Jump to content

Photo

DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?

• Please log in to reply
225 replies to this topic

#41 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 23 September 2006 - 06:36 PM

zeg mensen, ik vind NN-DMT een erg interessante stof...waar haal ik dit in godsnaam vandaan??? Maken jullie het allemaal zelf? Ik neem aan dat het soms misschien ookwel in smartshops verkocht word stiekempjes? OF zijn we allemaal scheikundig?

hey dude, vragen om sources is echt not done hoor... ook niet indirect. en al helemaal niet refereren aan smartshops die het zouden verkopen...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#42 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 28 November 2006 - 05:29 PM

We zijn allemaal scheikundigen, heb je nu pas door op wat voor soort forum je zit? Dat je dat het over drugs ging hier:)?

Mijn favoriete rookmethode is chinezen, dat gaat het snelst. Of in het begin van een sigaret doen en de filter eraf breken en flink sucken het eerste gedeelte.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#43 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 30 May 2008 - 01:38 AM

Lerez en ik hebben zojuist onze n,nDMT ontmaagding ondergaan, alleen was het niog geen 'breakthrough'. Misschien dat het er ook mee te maken heeft dat we allebei een drukke dag hadden gehad, tentamen, scripties afronden etc, maar het was - zoals vaak te lezen is - moeilijk om de rook goed naar binnen te krijgen. Na een eerste hijs ben je al goed vaag, en dan neem je een tweede, en ben je nog vreemder. Maar toen had ik het dillema of ik nou beter snel nog een hijs moet nemen, die misschien minder dik zou zijn dan de vorige; of dat ik die dikke beter heel lang in kan houden. (ik had zelfs het idee dat hij al op zou zijn, en dat het zonde zou zijn om uit te blazen).

Dus het komt er eigenlijk op neer of het nou een kwestie is van snel veel korte hijsen nemen, of elke hijs max inhouden, en dan met alle wilskracht nog een nemen.

Er zit ook zeker wel enige angst bij om echt over die drempel te gaan, en dat je niet zo snel heel erg hard die drang hebt om nog een keer hard aan die pijp te lurken terwijl je al aan het smelten bent.

Het waren trouwens wel enorm mooie en complexe visuals die ik had. Ingewikkeld, veel patroontjes, vreemde gangen waarin allerlei uiterst bizarre vormen dropen, met extreme synergie met de muziek. Alleen mijn normale verstand was veel te veel aanwezig met zijn 'wat is dat, wat gebeurd er met de muziek, raar, waarom houdt ik me kop niet, en kijk ik niet, nou heb ik alweer wat moois gemist, ik ben de draad kwijt', waardoor ik niet echt mee gegrepen kon worden. Als je echt goed genoeg rookt, is het dan nog mogelijk om het tegen te houden? Want ik heb toch altijd onbewust een beetje een rem op de ervaring, terughoudendheid om echt 'los' te laten. In een normale trip, met een opkomst, een piek, en een afterglow, zit dit altijd in een proces verwikkeld, waardoor ik dit proces van loslaten heel bewust ervaar en stapje voor stapje meemaak, waardoor het ook zo leerzaam is. Maar met dit is het zo onmiddellijk, terwijl ik mentaal heel erg 'nuchter' bleef op een zeer rare manier, zodat het moeilijk was om op te lossen zeg maar.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#44 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 30 May 2008 - 08:10 AM

Allereerst gefeliciteerd!

Wat voor een pijp gebruikte je? Ikzelf heb zo'n metalen wietpijp en heb 3 buisjes daarvan aanelkaar geschroeft, in de kop op het filter leg ik dan een laag wierrookas, DMT, laagje wierrookas. Dan een aansteker erbij en langzaam inhaleren, je kunt dan in 1 hit alles wegroken en het is erg effectief. Op 20mg ben ik er aardig ver voor mijn doen mee gegaan, werd geopereerd door entiteiten...

Beter dan dit nog is de glazenpijp met zo'n metaalsponsje erin, je legt de DMT daarop en houdt de aansteker ernaast zodat de DMT smelt maar niet ontbrand en naar beneden druipt, vervolgens kun je de DMT gewoon vaporizen met je aansteker en ook in 1 hit alles wegzuigen, gewoon bij de smartshop te koop!

Ik ben benieuwd naar je volgende ervaringen, ik had de eerste keer ook dat ik de eerste paar seconde teveel aan het nadenken was maar toen liet ik los en was het het meest geweldige wat ik ooit gevoeld heb!

#45 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 30 May 2008 - 09:36 AM

[snedit] Heb topics ff gemerged, omdat ze toch wel ongeveer over hetzelfde gaan [/snaap]

Enne, het is ook een beetje een kwestie van oefenen hoor, het inhouden van de rook. Had er laatst een discussie met mijn rook-partner over, we vroegen ons ook af of het beter was om een grote teug heel lang binnen te houden, of proberen zoveel mogelijk halen naar binnen te krijgen. Mijn techniek was om eerst zolang mogelijk de pijp vol met rook te zuigen, zonder het ook daadwerkelijk in je longen te halen. Als de pijp (zie beginpost) echt helemaal vol zit met witte rook, even ademhalen, en dan rustig zoveel mogelijk naar binnen zuigen.

Niet hard hijsen, maar rustig. Als je longen vol zitten, even binnenhouden, uitblazen, nieuwe hijs nemen. Repeat zo vaak je kan. Probeer de neiging om te liggen en je ogen dicht te doen te weerstaan (dat lukt mij met meer ervaring telkens beter) en je zult zien dat je wel degelijk doorbreekt. :)

Volgende keer gewoon voornemen om eerst die pijp leeg te krijgen, en dan wel zien wat er gebeurt!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#46 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 30 May 2008 - 10:04 AM

Idd, de vorige keer heb ik ook gemerkt dat het best wel nog mogelijk is om nog enkele trekken te nemen, ook al ben je in feite al ver weg. Ogen open houden en geconcentreerd blijven.

#47 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 30 May 2008 - 10:29 AM

Tnx, daar kan ik wel wat mee. Goeie tips!

@snaap: ik zoch nog naar dit topic, maar ik kon hem niet vinden. Dus toen maar nieuwe aangemaakt.

#48 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 30 May 2008 - 10:41 AM

ik gebruik een glazen pijpje met als filter staalwol / staaldraad

( druppel vormig pijpje smal aan de boven kant en word dikker aan deonder kant )

als ik dan de DMT in de pijp leg en het vanaf de zijkant verwarm smelt de dmt over de staalwol/staaldraad
als de DMT er dan overheen zit hoef ik maar zeer kort te inhaleren om alle DMT binnen te krijgen omdat het echt heel snel
verdamt dan
even de aansteker er boven en sucken! <3

en dan .. CHHH POEFF

ik heb trouwens maar 40 mg nodig voor een breaktrough.

#49 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 30 May 2008 - 01:04 PM

Voor een goeie breakthrough met redelijk zuivere DMT heb ik zelfs maar ~30 mg. nodig!

[snaap] topic van Sonic Steph (met 3 posts) ook even gemerged met dit topic... [/snaap]

Thank you, the mdgt.

#50 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 30 May 2008 - 01:19 PM

Ik neem meestal zo'n 3-4 hijsen van m'n pijpje. Ik gebruik tegenwoordig een oud hashpijpje (houten stokje van 10cm met een ~1.5cm diameter kopje waar een screentje in zit) waar ik dan heel zachtjes de warme lucht van m'n aansteker overheen laat trekken en heel lang en rustig van haal tot de DMT vloeibaar wordt en dampend met de halen mee komt.

Beste vind ik dus om heel rustig de DMT in te ademen, dan is de aanslag op je longen niet zo zwaar. Nadeel is dan dat je wat vaker moet hijsen, maar gezien er geen tolerantie optreed bij DMT kun je rustig steeds meer nemen tot je genoeg effect hebt ;)

#51 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 30 May 2008 - 01:40 PM

Toch lees ik vaak dat je met een paar hijsen minder ver komt dan een hele grote dikke.

Maar ik ga zeker een dmt 'machine' maken; een whiskeyfles met glaswol en een gaatje moet lukken! ;)

#52 Dumpy

Dumpy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 230 posts

Posted 30 May 2008 - 01:44 PM

Van de 3 methodes die ik heb geprobeerd (glazen bol waarin je de DMT vaporized, lang puurpijpje zoals Adreno het beschreef en een glazen pijp met staalwol) vind ik de methode met het staalwol het best. De rook is op de een of andere manier minder vervelend aan je longen en je krijgt alles in 1 keer binnen.

Eerst leg je de DMT op het staaldraad, dan verhit je de glazen pijp vanaf de zijkant zodat de dmt smelt. Als de DMT eenmaal in het staaldraad is gesmolten kan je de pijp ook gewoon meenemen wat ik ook best een voordeel vind.
Als je het staaldraad eenmaal verwarmt word dit zo snel heet dat alle dmt heel snel verbrand en je dus in 1 hit alles binnen hebt. Ideaal vind ik..

#53 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 06 June 2008 - 12:34 PM

The Machine @ bluelight

Iemand bovenstaande methode al eens geprobeerd? Lijkt mij persoonlijk erg handig/interessant, maar ben er nog niet aan toegekomen om hem ook daadwerkelijk in elkaar te gaan zetten... :(

Thank you, the mdgt.

#54 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 06 June 2008 - 02:20 PM

Ik heb nog een whiskey fles die geschikt moet zijn. Zodra die leeg is ga ik hem omvormen tot 'the machine'. Dan ga ik jullie zeker verslag uitbrengen. :(

#55 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 06 June 2008 - 02:36 PM

Volgens moet je echt hele kleine flesjes hebben, geen grote... nergens voor nodig. Gewoon van die mini-flesjes, dig? 50 cl. Grand Marnier ofzo.

Thank you, the mdgt.

#56 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 06 June 2008 - 09:46 PM

Maar waarom geen grote, lijkt me qua afkoeling van de lucht die je inademt wel pretttig namelijk/ Ik denk aan zelfgemaakte waterpijpen, klein is niet fijn. de fles moet je op zijn kop houden volgens die Machine omschrijving, dan hang je niet met je suffe lip in de vlam als je uitschiet met verhitten of al 'last hebt' van de inslag. Lijkt me een slecht verhaal in hippieville, uitleggen hoe je aan die groeilip komt. Plus, de rook die je er niet in 1 teug in krijgt ( je longen) die blijft gewoon netjes in de fles voor poging 2. Maar goed, proeven is weten.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#57 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 06 June 2008 - 09:56 PM

Je moet dus inhaleren aan de onderkant van de fles (die dan naar boven wijst)? Moet er daar dan nog een "mondstuk" op ofzo? Bijster praktisch lijkt me het niet, zeker niet als je onderaan er een gat hebt in gebroken ipv geboord.

#58 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 06 June 2008 - 09:59 PM

Maar dan ben je sowieso al niet heel praktisch aan het denken, als je er een gat in breekt en dan pas denkt - hey, daar moet ik mijn mond op houden.
Plak dan in elk geval wat ducktape over die scherfrand en prik daar een gaatje in waar je aan wilt en kunt zuigen zonder dat je bloedend into hyperspace gezogen wordt.
:(

#59 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 07 June 2008 - 12:39 AM

boor er gewoon een gaatje in?

#60 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 07 June 2008 - 08:12 AM

als je inderdaad nog wat praktischer bent hou je je aan de instructies :(

Vond het beeld van bloedend into hyperspace geschoten worden wel een how-no-to eigenlijk..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users