Jump to content

Photo

DMT rooktechniekWat is de beste manier om DMT te roken?

• Please log in to reply
225 replies to this topic

#181 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 January 2013 - 12:04 AM

Goeie keuze ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#182 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 22 January 2013 - 04:41 PM

Ik blijf wel fan van de 'klein pijpje; eerst een laag munt bladeren, dan een laagje DMT en dan nog een wat dunner laagje muntbladeren' methode; iedereen die ik vertel over hoe ik DMT rook is aanvankelijk skeptisch en komt met 'nee als je een breakthrough wil heb je echt een bong nodig!' enzo maar dat is dus zeker niet het geval; dit werkt net zo goed als een grote bong; vlam net boven het bovenste laagje muntbladeren tot die gloeien en dan smelt de DMT dus zo weg en kan je de boel in 2 a 3 trekjes wel binnen krijgen, dosis-effect is ongeveer het zelfde als bij een bong maar het pijpje is heel makkelijk overal heen te slepen en overal ter plekke te roken. (Al mijn vrienden die het op deze manier rookten waren ook net zo positief over t pijpje als ik.

Munt bladeren om het van te roken in een bong werkt natuurlijk net zo goed / misschien idd toch net iets beter omdat de rook wat koeler is; vooral de munt is de grote tip qua ''rook-techniek'' maar ik wou toch ff bijmelden dat als je het goed neerlegt (plant materiaal; dmt; plantmateriaal en de DMT vooral van boven goed afdekken) een klein pijpje nergens voor onder doet.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#183 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 01 April 2013 - 11:11 PM

Ik was geïnteresseerd in deze vaporizer 'Vaponic' voor het roken van hasj. Ik vroeg mij af of deze ook geschikt zou zijn voor DMT?

#184 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 02 April 2013 - 08:33 AM

Vast wel. Maar weet wel dat elke vaporizer die je gebruikt om DMT mee te roken, de rest van zijn haar leven naar DMT zal ruiken. Ik betwijfel of je die geur er ooit uit kan krijgen...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#185 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 02 April 2013 - 04:31 PM

Ik rook al jaren van alles door dezelfde hasjpijp en bong, daar proef ik die andere stoffen niet, na het verwisselen van een nieuw gaasje uiteraard. En af en toe schoonmaken natuurlijk. Is dat met zo'n vaporizer zoveel anders? Met de eagle bill heb ik dit ook niet zo ervaren.

Ik vind DMT bovendien helemaal niet vies proeven/ruiken, zoals de meesten wel doen.

#186 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 02 April 2013 - 04:52 PM

Ok, dat had ik niet verwacht. Ik zeg niet dat ik DMT vies vind, maar wel dat ik liever hasj rook die naar hasj smaakt dan naar DMT. Wat voor pijp en bong gebruik je, Nexus? En hoe maak je 'm schoon?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#187 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 02 April 2013 - 05:15 PM

Ik gebruik een kleine metalen hasj pijp, en een plastic doorzichtig bong (met zo'n alien hoofd erin).  Meestal brand ik 'm schoon, of een half uurtje in pan met kokend water, daarna ga ik er met wc papier doorheen. Het blijft altijd wel wat zwart, maar proef dat niet er boven uit.

#188 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 11 April 2013 - 04:39 PM

Vraagje Azgaza :  Gebruik je dan gedroogd muntbladeren of gewoon verse? Ik probeer al een tijdje een goede techniek te vinden maar het lukt niet aardig. Rook nu met een bong en dan laagje as, DMT en daarop nog een laag as. Toch werkt dit niet helemaal naar wens en heb ik het idee dat er teveel DMT verbrand telkens.

#189 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 11 April 2013 - 04:46 PM

Waarom heb je dat idee? Probeer de vlam ook zo ver mogelijk van de DMT af te houden en alleen voor korte perioden. Enne, gedroogde munt natuurlijk. Verse munt wordt ingewikkeld.

Thank you, the mdgt.

#190 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 April 2013 - 05:37 PM

En waarom gebruik je eigenlijk een bong? Persoonlijk vind ik een klein pijpje veel effectiever. Met een bong vul je eerst het reservoir met DMT damp en dan krijg je ineens een stoot DMT binnen, met een klein pijpje kan je constant de DMT naar binnen zuigen, waardoor de shock op je longen veel minder is en daardoor de DMT dus ook langer binnen kan houden. Overigens denk ik ook dat er zeker een significante hoeveelheid DMT oplost in het water, waardoor het alleen om die reden al minder effectief zou zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#191 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 11 April 2013 - 06:05 PM

Is freebase DMT wel wateroplosbaar eigenlijk?

Thank you, the mdgt.

#192 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 April 2013 - 09:19 PM

Het is inderdaad slecht oplosbaar, maar dat betekend niet dat het niet oplosbaar is en omdat we over kleine hoeveelheid spreken (enkele mg's) en in verhouding relatieve grote hoeveelheden water (afhankelijk van de grote van de bong, maar toch als snel meer dan 25 ml water) zal het mij niet verbazen als er enkele enkele mg verdwijnen in het water. Wat wel degelijk een verschil kan maken. Ik kan overigens nergens exacte data over de oplosbaarheid van DMT vinden.

Wat het ook zou kunnen zijn, bedenk ik me nu, is dat het water de DMT dusdanig afkoelt en zorgt dat het neerslaat.

Anyway, ik zou een bong vermijden, als het op DMT roken aankomt.. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#193 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 12 April 2013 - 06:37 AM

je kunt natuurlijk ook de bong zonder water gebruiken :smoke:

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#194 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 April 2013 - 06:13 PM

Maar dan is het eerder een omslachtige pijp dan een bong en je houdt het probleem dat je flinke stoot DMT in 1x binnen krijgt in plaats van het langzaam inhaleren met een normale pijp ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#195 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 16 April 2013 - 03:57 PM

Thanks voor de reacties :)  Ik gebruikte de bong inderdaad zonder water, oftewel een omslagtige pijp.

Toch maar even een klein pijpje aanschaffen denk ik of nogmaals proberen The Machine te maken. Vorige keer ging het mis bij het gat in het flesje maken en lag heel de onderkant er af haha :kidd0:

#196 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 12 February 2014 - 08:50 PM

Ik heb afgelopen zaterdag geprobeerd om DMT te roken, geen succes, ik heb the machine gebouwd, maar ik denk nu ik alles er nog eens op na heb gelezen het verkeerde staalwol gebruikt, ik heb die hele fijne variant van metalino gebruikt. Die vloog ook nog eens in de fik tijdens het roken.

Is het erg ongezond om die rook binnen te krijgen?

Ik heb nu de groffe RVS variant van de appie gekocht, gaat het daar beter mee?

Mijn DMT is ook al 3 jaar oud, heeft weleens waar in het donker gelegen, maar niet echt luchtdicht en op kamer temperatuur, kan ik die als verloren beschouwen?

Ook klapte bij mij tijdens het verwarmen van de hals, de fles hals zelf.. Is jullie dat ook weleens overkomen? 

Cheers

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#197 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 12 February 2014 - 08:51 PM

Thanks voor de reacties :)  Ik gebruikte de bong inderdaad zonder water, oftewel een omslagtige pijp.

Toch maar even een klein pijpje aanschaffen denk ik of nogmaals proberen The Machine te maken. Vorige keer ging het mis bij het gat in het flesje maken en lag heel de onderkant er af haha :kidd0:

Dremel gebruiken, en dan water erbij, oververhit het glas niet!

#198 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 12 February 2014 - 11:56 PM

Gebruik gewoon zo'n methpijpje. Het is even oefenen, maar werkt perfect.

#199 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 15 February 2014 - 11:15 AM

Moet ik nu eerst de rook in de fles laten lopen, of gelijkmet het vlammetje hijsen? Dat eerste toch?

#200 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 15 February 2014 - 09:39 PM

Ik zuig zelf meestal eerst de pijp zo vol mogelijk met rook, haal dan nog even diep adem, en probeer dan in een (of twee of drie) hijsen zoveel mogelijk rook binnen te krijgen. Weet niet of het heel veel uitmaakt, maar het is moeilijker om goed te blijven roken als je al half onder invloed bent.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users