Posted 30 July 2012 - 08:36 AM
Laatst dus tussen de 400 en 500 mg gehad dus. We waren op een housefeestje en ik had 150 mg om te starten en dat was behoorlijk tof. Love-feeling, hugging, trippy effecten, mooie kleurtjes, na paar uurtjes hebben we zo'n 100 mg verdeeld onder ons drie om bij te nemen. Daarna met m'n suffe kop een flesje water uitgedronken waar er nog zo'n 300 mg MDA in opgelost zat waarvan ik dacht dat het water was. Ook een vriendin van ons heeft er nog wat slokken van genomen, denk dat zij dan in totaal 200 mg ofzo op had, mijn vrouw rond de 150 en ik 450 ofzo. Trip werd echt heel zwaar en dansen ging niet meer, echt veel visuals gehad. Hoewel ik veel meer op had dan de anderen, hebben we toch allemaal tot de late avond erna na-effecten gehad. Zit nu enkel al een tijd met een verdoofde teen. Volgens de dokter komt dit van het dansen en moet mijn teen wat gekneld zijn geweest en door de drugs zou ik dit niet gevoeld hebben. Mijn vrouw zei dat mijn een oog echt ook de andere kant op ging dan mijn andere ... echt niet goed dus. De hele trip heeft diepe indruk op me gemaakt en voel me echt wel kut voor m'n onverantwoord gedrag. Verder heeft mijn vrouw echt een eye-opener gehad op die drugs en ze vond het het mooiste wat ze ooit gehad heeft. Vriendin van ons heeft gekotst, maar merendeel van haar trip was mooi. Tweede deel van haar trip kreeg ze te maken met allerlei angsten en scary visualus/hallucinaties, dan heb ik een beetje met haar gepraat. Ze zei wel dat het heel leerzaam was en dat ze uit een avondje mda meer geleerd heeft dan jarenlange therapie bij haar psy. Ze is er heel sterk uitgekomen met veel nieuwe inzichten.
Maar goed, echt onverantwoord enzo, vooral omdat ik de meest verantwoordelijke hoorde te zijn van het groepje :/.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.