Jump to content

Photo

DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?

• Please log in to reply
225 replies to this topic

#61 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 07 June 2008 - 02:24 PM

Of nou ja, alles voor de ervaring hèh? :)

Alles ooit een keertje :)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#62 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 06 July 2008 - 03:50 PM

Dat met die cola fles gaat perfect. Cheap-ass tuin-keuken gereedschap alternatief voor glas pijpje en je kan doseren hoeveel je inhaleert. Gisteravond geprobeerd en het werkte prima voor mij. Ook omdat ik zelf niet rook, niet gewend ben om te inhaleren en DMT op zijn zachtst gezegd ranzig smerig is kan ik kleine hijsjes nemen. Wel een beetje door-sucken natuurlijk want voor je het weet zit je al boven in de cosmos :duimpje:
I'm everything Mr. T is not

#63 Sok

Sok

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 22 July 2008 - 12:08 AM

Na eerder met een glazen pijpje niet verder gekomen te zijn dan visuals heb ik na een tip ook de colafles methode gebruikt. Enige verschil was dat we een (afschroefbare) kop gebruikten van zo`n metalen wietpijpje wat in elke souvenir shop te koop is en het gaatje aan de zijkant hadden ipv aan de achterkant, ook hadden we de kop meer aan het achterste einde van de fles ipv redelijk naar het midden toe.
Daarnaast hadden we ongeveer 80m mg erop gedaan wat we lang niet helemaal inhaleerden maar het werkte wel en bracht ons naar de meest mooie plek die ik tot nu toe meegemaakt heb :laugh:
Er kan over gediscussieerd worden waarom zoveel wat we niet helemaal oproken maar uiteindelijk doe ik liever 80 mg erop wat werkt ipv 2x 40 a 50 mg wat alleen maar visuals oplevert, daarnaast zal het gebrek aan ervaring ook wel meespelen natuurlijk :D

#64 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 22 July 2008 - 12:04 PM

^Geef zelf tegenwoordig ook de voorkeur aan zo'n klein metalen opschroekpijpekopje: een stuk stabieler dan zo'n lange wiebelige glazen pijp. Ook doe ik hem meestal aan het einde van de fles inderdaad. Snaap alleen niet helemaal hoe je het gaatje aan de zijkant wil doen, zonder dat de DMT uit de pijpekop valt... of bedoel je het klapgat? In het laatste geval is het eigenlijk alleen maar belangrijk dat je er makkelijk bij kan met je vingers.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#65 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 22 July 2008 - 06:11 PM

Ik heb laatst 'The Machine' gefabriceerd. Wellicht ga ik die binnenkort uitproberen.
The mind is a jungle.

#66 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 22 July 2008 - 06:25 PM

Aha, ben benieuwd naar de bevindingen! Graag met uitgebreide foto's en handleiding ;)

#67 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 22 July 2008 - 06:32 PM

In een winkel zag ik laatst wat staalwol, maar deze leek mij wel heel erg fijn. Is er ook groffer, of hoort het echt filtig te zijn, dat staalwol?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#68 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 22 July 2008 - 06:56 PM

Ik heb van dat wol gebruikt uit zo'n staalsponsje (zonder toegevoegd zeep). Het zijn platte slierten (ca. 0.5-1mm ø) en je kunt het goed proppen in zo'n kleine flessehals. Al met al was ik voor 3 euro klaar (inclusief de drank in het flesje). Het woord 'filtig' begrijp ik niet, dread.
The mind is a jungle.

#69 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 22 July 2008 - 08:41 PM

Aha, ben benieuwd naar de bevindingen! Graag met uitgebreide foto's en handleiding :)

+1! Ben benieuwd.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#70 Sok

Sok

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 21 August 2008 - 09:30 PM

Snaap alleen niet helemaal hoe je het gaatje aan de zijkant wil doen, zonder dat de DMT uit de pijpekop valt... of bedoel je het klapgat? In het laatste geval is het eigenlijk alleen maar belangrijk dat je er makkelijk bij kan met je vingers.

Het zg. klapgat inderdaad aan de zijkant van de fles. De gedachte erachter toen kan ik mij nu ook niet meer voor de geest halen, waarschijnlijk dat je het achterste gedeelte van de fles het meest ondersteund en het dus makkelijker is om daar het klap/luchtgat te hebben aangezien je hand(en) zich daar toch al bevinden :P

#71 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 21 August 2008 - 09:54 PM

Een klapgat hoef je alleen te hebben wanneer je een buisje (en kopje) gebruikt met een kleine diameter, een fijn gaasje hebt dat in combinatie met je rookwaar de luchtdoorvoer verminderd of wanneer je water koeling gebruikt en je relatief dicht met je mond op het water zit. Bongwater smaakt smerig wanneer je met kracht aan de pijp lurkt om alles naar binnen te sucken. :P
Bij een fles met staalwol in de (wijde) hals zonder as enzo is een klapgat eigenlijk nutteloos omdat de luchtdoorvoer toch al maximaal is.

Ik heb ' The machine' nu een paar keer uitgeprobeerd en moet zeggen dat de methode uitblinkt in eenvoud, gemak, efficientie en uitwerking.

Het enige minpunt vind ik het onhandige geklungel met de aansteker omdat je nie goed kunt zien waar en hoe dicht je de vlam bij de wol houdt. Teamwork is dan beter, wanneer eentje rookt en de ander verhit.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#72 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 21 August 2008 - 11:16 PM

Doe je de dmt op de staalwol aan de buitenkant of aan de binnenkant? Als je het aan de buitenkant doet, valt het zootje er dan niet weer uit als je de fles ondersteboven boven de vlam houdt?

#73 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 22 August 2008 - 01:49 AM

Dat leg je er bovenop en dan smelt je eerst de dmt door de staalwol heen door de flesshals te verwarmen.
Daarna is ie klaar om te dampen door de vlam bij de staalwol te houden en afhankelijk van de hoeveelheid dmt kun je na 1x vullen hem meerdere keren gebruiken. Wanneer je de fles weglegt of opbergt dan stolt de overgebleven dmt weer in de wol. Het meurt trouwens wel behoorlijk na een paar keer gebruik dus af en toe de staalwol vervangen kan geen kwaad.

En als je alleen bent dan is het makkelijker de fles ongeveer horizontaal met de hals van je af te houden om de vlam nog een beetje te kunnen richten vanuit je ooghoeken en niet je kleren aan te steken..

Oh ja en het gaatje onder in de fles heb ik gemaakt door met een kruiskop schroevendraaier op het glas te tikken totdat je er doorheen bent. Met een beetje geluk breekt er dan geen scherf uit maar heb je een gaatje ter groote van een dubbeltje.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#74 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 22 August 2008 - 10:51 AM

Mooi, bedankt voor de uitleg. Volgende keer in de winkel eens zoeken naar zo'n miniflesje.

#75 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 01 September 2008 - 06:38 PM

Mooi, bedankt voor de uitleg. Volgende keer in de winkel eens zoeken naar zo'n miniflesje.

Zonet de proef op de som genomen: een 25 cl flesje witte wijn (Bergerac) van een grote euro. Drie staalsponsen van samen anderhalve euro.
Onderkant van het flesje uittikken was zeer eenvoudig: met een kruisschroevendraaier gewoon enkele tientallen stevige tikken geven in het diepste punt van de holle onderkant (beste is inderdaad een flesje met een duidelijke inkeping in de onderkant, dan kan je niet missen) zodat ik na wat wrikken een gat van ongeveer 7 mm doorsnede verkreeg. De onderkant past zó goed op je mond dat het ervoor gemaakt lijkt.
Een propje staalspons afknippen en uittesten of het niet verbrandde (wat het niet doet, het wordt gewoon wat zwart). Staalspons in de hals van de fles en een halve centimeter rand hals vrijhouden. Dan vanboven de DMT erover strooien en reeds lichtjes van opzij erin smelten (niet te lang anders begint hij reeds te verdampen!).

Eens "geladen" is het kwestie van hem horizontaal of schuin tegen/boven een vlam te houden en te inhaleren. Werkt instant maar ik merk wel dat de damp iets minder zwaar is dan bij de gloeilampmethode: waar ik bij de gloeilamp na de eerste zware trek al bijna van de wereld ben, duurde het hier meerdere trekken eer ik het gewaar begon te worden. Maargoed, methode is alvast helemaal goedgekeurd :-)

#76 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 September 2008 - 07:14 PM

Ik heb gewoon een normale wijnfles gebruikt, daar past meer damp in ;)

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#77 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 03 September 2008 - 07:41 PM

Zonet de proef op de som genomen: een 25 cl flesje witte wijn (Bergerac) van een grote euro. Drie staalsponsen van samen anderhalve euro.
...
Maargoed, methode is alvast helemaal goedgekeurd :-)

En wat is je evaluatie nadien? Is het met eenzelfde dosis sterker qua effect?

Hoe zorg je ervoor dat je DMT-kruimels niet uit de flessenhals vallen eens je de fles horizontaal legt?

#78 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 03 September 2008 - 08:25 PM

^Als het goed is zit het dan al in de staalwol vast gesmolten.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#79 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 03 September 2008 - 08:45 PM

Idd, je kan bovenop de staalwol wat dmt strooien en dan de zijkant van de fles opwarmen met je aansteker, na een half minuutje warmen smelt de dmt dan in de staalwol. Of het rendement beter is weet ik nog niet, ik heb het denk ik niet volledig opgerookt maar heb geen idee hoeveel er nog over is.

#80 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 11 September 2008 - 08:58 PM

Ik ben nu best een tijdje aan het inlezen over DMT. Ook al een paar keer gerookt(glazen wietpijpje, as-DMT-as)maar zonder breaktrough. Wel hele vette visuals, die ongeveer 15-20 minuten duurden.

Mijn vraag is, waar haal je dat staalwol en hoe groot moet dat ongeveer zijn? Ik zag in de supermarkt van die brillo sponsjes maar zit daar niet van die roze zeep op? En hoe zit dat met het stalen filtertje onderin de pijp die ik nu heb, om de as op te vangen, zodat je longen niet vol zitten met as?

Heeft er iemand hier ervaring met thee? Ik kreeg de tip om ipv as gedroogde thee(wel gebruikt en de kleur eruit gewassen)te gebruiken.

En hoe roken jullie, met of zonder sitters? Ik vind alleen eng, misschien toch terughoudend voor een breaktrough, en het is fijn om iemand bij je te hebben die je pijp aan kan pakken of gewoon aanwezig zijn.

Thanks en liefs Libelle
Van het Pad.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users