Jump to content

Photo

MDAhet officiŽle MDA topic!

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#41 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 02 March 2010 - 06:28 PM

Naar mijn mening zijn bijna alle drugs beter zonder wiet erbij, maar dat is persoonlijk gok ik ;)

Ik heb geen ervaring met MDA alleen, wel in (geteste) pillen met MDMA erbij. Moet zeggen dat ik visueel geen verschil merkte met puur mdma, wel meer het "zand"-gevoel zoals ik het meestal maar omschrijf, alles voelt zandachtig/zacht, en meer hangerig / knuffelig / verliefd op alles.
Verbing weirds language.

#42 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 22 March 2012 - 12:53 AM

Heeft er iemand een verklaring voor dat MDA zo moeilijk te krijgen is? Is het niet ongeveer het zelfde om te maken als MDMA?
Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#43 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 22 March 2012 - 06:51 AM

Minder naamsbekendheid, en dus minder vraag denk ik?
Verbing weirds language.

#44 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 22 March 2012 - 07:32 AM

Het komt wel voor in XTC tabletten maar dan vaak in combi met MDMA en MDEA. Geen idee waarom dat bij elkaar gegooid wordt.

#45 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 22 March 2012 - 12:03 PM

Toch vreemd want ik ken echt een hoop mensen die er om staan te springen...
Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#46 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 09 April 2012 - 05:44 PM

Hey,

Ik slik 300 mg Venlafaxine XR per dag. Ik heb 500 mg MDA vers uit het lab van een scheikundige genuttigd, dit nasaal genomen. Ik heb getript alsof ik 300 microgram LSD ophad. Verder geen enkel MDMA-gevoel of whatever, dit komt door de medicatie. Door het 5HT2A agonisme van MDA heb ik puur een trip gehad, mijn vriendin knalde m van 70mg al hard!

greetsssss

#47 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 09 April 2012 - 09:30 PM

500 of 50 mg? 50 mg zou wel vreemd zijn, maar uit je tekst maak ik op dat je meer op had dan je vriendin, dus zal wel 500 zijn en dit nasaal? Als je echt zo onverantwoordelijk bezig bent ga ik geen serieus antwoord op je vraag geven. Bovendien overweeg je een mogelijke interactie voor je gebruik en niet achteraf....

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#48 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 09 April 2012 - 09:34 PM

Als je echt zo onverantwoordelijk bezig bent ga ik geen serieus antwoord op je vraag geven.

welke vraag?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#49 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 09 April 2012 - 09:37 PM

oh ik las, "komt dit door de medicatie" ipv "dit komt door", maar als het enkel een mededeling is, maakt het dat nog droeviger.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#50 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 09 April 2012 - 09:59 PM

Weleens gelezen dat sommige anti-depressiva (bepaalde) brain damage van mdma kunnen tegengaan.. maar 500 mg, dat is echt niet goed voor je kop.
Niet bedoeld als een oordeel hoor, je moet het zelf weten maar dit is een mededeling.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#51 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 10 April 2012 - 12:33 PM

Weleens gelezen dat sommige anti-depressiva (bepaalde) brain damage van mdma kunnen tegengaan.. maar 500 mg, dat is echt niet goed voor je kop.
Niet bedoeld als een oordeel hoor, je moet het zelf weten maar dit is een mededeling.

Dit weet ik ook. Maar het was al dom om het uberhaupt te nemen, maar als je die stap eenmaal hebt gezet dan is het lastig niks meer te nemen. Ik voelde pas echt wat vanaf 300 mg ofzo, vandaar de hoge dosis. Maar had die post neergezet om te vertellen dat de trip zo was als die van LSD, en niet zoals men altijd denkt 'dingen zien die er niet zijn'-mdma hallucinaties zeg maar. Maar denk dat dit komt doordat er nauwelijks serotonine-release was.

#52 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,398 posts

Posted 10 April 2012 - 12:36 PM

.. het was al dom om het uberhaupt te nemen, maar als je die stap eenmaal hebt gezet dan is het lastig niks meer te nemen.

Misschien moet je er eens met een deskundige over praten.

#53 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 11 April 2012 - 10:14 AM

Posted Image
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#54 brokkie

brokkie

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 15 April 2012 - 09:21 AM

Ik heb wel wat ervaring met MDA :D

Ik heb een keer een zakje van 100 MDA pilletjes gekregen van een vriend en dat was een leuke tijd :)

Je spaced er eigenlijk gelijk zo hard op, als je zou doen als je teveel MDMA hebt genomen. Maar dat komt omdat je lichaam de MDMA zelf voor een gedeelte omzet naar MDA en met grotere hoeveelheden merk je dat wel.

Ik kan er bijhoorlijk van de kaart van raken, over het algemeen heel audiovisueel. En het houdt ontzettend lang aan. (zo'n 8 uur)

Je moet alleen wel geduld hebben als je het hebt ingenomen (in pilvorm dan, op een andere manier heb ik geen ervaring) want het duurt lang voordat het inkickt. Het gevaar is dan dat mensen bij gaan pakken en veel te diep gaan. En aangezien het ook nog es heel lang duurt kan dat heel heftig zijn.

Ik vond het iig leuk spul en vind het jammer dat ik het afgezien van die stash van 100 pillen (die ik voor het grootste gedeelte ook heb uitgedeeld natuurlijk) nooit meer tegen ben gekomen.

Schijnt trouwens toch hippie spul te zijn dit? :D
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#55 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 30 July 2012 - 08:36 AM

Laatst dus tussen de 400 en 500 mg gehad dus. We waren op een housefeestje en ik had 150 mg om te starten en dat was behoorlijk tof. Love-feeling, hugging, trippy effecten, mooie kleurtjes, na paar uurtjes hebben we zo'n 100 mg verdeeld onder ons drie om bij te nemen. Daarna met m'n suffe kop een flesje water uitgedronken waar er nog zo'n 300 mg MDA in opgelost zat waarvan ik dacht dat het water was. Ook een vriendin van ons heeft er nog wat slokken van genomen, denk dat zij dan in totaal 200 mg ofzo op had, mijn vrouw rond de 150 en ik 450 ofzo. Trip werd echt heel zwaar en dansen ging niet meer, echt veel visuals gehad. Hoewel ik veel meer op had dan de anderen, hebben we toch allemaal tot de late avond erna na-effecten gehad. Zit nu enkel al een tijd met een verdoofde teen. Volgens de dokter komt dit van het dansen en moet mijn teen wat gekneld zijn geweest en door de drugs zou ik dit niet gevoeld hebben. Mijn vrouw zei dat mijn een oog echt ook de andere kant op ging dan mijn andere ... echt niet goed dus. De hele trip heeft diepe indruk op me gemaakt en voel me echt wel kut voor m'n onverantwoord gedrag. Verder heeft mijn vrouw echt een eye-opener gehad op die drugs en ze vond het het mooiste wat ze ooit gehad heeft. Vriendin van ons heeft gekotst, maar merendeel van haar trip was mooi. Tweede deel van haar trip kreeg ze te maken met allerlei angsten en scary visualus/hallucinaties, dan heb ik een beetje met haar gepraat. Ze zei wel dat het heel leerzaam was en dat ze uit een avondje mda meer geleerd heeft dan jarenlange therapie bij haar psy. Ze is er heel sterk uitgekomen met veel nieuwe inzichten.

Maar goed, echt onverantwoord enzo, vooral omdat ik de meest verantwoordelijke hoorde te zijn van het groepje :/.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#56 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 30 July 2012 - 06:21 PM

Posted Image

#57 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,398 posts

Posted 30 July 2012 - 06:27 PM

vooral omdat ik de meest verantwoordelijke hoorde te zijn van het groepje :/.

Bwahahaa, jouw vrouw is echt wel veel verantwoordelijker dan jij :bleh:

Gelukkig was dit niet zo'n extreme fout als Videlic met z'n 2cb. Toch wel echt heel erg dom dat je vergeet dat je je drugs in een flesje water had zitten.
Misschien slimmer dan om bommetjes te maken ofzo.

#58 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,425 posts

Posted 30 July 2012 - 07:23 PM

hey wolvenkind, wat dom zeg :P

Life is too interesting to be bored.

#59 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 30 July 2012 - 10:31 PM

echt he, wat is dat hier toch laatste dagen? Ik ga niet zeggen dat ik nog nooit veel te veel drugs heb binnen gehad, maar per ongeluk? :P

#60 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 31 July 2012 - 07:38 AM

Jij bent anders ook niet van de slimsten ^ :P

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users