Ik had inderdaad gelezen dat je harmaline had geschreven, zo dyslectisch ben ik nu ook weer niet.
De reden dat ik het vraag is dat de gebruikelijke extractie van harmala hoofdzakelijke harmine oplevert.
Posted 18 October 2017 - 10:43 AM
Ik had inderdaad gelezen dat je harmaline had geschreven, zo dyslectisch ben ik nu ook weer niet.
De reden dat ik het vraag is dat de gebruikelijke extractie van harmala hoofdzakelijke harmine oplevert.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 October 2017 - 10:49 AM
@ snaap: Dat heb ik nog niet gedaan, ik heb daar al wel veel rond gekeken om informatie over pharmahuasca te vinden.
@ Phlogiston: Ik weet natuurlijk niet om welke je reden je dat vraagt, maar ik heb het gekocht als Harmaline HCl van een betrouwbare bron.
Posted 18 October 2017 - 02:42 PM
Lijkt me duidelijk om welke reden ik het vraag, toch?
Jij neemt een combinatie van stofjes, in doseringen die actief moeten zijn, maar bij jou doet het weinig. Dus ik probeerde uit te sluiten dat je niet per ongeluk een andere MAO-remmer had. Rond de extractie van deze stofjes bestaat veel verwarring, dus vandaar. Ik kon ook niet weten dat jij je stofje gekocht had... Wel kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dat het probleem was.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 05 November 2017 - 11:31 AM
Ja dat werd pas duidelijk toen je vertelde waarom je het vroeg, al had ik toen al 3x gezegd dat 't Harmaline was..
Posted 05 November 2017 - 08:51 PM
Belangrijker, heb je uiteindelijk succes behaald met deze pharmahuasca mix?
Of niet te reden kunnen achterhalen waarom het zo weinig deed?
Mijn volgende keer ayahuasca, zal ook in de vorm van pharmahuasca zijn, met extract van Mimosa tenuiflora als DMT component en extract van Peganum harmala als MAOi compontent.
Iemand ervaring met die specifiek combinatie? Zoja, welke tek heb je gebruikt voor extractie van de harmala? En welke doseringen heb je genomen?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 29 April 2019 - 11:08 AM
Om even terug te komen op mijn niet geslaagde Pharmahuasca ervaring. Het is mij verkocht als Harmaline HCl, alleen ik begin er nu sterk aan te twijfelen of dat het ook is. Ik probeerde namelijk net wat op te lossen in wat water, en dit lost voor geen meter op..
Ik ga het een herkansing geven met wat Harmine HCL Isolaat van een andere bron, en dan zelf wat DMT omzetten naar de Fumaraat vorm.
Posted 07 May 2021 - 12:41 AM
Ik heb in de tussentijd flink wat meer ervaring opgedaan met Pharmahuasca, en het is op het moment mijn favoriete psychedelica. Dit was altijd jaren LSD voor mij, maar Pharmahuasca geeft voor mij op alle vlakken alles wat ik zoek in het trippen.
Ik heb het rustig opgebouwd en geëxperimenteerd met DMT freebase en fumaraat, Harmalas HCl, Harmine HCl en Harmine freebase en Harmaline HCl. In water of sap opgelost, in een capsule open of dicht, beide stoffen tegelijk innemen, beide stoffen met 10, 15, 20, 30 of 45 minuten pauze ertussen. Mijn sweetspot is op het moment 200mg Harmalas HCl (50/50 mix aan Harmine en Harmaline) opgelost in een shot glas water en direct er achteraan een open capsule gevuld met 200mg DMT fumaraat kristallen. De misselijkheid is nog steeds heftig in vlagen aanwezig (vooral in het begin) maar het lukte me de laatste keer om niet over m'n nek te gaan. Het geeft bij mij een 2 uur durende sterke trip wat erna snel afbouwt. Lichamelijk ontspannend en sedatief, zeer introspectief en confronterend met dingen uit het verleden die ik al bijna weer vergeten was, en super kleurrijke driedimensionale CEV's die niet afkomstig uit deze wereld zijn
DMT freebase verdampen doe ik helemaal niet meer, ik haal veel meer uit Pharmahuasca. Het komt veel langzamer op, het duurt langer, de visuals bewegen een stuk minder snel (waardoor je ze beter kunt observeren), zijn in mijn ervaring veel gedetailleerder, en het heeft veel meer introspectieve effecten waar ik wat in het dagelijkse leven aan heb. Dit bij elkaar zorgt ervoor dat ik er veel meer uithaal dan DMT verdampen, waarbij ik de laatste keren 30mg al als overweldigend ervaarde.
In verhouding met Ayahuasca vind ik het ook een stuk prettiger, dit aangezien je geen smerig smakend brouwsel hoeft te drinken, en vooral makkelijker kunt doseren. Ook ervaar ik de CEV's met Pharmahuasca gedetailleerder en scherper dan met Ayahuasca.
Ik deel graag mijn ervaringen met mede DHP'ers, dus ik was erg benieuwd of er meer mensen hier uitgebreide ervaring mee hebben opgedaan. Wat zijn jullie voorkeuren van doseringen, manier van inname en welke MAO-remmers heb je de beste ervaringen mee?
0 members, 0 guests, 0 anonymous users