Jump to content

Photo

MDAhet officiële MDA topic!

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#21 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 07 September 2008 - 10:09 PM

250 mg deed weinig, ik had er niet bij stilgestaan dat ik begin vd dag wat hydroxyzine genomen had voor een allergietje... Jammer!!! Het leek haast of de MDA versuffend werkte ipv up.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 07 September 2008 - 10:27 PM

Had je wel de 'goeie' MDA ;) en 250 is sws vrij hoog.

En wat ik nog wel bij mijn vorige post had moet posten is dat ik er wel heel er wisselvallig van werd, maar dat schijf ik af aan de alcohol denk ik. Vandaar dat ik het beetje weg gelaten had..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 07 September 2008 - 10:36 PM

het was de goeie hoor, voor zover ik weet was er geen stukje molecuul aangeplakt. Eerder had ik bij 100 al een goeie initiatie van de effecten. Gewoon stom van me dat ik die hydroxy vergeten was, waar ik echt gevoelig voor ben.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 07 September 2008 - 11:01 PM

Met 'goede' bedoelde ik eigenlijk meer van; weet je zeker dat je niet element 8 vervangen heb door element 6 ergens in de structuur??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 08 September 2008 - 11:47 PM

wat denk je zelf? Ik heb geen witte labjas maar een resusaappak en bunnysuit voor mijn testfuncties, en wat dat betreft weet ik dat de labels (nog steeds) kloppen. Dat van die elementen, ik kom maar aan 4 ( water, vuur etc)dus nee.

:P

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 02 January 2009 - 05:49 PM

Wat me ook opvalt aan de MDA in vergelijking met MDMA is dat de come-up veel aangenamer (lees: rustiger en geleidelijker) is. En de come-down verloopt ook stukken soepeler.

Zijn er meer mensen die dit verschil merken??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 donleon

donleon

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 31 January 2010 - 09:57 AM

Hallo, zijn hier mensen die onlangs nog MDA hebben gebruikt, ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen en wat een goede hoeveelheid is om te gebruiken?

[snaap] topic samengevoegd met 't officiële MDA topic[/snaap]
The sun shines everyday..trust me :-D

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,397 posts

Posted 31 January 2010 - 10:46 AM

^ yup, Wij hadden ieder ongeveer 100mg kristallen.

Ik zelf had zeker geen tolerantie (ruim 5 jaar geen MDMA gedaan en nog nooit MDA). Hij had misschien een lichte tolerantie van een maand of 2 er voor.

Was een zeer rustige opkomst van zeker een uur waarna een plateau van zo'n 3-4 uur. Zeer veel gepraat en geblowed (huiselijke setting). En echt 10 liter water gedronken.
Uiteindelijk zeker 2-3 uur na-effecten gehad in de vorm van stimulatie en niet kunnen slapen. Extreem gaar wakker geworden.

Ik denk dat voor de meeste mensen de dosering in de range 80-120mg zal liggen, naargelang of je klein/groot bent of weinig/veel torenatie hebt.

#29 donleon

donleon

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 31 January 2010 - 11:05 AM

Thnx 4 the info. 100 mg lijkt mij een redelijke aanvangsdosis. Veel erbij geblowd schrijf je, drukt dat het ultieme gevoel niet weg?

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,397 posts

Posted 31 January 2010 - 11:57 AM

^ wat bedoel je daar mee?

Ik vond MDA sws niet heel erg euforisch. Na een uurtje of wat kregen we gewoon erg veel trek in een lekker hashjointje en dat werden er steeds meer gedurende de trip.

#31 donleon

donleon

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 31 January 2010 - 12:05 PM

Oh okay, in mijn herinnering is dat MDA juist heel erg euforisch meer dan MDMA, vandaar mijn vraag of hash het ultieme (lees: euforisch ;-)) gevoel niet wegdrukt?
Maar dat is jouw ervaring dus niet begrijp ik..

#32 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 31 January 2010 - 04:42 PM

Was MDA niet visueler/ psychedelischer dan MDMA?
Geen ervaring met MDA, buiten in kleine hoeveelheid vermengd met MDMA.

En een joint kan bij uitwerking van een MD(M)A tripje je toch eerder het euforische gevoel terug brengen, of zo is toch mijn ervaring met MDMA.

Wat een wereld...

#33 donleon

donleon

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 31 January 2010 - 07:13 PM

MDA heeft idd een behoorlijk trip effect (visueler) en het empathische gevoel is (in mijn beleving) ook veel sterker dan bij MDMA. Het roken van Wiet i.c.m. met MDMA neemt bij mij juist het gevoel wat af, word slomer en de werking is korter. Nou ben ik ook geen fanatieke blower, dat zal ongetwijfeld meespelen.

MDA is ook niet echt een uitgaansdrugs, meer lekker met vriendje op de bank, relaxte muziek en dan komt het helemaal goed. hmmm, zo dit allemaal op schrijvend, zal er best wel weer's zin in hebben :D maar ja hard to find..:(

#34 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 31 January 2010 - 10:12 PM

voor mij is mda :D gevolgd door een vrij heftige :(

mdma voelt smoother en verfijnder en heb ik nauwelijks een kater van in tegenstelling tot deze 'hooligan'...

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#35 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 26 February 2010 - 11:29 AM

als ik MDMA neem heb ik al madd-ass hallucinaties, hoe zou dit dat met MDA zijn? heb hier nog niemand zich echt expliciet uit horen spreken over de visuals terwijl het toch bekend staat als een vrij visuele stof, of zie ik dit verkeerd?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#36 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 26 February 2010 - 09:02 PM

Als jij met MDMA 'madd-ass hallucinaties' hebt, dan zal je met MDA ook wel goed zitten, maar zelf niet heel veel van het visuele karakter gemerkt.. (als dat er überhaupt is??)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#37 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 26 February 2010 - 09:25 PM

als ik MDMA neem heb ik al madd-ass hallucinaties, hoe zou dit dat met MDA zijn? heb hier nog niemand zich echt expliciet uit horen spreken over de visuals terwijl het toch bekend staat als een vrij visuele stof, of zie ik dit verkeerd?

wat versta jij onder *madd-ass hallucinaties? een paar verkeerdsborden aanzien voor een groepje jongeren? of zie je echt lsd alike hallucinaties als kleur veranderingen en patronen?

#38 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 02 March 2010 - 12:48 PM

ik moet zeggen dat ik een paar verkeersborden aanzien voor een groepje jongeren boeiender dan een paar patronen en kleur vranderingen. verder heb ik patronen en kleurveranderingen ook met MDMA, alleen dan net iets anders dan met LSD. verder zie ik mensen met de gekste brillen op lopen, draken rondvliegen, zie ik insecten die zo een 30 cm groot zijn in de lucht hangen (dit zijn geen aardse insecten maar meer buitenaards...) en ga zo maar door, als ik genoeg MDMA en wiet op heb zie ik echt vage shit. was laatst bij een maat van me thuis, zie ik opeens een ruimteschip van zo een 20 cm voorbij tuffen in de kamer en toen ik goed keek zag ik er een klein deurtje in open gaan, waaruit bender (die robot uit futurama) naar beneden viel, ik kon hem volgen totdat hij de vloer raakte waar ik een kleine plof zag waarna het spectakel plaatst maakte voor mijn maat die veranderde in een engelsman (met briletje, bolhoedje, nette snor en een net pak, terwijl hij gewoon een trainingspak aanhad), verder zie ik soms de hele tijd vlinders rondvliegen en noem zo maar op, het is niet de hele tijd en het is niet altijd hetzelfde, het is ook alleen als ik er wiet bij rook... mijn MDMA is getest op 83% mdma, de rest is gewoon bindbiddel, dus geen vage shit, gewoon puur

kan ik dit ook van MDA verwachten?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#39 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 02 March 2010 - 01:02 PM

Hoe hoog is je dosis dan? Ik begin pas visuele aspecten op te merken > 250mg, en dan nog niet wat jij omschrijft. Wel kleurveranderingen, schommelingen en alien-achtige vervormingen, en soms objecten of heftige vloeiende of springende bewegingen "in de ooghoeken".

Wat jij omschrijft zijn wel "mad-ass" hallucinaties inderdaad, maar ik had die eerder geassocieerd met delirianten of dissociativa. Ik heb alleen geen ervaring met hele hoge dosissen md(m)a, maar hoor inderdaad wel eens van mensen die heel grote hoeveelheden naar binnen werken.
Verbing weirds language.

#40 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 02 March 2010 - 05:30 PM

ja dat is het gekke dus, ik heb het (afhankelijk van de situatie) al bij 125 mg... dan moet ik er wel bij blowen of van tevoren geblowed hebben, het gebeurd zeg maar alleen als ik tijdens de opkomst stoned ben en daarna door blow... aan de andere kant gebeurt het soms bijna niet en andere keren pas weer als ik meer gebruikt heb, er valt geen pijl op te trekken...

heb geen ervaring met MDMA zonder er helemaal bij geblowed te hebben

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users