje. De bedoeling is dat je niet harder zuigt dannodig is om de rooksliert naar binnen te krijgen.
Laat de druppel heen en weer glijden en volg vrolijk het dampje.

Tip
Maak een inhaleerbuisje van papier/dun karton en voor dat je het ronddraait leg je er een stuk alu folie in. Alle neergeslagen dmt dampen zullen op dit folie slaan en na een paar keer gebruik, kun je het inhaleerbuisje ontmantelen en heb je een rookbaar folie met heerlijke dmt erop.
Maak het inhaleerbuisje dus niet te zuinig, gebruik iets meer papier/dun karton zodat je ook een redelijk stuk folie kan gebruiken. Dit heb je later namelijk weer vast te houden. Te klein werkt niet. Maak het buisje wel lekker dun bv 5mm in diameter. Mijn buisjes zijn max 10cm lang.

Ik weeg mijn portie niet af, leg er gewoon een hoopje op. En blijf inhaleren totdat de effecten merkzaam worden. Dan leg ik alles neer en laat me achterover tegen de bank aan zakken met mijn ogen dicht. Geheid succes en dikke ervaringen.

Succes,
DMT fan

#94 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 21 January 2009 - 06:48 PM

^^
Je beschrijft ongeveer wat ik ook al jaren doe, ondanks de aanschaf van zo'n glazen opiumpijpje. Wel ff geprobeerd, maar het haalt het idd niet bij de ervaringen die ik heb met het chinezen.

Trouwens een goeie tip, die inhaleerpijp, ik gebruik al jaren hetzelfde rietje (van plastic) en die is aan de binnenkant helemaal bruin uitgeslagen. Geen idee hoe ik de dmt er weer af krijg, misschien een schrapertje maken ofzo.
female life form hiking the galaxy

#95 Aloysius

Aloysius

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 22 January 2009 - 01:55 PM

Dat ga ik de volgende keer proberen! Klinkt veelbelovend... Vergelijkende post zodra ik meer weet :cigar:

PS.: Een joint van tabak, wiet en DMT is grappig :) Alleen doen als je genoeg DMT hebt, er gaat flink wat in en echt lekker smaakt het niet, maar voor de grap is het t proberen wel waard

#96 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 22 January 2009 - 06:23 PM

Ik heb de beste, heftigste ervaringen met de chasing the dragon methode aka chinezen.

Succes,
DMT fan

Bedankt voor je duidelijke en praktische uitleg! :cigar:

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#97 Doerak

Doerak

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 24 January 2009 - 01:46 PM

*SNAP*
Trouwens een goeie tip, die inhaleerpijp, ik gebruik al jaren hetzelfde rietje (van plastic) en die is aan de binnenkant helemaal bruin uitgeslagen. Geen idee hoe ik de dmt er weer af krijg, misschien een schrapertje maken ofzo.

Je kunt wasbenzine gebruiken om je pijpjes, buisjes, etc. schoon te maken. Wanneer je de wasbenzine verdampt krijg je wel wat inpure DMT die je zou kunnen roken. Doe het zelf niet zo vaak omdat het niet zo fijn spul is als witte kristallen, en daar zijn er zat van :thumbsup:

Ik gebruik al tijden de lightbulb vaporizer. De grootste lamp gepakt van de Hema en die uitgehold. De bovenkant van een frisdrankflesje erop getaped en klaar is kees. Ik heb er niet echt last van dat de DMT een beetje uitloopt. Ik gebruik altijd een opgevoerde aansteker om een mooi groot gebied te kunnen verwarmen. Het niet gebruikte DMT slaat achteraf wel weer neer aan de randen, maar dat is prima opnieuw te verhitten en te gebruiken.

Chinezen ga ik ook maar eens proberen. Heb het nooit eerder gedaan, dus dat wordt eventjes wennen.

#98 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 26 January 2009 - 09:40 AM

Dat ga ik de volgende keer proberen! Klinkt veelbelovend... Vergelijkende post zodra ik meer weet :(

PS.: Een joint van tabak, wiet en DMT is grappig :) Alleen doen als je genoeg DMT hebt, er gaat flink wat in en echt lekker smaakt het niet, maar voor de grap is het t proberen wel waard

Erg goed voor de meest gestoord Goa feestjes ook :P :)

#99 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 26 January 2009 - 11:37 AM

Gisteren weer eens de machine erbij gepakt en het is toch echt ideaal. Het is een robuust ding, handig voor als je in je eentje vergeet dat je handen hebt en het werkt als een trein.
The mind is a jungle.

#100 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 27 April 2009 - 10:19 PM

Ik gebruik nu deze:

Posted Image

Dit is de enige pijp die ik gebruikt heb. Ik kan er een aantal dingen over zeggen:

- Alhoewel het uiterlijk anders doet vermoeden werkt het beter hem horizontaal te houden terwijl je de DMT verhit. Het gaatje zit dan aan de zijkant, de rook zal dan niet aan de bovenkant de pijp verlaten. Je hebt dan ook een overzicht op de rook (zo kun je beter controleren dat de rook niet te snel de luchtkamer vult). Het is tenslotte de bedoeling de kamer te vullen met rook, dan even adem te halen, en dan alles naar binnen te zuigen. Vooral niet te hard zuigen anders gaat eventueel overige vloeibare DMT mee de buis in en is daardoor moeilijk later nog te verdampen.
- Op het moment dat je even adem haalt terwijl de kamer reeds gevuld is slaat de rook neer tegen de koele zijkanten van de pijp, er zal dus wat verloren gaan.
- Geen water er in.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users