DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?
Posted 16 February 2014 - 11:49 PM
It's better to regret something you have done, then to regret something you haven't done.....
Posted 17 February 2014 - 08:33 AM
Misschien probeer je juist te hard.
En als je eenmaal een doorbraak hebt gehad wil dat geen garantie geven dat het iedere keer bingo is, maar ik denk wel dat het makkelijker wordt.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 February 2014 - 09:45 AM
It's better to regret something you have done, then to regret something you haven't done.....
Posted 17 February 2014 - 01:49 PM
Bedankt Snaap, ik zal wel gewoon zelf een beetje door blijven rommelen, In de hoop dat het lukt. Ik heb nog maar heel weinig DMT, maar ik ga maar eens kijken of ik wat mimoso hostilis kan bestellen uit Zuid Amerika.
Posted 17 February 2014 - 02:40 PM
CEV’s; kringelende spiralen en web-achtige patronen. Kronkelende lijnenpatronen. Geen machine-elfen gezien en op een bepaald moment mijn ogen open gedaan. Mijn aloe veraplant werd mooi verlicht door de zon; de kleur was zo intens dat ik mijn ogen moest toeknijpen. Patronen van lijnen die rekenkundig waren bepaald slopen over de muren on over het plafond. Ik kon er geen wijs uit, maar ik vond het goed zoals het was.
Gepist in de wasbak… De wc voelde als iets onmogelijks om dit tot een goed einde te brengen (qua richten…). Terwijl ik piste keek ik in de spiegel. Ik zag mijn gezicht in de spiegel veranderen, keer op keer. Ik moest eigenlijk wel lachen om mezelf in al die hoedanigheden. Opeens veranderde mijn huid in een soort van gelachtig bruin-groene smurrie die begon te druipen en dat beangstigde me. Oogcontact met mezelf werd te heftig. Ik keek weg en ging weg uit de badkamer. Naar buiten, het balkon op. Ik kijk naar de trampoline in de tuin en zie een soort van onderaardse bewegingen onder de trampoline; beweging, heel subtiel. Ik zie de kippen loslopen in de tuin en een vrouw met een kinderwagen in het park waar ik op uitkijk. Een brede glimlach! Een lach! Langzaam kom ik terug in mijn vertrouwde wereld en kruip achter mijn laptop.
Intussen weer mezelf. Wow, wat intens!
Ik heb het gevoel dat ik net niet doorgebroken ben, maar er dicht tegenaan zat. Is dat zo? Of ben ik er nog lang niet?
Posted 17 February 2014 - 05:47 PM
Beetje off-topic maar een spiegel begint bijna altijd leuk in een trip maar word vanzelf eng: kortom ik raad het de meesten af om niet in de spiegel te kijken onder het trippen
Vooral als je nog niet vaak hebt getript
Laat zo'n trip vooral over je heen gaan!
Posted 17 February 2014 - 06:45 PM
Wel benieuwd hoe dicht ik nu tegen een doorbraak aan zat en of iemand nog tips heeft. Bijna een halve gram er doorheen gejaagd en op zoek naar 'echt'diepgang.....
Posted 17 February 2014 - 10:08 PM
Ik heb me een "machine" gemaakt van een lege 250 ml. wijnfles met staalwol in de hals. Werkt perfect! Hoewel ik het met geen andere methode kan vergelijken. DMT erin smelten en de aansteker erbij. Ik zie precies wat ik doe en het is ook mooi om te zien hoe je de witte rook vanuit de fles je longen in zuigt. Dan weet je dat er iets staat te gebeuren.
Posted 18 February 2014 - 05:36 PM
the machine!!
Posted 27 February 2014 - 12:55 PM
Heeft er iemand ervaring met een acceptabele methode voor het roken van DMT voor de momenten dat het niet mogelijk is om over een fatsoenlijk pijpje te beschikken? Ik denk aan het roken van een stukje folie, of het in een sigaret stoppen (niet in de punt, want dan verbrand het uiteraard), of een totaal andere methode?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 February 2014 - 05:19 PM
Heeft er iemand ervaring met een acceptabele methode voor het roken van DMT voor de momenten dat het niet mogelijk is om over een fatsoenlijk pijpje te beschikken? Ik denk aan het roken van een stukje folie, of het in een sigaret stoppen (niet in de punt, want dan verbrand het uiteraard), of een totaal andere methode?
Een kennis van me die heeft het wel eens succesvol gechineesd. Ik zelf heb daar echter geen ervaring mee maar het kan blijkbaar wel met enige oefening! Changa is erg lekker en leuk maar lang niet zo intens.
Posted 03 April 2014 - 05:12 PM
Hallo Totally Engaged,
Kan je aantal foto's posten van je 25cl witte wijn flesje (Bergerac) waarmee je DMT rookt.
1 foto zegt meer dan 1000 woordjes,
Verzoekje van mij aan mensen ook hier aantal foto's te sturen van hun DMT rook flesje, Ballontje, Gloeilamp enz.....
Om een brede idee te krijgen hoe het nou eigenlijk zelf creatief dmt rook pijp of dergelijke te maken.
Bij DMT extractie is wel met duidelijke uitleg en foto's, nu alleen nog hoe rook pijpje te maken en roken, vaak wordt gezegt staalwol gebruiken, er zijn zoveel soorten (staalwol met roze zeep om afwas te doen, RVS wol enz......)
Thanks,
Posted 07 April 2014 - 01:16 PM
Neem anders dit topic even goed door. Zie hier voor wat voorbeelden, verderop staan nog meer foto's.
Ik zou staalwol nemen waar verder niets op zit, RVS lijkt me prima. Even afbranden op je gasfornuis zodat je zeker weet dat er geen troep meer op zit, et voilá.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 12 April 2014 - 11:07 AM
Hallo Totally Engaged,
Kan je aantal foto's posten van je 25cl witte wijn flesje (Bergerac) waarmee je DMT rookt.
Verzoekje van mij aan mensen ook hier aantal foto's te sturen van hun DMT rook flesje, Ballontje, Gloeilamp enz.....
Om een brede idee te krijgen hoe het nou eigenlijk zelf creatief dmt rook pijp of dergelijke te maken.
Bij DMT extractie is wel met duidelijke uitleg en foto's, nu alleen nog hoe rook pijpje te maken en roken, vaak wordt gezegt staalwol gebruiken, er zijn zoveel soorten (staalwol met roze zeep om afwas te doen, RVS wol enz......)
Thanks,
volkomen off topic hoor, maar je gebruikt de onderschriften van mensen ipv hun nicknames zo kan het onduidelijk worden met wie je wilt discussieren
snap je, mijn nick is venom en eronder staat 'certainly active' en dat onderschrift staat wel bij meer mensen. Nu ging het over elentherelien btw
hier vind je btw de uitleg over the machine, met google had je het in een paar seconden gevonden...
https://wiki.dmt-nexus.me/The_Machine
Posted 12 April 2014 - 03:44 PM
Hallo Totally Engaged,
Thanks,
Foto's heb ik op het moment niet maar ik heb ook een vrij grote fles, ik geloof van 0,7 liter. Dat was op dat moment het enige wat ik voorhanden had, en ik vind het eigenlijk wel prettig. Kan de hele fles vol zuigen met witte lucht en het dan even laten afkoelen om vervolgens de fles leeg te zuigen. Omdat de inhoud zo groot is, is 1 teug meestal voldoende.
Posted 22 June 2014 - 08:07 PM
ik ga voor het eerst dmt doen, wat ik ervan begrijp om te roke, hasjpijpie met gaasje, laagje as, dmt, laagje as en dan de brand erin, rook zo lang mogelijk inhouden en rustig uitblazen... correct me if i am wrong...
van sommige schimmels is bekent dat ze hallucinaties kunnen veroorzaken, de overige laten je hallucineren zonder dat je er erg in hebt...
Posted 23 June 2014 - 07:08 AM
Wrong.brand erin
Je wilt absoluut je best doen om niks te verbranden.
Als je longen je lief zijn tenminste.
Geen rook, wel damp.
Posted 23 June 2014 - 07:52 AM
M.a.w. je wilt eerst de DMT smelten alvorens je het gaat verdampen! Je kan dit het beste doen door de vlam onder het pijpje te houden, maar zorg er inderdaad voor dat de vlam nooit de DMT direct raakt. Als je deze techniek voor het eerst probeert kan het best tricky zijn, maar zodra je het eenmaal onder de knie hebt dan gaat er bijna letterlijk een nieuwe wereld voor je open
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 February 2016 - 09:10 PM
Hallo allen,
Ik was even wat aan het checken op youtube en kwam deze techniek tegen:
Die is hier volgens mij nog niet besproken. Zelf ga ik denk ik een machine maken. Een maat van me kwam laatst naar mij toe in de kroeg en vroeg of ik weleens DMT had geprobeerd, nog niet zei ik. Hij wel.
Wie weet gaat dat voor mij dus ook snel gebeuren. Als jullie de machine gebruiken, gebruiken jullie dan een gewone aansteker? Kan iemand in detail uitleggen waar je de vlam op welk moment houdt? Ik wil geen mg verspillen als ik het weet te bemachtigen.
Gr
Posted 09 February 2016 - 08:45 AM
Deze techniek inderdaad nog niet eerder gezien en kan me prima voorstellen dat het werkt. Ik zou in ieder geval een klein klapgat ergens in de fles maken, want tegen het einde van het filmpje zegt hij dat hij 6x aan de fles moest lurken om hem leeg te krijgen van alle DMT rook.
Bovendien zou ik met elke techniek een breakthrough kunnen krijgen als ik 100mg zou roken, zoals deze knakker doet.
Met een klein glazen pijpje zie ik vaak al dat de DMT rijpt op het glas, met deze fles heb je een veel groter oppervlakte, dus dat zou eventueel een probleem kunnen zijn.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users