Jump to content

Photo

DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?

• Please log in to reply
225 replies to this topic

#221 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 28 February 2016 - 02:20 PM

Ik heb hier gister een compleet tripreport neergezet, helaas is die door werkzaamheden aan de server verdwenen.

#222 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 20 April 2016 - 04:22 AM

Heeft er iemand ervaring met een acceptabele methode voor het roken van DMT voor de momenten dat het niet mogelijk is om over een fatsoenlijk pijpje te beschikken? Ik denk aan het roken van een stukje folie, of het in een sigaret stoppen (niet in de punt, want dan verbrand het uiteraard), of een totaal andere methode?

Is DMT voldoende oplosbaar in bijv. PG om het met in e-cigarette te verdampen? Zou dit met 5-MeO-DMT werken?

#223 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 April 2016 - 06:33 AM

DMT is waarschijnlijk goed oplosbaar, maar niet voldoende, aangezien de dosis behoorlijk hoog is, zal de concentratie ook enorm hoog moeten zijn. Je gaat een beter kans hebben met 5-MeO.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#224 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 19 February 2019 - 01:03 PM

Ik heb "The Machine" gemaakt van een flesje rijstazijn (om sushi rijst mee te maken). Het gaatje onderin de fles is gemaakt met een "namaak Dremel" die ik een keer voor weinig bij Blokker zag liggen.

000771612_001_188923_200_500x500.jpg

IMG_3129.jpg

IMG_3131.jpg

IMG_3132.jpg

Ik snap nu hoe je " the machine " moet maken maar waar en hoe vul je de DMT?

Ik kom er niet uit... Fles rechtop dmt op de staalwol en dan de dmt eerst in de staalwol smelten ofzo want anders valt het eraf als ik het fles horizontaal ga houden?? Maar hoe komt de damp dan in het flesje?

Of gaat het dmt vullen via het gaatje onderin de fles zodat het dmt op de staalwol valt als je het fles ondersteboven houdt en dan de vlam onder het flesje tegen staalwol houden?

Zou wel foto serie willen zien van hoe het gerookt wordt. The machine maken is simpel maar dan.....

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#225 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 11 March 2019 - 01:06 AM

zNglBR.jpg

Ik vond de machine zelf nooit zo'n succes. Heb jaren altijd een bong of een normale metalen hasj pijp met een laagje as, schep DMT erop en daarop een propje panspons die je langzaam oranje gloeiend verhit zodat de DMT smelt. Dit werkte altijd prima.

Maar sinds kort gebruik ik deze die je met een torch aansteker moet verhitten, en dit werkt zeer goed!

OSJFJT.jpg

#226 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 11 March 2019 - 08:47 PM

Interessant. Ik ga het eerst toch maar eens zoals jij Nexus met een metalen hasj pijp proberen en een propje staalwol/panspons.

Ik gebruikte altijd deze maar het luk dan vaker niet dan wel. Tenminste krijg vaak geen echt breakthrough:

ifqlle1z.jpg

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users