Jump to content

Photo

Keta thuis, aanraders tipsKetamine!

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 May 2008 - 01:54 PM

Vanavond gaan we eens een avondje alleen k proberen en dan thuis.

Setting:

Ik en girlie
nassaal gebruiken, kleine hoeveelheden.
Lekker muziekje en misschien een filmpje

verwacht:
gezelligheid
beetje vaagheid
dat de werking na een uurtje a 1,5 wel over is
gewoon in slaap te kunnen vallen
geen kater de volgende dag!

:P
Aleyhup

#2 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 16 May 2008 - 02:02 PM

Maak daar maar van, mits het gebruik doorzet, apathisch naast elkaar op de bank liggen met idiote hoeveelheid aan vaagheid :P
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 16 May 2008 - 02:05 PM

Als ik een paar suggesties mag doen;

- Zou ik het filmpje skippen, dat ga je toch niet kunnen volgen, zelfs de meest simpele slappe shit en dat vervangen door gezellig met je vriendin te 'spelen' :P

- Als je van plan was kleine hoeveelheden te gebruiken zal in alle waarschijnlijkheid het effect het volgende uur niet mee maken.

- En persoonlijk kan ik altijd vrij moeilijk slapen na ketamine, maar andere hebben hier weer geen problemen mee.

En veel plezier en gezelligheid toegewenst vanavond :D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 May 2008 - 02:19 PM

Geen kater erna is dus wel correct? En hoe zit het met aanvoelen of je meer kan nemen? Kan dat op gevoel of toch een veiligheidsmarge inbouwen ivm opbouwen (*denkt nog eens terug aan uit de hand gelopen ghb-dingetjes*)
Aleyhup

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 16 May 2008 - 02:29 PM

De volgende ochtend kan je nog wat 'afwezig' zijn, maar hoeft lang niet altijd. Bij lage doseringen hoef je dat niet eens te verwachten. Kan zelfs positieve invloed hebben op de volgende dag.

Je kan heel simpel een veiligheids marge, zoals jij het noemt, inbouwen door lijntjes te leggen van max. 20 mg en elke 5-10 min. een lijntje te nemen tot je bent waar je wilt zijn. Overdosen bij ketamine zal in het ergste geval leiden tot een uurtje slapen, of een k-hole (wat ik zelf niet erg vind, maar kan me voorstellen als je er niet op zit te wachten dat het onprettig is) En als je geen alcohol of andere downers op hebt is het in slaap vallen ook niet gevaarlijk zolang je op een plek bent waar dat mogelijk is, maar het klinkt alsof dat wel okay zit :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 May 2008 - 02:31 PM

Ik ben reeds twee keer in een k-hole geweest. Beide was echter na een nacht lang stappen. En dan heb ik toch altijd wat minder moeite met wat minder of meer dan als ik het zo 'los' doe. Verder is een k-hole ook zeker niet het doel vanavond, gewoon lekker chillen :P

(ook omdat k-hole nr2 echt een klote-trip was)
Aleyhup

#7 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 16 May 2008 - 03:14 PM

Vertel eens waarom K-Hole nr.2 zo klote was.

Ik zou die film ook maar overslaan. Gezellig met z'n tweetjes de sofa bemannen en op elkaar passen.
In het beste geval een achtergrondmuziekje op, maar meer stimuli zal je echt niet nodig hebben.

De coming-down is daarentegen echt klote. Maar 's morgens ben je een helder mens, fris en monter! :P

#8 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 May 2008 - 03:21 PM

Vertel eens waarom K-Hole nr.2 zo klote was.

Ik zou die film ook maar overslaan. Gezellig met z'n tweetjes de sofa bemannen en op elkaar passen.
In het beste geval een achtergrondmuziekje op, maar meer stimuli zal je echt niet nodig hebben.

De coming-down is daarentegen echt klote. Maar 's morgens ben je een helder mens, fris en monter! :D

coming down zo klote? Jointje doet wonderen toch?

nr2 was klote omdat alles te ver door elkaar ging lopen. Werkelijkheid versmolt met tijd en ging vervolgens door de centrifuge. Stond boven, naast onder en op de werkelijkheid, terwijl ik met de tijd bezig was en de tijd met mij. Het klinkt zo misschien wel erg bijzonder, maar het was voor mij allemaal te veel op dat moment.

Nr 1 smolt ik samen met het universum en heb daar de meest fantastische sight-seeing tour ooit doorheen gehad :P
Aleyhup

#9 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 May 2008 - 04:22 PM

- Zou ik het filmpje skippen, dat ga je toch niet kunnen volgen, zelfs de meest simpele slappe shit en dat vervangen door gezellig met je vriendin te 'spelen' :vloeken:

Dat 'spelen' is uit mijn eigen ervaring niet zo'n succes. Ik wordt er meestal vrij gevoelloos van. Heb meestal ook niet echt zin dergelijke dingen te doen of dat moment en als je aardig wat op hebt ben je het wat er waarom ook nog eens helemaal vergeten. :P
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 16 May 2008 - 04:45 PM

^Dan verschillen wij op dat vlak :vloeken:

Maar bij hogere doseringen is het 'spelen' ook wat moeilijker, maar met dosissen onder de 50 mg, kan het toch best interesant zijn dat 'spelen'..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 May 2008 - 04:51 PM

^In lage dosering is het inderdaad wel mogelijk en op zich ook wel leuk om eens gedaan te hebben, maar ik vind het niet echt een pre.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#12 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 16 May 2008 - 08:30 PM

In een naspace van keta kwam ik een keer bijna oneindig lang klaar na een orale dienst van mijn lief. :P

Kan wel degelijk een aanrader zijn dus. :vloeken:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 May 2008 - 11:32 PM

wat zijn jullie eigenlijk toch lief.. spelen XD
alleen "orale dienst" is meer een uitspraak die je van agent Smith zou verwachten..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#14 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 23 May 2008 - 03:50 PM

Weekendje gehad (en alweer bijna een nieuwe voor de deur). We hadden in het begin echt te weinig genomen. Schoot gewoon niet op. Alleen een vaag gevoel in het lichaam wat mijn vriendin niks vond en zij wilde niet meer. Ik heb zelf nog een wat grotere dosering genomen en toen werd het toch wel gezellig trippy. Alleen dus wel alleen :)
Aleyhup

#15 Kees Klapkaak

Kees Klapkaak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 22 January 2009 - 02:32 PM

Op bed liggen met relaxte minimale muziek, of juist heftige Drum N' Base.
Bommetje droppen en als je hem begint te voelen een beste snuif nemen in ieder neusgat.

Wegvaren :cigar:

Het liefst met deze op de achtergrond!
http://nl.youtube.co...h?v=QnidbYWV0Cs
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.

{create your own realities}

Peace, Love, Unity, Respect

#16 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 January 2009 - 02:08 PM

Nee man, zonder geluid, licht etc.
Hoe minder input hoe verder je reist.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#17 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 27 February 2009 - 02:20 PM

Ik vind een muziekje met de sfeer die je zoekt zachtjes op de achtergrond in het donker ook wel heel fijn op ketamine, misschien houdt het je een beetje in de realiteit maar bij een medium dosis, niet al te veel dus is het ook wel fijn om die connectie te houden, leidt in mijn ogen ook weer tot nieuwe associaties.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#18 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 27 February 2009 - 02:43 PM

leidt in mijn ogen ook weer tot nieuwe associaties.

ik dacht dat het juist de bedoeling was om te disassocieren op de ket :)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#19 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 27 February 2009 - 03:05 PM

(dis)associaties? Het is wel heel ver weg maar de gedachtes gaan bij een lage / medium dosis gewoon door, muziek lijkt de sfeer te sturen waar in je terecht komt, en afhankelijk van hoe je dat interpreteert gebeuren er weer dingen, die indruk kreeg ik sterk.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 27 February 2009 - 05:58 PM

Hij bedoelt dissocieren

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users