Jump to content

Photo

Pharmahuasca dosering?

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 Petrovic

Petrovic

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 29 April 2008 - 02:54 PM

Hallo allemaal,

Het is me sinds kort gelukt om geéxtraheerde DMT te krijgen van mimosa hostilis :laugh: . Ik rook de DMT volgens de cola fles methode. Maar het enige wat ik krijg is dat ik met ogen open alles super helder zie, en met de ogen dicht vergelijkbare patronen zoals paddo's. Ik vind dit raar aangezien je veel ervaring leest van mensen die echt een 'DMT' wereld zien met entiteiten. Of hebben meer mensen dit? Of doe ik het fout? :)

Hiernaast ben ik van plan om over een tijdje pharmahuasca nemen. dit wil ik doen met 3 gram peganum harmala en de geéxtraheerde dmt in een capsule. Ik kan alleen helaas niets vinden over die dosering. :) hopelijk kunnen julie mij hiermee helpen.

MVG Petrovic.

#2 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 29 April 2008 - 03:31 PM

Probeer anders eerst nog eens een lange ijzere pijp, laagje as, laagje DMT, laagje as, dan de vlam erbij houden en rustig inhaleren en... BLAST OFF!

Als ik me het goed herinner lag de pharmahuasca dosis DMT rond de 70mg voor beginners, maar wacht nog even op mensen met meer ervaring voordat je hier vanuit gaat! :) :)

Heb je al is Ayahuasca gedronken? Waarom ga je niet gewoon naar zo'n ceremonie? Veel fijner vind ik, goede begeleiding en veiliger gevoel, een goede dosis en perfecte plek om het te doen.

Baron

#3 Petrovic

Petrovic

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 29 April 2008 - 05:10 PM

Oké bedankt, zal ik eens proberen.

Maar moet je het ook een bepaalde tijd ingeamdemd houden zoals bij salvia? Is het ook van belang om alles in 1x binnen te krijgen?

En over ayahuasca, is een ayahuasca te vergelijken met dit filmpje: http://nl.youtube.co...h?v=736NKsK86Uk
Dus echt zulke visioenen, ipv alleen de patronen die ik bij paddo's heb?

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 April 2008 - 10:41 PM

Ik rook het altijd met zo'n pijpje:
Posted Image

Werkt erg fijn en zijn in Utrecht bij een niet nader te noemen shop voor rond de 5 euro te koop :)

#5 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 29 April 2008 - 11:34 PM

^Shop als in coffeeshop? (dan denk ik te weten welke)

Ik wil al een poosje zo'n ding, maar die leipe stoner van de lokale smartshop vergeet hem steeds te bestellen.

#6 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 30 April 2008 - 12:19 AM

Nee, geen coffeeshop. Heb er pas weer twee gehaald, misschien had die leipe stoner voor de verandering dan wel weer eens een bestelling gedaan :)

#7 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 30 April 2008 - 12:21 AM

3 gr peganum is goed, en dan een half uur later 100 mg dmt. banisteriopsis caapi is een betere maoi qua aanhoudende visuele effecten ( de verhoudingen van de harmala alkaloiden zijn anders) dan P. Harmala. Evt kan je na het afnemen van effecten nog 100 mg DMT bijnemen, met ayahuasca ceremonies mag je ook een extra glas bijnemen. Volgend mij is er helemaal niks verkeerd aan pharmahuasca, alleen is in mijn oogjes de mix met caapi beter.

Succes met de toediening, klinkt goed.

La dida
You can trust me, I'm dutch.

#8 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 30 April 2008 - 07:54 AM

Oké bedankt, zal ik eens proberen.

Maar moet je het ook een bepaalde tijd ingeamdemd houden zoals bij salvia? Is het ook van belang om alles in 1x binnen te krijgen?

En over ayahuasca, is een ayahuasca te vergelijken met dit filmpje: http://nl.youtube.co...h?v=736NKsK86Uk

Eerste keer DMT ging bij mij zo snel dat ik weinig kan herinneren van die visioenen, de 2 keren daarna was het meer als de CEV's op een heftige paddotrip maar ik had dan ook geen breakthrough.

Verder moet je alles rustig inademen tot je longen vol zijn, vervolgens houdt je het gewoon zo lang mogelijk in 15-20 sec ofzo? En dan kun je als je dat kan nog wat bij roken maar dat lukte mij de eerste keer niet, ik kon het volgens mij niet eens echt lang inhouden lol

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 30 April 2008 - 12:53 PM

Het beste vind ik een kleine bong en zo'n 30 tot 50 mg strooien op een klein beetje gecrushte muntblaadjes, imho veel effectiever dan die stukken glaswerk waar je een aansteker onder moet houden. Het verlies aan rook is verwaarloosbaar.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#10 Xoch

Xoch

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 02 May 2008 - 03:40 PM

Het beste vind ik een kleine bong en zo'n 30 tot 50 mg strooien op een klein beetje gecrushte muntblaadjes, imho veel effectiever dan die stukken glaswerk waar je een aansteker onder moet houden. Het verlies aan rook is verwaarloosbaar.

Hoi

Dit is mijn eerste post hier en ik moet nog een introductie schrijven maar wilde toch ook even reageren vanwege het onderwerp van deze topic :)

Om DMT te roken gebruik ik een klein glazen wietpijpje zonder zeefje. De DMT laat ik in het kopje vallen en met een lucifer wroet ik het door het gaatje heen zodat het onderin, op de bodem van het pijpje valt.

Vervolgens gebruik ik een blauwe vlam aansteker en verwarm de DMT via de buitenkant van de glazen kop. Vanwege de blauwe vlam, blijft de kop van de pijp transparant (geen roetaanslag). Door te verwarmen vanaf de buitenkant, wordt de DMT snel vloeibaar en is het zaak het pijpje verticaal te houden (ten overvloedde, uiteraard met de kop omlaag :respect: ) zodat er niet per ongeluk, vloeibare DMT je mond in loopt (dit is niet leuk getuige het vieze gezicht van een vriend van me toen hem dat gebeurde). Na een paar seconden begint er een witte walm te ontstaan en begin ik langzaam een eerste hijs te nemen. Heeeeel langzaam, beheerst, tot mijn longen helemaal vol zijn. Vervolgens leg ik het pijpje weg (lees: een goede vriend neemt het over) en ga ik liggen.

Deze ene hijs is voor mij voldoende om door te breken waarbij ik moet zeggen dat ik nooit hoef te hoesten of anderszins mijn best moet doen de rook binnen te houden. Met door breken bedoel ik echt doorbreken in de 'klassieke' zin. Volledig weg ergens anders zijn, diep gevoel van 'dit is geen drug'

De goede vriend waarmee ik dit samen, niet zo vaak, doe, heeft minder geschikte longen en moet heel veel moeite doen om 1) genoeg binnen te krijgen en 2) om het binnen te houden. Hij heeft tot dusver nog niet door kunnen breken en wijdt dit aan het feit dat zijn longen/lichaam hem de kans niet geven genoeg binnen te krijgen en te houden.

Overigens is mijn tolerantie voor psilocybine en LSD gemiddeld, evenals mijn tolerantie voor Ayahuasca.

Een uur na het roken is de DMT die eventueel is overgebleven in het pijpje, weer gekristalliseerd (omdat het niet is verbrand ziet er het niet zwart/bruin uit enzo), dit kan eventueel later worden gerookt.

Xoch

#11 Dumpy

Dumpy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 230 posts

Posted 16 May 2008 - 05:16 PM

Beetje late reactie mischien.. maar de effecten die ik bij mn 2e Ayahuasca sessie had waren hiermee zeker wel te vergelijken. Wat minder hollywood achtig natuurlijk, maar zeker herkenbaar!

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 October 2015 - 12:58 PM

Heeft er iemand ook ervaring met het nemen van harmine als de MAOi in hun pharmahuasca? Zoja, wat was jullie dosering?

Ik begrijp uit dit topic dat 100mg DMT een geschikte dosis is. Ladida schreef dat je een half uur moet wachten met de DMT, maar is dat niet wat kort?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 16 October 2015 - 05:53 PM

Nouja, het gaat erom dat de MAOi de MAO-A enzymen in je spijsvertering stillegt hé. Ik heb zelf verder geen ervaring met dit spul, maar dit beschouwend lijkt het me niet zo raar als er (maar) een half uur tijdsverschil in hoeft te zitten?

#14 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 17 October 2015 - 01:05 PM

Ik heb zelf ervaring met syrian rue icm truffels. Ik wachtte ook altijd ongeveer een half uurtje en dat was gewoon goed :)

over de dosis kan ik niet echt wat zeggen, ik maakte gewoon een soort van koffie/thee achtig prutje van de rue :P

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#15 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 15 October 2017 - 04:02 PM

Zijn er ondertussen al wel leden hier die wat meer ervaring hebben opgedaan met het doseren van Pharmahuasca?

Ik had laatst namelijk 100mg Harmaline HCl genomen, en 20 minuten erna 50mg DMT freebase wat na anderhalf uur na laatste inname nog niks deed.
Toen heb ik nog 100mg Harmaline en 20 minuten erna 30mg DMT erbij genomen, hierdoor kreeg ik een zeer kortdurende DMT achtige milde trip.
Uiteindelijk weer anderhalf uur erna nog 30mg genomen, wat lichtelijk wat deed, maar ik was in de tussentijd alweer nuchter.
Om toch nog wat DMT effecten te kunnen bereiken heb ik nog +/- 30mg verdampt, wat het zeer goed deed.

Ik lees veel tegenstrijdige ervaringen van mensen wat betreft de doseringen.
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn tripgenoot, al wel effecten ervaarde vanaf 50mg DMT. En die had bij het bij doseren van 30mg, ook wel een kort, maar wel intens moment van de trip gehad.

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 17 October 2017 - 11:01 AM

Begrijp ik dat je die DMT freebase oraal hebt genomen? Toen ik het las dacht ik automatisch dat je het gerookt / gevaped had, maar bij nader inzien vermoed ik dat het oraal was.

Moet zeggen dat ik niet precies weten of de vrije base oraal goed opgenomen wordt eigenlijk. Weet iemand dat? Kan me voorstellen dat het beter beschikbaar is in zoutvorm, dus dat het daar aan lag dat je er weinig van merkte...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#17 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 17 October 2017 - 11:13 AM

Ik had de DMT freebase inderdaad oraal ingenomen. Zo ver ik heb kunnen lezen is de freebase vorm prima oraal in te nemen in combinatie met Harmaline. Misschien de volgende keer het eerst omzetten naar DMT Citraat?

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 18 October 2017 - 06:49 AM

Als eerst, was het harmaline of harmine, dat je genomen had?

Had je dit in capsules gedaan, zowel de MAO-remmer als de DMT?

Als het in capsules zat, is het mogelijk dat de capsule met de harmaline nog niet volledig was oplost in je maag.

De opname van de DMT zal waarschijnlijk wel sneller gaan als het een zout vorm was. Furmaraat is aan te raden. Geen idee hoe makkelijk DMT-citraat is te handeren. Furmaraat zijn mooi kristalen die makkelijk oplossen in water. Maar als het in capsules zat dan is dit niet het grootste issue, ja maag is zuur genoeg, zal hooguit wat langer duren voordat het wordt opgenomen.

Waar heb je deze doseringen op gebaseerd? Ik heb geen idee of dit laag, gemiddelde of hoge doseringen zijn, maar kan het niet zo zijn dat je dosering misschien simpel weg te laag was?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 18 October 2017 - 09:32 AM

@ Phlogiston: Als ik 3x spreek over dat ik Harmaline heb genomen, is het toch wel duidelijk welke ik heb genomen?

Ik had het beide in capsules gedaan.

Ik heb de doseringen gebaseerd op ervaringen van het internet, waarbij ik veelal lees dat dit voldoende had moeten zijn.

Ook de tijd tussen de inname van de Harmaline en de DMT heb ik gebaseerd op ervaringen van forum's etc..

#20 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 18 October 2017 - 10:17 AM

Misschien vragen naar de bekende weg, gezien je username, maar heb je deze vraag al eens gesteld op het dmt-nexus forum? Geweldige bron van kennis - en ik durf te wedden dat ze binnen no time weten wat er aan de hand was.

Zie hier hun pharmahuasca-subforum. Do report back here!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users