MDAhet officiële MDA topic!
Posted 07 September 2008 - 10:09 PM
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 07 September 2008 - 10:27 PM

En wat ik nog wel bij mijn vorige post had moet posten is dat ik er wel heel er wisselvallig van werd, maar dat schijf ik af aan de alcohol denk ik. Vandaar dat ik het beetje weg gelaten had..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 07 September 2008 - 10:36 PM
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 07 September 2008 - 11:01 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 September 2008 - 11:47 PM

Posted 02 January 2009 - 05:49 PM
Zijn er meer mensen die dit verschil merken??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 31 January 2010 - 09:57 AM
[snaap] topic samengevoegd met 't officiële MDA topic[/snaap]
Posted 31 January 2010 - 10:46 AM
Ik zelf had zeker geen tolerantie (ruim 5 jaar geen MDMA gedaan en nog nooit MDA). Hij had misschien een lichte tolerantie van een maand of 2 er voor.
Was een zeer rustige opkomst van zeker een uur waarna een plateau van zo'n 3-4 uur. Zeer veel gepraat en geblowed (huiselijke setting). En echt 10 liter water gedronken.
Uiteindelijk zeker 2-3 uur na-effecten gehad in de vorm van stimulatie en niet kunnen slapen. Extreem gaar wakker geworden.
Ik denk dat voor de meeste mensen de dosering in de range 80-120mg zal liggen, naargelang of je klein/groot bent of weinig/veel torenatie hebt.
Posted 31 January 2010 - 11:05 AM
Posted 31 January 2010 - 11:57 AM
Ik vond MDA sws niet heel erg euforisch. Na een uurtje of wat kregen we gewoon erg veel trek in een lekker hashjointje en dat werden er steeds meer gedurende de trip.
Posted 31 January 2010 - 12:05 PM
Maar dat is jouw ervaring dus niet begrijp ik..
Posted 31 January 2010 - 04:42 PM
Geen ervaring met MDA, buiten in kleine hoeveelheid vermengd met MDMA.
En een joint kan bij uitwerking van een MD(M)A tripje je toch eerder het euforische gevoel terug brengen, of zo is toch mijn ervaring met MDMA.
Wat een wereld...
Posted 31 January 2010 - 07:13 PM
MDA is ook niet echt een uitgaansdrugs, meer lekker met vriendje op de bank, relaxte muziek en dan komt het helemaal goed. hmmm, zo dit allemaal op schrijvend, zal er best wel weer's zin in hebben

Posted 31 January 2010 - 10:12 PM

mdma voelt smoother en verfijnder en heb ik nauwelijks een kater van in tegenstelling tot deze 'hooligan'...
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 26 February 2010 - 11:29 AM
Posted 26 February 2010 - 09:02 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 26 February 2010 - 09:25 PM
als ik MDMA neem heb ik al madd-ass hallucinaties, hoe zou dit dat met MDA zijn? heb hier nog niemand zich echt expliciet uit horen spreken over de visuals terwijl het toch bekend staat als een vrij visuele stof, of zie ik dit verkeerd?
wat versta jij onder *madd-ass hallucinaties? een paar verkeerdsborden aanzien voor een groepje jongeren? of zie je echt lsd alike hallucinaties als kleur veranderingen en patronen?
Posted 02 March 2010 - 12:48 PM
kan ik dit ook van MDA verwachten?
Posted 02 March 2010 - 01:02 PM
Wat jij omschrijft zijn wel "mad-ass" hallucinaties inderdaad, maar ik had die eerder geassocieerd met delirianten of dissociativa. Ik heb alleen geen ervaring met hele hoge dosissen md(m)a, maar hoor inderdaad wel eens van mensen die heel grote hoeveelheden naar binnen werken.
Posted 02 March 2010 - 05:30 PM
heb geen ervaring met MDMA zonder er helemaal bij geblowed te hebben