Jump to content

Photo

Houdbaarheid speedbewaartips / houdbaarheid

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 pingpong

pingpong

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 16 May 2008 - 01:30 PM

Hoe kun je speed het beste bewaren? Hoe bewaar jij je speed?
Van de een hoor je droog / donker / luchtdicht. De andere spreekt over een vriezer.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 16 May 2008 - 01:59 PM

Volgens mij is een vriezer luchtdicht, donker en zelfs vocht vrij.

Maar speed kan je prima gewoon bij normale temperatuur bewaren en hoeft niet eesn persť in ziplock, envelopeje is prima.

Neem aan dat je namelijk niet bedoelt dat je het langer dan 25 jaar wilt bewaren. Zou je dat wel willen doen dan kan je het inderdaad mischien beste in ziplock doen folie dr om heen en de vriezer in, maar nogmaals zelfs als je paar jaar met je stash wilt doen is dit allemaal zwaar overdreven..

Alhoewel droog houden wel aan te raden is, want natte pep snuift zo lastig :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 pingpong

pingpong

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 16 May 2008 - 02:05 PM

Fijn om te horen dat je speed ook op kamertemperatuur kunt bewaren.
Ik wist niet dat het zolang houdbaar was op gewone temperatuur.
Dus ik zou het best een paar maanden kunnen bewaren op een droge / donkere / luchtdichte plaats? (buiten de koeling)

#4 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 May 2008 - 02:30 PM

Mijn ervaring is toch echt anders. De werking neemt na verloop van tijd echt af en na een paar maanden doet het zo goed als niks meer.
Aleyhup

#5 pingpong

pingpong

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 16 May 2008 - 02:36 PM

Misschien ligt het aan de kwaliteit bij aankoop? Heb je goeie speed bij aankoop dan zal hij langer houdbaar zijn dan dat je al minder goede speed hebt bij de aankoop?

#6 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 May 2008 - 02:40 PM

Dan heb ik alle keren wel heel erg baggerspul gehad.... :P

kan het me bijna niet voorstellen. Lagere kwaliteit houdt toch gewoon in dat er meer neutraal poeder aan toegevoegd is (damn het spul is al afval :D)? Hoe kan dat verder afbraak van de werkzame stof versnellen?
Aleyhup

#7 pingpong

pingpong

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 16 May 2008 - 02:43 PM

Vandaar ook eigenlijk mijn vraag, want de meningen over het bewaren van speed zijn flink verdeeld.
De een zegt dat het heel lang goed is op kamertemperatuur, de andere zegt dat het niet lang houdbaar is en na een paar maanden al vrijwel tot niks meer doet.

#8 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 16 May 2008 - 03:50 PM

Volgens mij overleeft een gram speed met gemak een nucleaire apocalyps, is ernstig stabiel spul.

#9 pingpong

pingpong

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 16 May 2008 - 03:55 PM

Volgens mij overleeft een gram speed met gemak een nucleaire apocalyps, is ernstig stabiel spul.

Een wat? (nucleaire......) :vloeken:

#10 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 16 May 2008 - 03:56 PM

Apocalyps = vernietiging, eindtijd.

#11 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 17 May 2008 - 08:50 PM

Is volgens mij al vaker een discussie over geweest, maar wat sommige mensen als "goede speed" zien, heeft vaak weinig met puurheid te maken.
Amfetamine heeft geen sterke geur, brand niet superhard in je neus en als je direct een soort flash in je hoofd krijgt is het niet de amfetamine die dit veroorzaakt.
Bovenstaande effecten hebben vaak meer te maken met de oplosmiddelen die er door heen zitten.

Zakje even laten opliggen laat veel van het oplosmiddel al verdampen.
Echte pepsletten zie ik weleens frantic gaan met een pasje/scheermesje, fijn spul over een groot oppervlak laat het idd sneller verdampen.

Edited by mind, 17 May 2008 - 08:51 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#12 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 24 May 2008 - 08:23 PM

Amfetamine heeft geen sterke geur, brand niet superhard in je neus en als je direct een soort flash in je hoofd krijgt is het niet de amfetamine die dit veroorzaakt.
Bovenstaande effecten hebben vaak meer te maken met de oplosmiddelen die er door heen zitten.

Ik weet niet wat jij een sterke geur vindt, of hoe goed je reukorgaan ontwikkeld is, maar ik vind de geur van "goede" amfetamine toch nogal penetrant, om het zwak uit te drukken. Als ik iets uit mijn vriezer haal (ja, daar bewaar ik het dus, in een boterhamzakje, dat ik op zijn beurt weer in een boterhamzakje wikkel, dat ik daarna weer in een curver bakje doe, om te voorkomen dat de vriezer naar speed stinkt...) en ik leg het te drogen in mijn keuken, stinkt de hele keuken naar speed..met de keukendeur dicht is het af en toe zelfs in de huiskamer te ruiken :glare: En branden in de neus doet het bij mij dus wel superhard, gewoon niet te doen,maar dat ligt denk ik meer aan mijn slijmvliezen.... die zijn nogal gevoel voor dat soort zaken denk ik.. :)

Oja, en voordat ik nu te horen krijg dat ik waarschijnlijk baggerspeed heb; getest op 70% (Dex) en 72% (Amfetamine)...

Ik bewaar het dus in een zakje, in de vriezer. Blijft erg lang goed!! Als ik hem eenmaal gedroogd heb, en een week of langer laat liggen, heb ik het idee dat hij zwakker wordt. Maar, dat is slechts mijn idee...

Hemi

#13 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,617 posts

Posted 25 May 2008 - 12:35 PM

Die overige 30% zou dus heel goed de pijn en stank kunnen veroorzaken.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#14 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 25 May 2008 - 01:33 PM

Een klein beetje oplosmiddel kan heel hard stinken. Leg die goeie shit eens een uurtje los in de zon, stank waarschijnlijk weg, potentie niet.

#15 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 25 May 2008 - 03:44 PM

Een klein beetje oplosmiddel kan heel hard stinken. Leg die goeie shit eens een uurtje los in de zon, stank waarschijnlijk weg, potentie niet.

Nee, helaas, stank is dan zeker niet weg... :)

#16 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,052 posts

Posted 26 May 2008 - 08:01 AM

als je vers nog nattig hebt in de vriezer......gedroogd gewoon in de koelkast....blijft het het verst....uiteraard wel luchtdicht :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#17 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 26 May 2008 - 06:55 PM

Wat een onzin allemaal, 't is geen zuivelproduct ofzo. Speed is zo stabiel als plastic.

#18 haplo

haplo

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 780 posts

Posted 27 May 2008 - 04:37 PM

Ik zie ook niet zo de meerwaarde van speed in de vriezer. Ik heb het envelopje gewoon in een zakje en dat weer in een doosje* en na een maand of meer merk ik geen verschil qua effecten.

*Het doosje is er zodat het niet open en bloot rondslingert.

#19 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 27 May 2008 - 10:26 PM

Dealers houden het in de vriezer omdat het dan nat blijft en dus zwaarder, er dampt anders zomaar 30% omzet weg.

#20 pingpong

pingpong

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 31 May 2008 - 03:04 PM

Hmmmz dan zou er dus weer op duiden dat speed niet in de vriezer of koeling hoeft

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users