Jump to content

Photo

MDAhet officile MDA topic!

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#1 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,662 posts

Posted 22 April 2008 - 11:24 AM

Zo. Alle pagina's doorgespit en nee hoor: nog geen topic over mda. Bij deze dan.

Afgelopen weekend 80 mg. gesampled. Om 2 uur 's nachts op een feestje, toen ik net begon met draaien, samen met een goede vriend van me (had ook 80 mg. op). Denk dat het een uur duurde voordat we het plateau bereikten... tot dusver niet veel meer dan een mdma-achtig gevoel, en weinig trippy's. Op zich voelde ik me wel content en had ik wel een klein beetje een ouderwets mdma love-gevoel, maar niet veel meer dan dat. Ook een overeenkomst met mdma was dat ik me nogal slap voelde... weinig energie, rubberen benen, beetje stroopwafelig. Collega had daar nog meer last van, en vond het dan ook niet echt leuk.

Denk dat het wel potentie heeft, maar dan in een hogere dosering en thuis (met mn vriendinnetje). Zat wel degelijk een erotische component aan, maar in deze dosering weinig grote verschillen met mdma, vond ik.

Jullie ervaringen?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#2 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 22 April 2008 - 01:03 PM

moet dat afnemen! :rolleyes:

die dosis is volgens Erowid de ondergrens voor 'small and sensitive' people, duidelijk te weinig voor jou dus. Ik ben benieuwd naar de follow-up!

ik hoorde een parkiet in het bos schetteren over deze stof, helaas merkte ik er niets van toen ik hem opat. Voortaan toch wat beter luisteren...
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,662 posts

Posted 22 April 2008 - 01:06 PM

moet dat afnemen! :rolleyes:

wat? :)

ik hoor een parkiet in het bos schetteren over deze stof, helaas merkte ik er niets van toen ik hem opat. Voortaan toch wat beter luisteren...

hoeveel woog die parkiet ongeveer? en zou er sprake kunnen zijn geweest van (kruis)tolerantie?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 22 April 2008 - 01:25 PM

Ik vind het superspul. Ik nam 5 pillen met onbekende hoeveelheid mda en tripte hard. toch prefereer ik nog altijd mdma. ik ben wel benieuwd naar mdea.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 22 April 2008 - 02:14 PM

@ Snaapie: Hoelang werkte het bij jouw (en je collega)?

Dat wil namelijk ook nog wel eens van persoon tot persoon te kunnen verschillen. (Net als 4-FMP)

En @ Static:
Wat is de meerwaarde aan jouw post??
Je weet niet hoeveel je op had, behalve dat het veel was, of het uberhaupt MDA was, je zegt niks over werkingsduur en of het in combinatie met andere middelen was of niet.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,662 posts

Posted 22 April 2008 - 02:20 PM

Poelstra: we zijn om 8 uur gestopt met draaien, en toen was het ook wel grotendeels voorbij, wat ons beide betreft. Was toen ook wel aardig moe ineens, maar dat zou ook met de lange duur van onze set te maken kunnen hebben gehad... :rolleyes: Was trouwens een erg kickass feestje. :) Totale duur was iets van 5 a 6 uur dus, en zeker niet zo lang als sommige mensen claimen. En eigenlijk ook helemaal niet psychedelisch... als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik mdma had gehad...

Overigens: geen kater (afgezien van vaagheid door te weinig snaap), zelfs niet op suicide tuesday.

Thank you, the mdgt.

#7 Falchion

Falchion

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 189 posts

Posted 22 April 2008 - 02:45 PM

ik ben wel benieuwd naar mdea.

Ik zal straks ff een trip report in elkaar draaien nav mijn eigen ervaringen daarmee.

#8 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 22 April 2008 - 04:32 PM

En @ Static:
Wat is de meerwaarde aan jouw post??
Je weet niet hoeveel je op had, behalve dat het veel was, of het uberhaupt MDA was, je zegt niks over werkingsduur en of het in combinatie met andere middelen was of niet.

Ik weet dat het 5 sterke MDA pillen waren. Ik weet zeker dat het MDA was en ik spreek gewoon uit ervaring. En het werd me ook gewoon verkocht als MDA. Ik kan me de volledige werkingsduur niet herrineren en heb het toen gecombineerd met lithium carbonate, GVL, GBL, ethylcathinone & diethylcathinone...

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,397 posts

Posted 22 April 2008 - 05:31 PM

^ dus van die combinatie tripte je hard.

#10 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 22 April 2008 - 06:01 PM

Al die andere middelen hebben geen enkele psychedelische kwaliteiten. Denk je soms dat er een bepaalde synergie onstaat tussen die middelen waarvan je gaat trippen? Ik denk van niet hoor. Anders wil ik wel jouw theorie horen.

#11 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,389 posts

Posted 22 April 2008 - 06:22 PM

Als het Static hoeveelheden waren, zou ik zelfs nog zomaar geloven dat het dopaminepsychose was.

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,397 posts

Posted 22 April 2008 - 06:32 PM

^ lijkt me ook plausibel ja.

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ~100mg ga proberen.

#13 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,052 posts

Posted 22 April 2008 - 10:33 PM

:D MDA ....leuk :)

Ik trip nooit echt snel van dingen....heb wel van MDA een trippig iets gehad.....was op lowlands 1999/2000 is het.....al een dag of 3/4 wakker....maar dat gebeurt wel vaker bij me en toen helemaal hihi......3 of 4 pillen MDA gehad (van 100mg) .....had daarvoor al wel de nodige andere dingen gehad (die dag pep, mdma, bleu mystic, coke etc. )....op lowlands snuif/slik/rook ik hele dagen door zeg maar.... maar toen dus de MDA

Ik stond op een gegeven in een plaskruis (je kent ze wel die grijze dingen op festivals) en opeens kickte er wat in :D .....het grijs voor me ging helemaal om me heen....moets mezelf letterlijk uit dat plaskruis trekken zeg maar
Alle mensen die ik zag hadden 3 tot 4x zichzelf achter hun aan lopen....alsof iemand in stroboscoop geflikker wegloopt zeg maar....de persoon zelf heel duidelijk en daarachter schimmen van die persoon....en wat ik toen opmerkte was dat elk geluid even hard was.....dus hoever weg of dichtbij alles was even hard....maar ja op lowlands met veel mensen en dingen.....werd me iets teveel...kon de uitgang niet vinden.....aan een paar mensen gevraagd totdat een bekende tegen me zei...daar is de uitgang...stond ik er met me neus gewoon 2 meter voor hihihi....van het festival terrein afgegaan en richting camping gelopen.....toen zakte het eigenlijk alweer wat weg....daarna nog wel een tijd super chill wc-feesje gehouden...niet meer getript....kon toen ook een combi zijn van alle dope en die MDA die inkickte maar eerder van die combi zonder MDA nooit trippige dingen gehad......maar was wel super chill toen :D

Daarna nog MDA gehad....niet getript maar ik vind het fijner dan MDMA omdat het minder me hoofd vertroebeld lijkt het wel :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#14 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 22 April 2008 - 10:53 PM

80 mg is wel aan de laaage kant. Ik nam met mijn vriendin telkens boven de 200 mg, wat resulteerde in een paar uur extreem empathish en gelukkig zijn en een licht psychedelisch odnertoontje. Leuk voor sex.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 23 April 2008 - 03:36 PM

boven de 200 mg? Klinkt niet echt puur.
Of jij en dat meisje moeten allebei extreem ongevoelig zijn.
Ik *denk* dat de meeste meisjes van +200 mg 6 uur lang aan het kotsen zijn in een waas van rook, hekjes en mensen met brillen op.

http://www.erowid.or.../mda_dose.shtml

Tis idd soort mdma alleen wat rougher, hooligan mdma vond ik een goede uitspraak.

Edited by mind, 29 May 2008 - 03:56 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#16 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 27 May 2008 - 08:27 PM

Laatst Eindefuckinglijk MDA kristallen genomen, afstrepen van de to-do. Ik was er al een beetje bang voor dat het niet veel zou doen maar dat kan ook door de dosis komen. MDMA doet meweinig -zeer helaas- alleen een beetje kaakspanning en met een redelijke rustige periode ervoor wijzen mijn mondhoeken ietswat omhoog... geen huggy bear dus.

Dus, met dit negatieve verwachtingspatroon door het methbroertje de eerste keer 99mg MDA genomen ( de safe side van 100mg :duimpje: ), ik moet zeggen dat het meer deed dan MDMA. Als een goede upper, 4-fmp oid. Over een maandje of wat iets moediger qua dosis schat ik zo, bovengrensdosis.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#17 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,662 posts

Posted 28 May 2008 - 11:16 AM

En, was het nog trippy? Of voornamelijk upper met wat empatische slash liefde-gevoelens?

Thank you, the mdgt.

#18 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 28 May 2008 - 08:05 PM

neu, dat laatste. Geen dingen in een ander daglicht gezien, en daarbij, het was nacht.

#19 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 28 May 2008 - 08:15 PM

Het zal mij benieuwen! Ik ben namelijk wel vrij ontvankelijk voor MDMA :)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 30 August 2008 - 10:55 PM

Ik vond 100 mg echt een prima dosis en ik weet niet of het door deze relatief lage dosis kwam of dat MDA gewoon zo is, maar ik had totaal geen last van die irritante impulsen die je wel bij MDMA krijgt, was gewoon lekker spacy, maar totaal geen visuele verandering, maar heb ze ook niet echt gemist ofzo.

Dus voor mij staat MDA met stip boven MDMA..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users