Jump to content

Photo

Pharmahuasca dosering?

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,328 posts

Posted 18 October 2017 - 10:43 AM

Ik had inderdaad gelezen dat je harmaline had geschreven, zo dyslectisch ben ik nu ook weer niet.

De reden dat ik het vraag is dat de gebruikelijke extractie van harmala hoofdzakelijke harmine oplevert.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 258 posts

Posted 18 October 2017 - 10:49 AM

@ snaap: Dat heb ik nog niet gedaan, ik heb daar al wel veel rond gekeken om informatie over pharmahuasca te vinden.

@ Phlogiston: Ik weet natuurlijk niet om welke je reden je dat vraagt, maar ik heb het gekocht als Harmaline HCl van een betrouwbare bron.

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,328 posts

Posted 18 October 2017 - 02:42 PM

Lijkt me duidelijk om welke reden ik het vraag, toch?

Jij neemt een combinatie van stofjes, in doseringen die actief moeten zijn, maar bij jou doet het weinig. Dus ik probeerde uit te sluiten dat je niet per ongeluk een andere MAO-remmer had. Rond de extractie van deze stofjes bestaat veel verwarring, dus vandaar. Ik kon ook niet weten dat jij je stofje gekocht had... Wel kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dat het probleem was. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 258 posts

Posted 05 November 2017 - 11:31 AM

Ja dat werd pas duidelijk toen je vertelde waarom je het vroeg, al had ik toen al 3x gezegd dat 't Harmaline was..

#25 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,328 posts

Posted 05 November 2017 - 08:51 PM

Belangrijker, heb je uiteindelijk succes behaald met deze pharmahuasca mix?

Of niet te reden kunnen achterhalen waarom het zo weinig deed?

Mijn volgende keer ayahuasca, zal ook in de vorm van pharmahuasca zijn, met extract van Mimosa tenuiflora als DMT component en extract van Peganum harmala als MAOi compontent.

Iemand ervaring met die specifiek combinatie? Zoja, welke tek heb je gebruikt voor extractie van de harmala? En welke doseringen heb je genomen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#26 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 258 posts

Posted 08 November 2017 - 04:33 PM

Nee, helaas nog niet. Maar ik wil het zeker een herkansing geven, alleen wil ik dan eerst wat meer DMT hebben. Helaas kan dit wel prijzig zijn, helemaal omdat je duidelijk meer nodig hebt dan bij het verdampen ervan.

#27 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 258 posts

Posted 23 April 2018 - 11:11 AM

Misschien vragen naar de bekende weg, gezien je username, maar heb je deze vraag al eens gesteld op het dmt-nexus forum? Geweldige bron van kennis - en ik durf te wedden dat ze binnen no time weten wat er aan de hand was.

Zie hier hun pharmahuasca-subforum. Do report back here!

Hey snaap zou jij niet mijn eerste post in dit topic in 't Engels kunnen posten op het dmt-nexus forum? :P Tenminste als je daar een account hebt, ze hebben namelijk een stop gezet op het registreren van nieuwe leden :(
https://www.dmt-nexu...lt.aspx?g=gates

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users