DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?
Posted 17 May 2006 - 01:00 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 17 May 2006 - 05:16 AM
Volgens mij zit die knik erin om te voorkomen dat je kleine gesmolten DMT-deeltjes naar binnen hijst, als je iets te hard aan 't ding lurkt.
Posted 17 May 2006 - 08:41 AM
Posted 17 May 2006 - 11:04 AM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 24 May 2006 - 10:11 AM
Via de steel ongeveer 60mg dmt in de kop van het pijpje geladen, het pijpje weer in de fles gestoken, het glas verwarmd tot er witte rook onstond en licht gezogen aan de bovenkant van de fles om de rook in de fles te krijgen. De rook was zo goed te controleren en makkelijk te roken, maar jammer genoeg heb ik niet meer dan lichte visuals en een "body buzz" gehad.
Later zag ik hoe dit kwam; er was een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare dmt in de steel van de pijp terecht gekomen. Deze druppel opnieuw proberen te roken leverde een rook op die ik met geen mogelijkheid binnen kon houden (zelfde gebeurd met zo'n gloeilamp pijp).
Als ik het nog eens met zo'n pijp zou proberen dan zou ik de pijpje met een hoek naar beneden in de fles steken. Dat heeft het voordeel dat het gaatje in de kop van de pijp dan niet recht boven de dmt zit en de rook dus moeilijker kan ontsnappen en, belangrijker, de vloeibare dmt kan moeilijker in de steel terecht komen. Ook zou ik de steel van de pijp zo ver mogelijk uit de fles laten steken zodat een groot gedeelte van de steel verwarmd kan worden (en het liefst een hitte bestendige koppeling met de fles gebruiken, PET vervormt nogal snel).
Posted 24 May 2006 - 10:37 AM
Maar ik moet zeggen: dit probleem heb ik met 5meo nooit gehad... Hoe zou dat kunnen? Omdat de hoeveelheid een stuk minder is of omdat de stof zelf andere eigenschappen vertoont?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 24 May 2006 - 11:52 AM
As of basilicum is niet echt een optie met zo'n freebase pijpje en ik ben ook bang dat het misschien het effectief vaporizen in de weg zou zitten. Op zich moet de kop van zo'n freebase pijpje klein genoeg zijn om geen problemen te geven.
Posted 11 September 2006 - 06:08 PM
Anyway... Dit is mijn dmt pijpje, zoals je ziet zit er maar een heel klein gaatje bovenin. Tijdens het roken kun je het pijpje verticaal houden zonder dat de gesmolten dmt er uit loopt. Schoonmaken doe ik met een watje gedrenkt in alcohol.

Posted 11 September 2006 - 06:13 PM
Posted 11 September 2006 - 06:15 PM
Posted 12 September 2006 - 06:37 AM
Lijkt mij een serieus chill pijpje om allerlei verdampbare producten uit te roken, van dmt, 5-meo-dmt tot meth. Alles wat ik enigszins kan verdampen. Ik vind het ook altijd vet om dingen te zien rekristalliseren in het glas, maar dan eigenlijk alleen als je toch genoeg hebt om te roken, want anders moet je met je ene hit ook dat weer gaan verwarmen
Posted 20 September 2006 - 02:22 AM
I repeat (want ik heb het adres van de glasblazer teruggevonden, dus maak me blij met een foto van zo'n pijp):
http://www.erowid.or...dmt_info1.shtml
Weet iemand waar je de "Classis DMT-pipe" die daar is afgebeeld te bemachtigen is? Of heeft iemand een foto van zo'n ding, zodat ik 'm kan laten namaken? Naast dat ik 't een ongelooflijk koel ding vind zou 't ook perfect moeten werken.
Posted 20 September 2006 - 08:59 AM

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 20 September 2006 - 09:18 AM

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 20 September 2006 - 09:39 AM

Thank you, the mdgt.
Posted 21 September 2006 - 09:59 PM
DMT roken lijkt me wat onschuldiger als ayahuasca...of vergis ik mij daar in?
Yopo lijkt mij opzich ookwel wat...
Ik hoor het wel...
Posted 21 September 2006 - 10:26 PM
grtz
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 22 September 2006 - 05:44 PM
Posted 22 September 2006 - 06:09 PM
Kalk hoeft niet, je hebt wel meer dmt nodig.. Iets langere trip met een rustigere opbouw.
Posted 23 September 2006 - 11:37 AM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users