Jump to content

Photo

MDAhet officiƫle MDA topic!

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#61 Marnix

Marnix

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 04 August 2012 - 04:10 PM

MDA is misschien wel de fijnste drug die ik ooit heb geproefd. Ik ben er op een super rare, en misschien wel onverantwoordelijke manier aangekomen, maar het was wel tof. Dan wel weer 3 dagen achter mekaar gebruikt en dat was een kater van jewelste. Ook flink bij gedronken, maar van een klein beetje MDA werd ik weer nuchter; heeft het misschien in de hand geholpen (te denken dat je nuchter bent,maar toch minder remmingen hebben, en dan wat bijpakken). Met MDMA heb ik nooit echt het gevoel om de volgende dag nog iets te nemen, met MDA wel. Misschien niet heel slecht dat het zo moeilijk te verkrijgen is...

Visueel gesproken vind ik MDA niet echt hallucinogeen, maar het versterkt mijn zicht wel heel erg. Alsof je opeens 21/20 ziet opzo, belachelijk scherp, wat ook erg mooi kan zijn. MDMA word het zicht heel erg wazig. Ik denk dat er misschien wel mooie combo's mee te maken zijn; misschien voor bij paddo's, of lsd.

#62 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 02 January 2014 - 05:49 PM

Afgelopen weekend 80 mg. gesampled. Om 2 uur 's nachts op een feestje, toen ik net begon met draaien, samen met een goede vriend van me (had ook 80 mg. op). Denk dat het een uur duurde voordat we het plateau bereikten... tot dusver niet veel meer dan een mdma-achtig gevoel, en weinig trippy's. Op zich voelde ik me wel content en had ik wel een klein beetje een ouderwets mdma love-gevoel, maar niet veel meer dan dat. Ook een overeenkomst met mdma was dat ik me nogal slap voelde... weinig energie, rubberen benen, beetje stroopwafelig. Collega had daar nog meer last van, en vond het dan ook niet echt leuk.

Denk dat het wel potentie heeft, maar dan in een hogere dosering en thuis (met mn vriendinnetje). Zat wel degelijk een erotische component aan, maar in deze dosering weinig grote verschillen met mdma, vond ik.

Jullie ervaringen?

Met O&N dezelfde dosering MDA genomen en een zeeeer vergelijkbare ervaring. Beetje slapjes, wauzig en niet heel helder. Wel blij en ietwat empathisch maar tegelijkertijd niet zo heel veel zin in sociaal doen met mensen die ik niet kende. Na een uur of twee een klein beetje 4-FA bijgenomen (twee keer een klein pinkje) en dat gaf me wel wat extra energie om van m'n ass af te komen en wat te dansen. Ik blijf grotendeels bij mijn eerdere ervaring in 2008. Het voelde net iets wauser dan MDMA, en alhoewel ik al in geen 7 of 8 jaar echt MDMA heb gedaan vond ik MDMA toch een geslaagdere substantie, denk ik. Niet slecht, maar ben ook niet mega-enthousiast.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#63 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 January 2014 - 06:31 PM

Die verminderde helderheid en de afwezigheid van de geforceerde energie vind ik persoonlijk beide juist een voordeel over MDMA.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#64 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 06 March 2016 - 09:09 PM

Gisteren samen met lief weer eens een capsule MDA genomen.
Ik was moe, grieperig, maar wilde toch gezellig het weekend vieren.
Om 21.00 uur de capsule genomen.
Biertje gedronken, wachtend op wat komen ging.
Na een uur was mijn lief al in andere sferen.
Bij mij gebeurde er niets.
Toen er om 23.30 nog niets aan mijn toestand was veranderd, behalve wat stevige buikkrampen, had ik het wel gezien en ben naar bed gegaan.
Heerlijk geslapen.
Tot 2.00 uur en toen: BAM.
Klaarwakker.
Hersens draaide volle toeren, maar mijn lijf bleef hangen in de slaapmodus.
Mmmmmm.... Wat te doen.
3 kwartier liggen zuchten en draaien. Over alles en iedereen nagedacht.
Lag wel lekker, heerlijk zelfs, maar mijn brein vertikte het om weer in slaap te vallen.
Ben toen mijn lief maar gaan vergezellen, die zat beneden in gezellige sfeerverlichting muziek te luisteren en vermaakte zich kostelijk!
Heb nog even bij hem gezeten en wat gekletst, maar mijn lijf wilde alleen maar liggen, slapen zelfs.
We hebben samen een jointje gerookt, en dat was prima.
Mijn brein stopte met overuren draaien!
Ik ben in bed gaan liggen en sliep meteen.
10 heerlijke uren liggen knorren als een baby.
Wat een rare ervaring! 5 uur na inname en ná 2 uur slaap pas iets merken!
Beetje jammer van de avond, want het was niet de insteek dat het zo zou verlopen, volgende keer toch maar in fittere toestand een gezellige avond plannen. 😊

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users